Digital Diamonds – Delirious

Scoop DeVille, Jonwayne and Chuck Inglish have teamed up to form Digital Diamonds and here is their first offering ‘Delirious’.

Previously: Scoop Deville on Producing Kendrick Lamar’s “Poetic Justice” (Video)


AddThis Social Bookmark Button

77 Responses to “Digital Diamonds – Delirious”

  1. Mack Martinez Says:

    +++lasers+++

  2. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    Hugo Chavez >>>

  3. Mack Martinez Says:

    Fela Kuti = most sample-worthy artist ever.

    But nah, the industry don’t want niggas to know about Fela.

    Might fuck around and cause riots if niggas did the knowledge.

    So Iovine gon block them samples.

    Be clear – this is enemy of the state music.

    Anti-CIA.

    “I don’t be gentleman at all…I be AfrikaMan…original” (c) Fela

  4. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    not feelin this track

    that a$ap ferg vid was interesting, sounds like him & bizzy got some gumbo cooked up

  5. Mack Martinez Says:

    Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:
    March 8th, 2013 at 2:22 pm

    that a$ap ferg vid was interesting, sounds like him & bizzy got some gumbo cooked up

    ^

    It’s amazing that Bone Thugs are collabing with this lil nigga who jacked their whole style tho lol. Hey…cats gotta eat.

  6. French Kevin Says:

    soundcloud.com/french-kevin/indaredsample

    ^^^This though >>>>

  7. King James Says:

    A-1
    1 hr, 43 mins ago
    Pusha T>
    Afta a solo Top 5 doa
    Wrath of Caine..NJC..mixtapes of da year by far…

    ^

    Agree by far

    Priest Andretti>>>>>>

    Mad replay value

  8. King James Says:

    1Train>>>>

  9. King James Says:

    What’s going to be more disappointing? Dreamchasers 3 or I Am Not A human being 2???

  10. The Architek Says:

    P & Chad >>>> (n)

    How do niggas hear these instrumentals in their head and make them shits?

    Incredible.

  11. Mack Martinez Says:

    French Kevin Says:
    March 8th, 2013 at 2:33 pm
    soundcloud.com/french-kevin/indaredsample

    ^^^This though >>>>

    ^

    Not bad.

    Sample some Fela Kuti my dude.

    Maybe if a white dude samples the swag the industry will let it in.

  12. tHe kiD fRanKiE Says:

    chinx-im a c0ke boy remix>>>>>>>

  13. Shipwreck Says:

    How you on nah right and you bumping techno n electronic. Foh. Can’t stand that music, hurts my ears for real

  14. tHe kiD fRanKiE Says:

    “were not against rap….were not against rappers….but we ar gainst those thugs!”

  15. tHe kiD fRanKiE Says:

    “I gotta get mines you gotta get yours
    I gotta get mines you gotta get yours
    GET YOURS!!!!!!”

  16. Chief Ali Says:

    Bone Thugs is prolly one of my favorite rap groups of all time. I have absolutely no prob with them negus linking up with the new blood on tracks, especially when Rocky and Ferg BEEN acknowledged the Bone Thugs influence and paid homage. Its the negus who shark whole styles without giving credit to the originators that I have a problem with.

  17. Chief Ali Says:

    Went to see that Fela! musical with my other half a few weeks ago. I was expecting more narrative about his upbringing, introduction to music and what drove him to go so hard at the establishment, but for what it was I definitely enjoyed it. Great live music and singing, dancers (a few of them could’ve got it several times with no hat) and an overall feel good vibe despite the struggle he faced. Felt like a celebration of the man’s life, definitely well executed.

  18. TruthSerum Says:

    Yung Sandpaper….Quit YEARNING, bro….You my personal punching bag….Buss it, right…..We close to 90 days into the new year….AND…..guess what???? YOU been on Nahright ALL OF ‘EM…..Not a day pass w/out ya sandpaper fingers typing udeen fuckshit upon udeen fuckshit….YOU got 25 different SCREENNAMES and be logged on 25/8, bro….You have a sick n twisted homoerotic fantasy for Nation….Ya fuck ass twitter CHEA 1980 @AUTRGS has NAHRIGHT as it’s profile pic, you fucking dirty ass groupie…..Wipe them shitstains out ya panties, hoe…And make dat walk of shame….Nation KNOWS you just as much as he KNOWS me, Ali-Nada…..You tweet from the 8 bus, bro…..Niggaz be smelling you on public transportation….*Your OWN words, not mine*…..You should fly down to Cuba, heard at GitMo Bay, ya fuck ass kind get plenty of water…..Buckets of it even…..You’ll never hafta worry about bad B.O. in that concentration camp……I wanna know why you tweeting from the 8 bus when YOU know you got that v-12 engine installed in ya magic carpet….Explain yaself to ME, Yung I Dream Of Genie……I’m waiting…..Taliban told you you was too pussy to strap on that c-4 and blow up dat US embassy….They said a fuck ass SandCastle like YOU desreves to live…..NO 40 virgins 4 YOU, buddy…..lol!

