займ с плохой кредитной историей онлайн

The White Mandingos – Warn A Brotha

I have to co-sign Shamz on this being my favorite Mandingos track yet. Needless to say, the subject matter won me over.

Previously: The White Mandingos – Mandingo Rally (Video) | The White Mandingos – Black Girl Toof


AddThis Social Bookmark Button

29 Responses to “The White Mandingos – Warn A Brotha”

  1. General Glamour Says:

    harlem don’t humor the peanut gallery

    you been upped pics with YOU in em

    disregard the peasants

  2. Harlem World Says:

    come on dwayne

    you on that summerjam screen

    why,you,stealin,bitches,insta,photos?

  3. Harlem World Says:

    @cp

    i wanna make this fuckchild famous tho

    cus too many niccas is tryna lie on they dicks (ll)

    stealin pics from bitches tumblrs and instas etc like obsessive stalkers

    never in the pic, never any kinda proof

  4. General Glamour Says:

    i thought he was mr up sumthing himself

    how you gonna brag about upping pics and you ain’t in em ???

    we got google on this side too

  5. General Glamour Says:

    keep going

  6. tHe kiD fRanKiE Says:

    Lolsmh

    Popcorn

  7. Dwayne Gretsky Says:

    Niggas is liars.

    Its whatever

    *shrugs*

  8. General Glamour Says:

    some niggas ain’t ready for dem bright lights

    stage fright

  9. Harlem World Says:

    100% 2013 fuckchild

    couldnt do 30 days off from nah

    unable to prove he aint steal bitches pics from insta, tumblr

    so desperate to fit in on nahright

    to be accepted by niccas he dont even know

    that he had to steal bitches pics from social network sites

    loo-zer

  10. General Glamour Says:

    bullseye

  11. Dwayne Gretsky Says:

    Keep windmilling bruh.

  12. EnglandRepresent Says:

    EnglandRepresent
    6 mins ago
    Lol @ anyone doubting what I begin to the Show N Prove table. Not one of you has upped a bitch’s photo with you in it. EngRep did that.

    HW its not voyeurism you fruit, it’s calle holding you accountable for the bullshit you type on these boards. Up the convo or it didn’t happen. Simple.

  13. b Says:

    Everybody know Dlame is a virgin this aint nothin new he a fat fuck boy dame fat fuck boy beggin SNs for weight lost tip..he got dookie dreds wit a E40 gut sfalkin bitches tumbrls instagram twitter

    #TruthBurnsFatFuckBoys

  14. Harlem World Says:

    that shit backfired on ya like a jammed mac 10 huh

    you thought heres my moment, i can embarass harlem world

    my e dream come true

    and you failed that shit like i fail a dui

  15. b Says:

    #TruthBurnsObeseFuckBoys

  16. EnglandRepresent Says:

    Why you feel compelled to lie about bitches? That’s grown man shit?

  17. b Says:

    I been told fatboy to checkin and up a pic wit a bitch he cant do it bcuz he aint got no bitches yung fat lonley virgin STFU.& Log Off ASAP

  18. Dwayne Gretsky Says:

    I’m real close to getting my mg papers, being considered a master grower with one of the most prestigious cosigns u can get in my industry.

    Still got a ways to go but life’s good.

    Peace

  19. Harlem World Says:

    eng rep, truth is i give zero fux bout ya lil aussie 5’s & 6’s

    whole sydney soccer and rugby team done ran thorugh

    but you fallin in love with these smuts after they suck ya dick a couple times

    puttin a ring on her finger, coppin a mini for that ho

  20. b Says:

    Dlame AKA.San Fransico Sweet

  21. b Says:

    There he go again lien about being a medicinal grower smh

    Nahlie.com

  22. Harlem World Says:

    ay bitch that flew 1000’s of miles without findin a secure job

    is there to find dick, cock, peen

    so after she done landed at the airport

    first night her and her girls is findin the closest rugby team in a 5 mile radius

    gettin white girl wasted

    and gettin the life fucked outta them

    thems the sorta hoes you be savin nicholas

    mr captain saver

  23. b Says:

    Dwayne Gretzky is 5’9 275 you need to lose more than 30 lbs fatboy log off NOE

  24. b Says:

    NOW!!!!

    Go concoct more lies.yung fat.lonley lying virgin

  25. b Says:

    DONT COME BACK FAT FUCK BOY!!!!!

  26. b Says:

    DONT EVER COME BACK FATTIE GET THEM LIL DEBBIE SNACK WRAPPERS OFF YA E40 GUT…GET OFF THAT COUCH AND STOP LYING FAT BOY YOU DONT GET NO BITCHES YUNG OBESE VIRGIN

  27. Dwayne Gretsky Says:

    Lol see how that nigga react EngRep?

    Lol this shit hilarious.

    *daps the official *

  28. b Says:

    I BEEN LURKIN SINCE 06 DLAME 6 MONTHS AGO YOU SAID GROWIN WAS TOO MUCH WORK NOW ALL A SUDDEN YOU A MEDICAL GROWER STOP LYIN FAT BOY

  29. Harlem World Says:

    nicca is a non factor

    he retired for 3 weeks nobody cared

    “cold hows the wife”

    “t.s youre an inspiration bro”

    take commenters dicks out ya mouth

    stop tryna seek the approval of strangers over a blog

    and you prolly a cracker

Leave a Reply