займ с плохой кредитной историей онлайн

Deniro Farrar – Fears

Over a beat by Boston based producers SXMPLELIFE, off Farrar’s EP The Patriarch, dropping later this month.

Previously: Flosstradamus ft. Deniro Farrar – Look At The Sky (Video)


AddThis Social Bookmark Button

77 Responses to “Deniro Farrar – Fears”

  1. Hugh hef Says:

    Fuck your fake stories post pics

  2. Mack Martinez Says:

    TATO OFF DAT MOLLY
    SPAZZIN OUT IN DA POTTY

  3. Hugh hef Says:

    I don’t believe niggas stories on here unless they post twit pix or Instagram photos

    Like how hard is it to take a pic of a bitch…3-5 seconds

    Come on b…pics or it didn’t happen

    Dudes be typing fantasies on here

    But when you ask them for pics…

    Dudes play the “but I’m not on twitter or Instagram or Facebook”

    Or “I don’t have an iPhone 5″

    Like come on b it’s 2013…if you was really the man bitches would be taking pics of you and tagging you

    Amp lying just like casket

  4. tHe kiD fRanKiE Says:

    Amp>>>>>

  5. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    hood trill stunting aka trap day man Says:
    March 3rd, 2013 at 9:06 pm

    lol @ being an adult father poppin mollys & sayin ya life is good tho.
    ^^^

    I’m a great Dad my nigga. And my recreational activities never affect my judgement or focus when it comes to being a father.

    As far as me lying?

    Niggas can believe what they want. I have nothing to prove & no reason to fabricate or falsify my life.

    Lie for what?

    My life is the stuff HBO mini series are made of.

  6. Hugh hef Says:

    I hate liars…that’s why I don’t even read niggas wall of texts…ignore it

    Where are the pics

    I like reading picture books…not no fucking wall of text with 100 chapters…

    Post pics of this Swedish and Asian bitch

    Smh…

  7. Gob Bluth Says:

    Fuck your fake stories post pics

    ^

    i agree, it’s 2013 all bitches do is take pics, unless of course they’re ugly & fat

    transparency<<<>>> tho

  8. General Glamour Says:

    Her name is Sofia & she’s telling me how she attended some small boarding school in CT with the Asian broad but just moved back to the US last month. She’s an wannabe model working as an Au Pair for some rich white folk in CT while she’s trying to link up with an agency & came down to the city to kick it with her homegirl for the weekend. I’m like cool. We small talk & it’s obvious she’s feeling the kid. The road dog I am, I even played wingman for my nigga Reemo & put the bug in the Asian chicks ear that he was feeling her but didn’t wanna go hard cause they worked together. This is at like 10PM. We’re all lightly sauced & I stepped out with the girls a few times to smoke some bud. We start talking about drugs & both of them admit they like to “party”. I had to come clean & tell em I never fucked around with that girl. Popped an e-pill a few times before.

    Thats when the Asian chick tells me she’s got a Molly plug on the Lower East Side & if we wanted, after last call, me & my man Reemo could roll with them to cop some & come back to her crib to chill. Shorty has been getting progressively touchy feely over the course of the night & I’m thinking if that Molly is as advertised, I’m gonna have a 3 Magnum night, so I’m with it 1000% & I convince my nigga Reemo to roll, even tho he’s apprehensive about fucking with the Asian shorty outside of work.

    ^

    oh shit !

    part 3 bout to be off the chain

  9. Hugh hef Says:

    I could type that I smashed j lo Eva Mendez sofia vergara

    And dudes on here would believe me and applaud me

    And not even ask for pics

    How gullible and naive are you niggas?

    Do you know how easy it is to lie on the Internet

    Tech savy nigga geeks that get duped by dudes that write fictional sexcapades

  10. Hugh hef Says:

    Another 1,000 word essay

    But no pics

    Where are the pics

    I’m going to re install my browser and refresh until I see pix

  11. KING SOLOMON Says:

    http://www.cnn.com/2013/03/03/health/hiv-toddler-cured/index.html

  12. Jackson7 Says:

    lol

  13. General Glamour Says:

    roffs

    good stories >>>>

  14. tHe kiD fRanKiE Says:

    Keep goin! (C) cp

  15. General Glamour Says:

    nah got some good story tellers

    amp

    casket

    kev

    cold

    i remember when land told us about him getting drunk in the military lol

  16. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Tossin salads? Its Sunday night Nah.

