займ с плохой кредитной историей онлайн

Scotty – F.A.I.T.H (Mixtape)

Scotty drops off his new project, F.A.I.T.H. (Forever Atlanta In The Heart), which is executive produced by DJ Burn One and features appearances from Trinidad James, Starlito, Big K.R.I.T., Curtis Williams of Two9 and others.

Tracklist, stream and download link after the jump.


Download: Link | Audiomack

Previously: Scotty ft. Starlito & Killa Kyleon – My Shoes | Scotty – No Lies


AddThis Social Bookmark Button

14 Responses to “Scotty – F.A.I.T.H (Mixtape)”

  1. Jackson7 Says:

    y are some of y’all that invested in homos?

    —————–

    not at alll..

    its just the topic of todays current events

    like the beat battle lask week 188 hours ago, was the topic of conmentary

    itll pass im sure…

  2. b Says:

    http://tinypic.com/r/kdv9z7/6

    ^fupm you impregnated this mutant looking thing, don’t talk to me about fails nigga

  3. Plug Says:

    just wait for the barraj of ghey atheletes that come out the closet

    most atheletes know if there teammates are ghey anyway

    lol at my one homie that had a short stint in the NFL

    he said the biggest grimeiest looking linemen be uber ghey

    ont eh phone wit they boyfriends

  4. No shots, like sick getting a production credit Says:

    No shots, like sick getting a production credit Says:
    April 30th, 2013 at 12:31 pm
    Iono bout blandon lol

    but b can battle anywhere on this planet and I’m good money.

    Niggas dont want it, like a beat from sick.

    when I grab that mic, shit get quiet like ya blog trillary

    no comment

  5. The Shot Clock Says:

    most atheletes know if there teammates are ghey anyway

    ^

    this what i’m sayin. this has nothing to with the players and the leagues internally. has everything to do with the image of the leagues for the public

  6. F YOU PAY ME! Says:

    FYPM – do u think b can rap? Honestly?

    ^
    i never heard him rap

    link?

  7. ayo Says:

    If sick gave me a beat i would beat his ass down

  8. F YOU PAY ME! Says:

    lmao @ impreganant

    yeah right

    i dont have no kids

    thats just a braud i smash on the team

    fuck outta here

  9. No shots, like sick getting a production credit Says:

    ^
    i never heard him rap

    link?

    >Link deez nuts in ya mouth trillary lol. no nba.

  10. S.I.K.H Says:

    I see the same bullshit repeating.

    Now it`s FUPM`S blog,which gets traffic everyday and cosigns just like me being attacked??

    Meanwhile the “greatest rapper on nah” ain`t penned a bar in eons??

    Wierdo shit

  11. Plug Says:

    this what i’m sayin. this has nothing to with the players and the leagues internally. has everything to do with the image of the leagues for the public
    ——
    Im sure David Stern came to the players like… “OK… we need a player to handle the homosexual public relations”

    He prolly signing an endorsement deal as I type

    Im sure Kellogs want him to be the official athelete to endorse frooty pebbles

  12. Free J Says:

    http://www.hulkshare.com/mobile/index.php#vzgl1erwz67t
    ^^^

    Fypm

  13. b Says:

    Now it`s FUPM`S blog,which gets traffic everyday and cosigns just like me being attacked??

    You 40 . stfu get u a beer and get on the curb dirtbag.
    whiteboi owned you.nigger

  14. b Says:

    his 320 shitty beats have a combined 1600 plays. and he feel undefeated.

    what woulda grandma say about whiteboy owning you?

Leave a Reply