займ с плохой кредитной историей онлайн

Common – No Sell Out (Prod. by No I.D.)

Unreleased Common x No I.D. joint from the vaults.

Previously: Common – Sway In The Morning Freestyle (Video)


AddThis Social Bookmark Button

92 Responses to “Common – No Sell Out (Prod. by No I.D.)”

  1. Casket Face Says:

    You trying to be funny, but my life is real, 100% authentic. Y’all niggas need How you gon’ use my name in a disrespectful manner & think it’s all daps.

    ^^^

    wan’t nobody tryna be funny you took it as that, and frankly fuck how you feel nigga straight up, you came asking niggas help with life, all niggas did was help you and display to franky WE ALL GO THROUGH IT.

    smh pride comes before the fall i guess….

  2. Harlem World Says:

    i was hoping it would be a drake diss :(

  3. hood trill stunting aka trap day man Says:

    buffalo wings with extra blue cheese
    seasoned curley fries
    2 sliders
    body whatever the wife and kids dont finish

    >smh. niggas is walking frialators.

  4. The Shot Clock Says:

    Common – No Sell Out

    ^

    the irony

  5. Big_seth Says:

    buffalo wings with extra blue cheese
    seasoned curley fries
    2 sliders
    body whatever the wife and kids dont finish

    and desert.

    ^^

    YOLO

  6. brolic fonts Says:

    *sells out on GP*

  7. Danny Ocean Says:

    body whatever the wife and kids dont finish

    ^
    this this this

    quite possibly the best part about having a health conscious baby moms and young daughter.

  8. Danny Ocean Says:

    buffalo wings with extra blue cheese
    seasoned curley fries
    2 sliders
    body whatever the wife and kids dont finish

    and desert.
    _____

    cheat meals are a necessary evil in any diet.

  9. tHe kiD fRanKiE Says:

    to franky WE ALL GO THROUGH IT.

    smh pride comes before the fall i guess….

    ^cosign the latter statement

    But what is u even sayin?!? Who sad I ain’t go thru shit I been upped my story. U must be hurtin an havin a meltdown cuz wasn’t no one even typin at you

    You the one uppin ya lat 2 stacks tryna hold on my nigga it’s all good it get better

  10. Chief Ali Says:

    Kev be tryna type like a greasy person
    drink detergent
    for you impregnate another beast of burden
    we know you a fraud, the whole nah gotta hunch
    who the fuck closes down a restaraunt for lunch
    he owe his aunt a bunch, stay in Jocelyn shadow
    puss ass nigga wouldn’t get hostile with shadows
    frontin on the net bout life? no man should
    type a nigga to give up his manhood for canned goods

    he starving.

  11. hood trill stunting aka trap day man Says:

    You the one uppin ya lat 2 stacks tryna hold on

    >lol!

    huh?

  12. tHe kiD fRanKiE Says:

    You tried to make a joke at my expense when you was the nigga online asking niggas how to keep a bitch, fronting with photoshopped LV bags, spooning with females who won’t let you fuck, etc., etc.

    ^welp….

  13. Casket Face Says:

    nigga says shit cause he thinks it sounds funny …i was talking about NOT flashing money…and how credit cards show maturity niggas start talking that broke nigga shit…had to shut you the fuck up.

    …nigga said i’m broke, smh that’ll be the day

    if i got 5 dollars and you got 5 dollars i STILL got more money than you

  14. Bones Jackson Says:

    I’m surprised one of these dudes aint tryin to save kat stacks.

    she got mental problems, she’s a keeper.

  15. hood trill stunting aka trap day man Says:

    ^ *reminds self to fall back on being an open canvas*

    >yeah cuz ya wife was tired of fuckin you.

    jus sayin..

  16. Captain Planet Says:

    Niggas talk a whole lot about money …

    With niggas they’ll probably never see in real life …

  17. cOLD Says:

    cheese cake factory or chevy’s

    decisions decisions

  18. tHe kiD fRanKiE Says:

    …nigga said i’m broke, smh that’ll be the day

    ^who.said.ur.broke?!?

    U Meltin bruh bruh

  19. Danny Ocean Says:

    wan’t nobody tryna be funny you took it as that, and frankly fuck how you feel nigga straight up, you came asking niggas help with life, all niggas did was help you and display to franky WE ALL GO THROUGH IT.

    ^
    real niggas take L’s, that’s just a fact of life. no shame in it.

    and truthbetold if your current circumstance in life allows you to parlay and politic online for hours at a time, whilst staying abreast of the newest in music, sports, and entertainment…well, just know things could be a lot worse.

