Joell Ortiz – Yuck Freestyle

Joell Ortiz does his thing over 2 Chainz and Lil Wayne’s ‘Yuck’ beat.

Download: Link

Spotted: IFWT

Previously: Joell Ortiz – Clique Freestyle


AddThis Social Bookmark Button

158 Responses to “Joell Ortiz – Yuck Freestyle”

  1. jderrida Says:

    Joell Ortiz does his thing

    ^^^

    selling 50k first week, sign to Em will do that to you

  2. Troubleshooter1900 Says:

    Honey Lips Louis Says:
    October 4th, 2012 at 11:24 pm

    Troubleshooter1900 Says:
    October 4th, 2012 at 11:17 pm
    I have a prototype for the iPhone 6.

    ^LOL.

    Is it 3-d or hyper-dimensional? Retina display on a billy? What. Talk to me Mr. Pause Pause Louis

    ^

    No keypad on the screen. 100% SiRi. All voice. Before he died, Steve Jobs said “Fingers are like styluses – useless. True power is in the voice.” If you want to swipe down, you say “SD”. It’s magic. Once you get used to it, you slap yourself for ever having wasted your fingers.

    ^

    LMAO.

    I’ll be expecting the iPhone 6 then.

    In the mean time, I want a review on the current models available.

  3. Troubleshooter1900 Says:

    I hope Siri is more accurate though. She be fucking mad shit up.

  4. jderrida Says:

    Diddy’s Same Damn Time remix verse >>>

    His ghost writer had Puff tap dancing over that track.

  5. Bricktop Says:

    I’ve got no time for fake ones.
    So let’s sip some Crystal with these real ones.
    From east to west coast spread love, son.
    And while you haters talk slick we counting bank funds.

  6. cOLD Says:

    how you figure that your team can effect my cream?

  7. hood trill stunting aka trap day man Says:

    TruthSerum Says:
    October 4th, 2012 at 10:26 pm

    > ROFL

    justin is outta his mind. ptsd flow.

  8. Danny Ocean Says:

    karrueche tran >>>

    chris brown stay winning

  9. Bones Jackson Says:

    karrueche tran >>>

    chris brown stay winning

    ^^

    and he left her for the forehead..

    Even with that nigga loses, he finds a way

  10. Bricktop Says:

    “Can’t Knock The Hustle” remix ft. Melissa Morgan >>>>>

  11. Bones Jackson Says:

    I remember when Jay-Z was talking about blacklisting Chris Brown over that Rihanna fuckery and now that nigga Breezy at Jays concert hugged up with ole girl like “Look at me Now”

  12. jderrida Says:

    I remember when Jay-Z was talking about blacklisting Chris Brown over that Rihanna fuckery and now that nigga Breezy at Jays concert hugged up with ole girl like “Look at me Now”

    ^^^

    I lol’d

  13. The Regulator Says:

    FUPM

    I am formally apologizing for making fun of your mistakes

    We all make them

    mine was just as dumb as yours

    FOCK!

  14. Troyvul Says:

    Chris Breezy >

    Living Legend, he can already have a best of.

  15. The Regulator Says:

    cOLD

    your email still Grip…up something

    Im bout to drop you my number

    Im fukkin up up here

  16. cOLD Says:

    FUPM

    I am formally apologizing for making fun of your mistakes

    We all make them

    mine was just as dumb as yours

    FOCK!

    cOLD

    your email still Grip…up something

    Im bout to drop you my number

    Im fukkin up up here

    ^ HO LEE SHIT. say it aint so… yea grippedup @ gmonstacody

  17. Danny Ocean Says:

    Chris Breezy >

    ^
    Nothing but respect and admiration for his taste in women

    though Karrueche > Rih Rih

    but why split hairs

  18. cOLD Says:

    The Regulator in shambles, this may make for a legendary moment

    get your GUI’s ready!!!

