Video: T.I. Talks Trouble Man Album & Features

Tip talks to FUSE about his new Trouble Man LP and some of the guests that will appear, including Andre 3000, A$AP Rocky, Cee-Lo and R.Kelly.

Below he speaks to Sway about how he would react if one of his kids tried to pick up a gun or sell drugs, and he also mentions that Trouble Man will be out on December 18th.

Previously: T.I. – Trap Back Jumpin


AddThis Social Bookmark Button

56 Responses to “Video: T.I. Talks Trouble Man Album & Features”

  1. Latarian Milton Says:

    cOLD Says:
    September 19th, 2012 at 1:49 pm
    reading these comments dying… niggas just enjoy shitting on niggas and hurting feelings. There’s certainly an aggy undercurrent

    ^

    Back in 2007/2008 niggas NR was a playground.

    You show up, scrap, fight, bash somebody’s head into the slide, then show up the next day and it’s like nothing happened, everybody cool.

    We would ride Two Times until he was legitimately emotional then everything was cool the next day.

    Now niggas legitimately be carrying beefs for actual years.

    You can go back one calendar year and niggas was shittin on Kev and now they don’t even know why they shitting on him it’s mostly just to be a foul, crab in the bucket ass nigga.

    No-sign long term eBeefs, life is short, niggas, PLUS IT AIN SERIOUS.

  2. hood trill stunting aka trap day man Says:

    1st signs of a melt, remember – the explanation.

    its getting cloudy

    > but i said ‘we’ve seen’ millions tho. ain no explanations when you know what you’ve typed.

  3. Jackson7 Says:

    I just want one nigga to die.

    —————–

    LMAO

  4. F YOU PAY ME! Says:

    you fat greasy fuck

    fingers smell like stale mcdonalds fries

    a regular workout routine aint excessive

    you was probably fat from k-12

    always resentted the athletic niggas

    unless you rich or famous . if you a fat nigga ya ceiling for puss like 6.5

    stop makin excuses and do some fuckin push ups

  5. Latarian Milton Says:

    Highsaiah Thomas Says:
    September 19th, 2012 at 1:35 pm

    working out is for ugly niggaz with no paper

    ^

    No-sign.

    You nigras huffing and puffing to bust a nut when you with a bitch.

    Niggas like me on some Cirque du Soleil shit.

    My flexibility is insane, I be standing upside down on the ceiling fucking bitches giving them Kama Sutra orgasms and shit.

    Physical fitness >>>

  6. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Kev, let say that sick risked life and limb to pinch some weed from me, would it still be something to talk about after all this time?you give too much light to these fictional internet tales, I cant fault u for not wanting to focus on more important things in life like family,wealth etc.

    > brenda…

    did you or did you not type in here that sick went in your weed bag?

  7. hood trill stunting aka trap day man Says:

    I just want one nigga to die.

    > you first, nigga.

    until then be mad forever.

  8. Chief Ali Says:

    what’s the point of talking about M’s if you not seeing them personally?

    stop dickriding Jocelyn’s hard work (roff) and stand on your own two

    what have you established as a result of your own merit? what are your accomplishments other than fucking another nigga’s leftovers?

    its a shame when younger negus gotta point that out for niggas 40+ with kids of their own

  9. Latarian Milton Says:

    Who even still has a cassette player to play a fucking yurple tape WHO GIVES A FUCK

  10. b Says:

    Feces you are 50 and still commenting here, be clear there is no bigger loser here than you,why u think I be heeding most of the shit u type?

    You in here spazzing on lux for your shortcomings in life

    Ya pops wasnt no jamaican bobsled team member, he was just another weed smoking rasta.

    b Says:
    September 19th, 2012 at 1:56 pm
    No shots feces.

  11. Troubleshooter1900 Says:

    reading these comments dying… niggas just enjoy shitting on niggas and hurting feelings. There’s certainly an aggy undercurrent

    ^Exactly.

    I hate to have to be on the defensive too. Because that means that I’m being negative. And that’s something that I hate doing: Putting people down and trying to make it seem like I’m shitting on people. Chea had it right in the sense of people’s prosperity though: “At your own pace.”

    And I stand by that.

    I just want one nigga to die.

  12. F YOU PAY ME! Says:

    young weed pinch

    does your aunt make you pay utilities?

    or she just let you free load?

  13. Latarian Milton Says:

    nypost.com/p/news/local/diddy_club_shoot_payoff_VTW9cB232sB7wtUOPQsumO

    ^

    HAHA I was just talking about this like 5 threads ago…told yall. Beware – once you get paper, all the crabs wanna sue you. Shit’s DISGUSTING.

