Video: Curren$y ft. Juvenile – Bitch Get Up

Spitta reunites with his former Cash Money cohort Juvie The Great for a trip to the strip club. Off that New Jet City, out now.

Previously: Curren$y – New Jet City (Mixtape)


AddThis Social Bookmark Button

96 Responses to “Video: Curren$y ft. Juvenile – Bitch Get Up”

  1. hugh hef Says:

    i dont hate that nigga..

    nigga is ugly and retarded looking is that all..

    god dont like ugly

    and the romans used to kill the handicap

    im on that wave

  2. b Says:

    It was unanamously decided that u are the wack rapper Waakiyl, you arent taken seriously as a rapper nigga, and you 50 with no production credits worthy of bragging on. You just a old nigga who read books, and ya heart pump vitamin water nigga

  3. Oh4werd Says:

    Lol smh… B and sick y’all could prolly collaborate and make a dope track

    ^he’s begged me for beats.iont ollab with ack rappers though.

    ^^^

    Lol b ain’t wack but to each his own. Y’all should jus make music but oh well

    Side note niggas don’t kno shit about e pills

    Quad stacks>>>>>double stacks

    Most I ever took was 5…never again. Thought I was never going to sleep again. Always on 2 or 3 when I do it. Been a while tho

  4. hugh hef Says:

    does B get along with anybody here?

    sheesh…

    dude was just going at Kev neck yesterday….disrespecking his daughter and wiz…

    now he disrespecking another old ass nigga

  5. b Says:

    As far as ducking the fade goes,

    u know where i work lets do this.

    fuck all that bk shit,u work close bring ya ass over here and get knocked out like ya Pops, AND HIS POPS.

  6. b Says:

    does B get along with anybody here?

    > Friend to none of ya

  7. Oh4werd Says:

    dude was just going at Kev neck yesterday….disrespecking his daughter and wiz…
    ^^^

    That line about the lesbian carrot almost had me in tears lol

    @b – sick got some dope beats lol u niggas…

  8. A-1 Says:

    Mos Def Brown Sugar>>>>>>
    *daps HW*
    When Ye add da extra part of da sample>>>>>>
    Kanye West 99-03>>>>>>>>
    Dey shoulda left dat nigga in da basement

  9. Oh4werd Says:

    B cool ppls. He’s entertaining to say the least lol he’s jus more disrespectful than most. Him and kev prolly the most disrespectful commentors

  10. Gob Bluth Says:

    Right now no rapper is lyrically better than Curren$y

    no wack bars, no wack verses

    nothing forced like Kendrick & them new niggas

    everything just works

  11. AR-Clip Says:

    Rent paid, money in my pocket with Bitches on my line. I’m hood rich!!

  12. b Says:

    @b – sick got some dope beats lol u niggas…

    > For every one hot one, theres like twenty throwaways, his mpc more useless than a bottle of lotion on kev dresser smh.

  13. b Says:

    Gob Bluth Says:
    March 22nd, 2013 at 1:15 pm
    Right now no rapper is lyrically better than Curren$y

    > lol. currensy is not lyrical, maybe in nigeria buddy, but not here.

  14. S.I.C.K Says:

    I dont have no time for your miserable diatribes blandon.i got real responsibilities, real cake, and a real life. you have none of the above. you 32 and dont even have a crib.hows ya aunt? miss me with the tough guy act. We met a few times you not built like that.you know and I know.

  15. Oh4werd Says:

    @gob bluth – I don’t get all the Kendrick hate on this site. Dude is better than everybody out IMO and got his own style. Currency is one dimensional

  16. hugh hef Says:

    Nigerians rappers tho >>>

  17. hugh hef Says:

    Nigeria RAP >>

  18. S.I.C.K Says:

    freej your entering captain planet levels of cheerleading fam chill

  19. Oh4werd Says:

    Currency is for niggas that smoke mid grade weed and have ok bitches. He paints the illusions for them to dream bigger

  20. tHe kiD fRanKiE Says:

    niz wanna dissrespect gawd mc lol

  21. Oh4werd Says:

    freej your entering captain planet levels of cheerleading fam chill

    ^^^

    Lol well damn. CP was on some other shit, I was jus callin it how I seen it. I ain’t rootin for niggas u tried to squash y’all shit and stated facts. Never mind then lol carry on…

  22. Oh4werd Says:

    niz wanna dissrespect gawd mc lol

    ^^^

    When niggas start dissin Jay? Lol

  23. F YOU PAY ME! Says:

    Spitta just does sumn to the haters

    ^

    Him & Trill Clinton both

    Lets Go Temple….

