займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Duckdown Goes To Dallas

Dallas and Debbie Duck Down do Dallas. If you checked out that clip of Sean P at KixPo 2012 yesterday you may have noticed that Dallas Penn was along for the ride. Here’s a chronicle of the trip from his perspective.

Previously: Sean Price – Mic Tyson (Preview #2)


AddThis Social Bookmark Button

84 Responses to “Video: Duckdown Goes To Dallas”

  1. Captain Planet Says:

    LOL @ Chief Keef and Lil Mouse being the future of the city that birthed Kanye, Lupe and Common

    Life’s Ill …

  2. Captain Planet Says:

    E Mac = Marco Rubio !??!!?

  3. Big_seth Says:

    COLD
    0 mins ago
    lol, who gives a fuck about an election. Indifference >>>

    plus either way it goes, same shit different day.
    ^^

    Agreed.

    But if someone is gonna be in charge it may as well be a black man.

  4. Captain Planet Says:

    Lil Mouse got better ice than most rappers

    What’s really good ?!?!

  5. whywonttheseniggasSTFU Says:

    And look at who the Repubs had to pick from…

    Romney was the best they could come up with?

  6. Big_seth Says:

    I really hate divisive politics tho.

    Shit annoys me. I feel like if given a real chance, intelligent people could figure out a way to make both sides happy.

    But at this point it’s turned into a sport. Where you NEED your side to win and it creates specticle to keep a veil on what’s really happening.

    Whether dem or repubs won last year… We were still warring in Afghan, the economy was still fucked… Etc

  7. E aka Mac with the Cheese Says:

    E,

    You really a repub? Or independent?
    ^
    I’m registered as independent, but I just vote based off what’s financially convenient to me (at the time)

  8. Captain Planet Says:

    There are a number ways having different parties run our country affects things

    Foreign Policy: You think Obama or Clinton could have convinced the American public to enter into TWO Foreign Wars while he was in office ? Only Republicans go hardbody overseas like that. Romney might have troops backing up the Israelis in no time

    Taxes and Social Classes: You think Republicans would ever try to pass universal healthcare or try to get Rich People to pay more in Taxes ? Why do you think Romney got mad Billionaires on his team ?

  9. E aka Mac with the Cheese Says:

    E Mac = Marco Rubio !??!!?
    ^
    lmaoooo

  10. whywonttheseniggasSTFU Says:

    But at this point it’s turned into a sport. Where you NEED your side to win and it creates specticle to keep a veil on what’s really happening.

    ^
    gem

    documentaryheaven.com/the-power-principle/#

    ^
    watch that… pretty good.

  11. Captain Planet Says:

    I’m registered as independent, but I just vote based off what’s financially convenient to me (at the time)

    ^

    This is a lot more sensible than what most die hard politicians believe

  12. E aka Mac with the Cheese Says:

    I couldn’t be repub their anti immigration stance seems counterproductive and I’m indifferent about gay people getting married (no homo), among other things

  13. Bricktop Says:

    My money is on the GOP.
    The historic afterglow of Obama’s initial campaign of hope has long worn off.
    And the vast majority of Americans have remembered that they are white.
    Simple arithmetic.
    It was written.

  14. E aka Mac with the Cheese Says:

    cosign immediately changing fiscal political values once you crack into the top 1%

  15. whywonttheseniggasSTFU Says:

    Lolo…

    do the tape…

    for all of mankind…

  16. Captain Planet Says:

    It’s mind-boggling how Republicans believe they will be able to maintain as a legitimate party in the future without making appeals to the largest growing ethnic group in America

    Ask Jeb Bush, Republicans need Latinos in the future, but Romney is getting barely any of their vote

    I know it said partisan but Republicans don’t care about poor people or minorities

    It sounds like I’m biased but do the research

    You could even throw women in there with the recent fiasco, Paul has voted almost identically as Akin in abortion issues

  17. Captain Planet Says:

    E aka Mac with the Cheese Says:
    August 22nd, 2012 at 12:46 pm

    cosign immediately changing fiscal political values once you crack into the top 1%

    ^

    I’m not sure I would change

    But I would certainly give it a hard look (nh)

  18. Captain Planet Says:

    ” Be with the Democrats, money like Republicans ”

    ^

    Killa >

    That’ll probably be me if I get to be about that life

  19. Bricktop Says:

    Foreign Policy: You think Obama or Clinton could have convinced the American public to enter into TWO Foreign Wars while he was in office ? Only Republicans go hardbody overseas like that. Romney might have troops backing up the Israelis in no time
    ^
    No shots, but this is false. Clinton, while leading NATO, ordered the largest military bombing campaign in history over eastern Europe. And Obama has proven to be even more of a war hawk than W. Dont believe the rhetoric of politics. Look at the facts.