  14. Highsaiah Thomas Says:

    you fat greasy fuck

    fingers smell like stale mcdonalds fries

    a regular workout routine aint excessive

    you was probably fat from k-12

    always resentted the athletic niggas

    unless you rich or famous . if you a fat nigga ya ceiling for puss like 6.5

    stop makin excuses and do some fuckin push ups

    ^

    thine lady doth protest too much

    im hood rich tho..got a nice car, nice home, keep my shoes clean and i can read and talk to bitches …im a chick whisperer

    you niggaz is the equivalent of hoes that pound on makeup and push up bras, and ass shots..tryna fool th e opposite sex.

    all you workout niggazz been got robbed, weeds pinched, faces slashed, shot at..all kinna fuckkery..i aint never been ran outta breath from a niggaz gun

  15. hood trill stunting aka trap day man Says:

    what’s the point of talking about M’s if you not seeing them personally?

    stop dickriding Jocelyn’s hard work (roff) and stand on your own two

    > but i’ve been out here workin since my pops bought the property

    why’s you so aggy bout that?

    cuz ya parents went on strike with your legacy?

    man…chicago sux.

    get a loan from the snitch tho.

  16. b Says:

    Lil act black stay in ya lane kizza

  17. Troubleshooter1900 Says:

    You can go back one calendar year and niggas was shittin on Kev and now they don’t even know why they shitting on him it’s mostly just to be a foul, crab in the bucket ass nigga.

    ^
    Come on man, you KNOW he starts it with EVERYBODY. People don’t even provoke him. He ALWAYS starts the shit.

    And he keeps going on with these fictional tales that he formed in his head to be the truth.

  18. Jackson7 Says:

    Video: T.I. Talks (To The District Attorney)

  19. Kush Kennedy Says:

    working out so you can spend paper on yourself>>>>

  20. Jackson7 Says:

    a lie for a lie, a tooth for a tooth

  21. Highsaiah Thomas Says:

    b = robbed of weed

    cold = robbed of money

    kev robbed of his innocence

    chief ali = shot at and chased

    ts = robbed for studio time payments

    all workout niggaz…thats a nice enough sample size to prove my theory right?

  22. b Says:

    You can go back one calendar year and niggas was shittin on Kev and now they don’t even know why they shitting on him it’s mostly just to be a foul, crab in the bucket ass nigga.

    > And this nigga supposed to be a lawyer lmao. No further questions your honor

  23. Jocelyn Waldron Says:

    I am here to answer questions about our family’s affairs if necessary. Kevin is not authorized to speak on those matters. Please address questions to me and I will respond in kind. Thank you.

  24. hood trill stunting aka trap day man Says:

    You can go back one calendar year and niggas was shittin on Kev and now they don’t even know why they shitting on him it’s mostly just to be a foul, crab in the bucket ass nigga.

    > i’m sayin…
    & i’s chillin back then. i jus adjusted. don’t be mad my ether pure, niggas.

  25. Jackson7 Says:

    cosign shitting on kev being an involuntary act tho

  26. Jackson7 Says:

    Highsaiah Thomas Says:
    September 19th, 2012 at 2:01 pm
    b = robbed of weed

    cold = robbed of money

    kev robbed of his innocence

    chief ali = shot at and chased

    ts = robbed for studio time payments

    all workout niggaz…thats a nice enough sample size to prove my theory right?

    ——————

    welp..

  27. Highsaiah Thomas Says:

    only lames workout excessively…if you work out more than 3 times a day and dont wear a jersey with your name on the back of it at least once a week…you trynna make up for childhood self esteem issues.

  28. hood trill stunting aka trap day man Says:

    And he keeps going on with these fictional tales that he formed in his head to be the truth.

    > nah, snitch…

    my shits be based on y’alls factual events in life.

    thas why niggas be mad & can’t let it go.

    i hit that strain of truth in ya commenting makeup that shifts ya emotional DNA.

    stop playin!

  29. Chief Ali Says:

    why’s you so aggy bout that?

    cuz ya parents went on strike with your legacy?

    ———

    wtf does this even mean LMAO

    you cornier than a mosquedonalds side dish

  30. Jackson7 Says:

    LMAO @ aunt jocelyn’s link

    niggas is loaded lux b

  31. Highsaiah Thomas Says:

    wesribhouse.com

    ^

    roffs

  32. hood trill stunting aka trap day man Says:

    chief ali = shot at and chased

    > hahahahahaaa!

    why come he got chased AFTER gettin shot at tho?

    nah>

  33. Kush Kennedy Says:

    Wake up do like 75 pushups, run a mile

    and if you’re not on a Fred The Godson eating regimen, you’ll be straight

  34. F YOU PAY ME! Says:

    who the fuck works out 3 times a day lol

  35. Highsaiah Thomas Says:

    yall niggaz aint no stots

    stot was the original and only accepted kizza from #teamyoked

  36. Chief Ali Says:

    chief ali = shot at and chased

    ———

    link up that story, don’t remember typing that at all

    i do remember being a few blocks away from a bbq w/mad tree on me, hearing gunshots at said bbq and turning around and walking back to the whip before them holice came through and shut shit down

  37. Troubleshooter1900 Says:

    ts = robbed for studio time payments

    ^No-sign.