  20. Harlem World Says:

    cosign giving stevie j a lifetime pass on the strength of notorious thugs

  21. Danny Ocean Says:

    if i got 5 dollars and you got 5 dollars i STILL got more money than you

    ^
    what kind of ether they call this?

  22. hood trill stunting aka trap day man Says:

    queef…

    ain no amount of ‘diss keystyles’ you can type thas gonna compensate for how much you’re on my nuts, hoe.

    go play somewhere where gangs exchange bullet points.

    your obsession w/me is weird.

  23. tHe kiD fRanKiE Says:

    I think u lost it cf
    I never sent one comment towards u yday
    So u upped that two racks off some subliminal shots i was takin at someone else

    No one man should have all this power

    Check

  24. Danny Ocean Says:

    cosign giving stevie j a lifetime pass on the strength of notorious thugs

    ^
    emphatically

  25. cOLD Says:

    yeah cuz ya wife was tired of fuckin you.

    jus sayin..

    ^ do you really want to do this now, arent you busy fending off nukes from b and ali.

    walrus waldron and her winterized durag

  26. Casket Face Says:

    You tried to make a joke at my expense when you was the nigga online asking niggas how to keep a bitch, fronting with photoshopped LV bags, spooning with females who won’t let you fuck, etc., etc.

    Shits rough sometimes. Life is rough sometimes. But I try to keep it a buck when I comment here. Don’t make light of real nigga shit cause you ain’t been through shit.

    ^^^

    if you took it that way like i said it wasn’t intended to berate you, but you ain’t gonna just be barkin in my face like i’m some type of hoe either.

    like i said i be the main nigga on here keepin’ it one hunnid, not stylin on niggas

    meanwhile frankie instigating in black face…like i said the white man don’t care about you the way your brother would.

    he knows this, that’s why the only way to stick around here is plant seeds of destruction amongst niggas.

  27. tHe kiD fRanKiE Says:

    Further more I wasn’t even apart of the money vs credit convo

    That was u x Fupm

    Get ya commenters straight before u type reckless nigga

  28. Jackson7 Says:

    somebody need to ether someone over a beat

    its that time again already

    Rapping > typing

  29. cOLD Says:

    No one man should have all this power

    Check

    ^ that no name ether be having niggas out of sorts. maaan.

  30. hood trill stunting aka trap day man Says:

    do you really want to do this now, arent you busy fending off nukes from b and ali

    >is is not ether friday
    is seth log not on ya menu
    for you to try, gay?
    did niggas u see stumbling
    drunk like tupacs cops?
    but instead of getting shot
    you got waiting room got?

  31. Harlem World Says:

    i could easily go against the best in a wing contest

    its not even debateable

  32. Casket Face Says:

    i swear to god frankie one of them niggas i’d smack the out of on public display and leave him there just to set an example to all the other roaches stay the fuck out my cabinets.

  33. brolic fonts Says:

    that common show on amc any good?

  34. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol @ “waiting room got” tho.

    yo fRIO…

    i’m a scientist!

  35. cOLD Says:

    Kev Jr: dad! who left this trail of sea water on momma’s new kitchen floor

    Kev Sr: Son… theres something you should know

    your mommas a walrus.

    Kev Jr: *blankstare*

  36. hood trill stunting aka trap day man Says:

    that common show on amc any good?

    >hell on wheels? i fux wit it. rashid ain no slouch on there either. he jus killed a cracker on the last episode.

  37. brolic fonts Says:

    all this wing talk bout to go cop that publix deli 20 pack hot wings

  38. b Says:

    frontin on the net bout life? no man should
    type a nigga to give up his manhood for canned goods

    >how you trappin in the damn woods?
    your community the same color as them klan hoods
    your wife brolic enough to slam suge

  39. Hopp Says:

    hood trill stunting aka trap day man Says:
    August 24th, 2012 at 4:38 pm

    do you really want to do this now, arent you busy fending off nukes from b and ali

    >is is not ether friday
    is seth log not on ya menu
    for you to try, gay?
    did niggas u see stumbling
    drunk like tupacs cops?
    but instead of getting shot
    you got waiting room got?

    ^
    dat was Pathetic…dont quit Ur day job at aunt jocelyns or mosquedonalds nigga…my advice..

  40. b Says:

    chief ,whats the consensus on mikkey halsted in the chi,?that castro tape goes.

