займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: B.o.B – Ray Bands (Live On Jay Leno)

Previously: B.o.B. ft. Taylor Swift – Both Of Us (Video)


AddThis Social Bookmark Button

142 Responses to “Video: B.o.B – Ray Bands (Live On Jay Leno)”

  1. Bricktop Says:

    Yeah, the FBI report on the Wu pretty much killed any doubts about their realness.

  2. Eastern_Digital Says:

    Bricktop
    11 mins ago
    Yeah, the FBI report on the Wu pretty much killed any doubts about their realness.

    —-
    What happened?

  3. London Bloke Says:

    >>>Wu Tang

  4. Bricktop Says:

    What happened?
    ^
    Gun running, drug sales, extortion, murder, the whole nine. According to a lengthy FBI investigation, various members of the Clan were really bout that life. Dirty was one of them.

  5. Bricktop Says:

    London Bloke
    19 mins ago
    >>>Wu Tang
    ^
    Word.
    Drake >>>
    Waka >>>
    Wiz >>>
    Child Gambino >>>
    O.J. >>>
    2 Titty Chains >>>
    Mac Miller >>>
    Lil B >>>

    #realrap

  6. London Bloke Says:

    you forgot Nicki Minaj

  7. London Bloke Says:

    and Wondough

  8. cOLD Says:

    say word I just heard Charlamegne on NY radio say Jay Z been shootin up the club, in reference to him smashing Beyonce.

    Nah slang making it to radio. Plug should be proud.

  9. Strongchef Says:

    “her only mistake was, I caught her rockin’ takeover”. Haha

  10. The Cool Says:

    Amazing Spiderman was pretty good. The best comic book film since Dark Knight, imo.

  11. cOLD Says:

    Amazing Spiderman was pretty good. The best comic book film since Dark Knight, imo.

    ^ word? I watched spiderman 2 yesterday with the lil ones, they enjoyed it.

  12. The Cool Says:

    The Prelude, Oh My God and Kingdom Come was a great way to begin the Kingdom Come album. Shame about the middle really.

  13. Bricktop Says:

    London Bloke
    11 mins ago
    you forgot Nicki Minaj
    ^
    I know, but my bullshit meter pegged.

  14. E aka Mac with the Cheese Says:

    $Wondough$ ‘s hustle/grind >>>

  15. London Bloke Says:

    Shiny Suit Theory >>

    ACT II coulda been something special

  16. cOLD Says:

    ACT II coulda been something special

    ^ co… exhibit C had the nets going nuts… and Dear Moleskin added mad mystic to a nigga. He def shoulda dropped something legit.

  17. The Cool Says:

    word? I watched spiderman 2 yesterday with the lil ones, they enjoyed it.
    ^

    lil man turned 5 yesterday so took him to see it at the cinema after school. I definitely recommend taking the kids to see it.

  18. cOLD Says:

    who knew, it was all a facade… smh.

  19. Bricktop Says:

    Spiderman is gay. Matter fact, if a superhero ain’t shooting shit up, slicing shit up, or turning green and fucking shit up, then I don’t respect it.

  20. Highsaiah Thomas Says:

    “ambition wins when your talent ain’t working”

    not mad at this 5 murder by numbers..didnt hurt my ears at all

  21. cOLD Says:

    lil man turned 5 yesterday so took him to see it at the cinema after school. I definitely recommend taking the kids to see it.

    ^ that’s whats up. cOLD lah da kids.

  22. Bricktop Says:

    Batman is cool tho.

  23. London Bloke Says:

    No even a facade…a way for him to get in….smh

    co-sign HW…..JayElect Top 5 biggest frauds ever in rapper

  24. cOLD Says:

    Hov channeled Slick Ricks flow for shiny suit theory.

  25. Jersey*Made*Me Says:

    @cOLD

    Esco danced on that joint with shorty a post or two back…

    That’s what I need on LIG

  26. Highsaiah Thomas Says:

    He who saves someone against his will does the same as to kill him.

  27. Highsaiah Thomas Says:

    The only reason for time is so that everything doesn’t happen at once.

  28. Bricktop Says:

    Do you think we’re born with a predetermined expiration date? What if the soul and/or subconscious was aware of said death date from birth, and thusly guided all conscious thought, actions, and development?

  29. cOLD Says:

    but yo… had loco motive on repeat yesterday…

    “for my trapped in the ninties niggas” … I know Nas was trying to shout out certain niggas, but is it ever cool to be trapped anywhere?. This was sorta a diss, when you peel it back.

    *currently listening to Nas – the lost tapes – Everybody’s Crazy*

    Nas took shots at the throne on this shit.

  30. cOLD Says:

    @cOLD

    Esco danced on that joint with shorty a post or two back…

    That’s what I need on LIG

    ^ word, I skipped over that joint like bad puss.