  19. The Regulator Says:

    what the heck is a GUI

  20. cOLD Says:

    Chris Brown Splits from Karrueche Tran

    ^ had to happen. That Rhi Rhi poon >>>

  21. S.I.C.K Says:

    egg whites ,steak and swiss ,spinach ,tomato and jalapeno on wheat>>>

  22. cOLD Says:

    what the heck is a GUI

    graphical user interface.

    tech jargon.

  23. S.I.C.K Says:

    “Subway eat fresh”(c)

  24. cOLD Says:

    maaan Im nervous for you homie. Im sensing you fucked up royally.

    Puss >>><<<<

  25. cOLD Says:

    egg whites ,steak and swiss ,spinach ,tomato and jalapeno on wheat>>>

    ^ co.

    but broiled steak with fries and eggs >>>

    after the club, diner food.

  26. S.I.C.K Says:

    Karrueche Tran
    ^^
    nosign trannies(II)

  27. cOLD Says:

    Karrueche Tran
    ^^
    nosign trannies(II)

    ^ I just googled her, she something mean.

  28. S.I.C.K Says:

    If niggas ain`t gonna speak openly,stop drawing attention thru comments speaking in parables.

  29. The Regulator Says:

    maaan Im nervous for you homie. Im sensing you fucked up royally.
    ———-
    maaaaaaaan…

    shout out to ninjas with no conscience

  30. cOLD Says:

    I gotta give it to Rhi >>> tran

    on the stiddength of the body alone.

  31. S.I.C.K Says:

    I assure you that bullshit you`re concealing,I done surpassed sevenfold.Ain`t shit new under the sun disc.

  32. cOLD Says:

    If niggas ain`t gonna speak openly,stop drawing attention thru comments speaking in parables

    ^ chill ahk, it takes courage and some build up to drop some heat b. Let him live… it’ll come out in due time.

  33. The Regulator Says:

    If niggas ain`t gonna speak openly,stop drawing attention thru comments speaking in parables.
    ——–
    sorry bro…

    if you only knew

    Im supposed to be done with stories foreever

    ninjas aint perfect

    shyt happens

    Ill never make fun of FUPM again

    at least he was in a position to do what he did

    *sighs*

  34. cOLD Says:

    I assure you that bullshit you`re concealing,I done surpassed sevenfold.Ain`t shit new under the sun disc

    ^ you’re one of the few that always keep it a buck, and as such are appreciated and a staple of this here commenting thing.

    The stuff legends are made off.

  35. E aka Mac with the Cheese Says:

    Ms. Tran is an attractive woman

    black/asian mixes make for some pretty females

  36. cOLD Says:

    at least he was in a position to do what he did

    ^ maaaan…

    did you go raw tho??? My nigga.

  37. S.I.C.K Says:

    just trolling y`all,lol shameless

  38. Bones Jackson Says:

    I gotta give it to Rhi >>> tran

    on the stiddength of the body alone.

    ^^

    They damn near have the same body it looks like. Rhi might have her slightly in that department. Plus the money. Tran got the better face. rhi will always have that forehead for her forehead.

  39. E aka Mac with the Cheese Says:

    The stuff legends are made off.
    ^
    cBc

  40. Danny Ocean Says:

    I assure you that bullshit you`re concealing,I done surpassed sevenfold.Ain`t shit new under the sun disc.

    ^
    Niggas must really value they e-reps

  41. The Regulator Says:

    I assure you that bullshit you`re concealing,I done surpassed sevenfold.Ain`t shit new under the sun disc.
    —–
    nah yo

    you aint been this deep in the game before

  42. S.I.C.K Says:

    rhi rhi probably got that half way head(II) with that forehead protruding

  43. The Regulator Says:

    cOLD

    maaaaaaaaann…

  44. harlem world Says:

    always had a lil sympathy for chris brown

    his actions are a lil reminiscent of a 22 y.o harlem world

    nhjic, no wifebeater either

  45. Bones Jackson Says:

    If only they could legalize marijuana…If i was a third party candidate with no ties to big business, I’d thow it out there. Votes out the ass.