  41. Jackson7 Says:

    i could easily go against the best in a wing contest

    its not even debateable

    —————-

    CHALLANGE!!! (c) Heathcliff Huxtable

  42. tHe kiD fRanKiE Says:

    ^ that no name ether be having niggas out of sorts. maaan.

    ^i meeeeeaaaaaaannnnnnn

    Sheesh this nigga done jumped off the top rope
    Uppin pics to me that I ain’t no was directed to me
    2k word diatribes n what not

    I didn’t even c u

    All my shots were aimed at Fupm yday

    And even other niggas melt

    And I no ill etherists….

    Riiiigggjhhhttttt

  43. cOLD Says:

    “yea, when she take off the durag she goes from human to mammal”

    Kev Jr: Fack!

  44. hood trill stunting aka trap day man Says:

    mrs. fRIO: mr. brasswood? thas your twitter name?

    fRIO: yeah see what i was going for…

    mrs fRIO: don’t bother. i put a home & gardening magazine in your sleeping bag. sleep tight!

  45. &What?! Says:

    *Fuckery in progress*

  46. Casket Face Says:

    let that be a lesson then, if you ain’t built like that stop type shit that meant to be spoken by trill niggas, that’s how miscommunication happen, online, in the streets and prison.

    you don’t speak the language properly

  47. F YOU PAY ME! Says:

    thought you was one of them dirty maryland niggas

    oh

    you a southern cornbread eatin lil nigga

    oh okay

  48. Harlem World Says:

    your wife brolic enough to slam suge

    ====================

    “a babys being born, the same time a nahggers murdered”

  49. Jackson7 Says:

    step your type game up

  50. tHe kiD fRanKiE Says:

    i swear to god frankie one of them niggas i’d smack the out of on public display and leave him there just to set an example to all the other roaches stay the fuck out my cabinets.

    ^resorting to threats…..stage 6 melt

    I.hurt.u

  51. cOLD Says:

    big body sittin’ on chrome parkay floors

  52. F YOU PAY ME! Says:

    how you trappin in the damn woods?
    your community the same color as them klan hoods
    your wife brolic enough to slam suge

    ^

    keep going

    damn, i swear i love nahright

    shit is pure entertainment

  53. cOLD Says:

    you gat damn right I fuck mammals

    king me.

  54. Harlem World Says:

    we got towels for sale

    white flags for sale

  55. Jackson7 Says:

    F YOU PAY ME! Says:

    August 24th, 2012 at 4:48 pm
    how you trappin in the damn woods?
    your community the same color as them klan hoods
    your wife brolic enough to slam suge

    ^

    keep going

    damn, i swear i love nahright

    shit is pure entertainment

    ————-

    word..

    LMG

  56. hood trill stunting aka trap day man Says:

    mrs fRIO: um excuse me? what do you think you’re doing?

    fRIO: i’m jus tryna make you feel comfortable baby

    mrs fRIO:nah! not tonight…cuz your pipe…*chalks repetitious dueces*

  57. Das racist Says:

    Lmao.

  58. Danny Ocean Says:

    publix deli

    ^
    the sub sandwiches and wings from this place are >>>>

    Hawaiian sweet rolls >>>

    omg

    God Bless Publix

  59. Chief Ali Says:

    chief ,whats the consensus on mikkey halsted in the chi,?that castro tape goes.

    ———

    lol, funny you ask

    i was getting a haircut last night and one of the brothers in the shop was telling us about how baby was at a club out here and mikkey tried to open his face with a bottle

    mikkey’s thorough, doesn’t have the buzz like keef b/c keef has the eardrums of the youth but the older heads are definitely fucking w/halsted[ll]

  60. F YOU PAY ME! Says:

    Track 8

    Stillmatic

  61. cOLD Says:

    gotta go, but before I bail
    you meet chatted up courted a wild whale

  62. Casket Face Says:

    “be talkin that slang but he don’t even understand it”? – lost boyz

  63. tHe kiD fRanKiE Says:

    “threats nigga, dis threats!”

  64. Chief Ali Says:

    your wife brolic enough to slam suge

    ———

    LMAO

    I quit

  65. why? Says:

    Publix spicy chicken and bread >>>>>>

    No sign the stupid ricans working and serving with an attitude though. Puerto Ricans are lazy as fuck and should not be handling food.

  66. cOLD Says:

    “threats nigga, dis threats!”

    ^ smh I really laughed out loud.

    one ya selves.

