Video: Rick Ross & MMG’s Memorial Day Weekend Takeover

Rozay and Co. show us how they celebrated Memorial Day weekend.

Previously: Birdman & Rick Ross – The H (Mixtape)


AddThis Social Bookmark Button

46 Responses to “Video: Rick Ross & MMG’s Memorial Day Weekend Takeover”

  1. b Says:

    YOU AINT DONE FUCK BOY FINISH THAT TALL GLASS OF ETHER MILK HOE!

  2. b Says:

    GULP THAT MILK UP SLUT

  3. b Says:

    THATS RIGHT SLUT DRINK THAT ETHER MILK!

  4. cOLD Says:

    had a spark when you started, but now….

  5. b Says:

    THATS WHAT YO FUCK ASS WIFE SAID BEFORE SHE LEFT THE CRIB AND GOT HER BACJ BKOWN OUT IN THE BACK OF A 1992 ACURA LEGEND FUCK BOY WHY COME YO WIFE GETTIN FUCKED IN HOOPTIES YUNG ” MY WIFE PUSSY TELLS ME HAULT WHO GOES THERE”

  6. b Says:

    GUZZLE THAT MILK BITCH!

  7. cOLD Says:

    the profile ether did that too you.

    just outta curriousity how on point was I?

    the compaq persario
    the grape koolaid
    the overflowing kitchen garbage (with ketchup stains on it)
    the grandma with diabetes and the lung cancer tank
    etc…

  8. cOLD Says:

    answer me BOY.

    Get yo ass back in this ring!!!

  9. b Says:

    THAT WHY COME ETHER GOT YOU EMOTIONAL….LOOK AT CHU….WHY COME YO SON IN JEROME BACKYARD PLAYIN CATCH WHILE YO FUCK ASS WIFE N HIS BED LYING TO YO FUCK ASS ON THE PHONE EXPLAIN YO SELF TO ME!

  10. cOLD Says:

    shall we try this again?

    up a pic of a broad you’re currently smashin’ or have smashed in the last 6 mos. You have until 2:00pm That’s 15 whole minutes fuck boi.

  11. cOLD Says:

    precision marksman shots > WINDMILLING IN ALL CAPS.

  12. cOLD Says:

    14 mins…

  13. cOLD Says:

    spot lights on you, and pressure is mounting…

    what are you gonna do.

    they’re all looking ATCHU…

  14. cOLD Says:

    12 mins …

  15. cOLD Says:

    lmao… *plays mission impossible theme music*

  16. cOLD Says:

    10 mins…

  17. b Says:

    IM A TROLL FUCK BOY I DONT HAVE TO UP ANY PICS…FUCK ASS FUCKCHILD….WHY COME YO WIFE PUSSY GIVE OFF THE VIPER STAND BACK ALARM SOUND WHEN YO FUCK ASS GET NEAR IT..EXPLAIN YOSELF TO ME HOE!

  18. cOLD Says:

    documents/pictures/bitches

    file does not exist.

    lmao

  19. cOLD Says:

    IM A TROLL FUCK BOY I DONT HAVE TO UP ANY PICS

    ^ the explanation cometh before the melt.

    you bodied b mask.

    but you still got 6 mins.

  20. GMLLZ Says:

    stop windmilling franklin

  21. b Says:

    ETHER MILK OOZIN ALL OUT YO FUCK ASS NOSTRILS WIPE THAT SHIT UP FUCK BOY YOU WINDMILLIN MELTIN …YOU EMOTIONAL BECAUSE THAT WHY COME ETHER EXPOSED YOU AS A FUCK BOY YO WIFE DONT EVEN GIVE YOU PUSSY LAME YOU CRYIN ON BITCHES COUCHES LAME YOU GETTIN HANDS AND FEET PUT ON YOUR BODY IN RAVINES LAME YO SON CALLIN OTHER NIGGAS FATHER LAME LOG YO HOE ASS THE FUCK OFF BITCH!

  22. cOLD Says:

    damn son, you had 3 distinct opportunities to prove you get bitches/pussy. Never once uppin a pic.

    so what a nigga who gets no puss gonna tell me.

    as of now, im done witcha, you burried and don’t warrant a response from me.

    smh.

  23. b Says:

    YO WIFE STRETCHED OUT LOOSE ASS MULTIPLE CHILD BEARING ASS PUSSY DONT.KNOW.YOU.DAWG!!!!!

    LOG YO HOE ASS OFF…TROLL GANG WE RUN THIS SHIT

  24. b Says:

    HE DIZZY FROM CHUGGIN ALL THAT ETHER MILK…..FUCK BOY GOT A BRAIN FREEZE DRINKIN THAT ETHER MILKSHAKE TO FAST……GET YO HOE ASS IN THIS RING FUCK BOY I AINT DONE HOE.. I SWEAR TO GOD I AINT NERVOUS FUCK ASS BITCH!!!!!!

