LL Cool J – Authentic (Album Cover)

Album now dropping May 7th.

Props: HHNM

Previously: LL Cool J ft. Joe – Take It (Video)


AddThis Social Bookmark Button

98 Responses to “LL Cool J – Authentic (Album Cover)”

  1. F YOU PAY ME! Says:

    keep a heavy hand on dese hoes mayne

    but lem breathe

    church

    tabernacle

  2. ***biggumskiller*** Says:

    The real iceberg slim woulda left coco dead in jail or cracked up in an asylum.
    The name of the game is cop and blow.
    Get rid of that ho.

  3. ***biggumskiller*** Says:

    Live by the whore die by the whore

  4. Dwayne Gretsky Says:

    When I seen simp T giving coco her own airtime
    I knew then that he ain’t know bout this pimp shit

  5. Big_seth Says:

    Spitta kilt this one

    Damn man.

    Kinda reminiscent of pilot talk.

  6. General Glamour Says:

    Damn cops going nuts down here in San Diego

    Military Bases shut down

    Border on lock down

    Sheeiittt

  7. General Glamour Says:

    I hope that nigga stay in LA

    Don’t bring that shit to Daygo

    The weather too puurty

  8. Mack Martinez Says:

    Outside agencies and individual officers on patrol. If you recognize my vehicle, and confirm it is my vehicle thru a dmv/want warrant check. It behoves you to respond to dispatch that your query was for information purposes only. If you proceed with a traffic stop or attempt to notify other officers of my location or for backup you will not live to see the medal of valor you were hoping to receive for your actions. Think before you attempt to intervene. You will not survive. Your family will receive that medal of valor posthumously. It will gather dust on the fireplace mantel for years. Then one day, it will go in a shoe box with other memories. Your mother will lose a son or daughter. Your significant other will be left alone, but they will find someone else to fill your void in the future and make them just as happy. Your children, if you have them, will call someone else mommy or daddy. Don’t be selfish. Your vest is only a level II or IIIA, think about it.

    ^

    This nigga brung the pain tho. He hit all the kizza pressure points.

  9. F YOU PAY ME! Says:

    aye cp

    you better turn up mayne

    for dat nigga come down where u at n end ya movie

  10. General Glamour Says:

    The cops acting like its WW3 down here lol

    ONE nigga !!!

  11. tHe kiD fRanKiE Says:

    keep a heavy hand on dese hoes mayne

    but lem breathe

    ^he went to jared

  12. General Glamour Says:

    F YOU PAY ME!
    5 mins ago
    aye cp

    you better turn up mayne

    for dat nigga come down where u at n end ya movie

    ^

    I’m saying !!

  13. Dwayne Gretsky Says:

    Somebody link that rick Ross video in LA.

  14. HolidayKirk Says:

    http://www.tmz.com/2013/02/08/rick-ross-fort-lauderdale-drive-by-shooting-rolls-royce-crash-video-beverly-hills-video/

    He’s certainly a little scared.

  15. Dwayne Gretsky Says:

    Ricky be trying soooo hard.
    Lol.

  16. Casket Face Says:

    ICE!!! …yo son!

    http://i50.tinypic.com/2uyt9p3.gif

  17. Mack Martinez Says:

    Niggas acting like Rozay got options lol

    “It’s ok Ricky just rap about positive topics, you’ll get a pass!”

    Even if the nigga start wearing a backpack and chewing incense, niggas gon find him and pop him. Bottom line.

  18. ***biggumskiller*** Says:

    50 cent Finacial Freedom>>>>>>>
    Hardest song out right now.

  19. ***biggumskiller*** Says:

    William gonna be alright.
    He got seal team 6 for the rest of the year.
    Of course that’s gonna fuck up his pockets.
    So next year….

  20. ***biggumskiller*** Says:

    I’m gonna have to go outside and shovel again in a few hours.
    That convict bitch Lindsey Lohan is doing Penthouse.
    No way that shit sells.
    If I wanna see some Lindsay Lohan pussy
    I just go to the deli and buy some roast beef

  21. Casket Face Says:

    Ha ha Westley Snipes?

    ^^^^

    and Ice-T that’s New Jack City

    “yeah you sent me some books to read in jail, so what?” – Nino Brown

  22. ***biggumskiller*** Says:

    Willy Rawse should do that cb4 shit
    I’m black I’m black I’m black itty black itty I’m blaaaaaaackk!

