займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Jim Jones’ Vampire Life EP Listening Party

Maino and Dame Dash were in attendance as Capo hosted a listening party for his Vampire Life EP in NYC last night. EMETakeover‘s got us on footage from the event.

Previously: Video: Jim Jones – Hello Love (ReVamp)


AddThis Social Bookmark Button

33 Responses to “Video: Jim Jones’ Vampire Life EP Listening Party”

  1. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Dial &What?! for that potent ether. I got it.

    > smh. kizza the only body you caught ain e’en get a chance to let you know yeen shit.

    how ironic you tryna fight for your commenting life where before you don’t go to war in here.

    the ghost fetus haunts your soul, boy.

  2. Harlem World Says:

    vampire life cus his music sucks a$$

    sucker

    vice life > vampire life

  3. Harlem World Says:

    you’ll find a low key one soon enough

    book club, jazz bar, track & field athlete steez

    just finished college but workin retail til she find somethin permanent steez

  4. &What?! Says:

    Rajon Trondo ‏@TheKtron69 5 May
    My hygiene is at an all time low.

    Rajon Trondo ‏@TheKtron69 5 May
    Also my nose is running like a faucet, and I’m not wiping it.

    Rajon Trondo ‏@TheKtron69 9 Feb
    Me and my boys ripped it up last night like it was 1999.

    Rajon Trondo @TheKtron69 8 Feb
    Man my cheeks are so sore. I was severely piped last night by hood trill aka mr cheek violator :)

  5. Rajon Trondo Says:

    Keep typing falsehoods .. We all know I didn’t type that cornball shit..

    You just typed out some gay fantasies with no effort whatsoever..

    U just might have The ghey gene

  6. hood trill stunting aka trap day man Says:

    for his Vampire Life EP

    > so much struggle for todays nyc rapper.

  7. cOLD Says:

    wonder what that Chrissy puss hittin’ for.

    it looks like average twat.

    Emily on the other hand…

  8. The Architek Says:

    the only body you caught ain e’en get a chance to let you know yeen shit.

    ^^

    lol x smh

  9. Rajon Trondo Says:

    This faggot typed “cheek Violator ” and couldn’t even help but add a Smiley face after. .

  10. &What?! Says:

    Keep typing falsehoods .. We all know I didn’t type that cornball shit..

    ^

    Do we though?

    Your account lookin’ funny in the light..

  11. Harlem World Says:

    and she wont even fuck with rap like that

    only wiz khalifa, j cole type music

  12. S.I.K.H Says:

    No lies in my verses
    ^^^
    sounds familiar????

    the influence is HEAVY….

    *daps niggas*

  13. &What?! Says:

    If Jim Jones can continue to release music then surely Ja Rule can make a comeback

    Ja > a lot of rappers tho

  14. cOLD Says:

    that’s what you niggas are passing off as potent ether these days. smh.

  15. &What?! Says:

    sounds familiar????

    the influence is HEAVY….

    *daps niggas*

    ^

    Yeah Jay-Z is influential

  16. Rajon Trondo Says:

    Who’s “we”?

  17. &What?! Says:

    that’s what you niggas are passing off as potent ether these days. smh.

    ^

    Warning shots my guy

  18. cOLD Says:

    co sign Ja rule making a comeback

    that my body shit was hella weak.

  19. Rajon Trondo Says:

    Warning shots my guy
    ^
    Your guy, huh ?

  20. b Says:

    I’d rather have the abortion than the mentally incompetent kid, but thats just me.

    cant leave this shit alone lmao

  21. &What?! Says:

    Who’s “we”?

    ^

    Lol you’re screaming for acceptance on a website wow smfh.

  22. cOLD Says:

    Yeah Jay-Z is influential

    ^*chuckles*

  23. cOLD Says:

    smFh…

    shit about to get real

    *doubles up on ether ammo*

  24. Rajon Trondo Says:

    Lol you’re screaming for acceptance on a website wow smfh.
    ^
    Who’s screaming for acceptance?

    Who’s looking for a shoulder to cry on ?

    I come thru to chop it up , u come thru looking for father figures to console you and tell u it’s OK that u weren’t Man enough to take care of ya own seed.

  25. &What?! Says:

    Rajon Trondo I’ll walk into your house calmly

    Eat your cereal

    Smoke ya weed, drink ya booze

    Hump your bitch into oblivion

    Then take a shit on your laptop

    Piss in ya mouthwash then skate out

  26. TS-LTE Says:

    The Architek
    1 hr, 2 mins ago
    this nigga TS is hilarious

    always jumping in convos hella hype

    “yo, you saw that flick?”

    “yeah. that shit was dope.”

    “OOooOoO shit! maaaaaan… y’all niggas see that?!? he was jumpin out the plane like ‘POW POW.. POWPOWPOW!!’”

    ^

    *FLATLINED*

    I do though… Smh

  27. &What?! Says:

    *Kanye shrug*

  28. Rajon Trondo Says:

    You did the right thing tho. .

    Last thing earth needs is another spineless weakling roaming the planet..

    Some people just shouldn’t breed.

    Kudos for recognizing that your one of those people

  29. hood trill stunting aka trap day man Says:

    &white you suck at life worse than your dyson’d baby, RIP.

  30. tHe kiD fRanKiE Says:

    Lol

  31. Rajon Trondo Says:

    Rajon Trondo I’ll walk into your house calmly …

    Until I see your son and I’m reminded of my spineless ways.. at which point, i will probably start crying

  32. A-1 Says:

    &What?! A silly typn fucc kizza smh lol no shots

    cOLD dat story u tol earlier was cinematic..damn near unbelievable doe..u used 2 get it in Jersey..? Lmao

  33. jderrida Says:

    blocked

Leave a Reply