  25. The Architek Says:

    documents/pictures/bitches

    file does not exist.

    ^^

    lmao!

  26. GMLLZ Says:

    u lookin desperate franklin stop it

  27. hood trill stunting aka trap day man Says:

    & some’ll believe that they leaders
    young fella you a two liter
    simply water weight drownin out the source
    this lesson is aligned with an undergrad course
    so sharpen your paper mate
    my number twos’ll make the beacon shine
    & you (aiight i’m sorry)
    the fine linin is detail
    the garment is retail
    but i’ont buy rap or excuses
    the code used to be an unspoken device
    but since thas gone you see what rap produces
    (nahmsayin)
    the one on one
    two on twos
    assemble in the center of squares like statues
    (word up!)
    understand I just do this i’ont have to
    (nahmsayin this is hip-hop right here!)
    (nahmsayin this is lyrics!)
    but you wouldn’t know that feelin if it slapped you
    like new credit the blood works indebted
    microphone donor
    two pints of get right
    i got my cardio up my nigga
    don’t give a damn about a party
    i do it for the body
    upchuck your mandibles the scramblers back
    since the two inch tape how ample is that?
    like furry dice hangin off the mirror
    your position is concernin my vision
    these objects seem to be closer than they appear
    & they could never catch us
    their directions don’t match up
    jus go! get away from here!
    ya jammin the lane up
    messin the game up
    jus go! get away from here!

    ^
    sheesh. dancin & U O E N O it.

  28. jderrida Says:

    Damn franklin you really jealous cold your age but he has a family and kids that you would mask up to throw shots wow

  29. jderrida Says:

    Smh wow…now he stops smh

  30. cOLD Says:

    kevin author?

  31. hood trill stunting aka trap day man Says:

    if you argue with a troll thas consistent in it’s loser efforts…

    you’re not winning. jus sayin.

  32. cOLD Says:

    so that’s the tactic huh…when the b mask gets bodied, you pull out the other mask.

    LMAO… this nah shit maaaan. smh.

  33. hood trill stunting aka trap day man Says:

    kevin author?

    > dave of de la soul from ‘get away’. he spoke that gospel.

  34. Fyodor Drostoevsky Says:

    Damn niggas getting into swordfights wearing masks on a daily in here…

    Meanwhile the Puerto Rican Monica Puig at the French Open has the ill phatty. 19, that tennis stamina… yikes.

    Example A:

    https://i.minus.com/idBneLfMwx7YJ.JPG

    Might need to hit up Roland Garros next year. Or at least the beach at Ponce.

  35. ayo Says:

    Niggas are entertained by this back and forth?

    Shits so pathetic

  36. cOLD Says:

    f you argue with a troll thas consistent in it’s loser efforts…

    you’re not winning. jus sayin.

    ^ passing time in cubi land. It’s not really arguing as much as it is toying. Every now and again, the mask need to be slapped off his face.

  37. the kid frankie Says:

    Fuck ass hoe mouth BITCH! get yo fuck ass in thisring and drink this ether milk hoe!

  38. cOLD Says:

    Fyodor

    that link aint working.

  39. cOLD Says:

    oh shit!!!

  40. cOLD Says:

    mask slippage. it bout to get cloudy.

  41. cOLD Says:

    Monica Puig

    ^ I approve.

    …watched the movie Parker last night starring Jason stratham and Jennifer Lopez. She and a scene where homeboy made her strip down to bra and panties. The ass meats still there.

  42. Fyodor Drostoevsky Says:

    Fyodor

    that link aint working.
    ^
    If aint work here’s another.

    http://www.tennisforum.com/showpost.php?s=f1269c770ed48e53356d1ddc31fc9d64&p=28115050&postcount=190

  43. 007 Says:

    hood trill stunting aka trap day man Says:

    i40.tinypic.com/15o876s.jpg

  44. Fyodor Drostoevsky Says:

    I approve.

    …watched the movie Parker last night starring Jason stratham and Jennifer Lopez. She and a scene where homeboy made her strip down to bra and panties. The ass meats still there.
    ^

    I’m saying though. You gotta see shorty walkin around the court. Shorty might stop running but the ass is still shaking. PR>>>>

    Nah BBQ 2014. June weekend in Ponce, or some Puerto Rican town. One of you OGs needs to make that happen.

  45. Free J Says:

    Ayo
    10 mins ago
    Niggas are entertained by this back and forth?

    Shits so pathetic

    ^^^

    This.

    *daps whoever is still sane*

  46. Free J Says:

    Eskay can’t have a BBQ… If nahggers get killed He loses money. That f5 money is no joke.

Leave a Reply