    > i’m sayin…these niggas is losing their way, mind, moral & sumo shit.

    if a man allows a chic to give him a batty wash, he gotta submit in some way shape or form. now, i’m jus imagining cuz i’ont allow that. if a chic is lickin my scrotum it’s welcomed as an incentive while blessing the mic. of which, i’m hella aggressive with that. forcing it down her throat & smackin her in the face with it. thas where it stops tho.

    if you’re a man & are comfortable letting a chic lick ya muddy starfish, thas wyle suss to me. like…you jus let her part ya buttcheeks for you? you spread em for her? thas some submissive shit. real men are sposed to make chics do the submitting.

    but hey, i’m jus the last of a dying breed of real niggas.

  17. tHe kiD fRanKiE Says:

    Apparently. That is

  18. General Glamour Says:

    THe KiD FRanKiE
    0 mins ago
    Keep goin! (C) cp

    ^

    hahahahahahahha

    nah >>>>>>

  19. General Glamour Says:

    roffs @ batty wash

    jamaican slang >>>>

  20. Jackson7 Says:

    hold up

    wtf is a “muddy starfish”?

  21. HolidayKirk Says:

    http://www.cnn.com/2013/03/03/health/hiv-toddler-cured/index.html

    ^^

    Thats amazing! I mean, it was early intervention but still, that’ll save a ton of lives.

  22. tHe kiD fRanKiE Says:

    The spin that’s gonna come outta this tho

    Lmao

    Transparency>>>><<<<

  23. HolidayKirk Says:

    wtf is a “muddy starfish”?

    ^^

    A Limp Bizkit album.

  24. General Glamour Says:

    HolidayKirk
    0 mins ago
    http://www.cnn.com/2013/03/03/health/hiv-toddler-cured/index.html

    ^^

    Thats amazing! I mean, it was early intervention but still, that’ll save a ton of lives.

    ^

    word just saw that on the evening news (cali)

    a lotta niggas waiting to get that word and stop giving trojan all that money

  25. Hugh hef Says:

    Kevfresco

    I don’t submit dude

    I just shove my butt in her face

    I told niggas it aint gay unless you bend over or got your legs and feet in the air

    Plus it’s a girl doing it

    Why should I stop her if she want to do it?

  26. hood trill stunting aka trap day man Says:

    my recreational activities never affect my judgement or focus when it comes to being a father.

    > thas subjective, lil nigga.

    you could’ve got a bad batch that could’ve sent you to the hospital or worse killed you. so really thas irresponsible behavior that could’ve effected your daughter.

    that…& goin to fight a complete online stranger in harlem at night.

    i’ll let you tell it tho.

  27. TS-LTE Says:

    Transparency>>>><<<<

    ^

    Yup.

  28. General Glamour Says:

    man eng rep having a difficult night no homo

    he got cold feet for marriage

    and the queen in the hospital

    hold ya head up g

  29. General Glamour Says:

    Hugh Hef
    0 mins ago
    Kevfresco

    I don’t submit dude

    I just shove my butt in her face

    I told niggas it aint gay unless you bend over or got your legs and feet in the air

    Plus it’s a girl doing it

    Why should I stop her if she want to do it?

    ^

    hahahahahahahah

  30. Hugh hef Says:

    10000 words later
    20000 characters typed later

    Still not 1 pic posted

    Amp you slipping bruh

  31. Jackson7 Says:

    i just shove my butt in her face

    ——————

    LOLOLOL

    this nigga stupid

  32. HolidayKirk Says:

    Nobody else here likes it when shes in a dominant role? I dig that from time to time.

  33. Mack Martinez Says:

    http://www.kixandthecity.com/adidas-js-bear-x-jeremy-scott-camo-bear-new-detailed-pictures/

    ^

    No shots but if you wear Jeremy Scott Adidas then you’ve had a penis inside you’re asshole.

  34. General Glamour Says:

    HolidayKirk
    0 mins ago
    Nobody else here likes it when shes in a dominant role? I dig that from time to time.

    ^

    if you mean like when she’s in cowgirl cosign

    but if you mean when she’s in latex nosign

  35. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Kevfresco

    I don’t submit dude

    I just shove my butt in her face

    > whas the difference if she uses her hand or her cheekbones to part ya yambs? poz. christ you niggas are weird.

  36. Gob Bluth Says:

    if you’re a man & are comfortable letting a chic lick ya muddy starfish,

    ^

    lol smh(no hips)

  37. General Glamour Says:

    Mack Martinez
    0 mins ago
    http://www.kixandthecity.com/adidas-js-bear-x-jeremy-scott-camo-bear-new-detailed-pictures/

    ^

    No shots but if you wear Jeremy Scott Adidas then you’ve had a penis inside you’re asshole.