    #TruthHurtsBitch!!!!

  19. Mack Martinez Says:

    I would legitimately smash any and all of the broads at the Jimmy John’s on LaSalle and Lake St.

    Cot damn.

    Friendly hipster broads with tats and piercings >

  20. b Says:

    da wight howard on the post dawg

  21. b Says:

    lol!!!! ali nada

  22. Mack Martinez Says:

    Just seen a interview where a white dude was talmbout how Fela was anti-gay and occasionally put a hand on one of his 25 wives.

    Obviously that just made me like the dude more.

    Fela >>>>>

    Musical genius, political visionary, but that CIA got on his bad side and the next thing you know, homes was dying of AIDS.

  23. tHe kiD fRanKiE Says:

    “Stadin on da corner straight slangin rocks
    awwwwwwww snaps here comes da motherfuqqin cops”

    “now my game is tight, tight as fuqq is my game
    Easy motherfukkin E or Eric wirth its all da same
    now nikkas might trip on how I stacks my grip
    I got to have it bich!
    Foe da love of da shid
    MOTHER-FFFFFUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCAAAAAAAAAAAAAAAAA”

    Rip Eazy

  24. Dwayne Gretsky Says:

    Earlier this week, Jada took to Facebook to ponder why the breakdown in male-female relationships has caused several of her friends to decide to date women as a last resort to finding a fulfilling love life.

    Says Mrs. Smith:

    Before I begin…I want to make one thing clear. It’s important that you know that I believe love comes in ALL forms. I believe a person should love WHOMEVER…HOWEVER they choose. But…I do have a question.

    In the last month, three women, in their 40s, coming out of long term relationships with men have confided in me that they now feel that their last resort for companionship is that with a woman. These are women who have never engaged in or even desired to be in intimate relationships with other women. Now these women feel as though they have no other option. It seems as if there is a spike in same sex love all around. What is changing in which how men and women are relating to one another, that is creating same sex love as a LAST RESORT for heterosexual women?

    You…tell…me.
    ^^^^
    Smh.
    Betas fucking shit up for everybody.
    This is all ur fault.
    Yes u!!!!!

  25. Mack Martinez Says:

    TruthSerum Says:
    March 8th, 2013 at 3:07 pm

    You should fly down to Cuba

    ^

    Been there 5 times, actually.

    Real nice place to land.

  26. Mack Martinez Says:

    *goes on deep undercover search for Jada’s lesbian friends*

  27. Chief Ali Says:

    man the AIDS wasn’t even the worst of it

    them mogs stormed his compound and tossed his mother off the balcony to her death

    on subsequent raids, them savages even violated some of his wives and other womenfolk on the premises

    Afrikan leadership post diaspora/rape of the motherland been nothing but cowards with a false sense of power, greed through the roof and this disgusting obligation to appease Western powers

  28. rex hussla Says:

    grantland.com/blog/the-triangle/post/_/id/53452/kobe-bryants-interview-on-stephon-marburys-old-talk-show-is-televisions-greatest-moment

    ^

    Kobe Bryant’s Interview on Stephon Marbury’s Old Talk Show Is Television’s Greatest Moment

    By Rembert Browne on March 8, 2013 2:14 PM ET

    ^

    wowwww this is classic! LMAO

  29. TruthSerum Says:

    Oh….You have, well was it by carpet…..Damn you the Tony Hawk of Linoleum, doing half pipes on that carpet, bro….Or were you forcibly removed from your shantytown in Bangladesh with an M-16 pointed to ya cranium and a black towel over ya head until you landed in Cuba….Where my Navy buddies proceeded to beat the living shit out of you with hoses and batons while spraying you with ice cold water……Please do explain yaself to me more in detail, Yung P.O.W….

    #TruthHurtsBitch!!!!

  30. Chief Ali Says:

    Smh.
    Betas fucking shit up for everybody.
    This is all ur fault.
    Yes u!!!!!

    ——

    negus gotta dead this beta/alpha male shit

    most of the negus on nahright is betas posing as alpha males. if negus was true alphas, the next man’s actions would have no bearing on your puss intake.

