Video: STS – Purity Ring

For the latest drop off his upcoming GOLDRush 3 tape, STS flips Purity Ring’s “Fineshrine” and pairs it with a video shot on the streets of Berlin.

Previously: Black Thought ft. STS & Truck North – Let’s Move It Philly! Freestyles (Live) | STS – Heavy (Video)


AddThis Social Bookmark Button

86 Responses to “Video: STS – Purity Ring”

  1. General Glamour Says:

    how’d you end it ?

    was there a big breakup / fight ?

    or was it a grown ass ” baby I can’t do this no more … im moving on … “

  2. F YOU PAY ME! Says:

    damn cold

    thougt u was triller than that

    sn: juicy j spitta – bitch I own yo

  3. Harlem World:My hoe$ they do drug$ Says:

    is there a grimier act then schemin on ya homeboys girl/wife?

    like you been plottin this whole time

    or you just want her because ya homeboy is into her

  4. cOLD Says:

    beta,feta, fomeda, banana fanna mo made uh fi fye bro made uh…

    BETA!

    ^ mos def… after living the Alpha’s dream, the house of cards collasped and beneath it all was a beta in the proverbial fetal position.

    …but “couldnt talk abou it if I aint live it”…

  5. Gob Bluth Says:

    Whoa @ cOLD’s story, i ain lived yet

  6. b Says:

    I’ve lived this moment.

    I’ll never tell how that shit went down, on here, lest I get Ned Stark’d

    > Nah jds, u have to speak on these things, others may learn from your mistakes, niggas cant start withholding life experiences that may benefit others for fear of being ethered. It aint what they call you, its what u answer to.

  7. F YOU PAY ME! Says:

    a bitch sposed to cry over you

    yeen sposed to cry over no bitch mayne

    I wish I would cry over a bitch

    u kno how many bitches out here

    damn cuz

  8. b Says:

    young never had a girlfriend look at him askin all the questions

  9. cOLD Says:

    ^Ap-9′d

    sounds like this still haunts your soul ey now and then

    respect

    ^ naw, when I said it was the turning point, I meant that litterally and figuratively.

    That day I packed my shit up and bounced. Didnt look back either.

  10. Slumbilical Says:

    Wait how is everyone at the banquet where the brawl broke out gay lol…holee shit. There’s even trannies at the end WHAT THE EFF LOL

  11. tHe kiD fRanKiE Says:

    Nah jds, u have to speak on these things, others may learn from your mistakes, niz cant start withholding life experiences that may benefit others for fear of being ethered. It aint what they call you, its what u answer to.

    ^co-
    its what makes the site

    transparency>>><<<

  12. cOLD Says:

    FYPM, in the movie of life it’s not whats filmed, but whats edited that matters.

  13. Slumbilical Says:

    Niggas is getting bromotional. Imma leave before niggas start busting out the Puffs Plus with Lotion (R) talmbout their first love *makes for the exit*

  14. TS-LTE Says:

    Co-Never again.

    In ME I trust.

  15. Shipwreck Says:

    Born in lewisville TX, live in Tulsa, OK. Go to a junior college in some shit ass Kansas town.

    ^ oh aight… so far as hip hop, who you fuck with?

    ^ pretty wide range. I’m young so I keep a lot of old school classics in rotation for general appreciation. And just being a newish fan to rap. Usually I’m playing Eminem, nas, jay, biggie. Newer stuff tho I like tde, currency, Dom k, Bronson, Gibbs, cole, pro era.

  16. b Says:

    a bitch sposed to cry over you

    yeen sposed to cry over no bitch mayne

    I wish I would cry over a bitch

    u kno how many bitches out here

    damn cuz

    > Stfu( stop typing the fuck up) niggas asked the man to elaborate, no trill hollywood stories bruh.

