Beautiful Lou ft. Heems – Running Thru The Jungle

Producer Beautiful Lou dropped an EP earlier today called Sumone 2 B Young With that features some previously released cuts from his repertoire as well as some brand new music. Here’s one of the new joints featuring Heems of Das Racist.

Download Sumone 2 B Young With here.

Previously: Shady Blaze – Dont Worry (Prod. by Beautiful Lou)


AddThis Social Bookmark Button

62 Responses to “Beautiful Lou ft. Heems – Running Thru The Jungle”

  1. hood trill stunting aka trap day man Says:

    BEEN got knocked the fuck out (on camera) by an openly gay christian rapper (you cant make this shit up)…

    >LOL! the way he got up & leaned back into that lazy boy might trump chuck hammie getting snuffed by mary j blige goddaughter tho.

  2. hood trill stunting aka trap day man Says:

    beautiful lou
    heems

    -___-

  3. Captain Planet Says:

    Sneaking into Temple on the Sabbath

    He tried to hide in there not be seen

    Bless his heart he thought he was Jewish so much he forgot his black skin gave him away

  4. Captain Planet Says:

    Cutting up beanies to make yarmulkes

  5. Captain Planet Says:

    Imagine his mother’s surprise when he no longer accepted bacon with his scrambled eggs

  6. Troubleshooter1900 Says:

    Lil Planet

    ^That’s gonna stick.

  7. Captain Planet Says:

    He was a black kid living on the East Coast

    But the way you heard him talk about them you’d think they Palestinians took HIS homeland

  8. Troubleshooter1900 Says:

    beautiful lou
    heems

    -___-

    ^Forreal tho, like wtf is this bullshit?!?

    How is niggas letting this type of fuckery happen?

  9. tHe kiD fRanKiE Says:

    Troubleshooter1900
    1 min ago
    Lil Planet

    ^That’s gonna stick.

    ^lol definitely

  10. Captain Planet Says:

    He’d swear he had a Rosenberg somewhere in his family tree …

    This was never verified by ANYONE in his family tree

  11. Harlem World Says:

    gay version of danny trejo

  12. Jackson7 Says:

    Beautiful Lou

    ————–

    W.T.F.

  13. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Download Sumone 2 B Young With here.

    > nah i’m good.

  14. Troubleshooter1900 Says:

    And how are people gay christians?

    Ain’t that like being a holocaust victum that supported the Nazi’s and continue to do so?

    or chow down on a plate of pork ribs while skimming through the Qur’an?

  15. Tong Po Flo Says:

    dusty hipster swag rap

  16. Jackson7 Says:

    Heems from Das Racist tho >>>>>

  17. Captain Planet Says:

    There are gay Republicans too

    Frank Ocean x Prodigy – Black Republicans Remix

  18. Jackson7 Says:

    russell brand joakim noah rap

  19. Captain Planet Says:

    No wonder he doesn’t fuck with DJ Khaled at all …

  20. hood trill stunting aka trap day man Says:

    like how the frack does a rapper make a hype intro for a producer with a name like that?

    ”YO YOU CRAZY FOR THIS ONE, BEAUTIFUL!”

    ”BEAUTIFUL LOU ON THE BEAT!”

    nah, b.

  21. why? Says:

    Nosign Das Racist (the group)

  22. why? Says:

    Mishka stays cosigning and promoting awful rappers.

  23. F YOU PAY ME! Says:

    yo peter rosenberg is a lame

  24. hood trill stunting aka trap day man Says:

    ”IT SOUNDS SO BEAUTIFUL LOU! DON’T YOU AGREE!?”

  25. Captain Planet Says:

    DJ: Oh shit we got the CEO of Cash Money in the building !!!! Birdman !!!

    Birdman: Nah, nah call me Baby … I go by Baby

  26. Captain Planet Says:

    This whole screenshot screams ” Please accept me “

  27. S.I.C.K Says:

    Black is beautiful though

  28. Jackson7 Says:

    Captain Plant says:

    “yall hatin… he IS beautiful..:-)”

  29. Troubleshooter1900 Says:

    Word. You just can’t shout a nigga like that out on a track tho.

    “Shout out to my Kizza Beautiful Lou. You da best my Kizz.”

    Niggas gone think y’all go together.