  46. cOLD Says:

    cOLD

    maaaaaaaaann…

    ^ (((FOCK)))) with reverb

  47. S.I.C.K Says:

    you aint been this deep in the game before
    ^^
    I hit post abortion puss
    fucked a blind bitch
    threesome with two dykes

    shall I continue?????

  48. cOLD Says:

    Regulator

    develop some illness like a 3 day flu… food poison some shit.

    that way you can stay away from wifey, and buy enough time to get checked out.

    damn bro.

  49. Danny Ocean Says:

    If niggas ain`t gonna speak openly,stop drawing attention thru comments speaking in parables.
    ——–
    sorry bro…

    if you only knew

    Im supposed to be done with stories foreever

    ninjas aint perfect

    shyt happens
    _____

    if it doesn’t involve prison time or an innocent seed brought into a shitty situation, than just man the fuck up and deal with whatever consequences your free will actions have resulted in.

  50. S.I.C.K Says:

    If only they could legalize marijuana
    ^^^
    within 10 years,I see this clearly

  51. S.I.C.K Says:

    free will<<>>

    man ain`t truly happy till man truly dies-The purple one(II)

  52. harlem world Says:

    cosign karrueche tran

    rihanna is bad but not feeling the lesbo hair style

    her poon prolly smell like chanel no 5 tho

  53. cOLD Says:

    I hit post abortion puss √
    fucked a blind bitch √
    threesome with two dykes

  54. cOLD Says:

    if it doesn’t involve prison time or an innocent seed brought into a shitty situation, than just man the fuck up and deal with whatever consequences your free will actions have resulted in.

    ^ sounds easy in theory…

    but fucking a bitch raw, while married is a pretty serious shit.

  55. cOLD Says:

    broke a chicks water
    raw on bloody stipper puss
    blind chick with hole in her throat
    post abortion puss

    fuck witcha boy S.I.C.K

  56. The Regulator Says:

    Im bout to pass out

  57. S.I.C.K Says:

    but fucking a bitch raw, while married is a pretty serious shit.
    ^^^
    merely a rite of passage.been there done that…unfortunately

  58. harlem world Says:

    the aids carrying commenters on nah disgust me

    dirty dick niccas

    infecting women with the germ

    quarantine *big mike voice8

  59. absence of heat Says:

    merely a rite of passage.been there done that…unfortunately

    ^ co, that’s why I know the gravity of it

    Drop that story regulator… you taking long. The truth will set you free.

  60. S.I.C.K Says:

    blind chick with hole in her throat
    ^^^
    Whoa!!!! call that bitch “wheezy” for real.LOL

    *adds to bucket list*

  61. absence of heat Says:

    if ya aint been a suddenly converted christian due to prior nights events. Went to church and the whole nine…

    you aint lived.

  62. harlem world Says:

    if i ever see you aids carrying nahggers

    i aint gone touch yall whatsoever lol

    imma call the goons to handle that tho :(

    clap clap put him in the river

    make his momma sang

  63. big_seth Says:

    LMAO @ early fuckery.

  64. jderrida Says:

    *Applauds S.I.C.K.*

    Some nahggas need to write books.

  65. S.I.C.K Says:

    They got a black midget on backpage I`m mulling over.

    I`d pay for that experience without shame or question.

  66. jderrida Says:

    The truth will set you free.

    ^^^

    More like the truth will be forged into e-bullets and fired on you as ether.

    But do tell.

  67. jderrida Says:

    >>> Midgets

    I don’t understand the appeal.

  68. big_seth Says:

    Lmao @ TD cold

    Should hav flipped the sn sooner.

    Wifey gon google cold and see some shit. LMAO.

    Hopefully rapid post hour comes quick to wash away your sins.

  69. absence of heat Says:

    Hopefully rapid post hour comes quick to wash away your sins.