  20. Tong Po Flo Says:

    It sounds like I’m biased but do the research

    ^ It’s true tho, he had like zero of the Nubian voters

  21. Jackson7 Says:

    cOLD Says:

    August 22nd, 2012 at 12:38 pm
    lol, who gives a fuck about an election. Indifference >>>

    plus either way it goes, same shit different day.

    —————–

    cBc..

    the whole thing is one elaborate, pre-determined, scripted Hollywood producton..

    a total hoax on the public

  22. E aka Mac with the Cheese Says:

    It’s mind-boggling how Republicans believe they will be able to maintain as a legitimate party in the future without making appeals to the largest growing ethnic group in America
    ^
    yeah, realistically the GOP has to make more concessions to women/latinos if they want to stay competitive in swing states at least

    the Dems have subtly made conservative concessions on foreign policy (i.e Guantanamo/Iraq/Afghanistan/Fast&Furious/Wikileaks)

  23. Bricktop Says:

    cOLD Says:

    August 22nd, 2012 at 12:38 pm
    lol, who gives a fuck about an election. Indifference >>>

    plus either way it goes, same shit different day.

    —————–

    cBc..

    the whole thing is one elaborate, pre-determined, scripted Hollywood producton..

    a total hoax on the public
    ^
    Yep.

  24. b Says:

    Yo Dallas penn is too old to be such a fucking cornball.

    yo @ smack white hurry up and release this summer madness 2 footage b

    I heard ny did em durrrrty

    lux>>>>>>>
    mook>>
    jones>>>>>
    rex>>>

  25. Captain Planet Says:

    No shots, but this is false. Clinton, while leading NATO, ordered the largest military bombing campaign in history over eastern Europe. And Obama has proven to be even more of a war hawk than W. Dont believe the rhetoric of politics. Look at the facts.

    ^

    I’m looking at the facts

    Military Bombing is quite different than sending in our sons to die in the desert

    Obama bombed Egypt to help with their revolution, how many Americans died tho ?

    And how is Obama a war-hawk ? He removed most of our troops from Iraq

    He’s still involved in Afghanistan but even that is winding down with our decreasing visions of success

    Do you think a Republican could be looking for reelction RETREATING instead of STARTING wars ?

    Look at the facts.

  26. Harlem World Says:

    nosign elderly right wing cubans in florida

  27. whywonttheseniggasSTFU Says:

    >>>>>>>>>the yankees

    >>>>>>>>the knicks

    >>>>>>> the LOLvikings…

  28. b Says:

    I aint gon rap bout ya background or origin

  29. Tong Po Flo Says:

    And Obama has proven to be even more of a war hawk

    ^ Not even. Most of the conflicts were already in motion when dude get into office, it was either do nothing or send the G’s in

  30. S.I.C.K Says:

    Captain Planet Says:

    You type too much, stfu.

  31. Captain Planet Says:

    Saying that politics doesn’t matter and it’s a hoax is an excuse not to be involved and knowledgeable

    What do you think politicians would prefer: a public invested asking hard questions or a public who acts like it doesn’t matter and doesn’t follow what’s going on ?

    Don’t fool yourself.

  32. E aka Mac with the Cheese Says:

    although on the flip side, I understand why GOP doesn’t feel the need to concede on some issues

    people have a tendency to get more conservative as they get older/have kids

  33. Bricktop Says:

    the Dems have subtly made conservative concessions on foreign policy
    ^
    Political understatement of the day, but yeah. War is what we do. Democrat or republican, it doesn’t matter. The GOP puts on more of a grandiose show, but ….

  34. Big_seth Says:

    E Aka Mac With The Cheese
    10 mins ago
    E,

    You really a repub? Or independent?
    ^
    I’m registered as independent, but I just vote based off what’s financially convenient to me (at the time)

    ^^

    One of those repub mizza’s lol.