  31. b Says:

    TruthSerum Says:
    March 8th, 2013 at 3:19 pm

    > He very good at this lol

  32. Mack Martinez Says:

    Fela was the real deal.

    No disrespect to Bob but Bob cut that early deal with the record companies, shit’s been well documented.

    Island Records saw that college-aged Caucasians was gonna fuck with Bob hard body and so they started fucking with his message real early.

    Don’t be confused – I Shot the Sheriff wasn’t no clarion call for revolution, that was some minor shit.

    Fela was never commercial, never gave a fuck, put his finger in the Western Power Structure’s eye every chance he could.

    That was the end of his chapter.

    But he left a hella incredible body of work behind.

  33. TruthSerum Says:

    How many times did they Vince Carter NBA Slam Dunk Contest ya head into that bucket of water….before you gave up Bin Ladden????….#NoShots ….Honest question, bro…

    #TruthHurtsBitch!!!!

  34. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    Mack Martinez Says:
    March 8th, 2013 at 3:13 pm

    TruthSerum Says:
    March 8th, 2013 at 3:07 pm

    You should fly down to Cuba

    ^

    Been there 5 times, actually.

    Real nice place to land.

    =====================
    “You cannot travel to Cuba for purposes of tourism.” (c) US State Dept

    smh

    you aint been to cuba 5 times, stop it

  35. Dwayne Gretsky Says:

    negus gotta dead this beta/alpha male shit

    most of the negus on nahright is betas posing as alpha males. if negus was true alphas, the next man’s actions would have no bearing on your puss intake.
    ^^^^^
    U have to admit that these soft niggas fuckin the game up.
    It ain’t gonna stop me from getting mine but cmon bruh.

  36. Dwayne Gretsky Says:

    Welp…..

  37. Chief Ali Says:

    “You cannot travel to Cuba for purposes of tourism.” (c) US State Dept

    smh

    you aint been to cuba 5 times, stop it

    ——–

    Them Cubans be getting around though. Word to the one Scooter fell in love with in Columbia and the joint I was fucking with in the Dominican.

    speaking of Scooter, Free Bricks 2 >>>>>

    Gucci picking up steam again, hopefully he keep up that work ethic throughout the summer

    *places digital scale at the altar of the Trap God*

  38. Mack Martinez Says:

    This is no-ether Friday.

    So I’m not even responding to cats.

    It’s a bright sunny day in the Chi, I’m finna roll out of my skyscraper overlooking the lake early, hit LA Fitness for a lift, then tuck my kids in bed and head to Ukrainian Village with the broskis and talk to beautiful Caucasian broads with ear spacers, tongue piercings, and tats on their neck.

    To all the homies struggling, licking shots in the comment section, mad at life, angry, unhappy, emotional – go put on your running shoes and pull a Forrest Gump. Do it. Run to where the houses are nice and tell yourself “One day, I’m gonna have a house here.” Put Fela on your Pandora and peep some beautiful music and release that tension.

    Visualize your goals and make it happen my bro’s. Don’t sit around spending a beautiful Friday afternoon hating. Peace and love and light.

  39. Chief Ali Says:

    U have to admit that these soft niggas fuckin the game up.
    It ain’t gonna stop me from getting mine but cmon bruh.

    ————

    one man’s fuckup is another man’s opportunity

    seize the opportunities, they limitless outchea’

  40. TruthSerum Says:

    So it was by FORCE then, huh…..I can dig the US hate now…I UNDERSTAND…You were taken (No Liam Neeson) against ya will to Cuba for purposes of interrogation……BUT…..5 times…..Damn….You the Clifford Harris of the Taliban….Yung Punjabi T.I.P. snitching on ya brothers at arms….You musta loved that waterboard torture….Yung Sandpaper had the U.S. military on speed dial….like please please TAKE ME…..I KNOW EVERYTHING…….Quit ratting, bro….

    #TruthHurtsBitch!!!!

  41. b Says:

    wowwwwwwww melt/ no contest plea from chea.

    hope u know what we call dat!!!!!!!!!!!!

  42. Mack Martinez Says:

    Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:
    March 8th, 2013 at 3:23 pm

    you aint been to cuba 5 times, stop it

    ^

    Thru Canada and Mexico, yes you absolutely can, because I’ve done it. Five times. No lies in my verses.

