займ с плохой кредитной историей онлайн

Joey Bada$$ – 95 Til Infinity

Joey Bada$$ give us this new Lee Bannon produced cut “95 Til Infinity” off his upcoming project Summer Knights which has been pushed back to July 1st.

Previously: Joey Bada$$ Previews A Verse From “Swank” (Video)


AddThis Social Bookmark Button

26 Responses to “Joey Bada$$ – 95 Til Infinity”

  1. the architek Says:

    george orwell>>>>

    “1984″ is number 4 on amazon

    ^^

    if motherfuckers had read and retained that shit in grade school like they were supposed to we wouldn’t be so far down the rabbit hole

  2. Free J Says:

    Once upon a time there was a man child named Brandon Stevens. His parents went missing and he was forced to live underneath the staircase in his aunts house. His cousin Dudley would get nice things for his birthday and Brandon would get wave caps…

    Over the years he learned to cherish the little things and finally gained enough money to afford a prepaid cellphone. He spent his time writing raps hating the cursed world he felt had betrayed him. He would attack ppl online from the safety of his computer because he was socially awkward.

    When questioned about his parents he would lash out and dodge the crowd.

  3. the architek Says:

    also, joey can rhyme

    but get this nigga out of here

    don’t emulate. originate.

  4. b Says:

    I ont wanna hear rhymes’
    from a nigga wit no hairline

  5. the architek Says:

    Niggas don’t know about a breezy hugging u and putting her pussy on u on some teasing shit

    ^^

    quite familiar

    peace to sparkle and brittany

  6. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    the architek Says:
    June 12th, 2013 at 2:25 pm

    george orwell>>>>

    “1984″ is number 4 on amazon

    ^^

    if motherfuckers had read and retained that shit in grade school like they were supposed to we wouldn’t be so far down the rabbit hole

    =====================

    that book will never be irrelevant

  7. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    http://www.scribd.com/doc/93697362/Rowe-Entertainment-Inc-v-William-Morris-Agency-et-al-98-8272-Breakdown-of-Racial-Epithets-Including-Nigger-Used-By-Execs-at-WMA-and-CAA

    hollywood <<<

  8. Free J Says:

    B you like 37. Old enough to be a parent but got no kids… Afraid u gonna follow ya parents footsteps? Lol

  9. hood trill stunting aka trap day man Says:

    this is why he got ethered and melted 10x before

    he always sayin or doing some dumb shit

    then when you call him out for it he starts meltin

    like you crazy for callin him out for photshoppin a bank statement

    like you crazy for not lookin at mens dicks

    > roff!

    i’m sayin! like that asshat clown ain retire many times due to PTSD from being ran out of every place he tries to settle in. smh

  10. Free J Says:

    U can diss me in old pics…which btw was me chillin in Hollywood lol but the fact remains…

    My family tree got more branches than yours.

  11. S.I.K.H Says:

    but get this nigga out of here
    ^^
    I can`t stand his whiny voice and nerdy look(II)

    fuck them flatbush zombies corns too

    I rather tolerate Unc Murder(II)

  12. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    stop livin in the 90’s

    it was a great time musically for hip hop and rnb

    but cant keep livin in the past

  13. the architek Says:

    but get this nigga out of here
    ^^
    I can`t stand his whiny voice and nerdy look(II)

    ^^

    he sounds more like Roscoe with extra snot in his nose

  14. Free J Says:

    Noodle mouth u have praised me on these boards musically so many times and sent me a song to jump on lol I never sent u shit…

    12k and u think u got options LOL….clown.

  15. Free J Says:

    “I got 12 thousand dollars…decisions, decisons”

  16. A-1 Says:

    *daps J7*

  17. Free J Says:

    Y’all can hate Joey bada$$ but he got fans…

  18. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    myspace in its prime >>>

  19. S.I.K.H Says:

    myspace in its prime >>>
    ^^^
    +1

    @Free even “I” got fans,you too

  20. tHe kiD fRanKiE Says:

    so many times and sent me a song to jump on lol I never sent u shit…

    ^lulz

  21. A-1 Says:

    Yeah nosign Joey Badass..I liked dat shit wit Premo & I jus can’t live my life like dis but DAS WHERE IT STOPS! Lol

  22. Free J Says:

    I don’t listen to Joey bada$$ lol but whatever he’s doing is workin is all I’m sayin

  23. Free J Says:

    All joeys beats sound dated his hooks suck lyrically he’s good but he’s monotone. I heard 1999 and the aprocalypse plus that premo shit… I give up on him

  24. A-1 Says:

    And yo I been lookn @ dis Merc GLK it’s kinna clean I like lil triccs made on dat style..like dat Infiniti joint as well as da Cayenne..but da GLK is 4 a betta deal so I’m considerin

  25. A-1 Says:

    Sour Patch kids>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  26. Gob Bluth Says:

    stop livin in the 90′s

    it was a great time musically for hip hop and rnb

    but cant keep livin in the past

    ^

    cBc

    it was great while it lasted but like everything else it got boring, change happens for a reason

Leave a Reply