  35. Captain Planet Says:

    Tong Po Flo Says:
    August 22nd, 2012 at 12:56 pm

    And Obama has proven to be even more of a war hawk

    ^ Not even. Most of the conflicts were already in motion when dude get into office, it was either do nothing or send the G’s in

    ^

    Learn Em

  36. Jackson7 Says:

    >>>>>> niggers from Africa who work in America and claim Spain as their Motherland

  37. E aka Mac with the Cheese Says:

    And Obama has proven to be even more of a war hawk than W. Dont believe the rhetoric of politics. Look at the facts.
    ^
    I don’t no who I’d argue is more but they’re both war hawks imo

    just different tactics

    Bush used antiquated tactics of sending live bodies
    Obama uses drones (we’re essentially at war with Pakistan right now)

  38. Big_seth Says:

    E Aka Mac With The Cheese
    0 mins ago
    although on the flip side, I understand why GOP doesn’t feel the need to concede on some issues

    people have a tendency to get more conservative as they get older/have kids

    ^^

    True.

    Look at Land. cBc

    Lol.

  39. Tong Po Flo Says:

    >>>>>>> the LOLvikings…

  40. E aka Mac with the Cheese Says:

    E,

    You really a repub? Or independent?
    ^
    I’m registered as independent, but I just vote based off what’s financially convenient to me (at the time)

    ^^

    One of those repub mizza’s lol.

    ^
    lmao, not repub but if I’m rich enough I’d definitely be pro top 1% in everything

    I don’t like how other GOP slammed Romney for outsourcing & using foreign banks

  41. Captain Planet Says:

    the Dems have subtly made conservative concessions on foreign policy (i.e Guantanamo/Iraq/Afghanistan/Fast&Furious/Wikileaks)

    ^

    Iraq Obama’s mostly pulled out

    Fast & Furious, I’m glad America is actually doing something about the chaos that’s happening next door, unfortunate that they lost track and someone died but MExico is a zoo that’s not partisan

    Afghanistan I believe a Obama pulls us out in the 2nd, no idea what Romney would do

    Guatanomo I think Obama realized the political consequences of releasing those guys and they commit another crime, but that’s the only one that’s hard to defend because he promised to close it I’ll give you that

    And I think Wikileaks is more political x intelligence x secrecy issues than Foreign Policy

  42. Tong Po Flo Says:

    >>>>>>> the LOLvikings…

    ^ I’ma still root for these lame mothafluckas

    being a flickled fan <<<

  43. whywonttheseniggasSTFU Says:

    LOL everyone always points to clinton… but clinton was just as bad as ANY of them republican presidents…

    instead of allocating money into the healthcare system or improving our infrastructure.. clinton only gave a 3% increase to these kinds of funds…

    MEANWHILE he improved the military budget by 112 BILLION…

    smh… some presidents just arent as brash… but they all the same…

  44. Jackson7 Says:

    Captain Planet Says:

    August 22nd, 2012 at 12:56 pm
    Saying that politics doesn’t matter and it’s a hoax is an excuse not to be involved and knowledgeable

    What do you think politicians would prefer: a public invested asking hard questions or a public who acts like it doesn’t matter and doesn’t follow what’s going on ?

    Don’t fool yourself.

    —————-

    i follow the shit…

    but its far too boring and irrelevant, while im at nahright..

    i wanna see coonery, hi-jinks and tomfoolery…..

    not RNC Michael Steele and Face The Nation..

    smh..

    niggas is lobbyists b

  45. whywonttheseniggasSTFU Says:

    Jackson7 Says:
    August 22nd, 2012 at 12:58 pm

    >>>>>> niggers from Africa who work in America and claim Spain as their Motherland

    ^
    *chuckles*

  46. Bricktop Says:

    Military Bombing is quite different than sending in our sons to die in the desert
    ^
    I laughed.

    Obama bombed Egypt to help with their revolution, how many Americans died tho ?
    ^
    Then I laughed harder.

    Understand, more wars are JUST on the horizon. Obama has buddied up with the political-military complex as well as any of his predecessors.

  47. why? Says:

    Drone strikes <<<

  48. Casket Face Says:

    these chicago kids are sad man, chief keef etc …it’s messed up no one cares enough to set some boundaries for these little dudes.

  49. whywonttheseniggasSTFU Says:

    Different faces… same US agenda…

    Democracy is just our cover.. but we all about that global domination life…

  50. Captain Planet Says:

    Bush used antiquated tactics of sending live bodies
    Obama uses drones (we’re essentially at war with Pakistan right now)

    ^

    I believe this in itself shows the difference between Reps and Dems

    Military tend to be what ? Poor minorities.

    Reps don’t care about them, they’ll send em anywhere

    If we have to go to war, send all the machines you want IDGAF

  51. b Says:

    oklahoma aint even a real state and this lil nigga worrying about a fucking election smh

  52. Captain Planet Says:

    Then I laughed harder.

    Understand, more wars are JUST on the horizon. Obama has buddied up with the political-military complex as well as any of his predecessors.