    ^ roffle.

  70. E aka Mac with the Cheese Says:

    dirty dick niccas

    infecting women with the germ
    ^
    they’re infecting the pussy population (c) the honorable Chad Butler

  71. Bones Jackson Says:

    >>> Midgets

    I don’t understand the appeal.

    ^^

    Most don’t

  72. absence of heat Says:

    >>> Midgets

    I don’t understand the appeal.

    ^^

    Most don’t

    ^ most have phat asses… and dont have to kneel to give head

  73. S.I.C.K Says:

    Midget puss???

    That`s one for the record books .gotta try it…

  74. jderrida Says:

    Threesome. Mom and daughter together.

    #OldNahggaGems

  75. jderrida Says:

    Wifey and I hosting a mock roman orgy this weekend.

    #OldNahggaSexGems

  76. Bones Jackson Says:

    I have no interest in dwarven midget pussy. Fuck is wrong wit yall? them tiny hands and overexagerrated features. It’s like fucking a lil kid with downs syndrome but they talk right. ugh. Lord have mercy.

  77. Bones Jackson Says:

    Niggas is attracted to hobbits.

  78. jderrida Says:

    I got some end of the world puss because of the y2k scare.

    #OldNahggaSexGems

  79. tHe kiD fRanKiE Says:

    Where’s.the.story?!?

  80. absence of heat Says:

    I made it out, that’s why I can speak on it so freely today.

    some may reduce the importance of declaring such unpleasantries on a public forum. But it serves as a reminder from which you came and where you ought to be heading. And for the ones yet to walk down that road, it gives them an idea of whats to come.

  81. S.I.C.K Says:

    Live now niggas,the afterlife is not promised.I wanna die with mad memories,cause when I`m old and shitting my pants,my exploits will be all I have.

  82. Honey Lips Louis Says:

    S.I.C.K Says:
    October 5th, 2012 at 10:04 am
    blind chick with hole in her throat
    ^^^
    Whoa!!!! call that bitch “wheezy”

    ^

    *crying*

  83. absence of heat Says:

    them tiny hands and overexagerrated features

    ^ *death*

  84. jderrida Says:

    The taste of wifey’s ass after sitting in the car for a six hour drive >>>

    #OldNahggaSexGems

  85. Danny Ocean Says:

    if my baby momma who I didn’t even live with at the time had figured out my Nah screen name and persona, I have no doubt that some of you married cats probably have wives with Nah files on you.

    or else she probably don’t love you like you think she does. haa.

  86. jderrida Says:

    I made it out, that’s why I can speak on it so freely today.

    some may reduce the importance of declaring such unpleasantries on a public forum. But it serves as a reminder from which you came and where you ought to be heading. And for the ones yet to walk down that road, it gives them an idea of whats to come.

    ^^^

    To early in the morning for this much clarity.

  87. Danny Ocean Says:

    I have no interest in dwarven midget pussy. Fuck is wrong wit yall? them tiny hands and overexagerrated features. It’s like fucking a lil kid with downs syndrome but they talk right. ugh. Lord have mercy.

    ^
    co-

    midgets freak me the hell out

  88. jderrida Says:

    Captured by a tribe of Amazons during a trip of the rain forest. I had to fuck my way out of captivity.

    #OldNahggaSexGems

  89. Danny Ocean Says:

    I made it out, that’s why I can speak on it so freely today.

    some may reduce the importance of declaring such unpleasantries on a public forum. But it serves as a reminder from which you came and where you ought to be heading. And for the ones yet to walk down that road, it gives them an idea of whats to come.

    ^^^

    To early in the morning for this much clarity.

    ^
    Nah >>>

  90. tHe kiD fRanKiE Says:

    “Hey guys your never gonna believe what happened last nite. I swear I’m done ill never do that again. Only if you guys knew. My life changed forever. I’m not gonna tell what happened but it was crazy!”