  23. F YOU PAY ME! Says:

    ross is an idiot

    this how u kno he aint trill

    all he had to do was cut the check on the hush..kept it real quiet n jus keep puttin out music

    its chess not.checkers

    ross is 1 man a public figure

    beefin wita gang

    me makes his money off shows these cities have mem be rs of dat gang heavy there

    alil nigga will peel his muffin for nothing jus for da rep

    promiters aint gon fuck wit u u bad for businesss

    too lae now

    u called dey bluff now dey on u

    u cut da checjk now u gon afta cut another.1

  24. HolidayKirk Says:

    ICE!!! …yo son!

    http://i50.tinypic.com/2uyt9p3.gif

    ^^

    Ha ha Westley Snipes? Whats that from?

  25. ***biggumskiller*** Says:

    I don’t even like bone thugs harmony but it was good to see them together
    All of them.
    Wu tang take notes.

  26. b Says:

    Lol

  27. HolidayKirk Says:

    and Ice-T that’s New Jack City

    “yeah you sent me some books to read in jail, so what?” – Nino Brown

    ^^

    I’m reading the Wikipedia page like “Why havent I seen this yet?”

  28. ***biggumskiller*** Says:

    Look at this fat fuck trying to be tony soprano.
    Rick Ross <<<<<<<
    "Rick? Anything to say to 50 cent? He says you faked it.."
    LL curse nigga. Lol
    It never fails.
    Not one rappers career has survived that shit.

  29. Mack Martinez Says:

    ***biggumskiller*** Says:
    February 8th, 2013 at 6:57 pm
    I don’t even like bone thugs harmony but it was good to see them together
    All of them.
    Wu tang take notes.

    ^

    Bone Thugs need to reunite and do a show with a reunited Wu Tang.

    Bone Tang

  30. Mack Martinez Says:

    Diplomats Reunion +
    Wu Tang Reunion +
    Bone Thugs and Harmony Reunion +
    A Tribe Called Quest Reunion on one stage

    =

    DiploTang Harmony Quest

  31. ***biggumskiller*** Says:

    Westley Snipes release date is July 12 2013.
    This gonna be a good year. Just gotta work hard.
    You can achieve it this year.

  32. Mack Martinez Says:

    DiploBig PunTang HarmonyQuest Lpac

  33. HolidayKirk Says:

    Diplomats Reunion +
    Wu Tang Reunion +
    Bone Thugs and Harmony Reunion +
    A Tribe Called Quest Reunion on one stage

    =

    DiploTang Harmony Quest

    ^^

    Fire up the holograms!

    The Notorious DiploTang Harmony Questpac L

  34. rahrahrah Says:

    Ayo Ayo…Ayo!

    This is the greatest comments section in the world! Belee dat! I’m out.

  35. General Glamour Says:

    4:20 PST.

  36. ayo Says:

    ICE!!! …yo son!

    http://i50.tinypic.com/2uyt9p3.gif

    ^^

    Ha ha Westley Snipes? Whats that from?

    ^

    You dont know where that shit from?

    Niggas is 12 b

  37. ayo Says:

    Im telling you man..peep the birds eye view

    Ayo is a visionary…man, I seen it like a zenith

    My third eye seen it comin before it happen

  38. Casket Face Says:

    I’m reading the Wikipedia page like “Why havent I seen this yet?

    ^^^

    Trollin hard lol

  39. HolidayKirk Says:

    You dont know where that shit from?

    Niggas is 12 b

    ^^

    20. I cant name anything he’s been in.

  40. ayo Says:

    Just like when niggas broke bank

    I seen it before it happened

    I taxed homie who I did favor for triple

    I aint even put a penny down but came up

    Thanks

  41. ayo Says:

    Yo skyrocket that score kid

  42. ayo Says:

    sweeeeeeerrvvvveeeeee

  43. b Says:

    Ayo what da fuck you ever be yappin bout? Weirdo

  44. ***biggumskiller*** Says:

    Don Cheadle as Rocket in Colors>>>>>>>
    Speaking of ice t

  45. French Kevin Says:

    ooooOOOOOOO everyday

  46. HolidayKirk Says:

    Outkast – Slump >>>

    Havent listened to this in way too long.

  47. J.Good Says:

    People can say what they want to say about LL but he has been in the game for almost 30 years. Thats the true definition of a career. If it wasn’t for him a lot of these rappers wouldn’t know that they could go into film and television. Salute and give credit where credit is due.

  48. k Says:

    bang

Leave a Reply