  17. Gob Bluth Says:

    Wait how is everyone at the banquet where the brawl broke out gay lol…holee shit. There’s even trannies at the end WHAT THE EFF LOL

    ^

    it was this video that prompted my question about why there seem to be so many gays around these days, shit is wild

  18. hood trill stunting aka trap day man Says:

    how you fake goin to sleep in ya own crib you share with a lady that comes home late!?

    sheesh.

    troyvul’n before troyvul got troyvul’d smh

  19. TS-LTE Says:

    Co- transparency.

    I don’t spit some shit in here I’ve never said aloud.

    Got got at, but don’t regret it.

  20. cOLD Says:

    Im sure niggas got stories they could and should share…

    schpeak on it.

  21. The Architek Says:

    Nah jds, u have to speak on these things, others may learn from your mistakes, niggas cant start withholding life experiences that may benefit others for fear of being ethered. It aint what they call you, its what u answer to.

    ^^

    I can be transparent, but that story right there? That ain’t the one lol

    and fuck you Franklin… lmao… I see the set-up

  22. Shipwreck Says:

    I’m not kush Kennedy tho

  23. Gob Bluth Says:

    @fupm, look at ice, all those years of pimpin & look what happened in the end

    it’s gonna happen to you one day

  24. tHe kiD fRanKiE Says:

    I don’t spit some shit in here I’ve never said aloud

    ^the anonymity is the beuaty in it, surely you cant feel bad telling a bunch of random sn’s ya biz
    good part is you’ll get a good laugh out of the ether that comes and will lighten the situation the multiple perspectives may even provide a solution to said problem

  25. AR-Clip Says:

    @cold
    Gives you dap. I know all about that life.

  26. b Says:

    lol @ cOLD screening kizzas before they comment

  27. F YOU PAY ME! Says:

    yeen sposted to cry over no bitch cuz

    you woulda been better off just dissapearin from her life

    she come home one random day out the blue whole crib empty

    nothing is in that mufucka

    zero zelch

    leave dat bitch wit $2 to her name

    never talk to her again in life

    just dissapear out the bitch life forever no call no txt no email no nothing

    that will burn her soul

  28. cOLD Says:

    how you fake goin to sleep in ya own crib you share with a lady that comes home late!?

    ^ my nigga, I was in shambels no clarity fucked up in the game. But the point to take home here, is that at my lowest point was able do dig down deep and find the little scred of decency that was left. I’ve since built on this and am now unbodiable in that aspect.

  29. b Says:

    this shit need to be a radio show or something

  30. TS-LTE Says:

    ^the anonymity is the beuaty in it, surely you cant feel bad telling a bunch of random sn’s ya biz
    good part is you’ll get a good laugh out of the ether that comes and will lighten the situation the multiple perspectives may even provide a solution to said problem

    ^

    THIS,

    And you may help a young brother out in the process.

  31. The Architek Says:

    Getting ready to smash, only to look over and see a previously ripped condom packet in your girl’s purse?

    And to immediately know who used it?

    And that nigga shook your hand every time you saw him?

    maaaaaan……

  32. Harlem World:My hoe$ they do drug$ Says:

    Getting ready to smash, only to look over and see a previously ripped condom packet in your girl’s purse?

    And to immediately know who used it?

    And that nigga shook your hand every time you saw him?

    maaaaaan……

    ====================
    grimy muthafucka

    damn son

    thats the shit niccas get killed over

  33. tHe kiD fRanKiE Says:

    “dam pit bull bro I thought u was kool”
    -wayne

    lmao that harlem shake diss got at him smh as wack as it was

  34. AR-Clip Says:

    This nigga FUPM be cracking me up. Nigga act like he ain’t never loved a chick lol

  35. tHe kiD fRanKiE Says:

    Getting ready to smash, only to look over and see a previously ripped condom packet in your girl’s purse?

    And to immediately know who used it?

    And that nigga shook your hand every time you saw him?

    maaaaaan……

    ^WOAH?!?! Iont kno and/or wanna about that scene WHAT?!?!?

    but….Keep goin!

  36. Troyvul Says:

    troyvul’n before troyvul got troyvul’d smh
    ^
    Smh

Leave a Reply