  30. Harlem World Says:

    *post boredom jay-z’s it up*

    *makes references to selling cocaine on track with alicia keys*

  31. Captain Planet Says:

    S.I.C.K Says:
    August 1st, 2012 at 2:39 pm

    Black is beautiful though
    Jackson7 Says:
    August 1st, 2012 at 2:39 pm

    Captain Plant says:

    “yall hatin… he IS beautiful..:-)”

    ^

    Hahahahahahahaha

    Nah >

  32. why? Says:

    “yall hatin… he IS beautiful..:-)”

    ^

    LMAO…

  33. S.I.C.K Says:

    We had a bow legged lou (Full Force)(II)

  34. Captain Planet Says:

    why? Says:
    August 1st, 2012 at 2:38 pm

    Mishka stays cosigning and promoting awful rappers.

    ^

    lol

    Irony >

  35. F YOU PAY ME! Says:

    word is Randy Moss is back to form

  36. F YOU PAY ME! Says:

    let the fantasy football scouting season begin

  37. MiddleClassJoe Says:

    Please like me. Please accpet me. Please like me. Please pay attention to me

    Please.

  38. Captain Planet Says:

    * Turns up Trap or Die *

    * Mean Mugs *

    * Sells Kilo of Cocaine *

  39. Jackson7 Says:

    LMAO

    SIKH walked right into a bullet intended for someone else

  40. Troubleshooter1900 Says:

    Rap names:

    Tree
    Beautiful Lou
    Future
    them As Soon As Possible niggas…

    what the fuck is wrong with rappers in 2012

  41. S.I.C.K Says:

    Beautiful Lou-Running Through The Jungle (Naked)(II)

  42. Troubleshooter1900 Says:

    2 Chains and this nigga actually rocks 2 fucking chains….

  43. Captain Planet Says:

    Ava Lauren
    Raylene
    Jewels Jade

  44. Jackson7 Says:

    sweet lou
    bow legged lou
    beautiful lou
    lucy lou

    lous is faggots b

  45. Captain Planet Says:

    Co-sign Asher Roth wondering where the fuck he went wrong in the Torah

    And who the crazy black guy who offered him his children’s bedroom while Asher tours in Minnesota

  46. Troubleshooter1900 Says:

    An actor that played gay bi-curious roles on film that now raps (drake)

    and a rapper that now plays gay bi-curious roles on film (Will Smith)

    This is one hell of a culture.

  47. S.I.C.K Says:

    My lab coat is made of Kevlar I ain`t bodied.

  48. Captain Planet Says:

    LOL

    If you ain’t a Jew you a Fag

    Let him tell it

  49. Captain Planet Says:

    Wait wait …

    Drake’s character on Degrassi was bi-curious ??!?!?

  50. Troubleshooter1900 Says:

    I am a SCIENTIST nigga!

  51. Tong Po Flo Says:

    them As Soon As Possible niggas…

    ^ When you spell it out it does sound wack as fuck tho lol

  52. tHe kiD fRanKiE Says:

    No name ether>>>

  53. Captain Planet Says:

    After I listen to Trap or Die

    I gotta shake off the coke residue

    Catch a Felony Music

  54. F YOU PAY ME! Says:

    and im cold bitch just try and keep the door closed

  55. Troubleshooter1900 Says:

    Drake’s character on Degrassi was bi-curious ??!?!?

    ^No, i don’t think so. Never saw the show.

    I was talking about his character on Soul Food. He was extra extra gay.

  56. Captain Planet Says:

    Get Em Jeezy !

    I Got Em !

    #Amen

  57. Captain Planet Says:

    I wouldn’t be surprised if Drake comes out as gay later

    All his trying to snatch a nigga’s chick screams of looking for acceptance / praise

    What’s he trying to prove ?

  58. F YOU PAY ME! Says:

    paul went in on chris brown for sayin no homo when asked about frank ocean like hes frankies lover or some shit

    that shit was suspect

  59. Captain Planet Says:

    Damn tho

    Prodigy is literally a homo thug

    Yall acting like yalls era was fucked up

    Apparently one of yalls legends was getting fucked up the ass

  60. Tong Po Flo Says:

    Raylene

    ^ co-sign Raylene (the blond not that other broad) her tittyballs are divine

  61. Harlem World Says:

    cosign the heart shaped box

  62. rex hussla Says:

    About to see Big KRIT tonight…anybody seen him before? [ll]

Leave a Reply