Video: The Niceguys – Overtoast (Uncut Version)

Here is the uncut version of The Niceguys’ video for ‘Overtoast’ off their album James Kelley available on iTunes. Directed by Danny Ocean.

Previously: The Niceguys – Magick (Video)


AddThis Social Bookmark Button

23 Responses to “Video: The Niceguys – Overtoast (Uncut Version)”

  1. hood trill stunting aka trap day man Says:

    this nigga called dubbs a fag then said no shots, lol.

    this nigga can’t help but be endearing to niggas even when he’s melting.

    sarjo ain have my number tho & dubbs is the lil homie.

    you on the other hand…went to see a nigga at night over aaliyah!

    my nigga…you were gay when you brandished your sword with pride before you went out the door.

  2. Casket Face Says:

    big_seth Says:
    September 17th, 2012 at 3:21 pm
    Nigga that is 2 50s folded over.

    100 bucks ain’t show and prove. LMAO

    ^^^

    with different serials?

    k

  3. Jackson7 Says:

    big_seth Says:
    September 17th, 2012 at 3:21 pm
    Nigga that is 2 50s folded over.

    100 bucks ain’t show and prove. LMAO

    ^^^

    with different serials?

    k

    ————–

    LMAO

  4. F YOU PAY ME! Says:

    Casket stop it yo

    i mean like

    you uploadin pics of $200… to prove what?

    to who?

    $200

    i shit $200

    i should take a pic of a toilet with 10 20’s floatin in that bitch

  5. F YOU PAY ME! Says:

    its worthless proving anything to niggas on here

    its pointless

    if somebody makes you prove something to them..they won

  6. Harlem World Says:

    i aint bodied tho yadda yaddda..k

    cus you been cremated ashbestos status!

    quit lying to yourself mayne- sado masochist swag, i bet you enjoy the punishment

  7. big_seth Says:

    Ok even if I’m wrong cas

    That is still 200… That ain’t show and prove.

    Kev probably got 200 on him.

    Lmao

  8. Casket Face Says:

    F YOU PAY ME! Says:
    September 17th, 2012 at 3:28 pm

    ^^^

    man listen, i always valued your opinion like the crackhead we chop it up with when it’s boring on the block…don’t make the mistake of thinking your opinion is valued.

  9. hood trill stunting aka trap day man Says:

    niggas be out in harlem dueling with rapiers & sabers.

    this nigga thought he was gonna stand back to back with amp & walk a few paces before he got to swashbuckling with the nigga.

  10. big_seth Says:

    F YOU PAY ME!
    0 mins ago
    its worthless proving anything to niggas on here

    its pointless

    if somebody makes you prove something to them..they won

    ^^

    Honestly I don’t want casket to prove anything to me.

    I just can’t help but laugh at some of the claims he makes.

  11. Harlem World Says:

    stop texting niccas kevin

    homosexuality is haraam

    they execute people like you in saudi arabia

    funnily enough, with swords too, no homo

    *jim jones voice*

    “moooozluuuum”

  12. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Kev probably got 200 on him.

    > nah i jus got $40.

    my bank card is chemically heavy tho.

  13. S.I.C.K Says:

    *DIRECTED BY DANNY OCEAN*

    *daps Danny O*

    Commenter turned director

  14. F YOU PAY ME! Says:

    man listen, i always valued your opinion like the crackhead we chop it up with when it’s boring on the block…don’t make the mistake of thinking your opinion is valued.

    ^

    that a nice uppercut..you landed that one

    but y u swing on me?

    im tryna help you out

    cool it

    $200 Casket

  15. Casket Face Says:

    I just can’t help but laugh at some of the claims he makes.

    ^^^

    so now you can see why i just stick to racial charged shock comments…i try to come from a realm of realness which is my reality and you think i’m lying.

    ..and i only post pics of some 6-7’s and some pocket change, imagine if i posted a bank balance receipt?

  16. Harlem World Says:

    rip kevin

    it was for the best

    his ghost didnt get the 70 virgins he was promised

    so it roams nah c section in angst leaving a trail of ash when it comments

    we eatin pork at your wake, no homo

  17. hood trill stunting aka trap day man Says:

    stop lookin for reasons to turn yourself into a man camp, harlem.

    hologram aaliyah gonna need some background dances, soon.

  18. Casket Face Says:

    no shots, low key i’m inclined to believe that $200 is what some nahggers see the whole month…

  19. Harlem World Says:

    i48.tinypic.com/2qlzj0w.jpg

    “she lovin da crewwww”

  20. Jackson7 Says:

    casketface’s 200 dollars > sunroom ben’s 1.9 million dollars

  21. Harlem World Says:

    h-h-h-h-h-humpback music

  22. Casket Face Says:

    she looks like she’d 86 a whole cheeseburger before busting that turn out the drive thru, be asking for her fries and shit whippin a truck with one hand

  23. tHe kiD fRanKiE Says:

    casketface’s 200 dollars > sunroom ben’s 1.9 million dollars

    ^im all thzat

Leave a Reply