    Dominican Republic and Haiti – never been, but hopefully soon. My broski been to Haiti 3 times for Doctors without Borders – I might roll with him on the next trip on some humanitarian wave even though I have no medical skills smh lol

  43. b Says:

    wowwwwwwww melt/ no contest plea from chea.

    hope u know what we call dat!!!!!!!!!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=_R-PyA3reEA

  44. TruthSerum Says:

    As long as YOU aint flying no damn plane into a skyscraper….It’s All Good….By the way, you rolling out in that custom V-12 Carpet or the 8 Bus…..???? Skreets wanna KNOW……

    #TruthHurtsBitch!!!!

  45. French Kevin Says:

    Mack Martinez Says:
    March 8th, 2013 at 2:50 pm
    French Kevin Says:
    March 8th, 2013 at 2:33 pm
    soundcloud.com/french-kevin/indaredsample

    ^^^This though >>>>

    ^

    Not bad.

    Sample some Fela Kuti my dude.

    Maybe if a white dude samples the swag the industry will let it in.

    ^^^^^

    youtube.com/watch?v=IQBC5URoF0s

    Molly Water, it no get enemyyy

  46. Mack Martinez Says:

    b Says:
    March 8th, 2013 at 3:30 pm
    wowwwwwwww melt/ no contest plea from chea.

    ^

    I love you too b :-)

  47. Chief Ali Says:

    By the way, you rolling out in that custom V-12 Carpet

    —–

    LOLOL

  48. tHe kiD fRanKiE Says:

    Vince Carter NBA Slam Dunk Contest ya head into that bucket of water…

    ^dey tyrna end his career some of dem comments be hittin to close to home holmes lol

  49. TruthSerum Says:

    Or did Aladdin rub on his Genie bottle……and it’s time for you to grant him his wishes????…..#SkreetsWannaKNOW

    #TruthHurtsBitch!!!!

  50. Chief Ali Says:

    Chea notorious for licking shots then waving that peace flag when shit get critical

    Its Friday, fire back for fucks sake

  51. General Glamour Says:

    cosign the greatness of fela kuti

    they don’t make real niggas like that no more

    had like 20-80 wives chillen

    ” i no be no gentleman nooooo ”

    kanye prolly just popped in a fela track when he went on his anti-suit n tie rant

  52. General Glamour Says:

    ain’t felt like an real ether friday since el feces departure

  53. tHe kiD fRanKiE Says:

    @chief
    Dat Oj 6 Ringz goes harder than that Free Bricks 2

    both good tho but that OJ has no skippables!

  54. Jackson7 Says:

    niggas aint been to no cuba no 5 damn times..

    real live cubans aint even been back and forth 5 times…

    ask Luis Tiant…

    stopit5

  55. General Glamour Says:

    maybe feces found out his nah skills were transferable

    ain’t shining without a fee steez

    i hear he may be employed writing retorts to smart as fans on celebrity twitters

    not certain tho – purely conjecture

  56. Chief Ali Says:

    Dat Oj 6 Ringz goes harder than that Free Bricks 2

    both good tho but that OJ has no skippables!

    ——-

    word thats getting downloaded later

    didn’t he drop another mixtape that same day too LOL

  57. Gob Bluth Says:

    Mack Martinez Says:

    i’m bodied

  58. General Glamour Says:

    you can go to cuba you just have to ask the government permission

    they thinking about opening it up anyway

    cold war over till rodmans asian friend bodies us

  59. Mack Martinez Says:

    Chief Ali Says:
    March 8th, 2013 at 3:34 pm
    Chea notorious for licking shots then waving that peace flag when shit get critical

    Its Friday, fire back for fucks sake

    ^

    Dog, this is the same dude who self-ethered himself with his own videos on youtube saying “suck a straight cock…this is gay hip-hop for you niggas.”

    Same dude who had the whole c-section riding him like a donkey…Yung Eeore-style.

    Same dude who for weeks posted 20 posts per page saying I didn’t know nation, only for nation to get on here and say he knew me (of course).

    Same dude who asked for a truce after it was over…and now I’m the one who has to respond.

    As I said, my dudes – happy Friday. Check back every single page in NahRight history, your boy never ever ever been bodied and if so, show me the page.

    Till then, peace and love – may all your dreams come true.

  60. Mack Martinez Says:

    cosign the greatness of fela kuti

    ^

    There will never be another.

  61. General Glamour Says:

    Till then, peace and love – may all your dreams come true.

    ^

    roffs

  62. Jackson7 Says:

    you can go to cuba…but if you leave, its almost IMPOSSIBLE to go back…

    5 times???

    K….