    ^

    wasn’t asap rocking a pair of these ?

  38. Hugh hef Says:

    There have analingus

    In the Kama sutra books

    It’s been part of Arab/Hindu sexuality for a while

    Niggas just ain’t open to trying new stuff

    I am a comfortable heterosexual male…I am secure

    If my lady wanna go in…imma let her

    We have that type of relationship

    That’s my main…

  39. Hugh hef Says:

    If you niggas is dirty…then I wouldn’t recommend it

    Obviously dudes have hygiene problems…and your lady don’t wanna do it or try it on you

    I shower before I do it…

    Ya boy clean like a whistle

  40. Jackson7 Says:

    nosign sitting on broads faces

    for the record…

    now i might squat and hover over a broads face, and let my meat fall into her mouth… but thats where it stops

  41. Mack Martinez Says:

    I don’t oppose a tongue on the bung.

  42. Mack Martinez Says:

    A tongue on the bung = thumbs up

    A finger in the bung, like Hugh Hef = thumbs down

    A dildo in the bung, like Hugh Hef = thumbs down

    Sorry, had to clarify.

  43. Gob Bluth Says:

    Ya boy clean like a whistle

    ^

    *real tears

  44. Mack Martinez Says:

    Gob Bluth Says:
    March 3rd, 2013 at 9:43 pm
    Ya boy clean like a whistle

    ^

    *real tears

    ^

    co-

  45. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Nobody else here likes it when shes in a dominant role? I dig that from time to time.

    > dominant like push you on the bed?

    ride ya dick like a polo jockey?

    grab ya peen & smack herself with it?

    maybe talk shit & give you orders on how to beat it?

    all those are cool.

    letting her tongue take a slide down rocky road?

    wyle beta.

  46. tHe kiD fRanKiE Says:

    Lol @ a few things

  47. Mack Martinez Says:

    No-sign letting the broad take control.

    You niggas need to learn to slap her tastefully ((c) fux), choke her but not till she’s blue, and pull that hair.

    Ho’s these days wanna be pwnt.

  48. HolidayKirk Says:

    dominant like push you on the bed?

    ride ya dick like a polo jockey?

    grab ya peen & smack herself with it?

    maybe talk shit & give you orders on how to beat it?

    ^^

    Couldnt help but read that in Bernie Mac’s voice

    RIP.

  49. hood trill stunting aka trap day man Says:

    now i might squat and hover over a broads face, and let my meat fall into her mouth… but thats where it stops

    > lmaoooooooooooooooo!

    cosign tho.

  50. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Post pics of this Swedish and Asian bitch
    ^^^

    We didn’t flick it up. We were chilling & I didn’t feel the need to document what started out as an ordinary night at the bar.

    But it’s cool.

    If the fact I’m sharing how I’m living & you niggas is spending your weekends on NetFlix & XHamster bothers you, I’ll stop.

    Long story short, we end up flipping these bitches. All kinds of debauchery.
    The shit you only see on EskimoTube. It wasn’t until I sobered up that I realized how wild that shit got.

    Supposed to hook up with shorty again tomorrow night.

    Plus, I copped a few extra capsules for my Far Rock shorty. She said she wanted to do something to me that no one else had done before. Started giving me the marvelous & started to poke at the brown eye with her tongue. I tried to object but I was so turnt up on Avion & MDMA, I let her do her thing.

    Had me with my legs up in the air like she was changing my diaper. Nigga had a hard on like I was 16 again.

    It’s definitely a submissive position. Not sure how I feel about that part of it. Shorty tried to have jokes. Had to go deep on her ass afterwards just to reassert my shit.

    I don’t know if I’d ask a bitch to do it but if she offered, i’m all in.

  51. General Glamour Says:

    Plus, I copped a few extra capsules for my Far Rock shorty. She said she wanted to do something to me that no one else had done before. Started giving me the marvelous & started to poke at the brown eye with her tongue. I tried to object but I was so turnt up on Avion & MDMA, I let her do her thing.

    Had me with my legs up in the air like she was changing my diaper. Nigga had a hard on like I was 16 again.

    It’s definitely a submissive position. Not sure how I feel about that part of it. Shorty tried to have jokes. Had to go deep on her ass afterwards just to reassert my shit.

    I don’t know if I’d ask a bitch to do it but if she offered, i’m all in.

    ^

    ha ha !

    legendary

    amp just kept it centennial

  52. General Glamour Says:

    hahahhahahahah

    im dying !