  91. hood trill stunting aka trap day man Says:

    some may reduce the importance of declaring such unpleasantries on a public forum. But it serves as a reminder from which you came and where you ought to be heading.

    > ball & chained up logic.

  92. E aka Mac with the Cheese Says:

    The taste of wifey’s ass after sitting in the car for a six hour drive >>>

    #OldNahggaSexGems
    ^
    roffs

  93. absence of heat Says:

    pussy is a trap

    S.I.C.K speak on this.

    like its all we aspire for being young niggas out the hood
    we set our limitations on how much we can conquer.
    what needs to be realized is that this becomes a personality trait we take with us long into our adult life. By this time we are physically, mentally, and yes chemically addicted to the puss.

  94. E aka Mac with the Cheese Says:

    your girl looks at you with a mixture of intrigue, excitement, & disgust when you tell her not to shower after her long workout at the gym cause you want to taste some stench on the box

  95. tHe kiD fRanKiE Says:

    It all started out when Stevie J tweeted out “Don’t Bite The Hand That Feeds You.” Later that day, Joseline went on a TWITTER RANT – apparently at her BF/manager Stevie J. We’re assuming she’s talking about STEEBIE – cause she says “I don’t want your gay azz no more” – and to the best of our knowledge, the ONLY MAN she was in a relationship with, was Stevie J.

    Anyways Joseline told people NOT TO BOOK HER through anyone OTHER than herself. And she went on about how she “found out” about Stevie’s “undercover” gay lifestyle. Then she UNCEREMONIOUSLY BROKE UP with him and threatened to “put his business in the streets.”

  96. jderrida Says:

    Ate police officers’ puss to get out of a speeding ticket.

    #OldNahggaSexGems

  97. absence of heat Says:

    *orders glass table*

    it’s that new wave.

  98. harlem world Says:

    Danny Ocean Says:
    October 5th, 2012 at 10:19 am
    if my baby momma who I didn’t even live with at the time had figured out my Nah screen name and persona, I have no doubt that some of you married cats probably have wives with Nah files on you.

    or else she probably don’t love you like you think she does. haa.
    ===============================

    cosign masquerading ya face when uppin a pic, no homo

    baby mothers is watchin

    im tired of paying child/givenchy support mayne

  99. S.I.C.K Says:

    midgets freak me the hell out
    ^^^
    I`m interested to see if I would be able to go through with it.LOL

    A lil E and J and a blunt,I`m tearing “thumbalina” out the fucking frame.

  100. absence of heat Says:

    Then she UNCEREMONIOUSLY BROKE UP with him and threatened to “put his business in the streets.”

    ^ whoa.

  101. E aka Mac with the Cheese Says:

    cosign midgets & amazons

  102. tHe kiD fRanKiE Says:

    Chris Brown won

    Huarache>>>>ri ri
    Looks wise

    But riri bring more to table

  103. Danny Ocean Says:

    conquering many women ultimately takes more from you than it gives (c) Mike Tyson

  104. jderrida Says:

    Convince a retard girl my dick is a chocolate popsicle.

    #OldNahggaSexGems

  105. harlem world Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    October 5th, 2012 at 10:26 am

    “I don’t want your gay azz no more” – and to the best of our knowledge, the ONLY MAN she was in a relationship with, was Stevie J.

    And she went on about how she “found out” about Stevie’s “undercover” gay lifestyle. Then she UNCEREMONIOUSLY BROKE UP with him and threatened to “put his business in the streets

    ===================

    highly believable

    he was living with quincy jones for a while

    and the dildo in the eve sex tape

    he still was a great talent tho

    nhjic

  106. absence of heat Says:

    highly believable

    he was living with quincy jones for a while

    and the dildo in the eve sex tape

    he still was a great talent tho

    nhjic

    ^ AND HE RELOCATED TO ATLANTA!!!

  107. big_seth Says:

    LMAO @ HW having kids.

    Bunch of sword wielding lil ones running around like the triads.

