займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: A$AP Mob Live @ Roseland Ballroom

The Mob was joined by The Flatbush Zombies and Bodega Bamz as the Long Live A$AP Tour touched down in New York City last night.

Previously: A$AP Rocky Speaks On Grabbing Rihanna’s Ass At MTV VMAs


AddThis Social Bookmark Button

31 Responses to “Video: A$AP Mob Live @ Roseland Ballroom”

  1. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol.

    if you didn’t give a fuck about my life…

    why waste time commenting on it?

    queef logic <<<

    always full of hot air yo.

  2. tHe kiD fRanKiE Says:

    THe KiD FRanKiE
    0 mins ago
    So lemme get this straight

    I’m sposed to waste my time n resources to show up in Philly just for u to say it was all jokes it ain’t serious n that I’m a cool nigga

    K

    This ain’t beef I just put u in ya place daily

    Nothin more nothin less

    The audacity
    Off this phone you don’t exist
    I’m merely killin time whilst killin you online

  3. b Says:

    They didn’t even book you niggas rooms /
    I told em Harlem Hospital givin beds out!

    >so is boston mens shelter aka kevs house
    if I was him I would dream of waking up to a dead spouse
    It might be time to take that put the gun to ya head route

  4. Chief Ali Says:

    cuz you the nahright pinata and its ether friday fuck boy

    and stop making salaat by the ribs

    Allah said thats not wavy

  5. tHe kiD fRanKiE Says:

    All this huffin n puffin overcompensating for sumn

    See right thru it

  6. tHe kiD fRanKiE Says:

    Everyday, every post you blah blah blahin

    Ya life gotta be horrible you always aggy

  7. tHe kiD fRanKiE Says:

    Now I done peeped style u dip out from 12-1 scheduled lunch break

    You a call center punch da clock nigga

    Yeaint eatin

  8. hood trill stunting aka trap day man Says:

    i’ll stop making ribs when you stop punching massa clock.

    lol.

    no i won’t.

    my ribs make more than you on massa clock.

  9. Kush Kennedy Says:

    cuz u got bodied

    ^
    Its hard to take you serious with delusions like this

  10. tHe kiD fRanKiE Says:

    Puff Aggy

  11. Chief Ali Says:

    ’ll stop making ribs when you stop punching massa clock.

    —-

    lmao

    thats your either? that i have a job and I’m self sufficient, not dependent on handouts from my auntie?

    kev make you old heads look downright pathetic

  12. Kush Kennedy Says:

    kush k ,I’m not gon front, I had to put that plane to sea shit in google to make sure you were the author LOL, good shit b.

    ^
    LOLOL..

    *daps*

  13. Chief Ali Says:

    my ribs make more than you on massa clock.

    ——-

    kev stop it, you get paid tax free on some $80 a day shit right outta Jocelyn pocket.

    stop logging on like you some type of legitimate entrepreneur or business owner

    niggas listen to too much jay z

  14. S.I.C.K Says:

    @Kush

    need beats???? I can sign you to youtube records.See what I did for Free J?You got some witty bars brah.

  15. Kush Kennedy Says:

    Canibus 1st round against Dizaster was dope as fuck, in retrospect. lol

    I wish dude was on his game that night.

  16. Chief Ali Says:

    Canibus 1st round against Dizaster was dope as fuck, in retrospect. lol

    ——

    I couldn’t watch none of that shit on the strength of dude showing up with a notebook

    utter fuckshit right there

  17. Jackson7 Says:

    S.i.C.K. need to make a beat and give it to CLR..

    niggas is neighbors with matching talents …

  18. tHe kiD fRanKiE Says:

    need beats???? I can sign you to youtube records.See what I did for Free J?You got some witty bars brah.

    ^yea but he a cornball tho

  19. Jackson7 Says:

    still LMAO @ the infamous *podcast blank stare*

  20. Kush Kennedy Says:

    I couldn’t watch none of that shit on the strength of dude showing up with a notebook

    ^
    Yeah, He choked… But I wish more people of his stature would go battle.

    You can tell by his 1st round, alot of muhfuckas wouldnt be able to handle bis if he’s prepared.

  21. tHe kiD fRanKiE Says:

    Kush if you think you won
    Well meet up next conf call and settle there for da crowd to see

  22. Troyvul Says:

    S.i.C.K. need to make a beat and give it to CLR..

    niggas is neighbors with matching talents …
    ^
    JDS giving him a beat tape next week.

  23. Chief Ali Says:

    “Look at me ming, you gon get this wok”

    LMFAO

  24. tHe kiD fRanKiE Says:

    I’d bet 100 kush has a “how to rhyme” book or DVD

    He exudes lameness

  25. Kush Kennedy Says:

    need beats???? I can sign you to youtube records.See what I did for Free J?You got some witty bars brah.

    ^
    Ha, I’ll holla

    speaking of free J, when he start doing 5 figure #’s on youtube?

  26. Jackson7 Says:

    JDS giving him a beat tape next week.

    ————–

    god no

  27. Black Says:

    Swizz took AK down and rebranded himself as some sorta art aficionado renaissance type nigga lol.

  28. Black Says:

    Be clear tho I ain’t mad at him, niggas gotta grow up.

  29. S.I.C.K Says:

    @J7

    I been back in BK since April.

    *mumbles to self*

    “Like he hasn’t heard the beats I forwarded YOU “

  30. hood trill stunting aka trap day man Says:

    that i have a job and I’m self sufficient, not dependent on handouts from my auntie?

    > but i been working here since my pops bought it tho?

    be mad at that.

    your job that you rock bummy interview clothes at to stay alive & line up fades with online strangers from your city make you look like a young lame.

    & stay out my pockets, queef.

    ain my fault i’m use to cash on demand while you bi week ya budget.

  31. F YOU PAY ME! Says:

    ya pop was a lien ass fraud

    and so are you

    frankie a real life fuckin clown

    come on cuz

    get the fuck outta here

    you logged in with one of your many masks and tryed to call my bluff saying up the address

    i upped my address

    what you do? start deflectin like the bitch ass nigga you are

    you wont come to philly period nigga

    you got niggas in north philly? you got my address soft nigga

    SEND THEM NIGGAS THROUGH

    you wont, cuz you a fuckin fraud i am POSITIVE about that

    fuck nigga

    dont you live in B More?
    up your address and ill have one of my Cherry Hill niggas come crack ya can no 6 pack

    bet you wont do it

    so cut all the tough talk out

    before you get way more than you askin for

Leave a Reply