    ^

    You have a laugh and grandstanding

    Weren’t you the one who asked me to look at the facts, where are yours ?

  53. Captain Planet Says:

    Sending Drones > Sending My brothers

  54. Big_seth Says:

    E Aka Mac With The Cheese
    ^
    lmao, not repub but if I’m rich enough I’d definitely be pro top 1% in everything

    I don’t like how other GOP slammed Romney for outsourcing & using foreign banks

    ^^

    That kind of shit does piss me off tho.

    Kizzas saying freedom ain’t free but don’t want to pay taxes. LMAO.

  55. F YOU PAY ME! Says:

    im rare

    im aware that im rare

    i comment and im real

    im one of the few here

    these other boys lien

    i wonder if yall care

  56. Jackson7 Says:

    people have a tendency to get more conservative as they get older/have kids

    ^^

    True.

    Look at Land. cBc

    —————-

    true story tho

    niggas sleepin on Christian Ponder..

    and they got Jerome Simpson, that nigga from Cincinnati that did that ninja front somersault over Carlos Dansby and landed in the end zone like Gabby Douglas..

    he already hi hurdling niggas in preseason games…

    and them BALCO scientists done put Adrian Peterson back together again…

    son ate that ACL/MCL tear like scooby sncks

    FOH

    *makes Viking foghorn sound*

    *does it again*

  57. Harlem World Says:

    whywonttheseniggasSTFU Says:
    August 22nd, 2012 at 1:01 pm

    LOL everyone always points to clinton… but clinton was just as bad as ANY of them republican presidents…

    ===================
    he really was

  58. Captain Planet Says:

    Kizzas saying freedom ain’t free but don’t want to pay taxes. LMAO.

    ^

    It’s true

    And the more than ready to send poor minorities in the military to any desert or forest to ” protect freedom “

  59. E aka Mac with the Cheese Says:

    That kind of shit does piss me off tho.

    Kizzas saying freedom ain’t free but don’t want to pay taxes. LMAO.

    ^
    lmaoooo

    word but just be clear that isn’t dem vs repub

    that’s just 1% vs 99%

    *hits the lotto*
    *moves to monaco to pay cheaper taxes*
    *flys in women from around the world to visit me*

  60. why? Says:

    >>>>>> niggers from Africa who work in America and claim Spain as their Motherland

    ^
    Serge Ibaka?

  61. Jackson7 Says:

    Casket Face Says:

    August 22nd, 2012 at 1:02 pm
    these chicago kids are sad man, chief keef etc …it’s messed up no one cares enough to set some boundaries for these little dudes.

    ——————

    FACT…

    whaddup tho casketface…

    #45

  62. Captain Planet Says:

    LOL everyone always points to clinton… but clinton was just as bad as ANY of them republican presidents…

    ^

    Not economically

    He left us with a surplus, Bush left us with a deficit

    We were respected worldwide

    How many wars did he leave for the next president ?

    If you gonna leave the country in peace and surplus, but gotta fuck bitches in the Oval Office more power to you

  63. Heroin Headliner Says:

    “dressin like a hippie – drinkin gin straight”

    #woah

    verse of da year

  64. Harlem World Says:

    *votes for the lesser of 2 evils*

    dirty game, but i gotta keep my gas cheap, no homo

    obama > romney

  65. Captain Planet Says:

    Kizzas saying freedom ain’t free but don’t want to pay taxes. LMAO.

    ^
    lmaoooo

    word but just be clear that isn’t dem vs repub

    that’s just 1% vs 99%

    ^

    I know Dems like Nancy Pelosi have been guilty of legal insider trading and probably don’t pay as much in taxes

    But if you are looking at their votes they do want the 1% to pay more

    It only makes sense, we tried ” trickle down ” economics that doesn’t work

  66. Tong Po Flo Says:

    niggas sleepin on Christian Ponder..

    and they got Jerome Simpson, that nigga from Cincinnati that did that ninja front somersault over Carlos Dansby and landed in the end zone like Gabby Douglas..

    he already hi hurdling niggas in preseason games…

    and them BALCO scientists done put Adrian Peterson back together again…

    son ate that ACL/MCL tear like scooby sncks

    FOH

    *makes Viking foghorn sound*

    *does it again*

    ^ LOL dang I didn’t know bout alladat

    *falls back*
    *dons viking helmet*
    *tilts it*

  67. sealsaa Says:

    Not economically

    He left us with a surplus, Bush left us with a deficit
    ———————-

    Most of which Clinton owed to the rise of the internets. The Internet created millions of jobs during his administration, and gave the economy a huge boost.