  67. Casket Face Says:

    “pants SAGGIN, talkin slang kid and all that i never seen you in the projects in all black” lost boyz

  68. Harlem World Says:

    “b-o-d-y-b-a-g’s”

  69. Jackson7 Says:

    OMG..

    cosign Pulix Deli & hot food..

    one of the few things i miss about South Carolina

    Publix fresh baked french bread >>>

  70. brolic fonts Says:

    that common show on amc any good?

    >hell on wheels? i fux wit it. rashid ain no slouch on there either. he jus killed a cracker on the last episode.

    ^yeah I saw him on the show while flipping through but didnt watch more than 3 mins. probably check it next time

  71. F YOU PAY ME! Says:

    becky: why is he here

    christina: who

    becky: that old man, he gives me the creeps

    christina: *shrugs* give him your keys maybe hes valet

    OMG WIZZZZZZZZZZZZZ

  72. b Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    August 24th, 2012 at 4:52 pm
    “threats nigga, dis threats!”

    ^ he has mastered the art of being funny, while not being funny. No shots .

  73. Bones Jackson Says:

    flashing lights

  74. Jackson7 Says:

    why? Says:

    August 24th, 2012 at 4:53 pm
    Publix spicy chicken

    ———-

    them lil wings @ Publix with that seasoning on them that look like tiny blades of dried grass >>>>

    wtf are they called again?

  75. The Shot Clock Says:

    Hawaiian sweet rolls >>>

    ^

    niggas got diabetes

  76. Yasser Pair-a-gats Says:

    Every rapping today, lemmie do one:

    Roses are red
    Violets are blue
    Mr. Marcus got syphilis
    And your wifey do too
    Hey b, I fucked your bitch – now you crying boohoo
    She blew me in the whip, I videotaped it…Youtube
    Blew chocolate milk in her grill…Yoohoo
    Then I fucked her in the ass and made her lick the poopoo
    Poked her like a doll…voodoo
    I fuck her for free, no paywall…Hulu

    BARS, nigga.

  77. tHe kiD fRanKiE Says:

    “who you?!? Nigga YOU love my style”

  78. F YOU PAY ME! Says:

    80k

    riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight

  79. hood trill stunting aka trap day man Says:

    cOLD wife cold life
    he don’t see the humor
    no spread no head
    but yet he grew a tumor
    from stressing bout a drought
    no wet no scuba
    but got a gym membership
    to shake his ass in zumba?

    fuck is on ya mind?

  80. brolic fonts Says:

    publix deli killing alotta sit down restaurants. their bakery goods are ill too

  81. Casket Face Says:

    never celebrated kwazaa a day in his life, nigga was going over his friend ashok house cause he looked “black” talkin bout nguzo saba gettin blank stares.

  82. F YOU PAY ME! Says:

    jet life

    or

    desk life

  83. b Says:

    gotta go, but before I bail
    you meet chatted up courted a wild whale

    that bitch got a foul smell
    ^ I can detect if from far like a loud L
    you are a true example of a proud fail

  84. Casket Face Says:

    no matter how may curren$y bars you recite you’ll be prone sickle cell or high blood pressure nigga

  85. brolic fonts Says:

    them lil wings @ Publix with that seasoning on them that look like tiny blades of dried grass >>>>

    wtf are they called again?

    ^cajun/new orleans wings or something like that cant remember, yep, most of their wings are dope. the oriental and orange breaded wings weened me off chinese food for a while

  86. tHe kiD fRanKiE Says:

    but got a gym membership
    to shake his ass in zumba?

    ^wioooooaaaahhhhhh

  87. Casket Face Says:

    never had the liberty of tasting the finest of kool aid and grill cheese made with government cheese…shit you only get DEEP in the jungle.

    …you black friends ain’t bout that, deacon from king of queens ass niggas

  88. F YOU PAY ME! Says:

    this site full of lames tho

    do the knowledge

    you gotta niggas that use they girl shower gels smell like cucumber fruit cake salad

    you gotta niggas booty poppin at the gym

    you got old heads look line pedophilies at rap concerts

    shit is too much

  89. The absence of heat Says:

    no wet no scuba

    ^ irony.

  90. brolic fonts Says:

    cucumber fruit cake salad

    ^tf is this lol

  91. brolic fonts Says:

    one last one, publix carrot cake >>>

  92. The absence of heat Says:

    you gotta niggas booty poppin at the gym

    ^ lmao. Smh. Nah >>>

Leave a Reply