займ с плохой кредитной историей онлайн

Mac Miller ft. Ab-Soul, Smoke DZA & Da$h – Money Team

Mac Miller aka Larry Fisherman produces this new cut for Ab-Soul, Smoke DZA and Da$h called ‘Money Team’. Taken from the S.H.O.WTIME mixtape out now.

As a bonus here is another record he did for Boldy James and Freddie Gibbs titled ‘Boat Races’.

Previously: Mac Miller on GGN w/ Snoop (Video)


AddThis Social Bookmark Button

37 Responses to “Mac Miller ft. Ab-Soul, Smoke DZA & Da$h – Money Team”

  1. A-1 Says:

    Dis yellow gold Cuban Link chain/1/2 carat diamond pinky ring combo I jus put on layaway 4 summa stuntn>>>>>>>>>>>>>>>

  2. A-1 Says:

    All off Juug money….smh

  3. Jackson7 Says:

    when kanye used to sample soul and kill everything >>>

    ———–

    FACT

    word to ‘some people hate’ and ‘encore’

  4. Jackson7 Says:

    LA Confidential = GOAT weed species

    cBc

  5. A-1 Says:

    Chic-Fil-A sandwich & Polynesian(Sweet n Sour) Sauce>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  6. TruthSerum Says:

    LA Con is cool, but if you looking for sum thing more heavier, than anything OG Kush related is a sure bet…..There’e so many strands….I’m on this Black Diamond OG n Skywalker OG….There indica dominant so the effects will have you couch potato status…..I done smoked shit like Kobe OG….Charlie Sheen OG….Herojuana is my favorite strand, tho….That shit is official….Shit, they even gotta hybrid strain called The Truth…..that shit pretty good too….It depends on if you trying to be up or down when you high…..

    French n Juicy J Cocaine Mafia…..very underrated……Good 4/20 theme music…Money, Weed, Blow>>>>>>

    #TruthHurtsBitch!!!!

  7. A-1 Says:

    Jackson7
    9 mins ago
    LA Confidential = GOAT weed species

    cBc
    ——
    I member dis from bacc in like 02-03…it’s still around doe..?

  8. A-1 Says:

    Aight Truth das what up..Good looks..and u right it depends on if u wanna b functional or jus chilln..I b lookn 4 both cuz sometime I want somethn 2 smoke while I’m workn or wake and bake wit..and otha times I b wantn somethn 2 calm me down or somethn 2 fall asleep off lol so yeah

  9. A-1 Says:

    But I’m a checc wit my peeps 4 some of dem strands..I’m on dat pharaoh and fire OG now

  10. A-1 Says:

    I finally tried GSC and I really liked dat shit..like Kev said dat was dat functional high I could still do what I do and b stoned out my mind lol I fux wit dat..but it’s REAL popular here so it’s hard 2 find and even harder 2 keep smh plus alot mo expensive so……

  11. Rajon Trondo Says:

    http://soundcloud.com/abortatron/the-white-walkers

    Check this out, lemme know if you fuck with it.. I’m pretty stoked with how it came out

  12. tHe kiD fRanKiE Says:

    Juug>>>>>

    I c ya

  13. Rajon Trondo Says:

    I think that beaT Is my best work to date.

  14. King James Says:

    Some people hate might be the goat Hov song

  15. King James Says:

    Co-sign old Kanye production

  16. King James Says:

    Blueprint 2 Hov over kanye, neptunes, and just blaze beats>>>>>

  17. King James Says:

    Lupe Fiasco – Bird & Bees>>>>

  18. F YOU PAY ME! Says:

    toasted

    live n concert

    toast>>

  19. French Kevin Says:

    Brooklyn Nets looked good tonight

  20. Free J Says:

    @tron – yea this dounds a lot better than ur previous one…not sure y u got that creepy little bitch in the background tho lol

    Cosign Kanye west sampling

    Live in concert was meh…

    Y’all be easy

  21. Rajon Trondo Says:

    @free j

    Thx dude. I really like that one.

    Who watching this Alvarez x Trout fight?

  22. F YOU PAY ME! Says:

    valet’n exotics at mafia style dinners

    shit is amazin…cool lil flutes dancin in the third row of my ear drum

    no homo

    jet life

  23. F YOU PAY ME! Says:

    live in concert = 2013 Supafly soundtrack

  24. Rajon Trondo Says:

    Trout gonna take this I think

  25. why? Says:

    Trout gonna take this I think

    ^
    Nope.

  26. Rajon Trondo Says:

    Cannello fights wild as shit.. Looking like he might fall over from throwing a punch ..

    Trout fighting smart tho .

    Should be interesting..

  27. A-1 Says:

    Got damn dis bitch Nessa from MTV jams>>>>>>>>>>>>>>>>>

  28. Jackson7 Says:

    canelo alvarez the best pound for pound fighter in the game right now…

    fuck a money team

    no disrespect to Ray J tho

    i dont want them prollems

  29. A-1 Says:

    Rajon Trondo
    1 hr, 43 mins ago
    http://soundcloud.com/abortatron/the-white-walkers

    Check this out, lemme know if you fuck with it.. I’m pretty stoked with how it came out
    ———
    Trippy..not my lane but I respect it

  30. Rajon Trondo Says:

    Cannello been looking for those big power punches .. His balance is shit..

    Trout fighting smart. Defensive. Staying away.

    Hes gonna catch Cannello slipping

  31. Rajon Trondo Says:

    I got zero respect for Canelo cuz he red headed.

  32. Rajon Trondo Says:

    Great fight thus far ..

    Trout turned the corner in round 6..

  33. Rajon Trondo Says:

    Oh.

    *Shuts the fuck up *

  34. rob22 Says:

    woww im readin the tweets of the second bomber.. dude was a max b fan !!!

  35. ***biggumskiller*** Says:

    That beat ain’t so bad
    You definetly need to chop up that clockwork orange sample
    Sounds like you put it in there
    That django unchained shit was LONG winded like ayo
    Not tarantino’s best
    Boss Nigger>>>>D’jango Unchained
    Fred Williamson movies>>>>>

  36. Rajon Trondo Says:

    What clockwork orange sample?

  37. ***biggumskiller*** Says:

    The queens Funeral march
    It’s on the soundtrack
    Also the type of beats you make
    You should flip the Escape from New York theme song

Leave a Reply