  53. Jackson7 Says:

    holy shit at that mediatakeout photo of jrue holiday apparently letting some white girl put something far up his ass…

    nba done fell off

  54. HolidayKirk Says:

    Sunday Night Nah

  55. General Glamour Says:

    a lotta lurkers crying right now

    ARE YOU NOT ENTERTAINED !?!?!?

  56. Jackson7 Says:

    amp

    wtf b?

    diaper change position?

    thats how niggas is parlaying?

  57. TS-LTE Says:

    Mack Martinez
    0 mins ago
    I don’t oppose a tongue on the bung.

    ^

    I do.

    Fuck that.

    That’s some other other shit.

    I’m straight. I’m fight a bitch is she touch my booty joke off GP.

  58. TS-LTE Says:

    Mack Martinez
    0 mins ago
    I don’t oppose a tongue on the bung.

    ^

    I do.

    Fuck that.

    That’s some other other shit.

    I’m straight. I’m fight a bitch is she touch my booty joke off GP.

  59. Gob Bluth Says:

    Had me with my legs up in the air like she was changing my diaper. Nigga had a hard on like I was 16 again

    ^

    *logs off

  60. General Glamour Says:

    hahahahahahahahah

  61. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    amp

    wtf b?

    diaper change position?

    thats how niggas is parlaying?
    ^^^

    I just came through the spot with Tequila & Molly & shit got crazy son.

    What do you wnat me to say?

  62. TS-LTE Says:

    Had to say that shit twice.

  63. General Glamour Says:

    yo on some g shit

    amp has to still be rolling right now

    hahahha he keeping it way too real

    you might have to put the keyboard down my g

    you have officially shut it down

  64. Gob Bluth Says:

    *turns up Meatloaf I’d Do Anything For Love (But I Won’t Do That)

  65. hood trill stunting aka trap day man Says:

    i mean…do some of you guys e’en pay attention to how we get this far in these kinda conversations?

    peep it…a nigga by all accounts jus experienced poppin mollys. however you feel about that in of itself is one thing. to each his own but, jus know, that shit ain healthy or ordinary.

    then, perhaps, cuz the story hasn’t been finished…

    the nigga took a oral cleaning to hershey highway & niggas is interested in the story.

    then he shares it with SNs because….? thas hot? lol.

  66. General Glamour Says:

    nigga said she was changing his diaper !

    i can’t even … i don’t even …

    hahahahahahahhaha

  67. Jackson7 Says:

    here baby grab both my ankles with one hand…

    now raise my ankles high in the air and powder my ass, Bitch

    dass whut im talmbout

    ~Amp Geez (legend)

  68. TS-LTE Says:

    You filthy niggas disgust me.

  69. tHe kiD fRanKiE Says:

    “Dat ain’t Molly dem is bath salts”
    -one of dem alley boy/fat trel niggas

  70. Mack Martinez Says:

    Doggie a tongue ain gon turn you gay, let the broad explore. “Taste the rainbow” (c) iFux

  71. TS-LTE Says:

    Amp though, >>>>

    Minus the fuckery.

    He owes me some Mama’s Chicken and a biscuit.

    Lol.

  72. French Kevin Says:

    cosign the rusty trombone

  73. Mack Martinez Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    March 3rd, 2013 at 9:57 pm
    “Dat ain’t Molly dem is bath salts”
    -one of dem alley boy/fat trel niggas

    ^

    That’s why I don’t do drugs.

  74. Hugh hef Says:

    Niggas probably only do missionary. Wonder why their ladies leave em.

    Get out your comfort zone. Live a little. Get loose.

    Remember a grown man does what he wants…a boy does what he can.

    I’ve told plenty of my homies of my analingus experience.

    The block don’t look at me any different.

    They still dap me up, chop it up and shoot hoops with a nigga.

    My rep is never funny in the hood.

    Still got my credit at the Chinese spot.

    Habib still let me hold shit on Cred at the corner store. He know

  75. Jackson7 Says:

    “wet wipes” remix – camron ft., lil wayne & amp geez

  76. hood trill stunting aka trap day man Says:

    It’s definitely a submissive position. Not sure how I feel about that part of it.

    > if you’re a male & gotta question yourself…be clear…

    you’re less than you were BEFORE you had the thought. smh

  77. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    amp has to still be rolling right now

    hahahha he keeping it way too real
    ^^^

    Weekend isn’t over. Just got back to the crib to shower, change clothes & pre-roll some J’s before I head to the hole in the wall hood strip club wit my brother & some of his niggas. They go every Sunday & I never roll. But I’m feeling wavy right now. Why not finish up the weekend skrong?

    35 is months away. Gotta get all this dumb shit outta my system.

Leave a Reply