  108. Danny Ocean Says:

    assets last while memories fade

  109. big_seth Says:

    HW = Shredder

    His kids = the foot clan

  110. Bones Jackson Says:

    jderrida Says:
    October 5th, 2012 at 10:29 am
    Convince a retard girl my dick is a chocolate popsicle.

    #OldNahggaSexGems

    ^^

    That might be a felony..

  111. jderrida Says:

    Pssh.

    I guess Stevie J stop paying his chick a simp allowance. You’d be surprise how many chicks will look the other way on their man’s gay ways for good pay and no one knowing.

    Its Deeper Than Rap…

  112. hood trill stunting aka trap day man Says:

    HW = Shredder

    His kids = the foot clan

    > lol

  113. Bones Jackson Says:

    absence of heat Says:
    October 5th, 2012 at 10:31 am
    highly believable

    he was living with quincy jones for a while

    and the dildo in the eve sex tape

    he still was a great talent tho

    nhjic

    ^ AND HE RELOCATED TO ATLANTA!!!

    ^^

    The evidence is overwhelming. Open and shut case.

  114. tHe kiD fRanKiE Says:

    Not Stevie J?!?

    He was givin us 40 yo niggas hope

    Livin da dream

  115. harlem world Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    October 5th, 2012 at 10:28 am
    Chris Brown won

    Huarache>>>>ri ri
    Looks wise

    But riri bring more to table

    ================
    cosign

    karrueche seem like nancy straightedge, she never stood a chance against the new and improved ri-ri

    dirty game

  116. absence of heat Says:

    Seth ever watch Ninjago Masters of Spinjitzu.

  117. E aka Mac with the Cheese Says:

    I guess Stevie J stop paying his chick a simp allowance. You’d be surprise how many chicks will look the other way on their man’s gay ways for good pay and no one knowing.

    Its Deeper Than Rap…
    ^
    it’s really sickening how broads will knowingly mess with a gay dude….

    they’re contaminating the environment by mixing germs with heteros afterwards

  118. jderrida Says:

    I don’t believe it.

    You banging/living with him for how many years and just discover he gay?

    The pink boxers didn’t give it away?

    His boys come over to watch real housewives of some fucking city while drinking wine didn’t give it away?

  119. big_seth Says:

    Danny Ocean
    3 mins ago
    conquering many women ultimately takes more from you than it gives (c) Mike Tyson
    ^^

    Cosign moderation

    If the opposite meant I would have had to hit some bloody stripped puss raw…

    Not about that life.

  120. absence of heat Says:

    Me thinks The regulater is crafting his story

  121. Free J Says:

    damn these last few months in the military been EXTRA easy. they dont even make me come back to work and said they dont care. im gettin out anyways. i write music and leave work at 9…and i wake up and come in at 8. Just watched taken for the first time (dope btw) and me and my supervisor jus chillin til noon then we gonna see taken 2.

    *daps big seth, hw, jderrida, land, E with the mac, etc.*

    yall niggas have a good weekend. b check ur email, peace.

    *vanishes*

  122. Bones Jackson Says:

    2012 = the year for the gay FOR FUCKING REAL.

    goddamn. them niggas have basically taken over tv (if they weren’t already there), starting to take over music (if they weren’t already there). I don’t have anything against the gay lifestyle, but I’m straight. i aint tryin to see these niggas everywhere. How am i supposed to identify with a gay male. At least Ellen was pullin bitches. That’s cool. I aint tryin to see a man pull a man-bitch. That’s not entertainment for me.

  123. harlem world Says:

    big_seth Says:
    October 5th, 2012 at 10:31 am
    LMAO @ HW having kids.

    =====================

    they always give the most disrespectful men daughters smh

    its true, i heard it in a nas song

  124. big_seth Says:

    Absence Of Heat
    1 min ago
    Seth ever watch Ninjago Masters of Spinjitzu.