    I upped out of pure kindness for them brothers to succeed. And I personally like to see them doing what they love to do.

  38. b Says:

    ” Trill nigga” the debut album from rhode Island mc LIL act black hits stores tuesday and features the hit singles trill nigga shit, swag on a trillie and shit is trill.

  39. hood trill stunting aka trap day man Says:

    wtf does this even mean LMAO

    > nigga do burpees but his mind slow?

    it mean ya parents ain left shit behind for you & yours, nigga!

    don’t be mad cuz mines did.

  40. Highsaiah Thomas Says:

    who the fuck works out 3 times a day lol

    ^
    ha..i meant 3 times a week

  41. Jackson7 Says:

    LMAO @ the country western decor…

    lemme find out the waldrons be farming and feeding and slaughtering hogs

  42. Harlem World Says:

    Jocelyn Waldron Says:
    September 19th, 2012 at 2:02 pm

    I am here to answer questions about our family’s affairs if necessary. Kevin is not authorized to speak on those matters. Please address questions to me and I will respond in kind. Thank you.

    =================
    whoooooaaaaa

  43. F YOU PAY ME! Says:

    young weed pinch

    ya aunt put a tv in that basement?

    or you gotta go up stairs and ask her if you can watch love & hip hop?

  44. hood trill stunting aka trap day man Says:

    young weed pinch

    > roff!

    nah>

  45. Troubleshooter1900 Says:

    Jocelyn Waldron Says:
    September 19th, 2012 at 2:02 pm

    ^*TEARS*

    And also,

    No-sing any of that trivial snitching bits holding any real or increment of truth.

    Because I said I want my old hood clean of drugs? The ones that you don’t or never have sold or shouldn’t feel any kind of way about since you were in that life, right?

    right.

  46. Highsaiah Thomas Says:

    aite chief..

    my nigga chief…remind me of when niggaz go to iraq or jail..come back home they be the same but different.

    daps chief..i aint gon fuck with you no more

  47. Kush Kennedy Says:

    No sign stot, complaining about your pops not letting you be a fitness trainer isnt wavy at all.

  48. big_seth Says:

    @Auntie Joc

    Let me know if you talmbout a mobile web site.

    It’s 2012

    Only 40 dollars. Up front.

  49. hood trill stunting aka trap day man Says:

    The ones that you don’t or never have sold or shouldn’t feel any kind of way about since you were in that life, right?

    > stop, snitching.

    i’ont know what you’re typin bout, asshat.

  50. F YOU PAY ME! Says:

    comment game raz b

    ya aunt should smack ya mom in the mouth for dumpin you off on her like that

  51. Chief Ali Says:

    it mean ya parents ain left shit behind for you & yours, nigga!

    ——–

    a family owned 3 flat, 6 unit apt building in Bronzeville says you’re wrong

    see i help to manage that property and have invested some of my own bread in the upkeep, but negus don’t see me on nah bragging about it b/c its not property i own or worked to acquire myself

    my grandparents did that and all props go to them. Aunt Jocelyn deserves the same you crippled gene fucknigga

  52. Troubleshooter1900 Says:

    who the fuck works out 3 times a day lol

    ^
    ha..i meant 3 times a week

    ^Word.

    Cuz I work out 4-5 times a week and run everyday.

  53. b Says:

    video:lil act black- trill nigga pushing keys

  54. Jocelyn Waldron Says:

    big_seth Says:
    September 19th, 2012 at 2:10 pm
    @Auntie Joc

    Let me know if you talmbout a mobile web site.

    It’s 2012

    Only 40 dollars. Up front.

    ^

    Thank you, Seth. We are currently considering a number of upgrades to our marketing efforts. Our restaurant was under lousy management by a derelict family member and fell, to put it kindly, into shambles for a short time. We have taken corrective management and such family member has been suspended from his duties indefinitely while we improve our facilities. I will be in touch if we are in need of your Web 2.0 services.

  55. Jackson7 Says:

    Kev gets ethered so frequently and so honestly and so thoroughly that several of his friends and loved ones have even died by standing next to him:

    raw spillage
    aunt jocelyn
    CiCi
    Terrella Suggs aka Smokin JoAnne Frazier
    whatever that poor lil special girl’s name is
    mcb aka Mordecai Maccabbee
    yeardanos
    the ugly white chick that said “kev you look sickly lately” (forget her name)

    did i leave out any other deceased?

    RIP to all them niggas

  56. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    Lol… I swear cOLD is all of those opportune masks. Get a joke in right on time.

    Tumbleweeds

    Ralph Lauren

    Jocelyn Waldron

Leave a Reply