  63. General Glamour Says:

    yo chea you know anything about consolidating student loans ?

    is it possible to settle for a much smaller amount ?

    could a lawyer help me do that ?

  64. tHe kiD fRanKiE Says:

    Mack Martinez Says:

    i’m bodied

    ^lmaoooooooooo

    @chief
    Juice World 2 aint as good

  65. Mack Martinez Says:

    Jackson7 Says:
    March 8th, 2013 at 3:41 pm
    you can go to cuba…but if you leave, its almost IMPOSSIBLE to go back…

    5 times???

    K….

    ^

    5 times, my dog.

    Been to Minneapolis twice. Word to the downtown Target where I cop my undies and give salams to all the Hijabi Somalian and Sudani sisters behind the registers!

    There are many places I have been, and many I haven’t. Have I been to Nicaragua? No. Venezuela? No. Cuba? Yes. 5 times. Ask me in a year and the answer will be the same lol

  66. Harlem World: My hoe$ they do drug$ Says:

    Jackson7 Says:
    March 8th, 2013 at 3:37 pm

    niggas aint been to no cuba no 5 damn times..

    real live cubans aint even been back and forth 5 times…

    ask Luis Tiant…

    stopit5

    ===================
    cosign/retweet/nods head in approval

  67. Mack Martinez Says:

    General Glamour Says:
    March 8th, 2013 at 3:42 pm
    yo chea you know anything about consolidating student loans ?

    is it possible to settle for a much smaller amount ?

    could a lawyer help me do that ?

    ^

    Very difficult to consolidate because those are federal govt loans and Uncle Sam ain tryina negotiate. Wish I could help broski – not my area of specialty.

  68. Jackson7 Says:

    yella coochie >>>> fela kuti

    lotta niggas being trendy to say they dig his shit…

    in reality he was james browns african wannabe son son…

    hugh masekela >>>> fela kuti

    kuti and his son BEEN overrated

  69. General Glamour Says:

    http://tinyurl.com/ygnj9ft

  70. tHe kiD fRanKiE Says:

    he might have to pull out one of dem masks

  71. General Glamour Says:

    Very difficult to consolidate because those are federal govt loans and Uncle Sam ain tryina negotiate. Wish I could help broski – not my area of specialty

    ^

    * lil b tears *

  72. General Glamour Says:

    obama already a living legend

    but imagine if he forgives a substantial portion or student loans and frees max b

    sheesh

    * throws in towel *

  73. General Glamour Says:

    hilary coming in next so even if barry don’t do it there might still be hope …

  74. Jackson7 Says:

    cosign them sneakily whoreish Minneapolis Somalian broads tho…

    word Target stores all over the twin cities got hella somalians employed..

    must be some kinda exchange program…WTF?

  75. Gob Bluth Says:

    up.dat.passport

  76. TruthSerum Says:

    Check EVERY page in NAHRIGHT history and you’re gonna find one of SashCHEA’s 25 different s/n’s COMMENTING…..Sandnigga you have NO life outside of this white comment box YOU enslaved to….Just like how the British Imperial forces enslaved ya fuck ass people in HISTORY…….Nation.Don’t.KNOW.YOU.Dawg. ESKAY the owner of the site confirmed that on his twitter….You created a FAKE Nation s/n and commented like YOU usually do trying to save ya sandpaper face…..Nation commented about that fuck shit on his twitter….Even Shailure aka the Slob MC was concerned YEARNING for an answer from Nation…..Nation is successful, YOU’RE NOT……why the fuck would he acknowledge ya low-level Groupie ass….???? You a Nahright Groupie, plain n simple….This is your tour guide into MY culture, cuz you prolly don’t have too many black friends and you have no job or career path…..You languish online typing fuckshit, becuz your enamored by these bloggers, rappers, and anything afro-centric cuz you a culture vulture….Why you aint bumping Punjabi MC or watching a Bollywood flick….Nah, right….My culture is way more interesting than yo’ fuck ass Canal St. knock off imitation……Sandnigga YOU were the one typing apology letters, faggot…..You a VICTIM…..MY VICTIM…I target YOU and assault YOU…..You do NOTHING but file a Police report…..Faggot nigga live in the Chi, but you don’t know none of these GBE niggaz….No BDz…..No Vice Lords…..No Latin Kings…..Sandnigga you aint even affiliated w/ the Taliban….Ya OWN ppl don’t even fuck w/ ya faggot ass…..#2CentsChump

    #TruthHurtsBitch!!!!!

  77. General Glamour Says:

    * throws in towel *

    ^

    (c) hw

Leave a Reply