  24. Oh4werd Says:

    I tried> u tried

  25. Black Says:

    Currency is for niggas that smoke mid grade weed and have ok bitches. He paints the illusions for them to dream bigger

    ^^^^^^

    Lol that was an indirect shot at like five niggas.

  26. F YOU PAY ME! Says:

    Shoutout to them niggas that understand A Quarter Million is a Million in the hood

  27. hugh hef Says:

    Captain Planet was cock sucker nigga status…

    straight sitting on a nigga lap…and rubbin his chest

    fuck that dirty disgusting nigga

  28. F YOU PAY ME! Says:

    Shoutout to them niggas that board flights with no carry on

    just a knot large enough to get the TSA curious

    cop gear when u touch down

    you rippin tags off soon as you check in

    shoutout to them niggas

  29. Gob Bluth Says:

    Ion hate Kendricks music i just don’t see what the fuss is

    content aside lyrically he’s slightly above average to me

    Game > Kendrick

    You may not like Spitta but you can’t deny his shit’s be flowin effortlessly

  30. tHe kiD fRanKiE Says:

    Lol that was an indirect shot at like five nig

    ^cosign…

    I wont take the bait tho, i believe it was intended for fupm specifically as have 99% of his comments been this week

  31. Oh4werd Says:

    Captain Planet was cock sucker nigga status…

    straight sitting on a nigga lap…and rubbin his chest

    fuck that dirty disgusting nigga

    ^^^

    Lol damn. He was a cheerleader tho. Never had problems wit him but he constantly switched teams lol

  32. F YOU PAY ME! Says:

    No bags gettin checked

    no carry on gettin carried on nigga

  33. hugh hef Says:

    Currensy = Blue Collar Rapper

    nigga bragging about Chevys…and sparking bud..

    smh

    I need to listen to Ross, Ye, Jay….thats that materialistic luxury rap

    Currensy = home depot rap

    Currensy = walmart rap

    Ross, Jay, Ye, Wale = Barneys/Bloomies/Boutique rap

  34. Black Says:

    The tournament cool but the quality is trash in the ncaa.

    Lotta these games be rec league status.

  35. F YOU PAY ME! Says:

    I got the S

    and the A

    so when you scream K

    be specific

    ill spray you like you owe me

    daddy always tol me the streets couldnt mold me

    it was always in me to tell all of my story

    chiddy bang bang!

  36. Harlem World Says:

    Currency is for niggas that smoke mid grade weed and have ok bitches. He paints the illusions for them to dream bigger
    =====================

    kinda bullshit is this smh

    you drunk?

  37. Oh4werd Says:

    Lol that was an indirect shot at like five nig

    ^cosign…

    I wont take the bait tho, i believe it was intended for fupm specifically as have 99% of his comments been this week

    ^^^

    Honestly I wasn’t dissin anyone for real. I jus said what it seemed like to me.

    @GB – I dunno… Kendrick ain’t been around long enough to compare

  38. F YOU PAY ME! Says:

    The tournament cool but the quality is trash in the ncaa.

    Lotta these games be rec league status.

    ^

    real shit tho

    niggas in College is ass now

  39. S.I.C.K Says:

    your clogging up the paint with your cheerleading.

  40. Harlem World Says:

    you niccas is owing racks on racks on racks to sallie mae

    how you ballin in debt

    how?

  41. Oh4werd Says:

    Lol this nigga said Home Depot rap

  42. tHe kiD fRanKiE Says:

    All this disrespect in a Spitta post shameful

  43. F YOU PAY ME! Says:

    Yeen never been stopped in the airport you go to much cash on you

  44. Black Says:

    Currensy is good money with me as long as the beats are there. I don’t think he has wack verses as much as jawns I just forget at times. He and Alchemist together was what made me listen to him in the first place.

    Great music for the whip tho.

  45. Oh4werd Says:

    I never said currency was wak. I don’t kno none of u niggas, u feel offended about what I said about a RAPPER, oh well. U like him that’s cool. I jus dont see the hype

  46. S.I.C.K Says:

    sippin on a henny and coke at lunch>>>>

Leave a Reply