    ^^

    Nah. Might be too young for me.

  125. cMac Says:

    jderrida Says:
    October 5th, 2012 at 2:00 am
    Diddy’s Same Damn Time remix verse >>>

    His ghost writer had Puff tap dancing over that track.

    ____

    Cosign

  126. Bones Jackson Says:

    damn these last few months in the military been EXTRA easy. they dont even make me come back to work and said they dont care. im gettin out anyways. i write music and leave work at 9…and i wake up and come in at 8.

    ^^

    honestly. You might wanna do another 4 and switch your mos to human resources and live that life for the rest of your army career. I stayed in S1 doin whatever the fuck i wanted when i wanted. I got deployed and basically went on vacation.

  127. cMac Says:

    conquering many women ultimately takes more from you than it gives (c) Mike Tyson
    ____

    Truth

  128. jderrida Says:

    His bed covers smelling like Potpourri didn’t give it away?

    The high voice and female tendencies didn’t give it away?

  129. big_seth Says:

    Harlem World
    0 mins ago
    big_seth Says:
    October 5th, 2012 at 10:31 am
    LMAO @ HW having kids.

    =====================

    they always give the most disrespectful men daughters smh

    its true, i heard it in a nas song
    ^^

    Lol. I know a lot of niggas that related to that song tho.

    *daps*

  130. E aka Mac with the Cheese Says:

    *daps freeJ*

  131. harlem world Says:

    bisexual men get so much puss tho

    nhjic

    but bi niccas get top of the line women

    i only fux with females tho, i dont do that frank ocean channel orange

  132. jderrida Says:

    *Daps Free J*

    I respect the loath life bro, but don’t comment on that.

    Government taxing me to keep the Military paid and you telling instead of fighting terrorist you watching movies all afternoon…

  133. absence of heat Says:

    Nah. Might be too young for me

    ^ lmao, it def is too young. Forgot you dont have lil ones

    whycome you aint seed that up yet. smh.

  134. Danny Ocean Says:

    it’s really sickening how broads will knowingly mess with a gay dude….

    ^
    cosign these broads knowing no boundaries when it comes to how low they will stoop for a little $$ x status

    but it’s rough out here in this economy and dollars ain’t easy to come by.

    Basically it’s either sleep with a pseudo celeb who’s on the DL or join this 9-5 rat race for pennies.

    decisions must be made and opportunities are scarce.

  135. jderrida Says:

    it’s really sickening how broads will knowingly mess with a gay dude….

    but bi niccas get top of the line women

    ^^^

    All of THIS.

    Niggas wonder why hiphop is the way it is today.

    Skinny jeans, simp bars and the emasculated culture…

    Power of Puss >>>

  136. harlem world Says:

    free j is living the life

    higher than 30000 feet

    jet life

  137. jderrida Says:

    Bi dudes don’t require much or any puss to be interested in a chick. Also they gay and have female tendencies so their in touch with their emotions so they can relate with bitches.

    Cold World…

  138. cMac Says:

    no blanket

  139. harlem world Says:

    look at david bowie (ll)

    he wifed up one of the baddest models in history

    even tho he admitted to being bisexual

  140. Troyvul Says:

    i dont do that frank ocean channel orange
    ^
    lmao

  141. The Regulator Says:

    sooooo

    we meet at the breasticle bar

    I light the strongz after ordering a corona

  142. absence of heat Says:

    sooooo

    we meet at the breasticle bar

    I light the strongz after ordering a corona

    ^ best opening in years (no shots flacco)

  143. harlem world Says:

    jderrida Says:
    October 5th, 2012 at 10:48 am
    Bi dudes don’t require much or any puss to be interested in a chick. Also they gay and have female tendencies so their in touch with their emotions so they can relate with bitches.

    Cold World…
    ==================

    i put it down to confidence

    they have no fear or limitations

    they already gay (ll)

  144. Honey Lips Louis Says:

    If you’re a reasonably successful black male and you break up with your broad, she’s gonna out you as gay the next possible moment.