  68. Captain Planet Says:

    Dems policies are more beneficial to poor, middle class and minorites

    Republicans policies are more beneficial to rich white males

    That’s not partisan, that’s facts.

  69. Casket Face Says:

    Jackson7 Says:
    August 22nd, 2012 at 1:07 pm

    #45

    ^^^
    lol

    it aint to play games wit you, it’s to aim at you, probably maim you
    if i owe you i’m blowin’ you to smithereeens

  70. Big_seth Says:

    E Aka Mac With The Cheese
    1 min ago
    That kind of shit does piss me off tho.

    Kizzas saying freedom ain’t free but don’t want to pay taxes. LMAO.

    ^
    lmaoooo

    word but just be clear that isn’t dem vs repub

    that’s just 1% vs 99%

    *hits the lotto*
    *moves to monaco to pay cheaper taxes*
    *flys in women from around the world to visit me*
    ^^

    Lmao.

    But see you moving completely. Not pretending like you still American.

    By all means make your money here.

  71. Tong Po Flo Says:

    If you gonna leave the country in peace and surplus, but gotta fuck bitches in the Oval Office more power to you

    ^ This tho, getting topped off by decent lookin’ brunette interns should be part of the presidental oath of office

  72. Jackson7 Says:

    Oklahoma dont even HAVE a pro football team..

    they only got a NBA hand me down team from Seattle after they broke ass owners couldnt afford to live in the state of Washington….

    Oklahoma Sooners tho >>>>>>

    and, Lawton Oklahoma >>>>>>>>>

  73. Captain Planet Says:

    Most of which Clinton owed to the rise of the internets. The Internet created millions of jobs during his administration, and gave the economy a huge boost.

    ^

    Al Gore: I created the internets

    Just jokes, but a president is partially responsible of the economic climate that allows success

    He had the internet but Bush had Apple and Facebook and all the other social networking sites but with his policies that encouraged hiding your money overseas and outsourcing did that really matter ?

  74. Jackson7 Says:

    barry switzer
    billy sims
    keith jackson
    adrin peterson
    brian bosworth
    stacey king
    courtney paris
    sam bradford
    j.c.watts
    jamelle holloway

    etc

    O.U. >>>>>>>>>>

  75. Captain Planet Says:

    Most of which Clinton owed to the rise of the internets. The Internet created millions of jobs during his administration, and gave the economy a huge boost.

    ^

    Clinton could have easily fucked that up by letting the investment banks reign free and fuck up our real estate market and overall economy Ask Bush

    But he didn’t

    Being president is as much about what you don’t do as it is about what you do ( Not starting wars, not taking out all regulation etc )

  76. whywonttheseniggasSTFU Says:

    smh…

    niggas ether and compliment at the same damn time…

    FOH…

    OKC THUNDER>>>>>>KNICKS…

  77. Big_seth Says:

    Co-sign getting noggin on the people’s tax dollars.

    Lmao

  78. whywonttheseniggasSTFU Says:

    documentaryheaven.com

    your welcome…

  79. E aka Mac with the Cheese Says:

    Most of which Clinton owed to the rise of the internets. The Internet created millions of jobs during his administration, and gave the economy a huge boost.
    ^
    It’s going to be difficult for any president to get another technology boom like the internet

    it’s more financially convenient for scientists/tech experts to focus on things like social media & apps vs medicine, so you get a faster payoff but it also dies out quicker i.e instagram

  80. Harlem World Says:

    mannie fresh era cash money >>>

  81. Jackson7 Says:

    OKC THUNDER>>>>>>KNICKS…

    —————

    we’ll see bout that in next years finals..

    oh never mind..

    Dwight, Kobe, Pau, The Retard and white Jesus…

    thunders aint gon make it

  82. sealsaa Says:

    He had the internet but Bush had Apple and Facebook and all the other social networking sites but with his policies that encouraged hiding your money overseas and outsourcing did that really matter ?
    ————————

    Apple’s a given as far as encouraging consumers to spend, but Facebook does nothing for anyone financially, other than the few employees with a decent stake in it, as made evident by their disastrous decision to go public.

  83. S.I.C.K Says:

    S.I.C.K Says:

    August 22nd, 2012 at 12:56 pm
    ^^^
    SMH having fun?All I have to do is build on something mathematical each time I post to show and prove.Can`t mimick that.Shit is wild corny now.

  84. Tong Po Flo Says:

    mannie fresh era cash money >>>

    ^ Word, Fresh was lacing them beats

Leave a Reply