Clams Casino ft. DOOM – Bookfiend

Clams Casino lays a typically Clams Casino beat for DOOM on this new collaboration released through indie label Lex. More DOOM collaborations are reportedly on deck for the near future, so keep an eye peeled.

Previously: Clams Casino – Instrumental Tape 2 (B-Sides) (Mixtape) | DOOM – Ballskin (Live @ Converse Get Dirty)


AddThis Social Bookmark Button

19 Responses to “Clams Casino ft. DOOM – Bookfiend”

  1. Jackson7 Says:

    ^ keep that nigga away from the ball boy lol

    —————

    he gonna volunteer to wipe up the sweat when niggas fall in the paint, and stop to shoot free throws

    and save the towels for later

  2. Free J Says:

    @fypm – lol smh… Most them battle rap dudes took real life Ls.

  3. F YOU PAY ME! Says:

    Blandon stans no change in Smack battles

    to many life failures

    nigga would get demolished

    i can hear the bars now

    bout his aunt thinking he a faggot .. niggas gon pull up nahright comments .. pedophilia allegations etc

    them battle rap niggas do they research on theyre opponets cuz

    b would get demolished

  4. AR-Clip Says:

    Jackson7

    ^ keep that nigga away from the ball boy lol

    —————

    he gonna volunteer to wipe up the sweat when niggas fall in the paint, and stop to shoot free throws

    and save the towels for later

    ^ lmao. That nigga gone be in the laundry room stealing shorts

  5. S.I.K.H Says:

    This beat……..really?

    The margin of “on” niggas and me ain`t that far apart.smh

    Shit,if I had a chance to work for Doom,I`ll break out the full rig.

  6. Free J Says:

    That is a good question tho…y are some of y’all that invested in homos? Lol

    The topic switched ate sat twice but keeps comin back…

  7. Jackson7 Says:

    this DOOM casino joint >>>>>>>

  8. F YOU PAY ME! Says:

    seriously tho

    if the NFL & NBA are gonna allow gay players

    theyre going to seriously have to consider separate locker rooms

  9. Free J Says:

    The topic switched at least twice but keeps comin back to that shit…

    *fixed*

    FYPM – do u think b can rap? Honestly?

  10. Harlem World Says:

    clams casino >>>>

    he stays stuck somewhere in 2080

  11. Jackson7 Says:

    ” LOOK AT DEM ARMSH!!..”

    ~Jason Collins

  12. AR-Clip Says:

    Roffs

  13. Jackson7 Says:

    theyre going to seriously have to consider separate locker rooms

    ———–

    and separtate leagues

    where they can wear they skirts and makeup during games

    and sell season tickets to Juwanna Obama

    Michelle’s big shoulders and arms and feet lookin funny in the light

  14. b Says:

    Wackiyl we all heard ur shitstrumentals. the whiteman won the battle and you melted

  15. AR-Clip Says:

    It’s CLR motherfucker!!! Lol
    Three words I never heard from Jason Collins: where the bitches?”

  16. Jackson7 Says:

    y are some of y’all that invested in homos?

    —————–

    not at alll..

    its just the topic of todays current events

    like the beat battle lask week 188 hours ago, was the topic of conmentary

    itll pass im sure…

  17. Plug Says:

    just wait for the barraj of ghey atheletes that come out the closet

    most atheletes know if there teammates are ghey anyway

    lol at my one homie that had a short stint in the NFL

    he said the biggest grimeiest looking linemen be uber ghey

  18. Free J Says:

    I never heard a doom song til now…this shits dope

  19. F YOU PAY ME! Says:

    FYPM – do u think b can rap? Honestly?

    ^
    i never heard him rap

    link?

Leave a Reply