    Word to Brian Pumper’s broad saying on camera that he likes large dildos up his ass during sex and Pumper saying “nah nah nah baby we was experimentin” SMFH.

    Stevie J, Chris Brown, all of the pr0n cats, Puff, Ursher…lots of ’em got hella gay leanins and tons of business that could be put out there. The only reason there still isn’t a “gay rapper” is because several of them are gay and everyone just kinda looks the other way. Frank Ocean was the only one bold enuf to put it out there and then cake off of it.

    Female Joo-ish PR reps >>>

    Frank Ocean will never sleep in a hotel worse than a Four Seasons ever again…

  145. harlem world Says:

    cosign corrupting nancy straightedge’s world

  146. jderrida Says:

    I blame the increase in bi niggas on the many dead beat dads who never met their sons and/or raise him.

    The moms did the best they could…

    Raise your motherfucking kids nigga (c) Bill Cosby

  147. Honey Lips Louis Says:

    jderrida Says:
    October 5th, 2012 at 10:59 am
    I blame the increase in bi niggas on the many dead beat dads who never met their sons and/or raise him.

    ^

    I’ve been saying this on nah since 2009 and it’s hurt a lot of feelings but I maintain it.

    Yes there are broskis like Seth who didn’t have a dad who ended up as normal dudes but for every Seth there’s another dude who never had a papa to watch him shave, learn how to be a man, earn a hard days work, etc, and then they end up in the arms of another man trying to seek what they missed as a child.

    SMFH

    If I was president I’d pay any woman $5,000 if she got an abortion and I’d pay any man $5,000 to get a vasectomy.

    Let’s see how many unwanted children come along after that…

  148. jderrida Says:

    Female Joo-ish PR reps >>>

    Frank Ocean will never sleep in a hotel worse than a Four Seasons ever again…

    ^^^

    lols

    Just imagine the executive meeting to decide his album promo.

    “Yeah the nigga is gay. He’ll come out the closet and the album will sell itself. Win!”

  149. absence of heat Says:

    Raise your motherfucking kids nigga (c) Bill Cosby

    ^ if only he said it just like this.

  150. E aka Mac with the Cheese Says:

    I blame the increase in bi niggas on the many dead beat dads who never met their sons and/or raise him.
    ^
    *shots fired at the guy on here that admitted to finding out he had an 18yr old son via facebook*

  151. Bones Jackson Says:

    Stevie J, Chris Brown, all of the pr0n cats, Puff, Ursher…lots of ‘em got hella gay leanins and tons of business that could be put out there. The only reason there still isn’t a “gay rapper” is because several of them are gay and everyone just kinda looks the other way.

    ^^

    You think they was that way before the money and the fame or did someone turn them out?

  152. harlem world Says:

    nosign turks

  153. cMac Says:

    absence of heat Says:
    October 5th, 2012 at 11:02 am
    Raise your motherfucking kids nigga (c) Bill Cosby

    ^ if only he said it just like this.

    ^^

  154. harlem world Says:

    abusing x pills turns people gay

    facts

    it used to be seen as the gay/lesbian drug

    but just look at a chief keef video for further proof

    nhjic

  155. E aka Mac with the Cheese Says:

    there’s a lot of estrogens being put in the water to gay up society too (no conspiracy theorist)

  156. jderrida Says:

    or did someone turn them out?

    ^^^

    I remember watching some How to video on the illuminati (I know waste of time and big mistake) but the narrator said that nigga had to go threw gay initiations to be accepted into the unholy brotherhood.

    Seeing as you have to join the illuminati if you want to earn more 250k in this country. Those successful music niggas got turnt out.

  157. harlem world Says:

    i got no issue with the gays tho, no homo

    they make ill clothes and instrumentals

    dr dre >>>>__

    nhjic

  158. jderrida Says:

    New Post (c) RNC

Leave a Reply