займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Skyzoo on Sway in the Morning

Sky performs “Range Rover Rhythm”, “Give It Up” and ” Spike Lee Was My Hero” live on Sway in the Morning.

Previously: Skyzoo ft. DJ Prince – Give It Up | Skyzoo – The Backroom Freestyle


AddThis Social Bookmark Button

33 Responses to “Video: Skyzoo on Sway in the Morning”

  1. Jackson7 Says:

    plug one-thousand

  2. Jackson7 Says:

    santa plug

  3. Jackson7 Says:

    William “The Refigerator” Plug

  4. b Says:

    Who was the commenter telling niggas they had the baby dick if they shit could fit in a snapple bottle?no homo.

  5. Plug Says:

    What you be eating b? (II)
    ———-
    too dang much

    just BS

    another reason to slow down and stack this bread

    gotta get rid of this baller belly

    Imma end up having to get a big chain to hide it

    my gym subscription ran out last month

  6. Jackson7 Says:

    the notorious p.l.u.g.

  7. tHe kiD fRanKiE Says:

    Previous says

  8. tHe kiD fRanKiE Says:

    *precious

  9. Jackson7 Says:

    lemme find out Plug is Tamar Braxton’s husband…

    that would explain them 25 dollar lunches everyday

  10. tHe kiD fRanKiE Says:

    Big Plugisher

  11. Jackson7 Says:

    fatso says:

  12. tHe kiD fRanKiE Says:

    Professor Klump says

  13. Honey Lips Louis Says:

    plug heard Nore’s “On the Run Eatin” and thought it was a good idea.

  14. Jackson7 Says:

    bruce bruce lookin ass nigga

  15. The Regulator Says:

    Regulator
    Tell da whole story or stfu my g

    ———
    I dont even want to

    I feel bad

    I aint that type of ninja

    Im ashamed of myself

  16. b Says:

    Plug Says:
    October 5th, 2012 at 2:33 pm
    What you be eating b?

    > I save money by keeping either mad blueberries or strawberries on deck and throwing them shits in the blender with a banana and some whey protein.

  17. Jackson7 Says:

    Professor Klump says

    ————

    LOLOLOL

  18. Jackson7 Says:

    Ruben Studdard says:

  19. Honey Lips Louis Says:

    huffingtonpost.com/balpreet-kaur/turning-ugliness-into-beauty-through-interfaith-leadership_b_1943244.html

    ^

    Yo this Sikh woman with the beard stay on the internet.

    Shit’s scary and creepy.

    Her name is Balpreet.

    Just watch Odd Future is gonna get her in a video, wearing a bikini, pouring champagne on some bitches.

    Might be a good avant garde Halloween look.

  20. tHe kiD fRanKiE Says:

    I aint that type of ninja

    Im ashamed of myself

    ^its dry today bless da block fam

  21. b Says:

    Nigga plug left that porn star alone in the hotel room to go home and eat.

  22. Das racist Says:

    too dang much

    just BS

    another reason to slow down and stack this bread

    ^

    I respect it, but canned soup ain’t the wave.

  23. Jackson7 Says:

    Heavy P says:

  24. tHe kiD fRanKiE Says:

    Nigga plug left that porn star alone in the hotel room to go home and eat.

    ^zip em up

  25. Bones Jackson Says:

    too dang much

    just BS

    another reason to slow down and stack this bread

    gotta get rid of this baller belly

    Imma end up having to get a big chain to hide it

    my gym subscription ran out last month

    ^^

    Guerilla Black??

  26. Jackson7 Says:

    plug steals food from a open buffet

  27. tHe kiD fRanKiE Says:

    Biggest Loser says:

  28. Honey Lips Louis Says:

    Imma end up having to get a big chain to hide it

    ^

    Unless you cop from the middle of the mall from Habib you better have $.

  29. MiddleClassJoe Says:

    Who hear has done the toilet roll test.

    I heard somewhere that if your shit fits in a toilet roll, it doesnt have enough girth.

    I cant go through with it though even though

    Girls wont fuck with any guy that has a micropenis, Im too scared to test the theory

  30. The Regulator Says:

    it was inevitable

    since I seen her

    I knew what would happen

    I been tryin for 2 years to avoid it

    then the sun and stars lined up

  31. b Says:

    to be continued says

  32. Jackson7 Says:

    plug says:

    “errrr ummm…

    lemme have 4 double quarter pounderers …and errum..

    bout 5 order of fries and 3 diet Cokes, ma’am…

    to eat here…by myself…

    them: *that’ll be 24 dollars and 63 cents sir…*

    plug: “heres 25… keep the change..”

  33. The Regulator Says:

    *adjusts mask*

Leave a Reply