    *doubles back*

  31. cOLD Says:

    peeping it now Jerz. *daps*

  32. cOLD Says:

    Do you think we’re born with a predetermined expiration date? What if the soul and/or subconscious was aware of said death date from birth, and thusly guided all conscious thought, actions, and development?

    ^ isnt this destiny in a nutshell. (pause)

  33. Jersey*Made*Me Says:

    *daps Bloke,cOLD,Feces,Bricktop,EDig*

  34. Bricktop Says:

    Pissburgh.

  35. The Cool Says:

    Life is Good will be the first and probably only album I cop this year. Better be worth it. What I’ve heard so far is promising.

    Even if they’re not classic’s you can (almost) always count on a Nas, Hov, Common or Ye album to be among the 5 best of that year.

  36. Highsaiah Thomas Says:

    business minded ft hayes >>>

    im a street entrepreneur condo connosieur

    nigga I got a world guinness book grind..

    niggaz doing the wha toosie

    *dances

  37. cOLD Says:

    K’la ft Nas, got that sound like that scarface and Nas joint.

    but co, Nas tew stepped.

  38. London Bloke Says:

    A day when cOLD skips over a Nas feature

    Sad Times.

    I’m still yet to listen to any LIG leaks – wanna hear it as a cohesive project

  39. Rajon Trondo Says:

    that currency & harry fraud joint tho >>

    whattup dudes.

  40. Highsaiah Thomas Says:

    jerseydevil..daps

    i roll the shit..i smoke the shit
    nigga im high as a motherfuckaa

    trick n fif > fif n yayo and or banks

  41. cOLD Says:

    youtube.com/watch?v=Jlg3FEvyvas

    ever hear something that takes you back to a specific time and place. Good times.

    remember bending corners to this shit… Lifes ill.

  42. London Bloke Says:

    whaddup Jers and all

    I heard Spiderman was wack, the 3D parts in particular.

    Might have to find out for myself

  43. Bricktop Says:

    ^ isnt this destiny in a nutshell. (pause)
    ^
    Yeah. Just wondering about certain facets of destiny. Like which part drives the other.

  44. Bricktop Says:

    *daps Jerz, cold, London, and the Nah Familia(r)*

  45. E aka Mac with the Cheese Says:

    Do you think we’re born with a predetermined expiration date? What if the soul and/or subconscious was aware of said death date from birth, and thusly guided all conscious thought, actions, and development?

    ^ isnt this destiny in a nutshell. (pause)

    ^
    could be called destiny…possibly genetics too, no?

    certain people born predisposed to certain illnesses/diseases

  46. London Bloke Says:

    “The Ride” a weird song. The beat is soft, so people often overlook it, but Drake spitting bars

  47. E aka Mac with the Cheese Says:

    also there’s some people that believe the differences between chromosome make up of male i.e xy vs xxy vs xyy has an effect on their social/behavioural attitude

    supposedly xyy males more likely to commit crimes

  48. Highsaiah Thomas Says:

    im back on dat bullshit
    startin to feel like its nothing to talk about but the
    mo nayyyyyyyyy
    mo nayyyyyyyyy
    bill collectors keep comin when a nigga fucked up to get
    mo nayyyyyyyyy
    mo nayyyyyyyyy

    *zones

    5 > self made 2

  49. Bricktop Says:

    @cold:

    Example – a lifelong friend of mine was always the first to do everything in life, almost like he was aging at a faster rate. He grows up to live a fast life, making his 1st million by his mid-twenties, a couple kids, houses, cars, etc. Then he’s shot and killed before he hits 30.

    Now, did he hit the ground running in life because his soul guided him from birth knowing that his physical was only meant to be here for a relatively limited amount of time?

  50. cOLD Says:

    ^ isnt this destiny in a nutshell. (pause)
    ^
    Yeah. Just wondering about certain facets of destiny. Like which part drives the other.

    ^ I see I said.

  51. Troyvul Says:

    say word I just heard Charlamegne on NY radio say Jay Z been shootin up the club, in reference to him smashing Beyonce.

    Nah slang making it to radio. Plug should be proud.
    ^
    I tweeted something in reference to that to him a couple years ago and he died laughing

  52. S.I.C.K Says:

    Cosing SOME of murder by numbers and MOST of 50 lost tape.Russian Roulette is SICK.Too many useless skits but the Boldy James and Danny Brown and Roc Marciano jawns were stellar.

    *daps*

  53. London Bloke Says:

    So what about people that accomplished nothing and got shot at 16?

    or people that was on the cusp of accomplishing something before dying? Shouldn’t their soul have guided them to hurry up?

  54. Highsaiah Thomas Says:

    still gritty still run the city
    still em dre and fitty
    fuck wit me
    im the usual suspect when its a hit

    pardon me please may i speak to youuuuuuu
    i feel this is something im compelled to doooooooo

  55. cOLD Says:

    Now, did he hit the ground running in life because his soul guided him from birth knowing that his physical was only meant to be here for a relatively limited amount of time?

    ^ overstood. But there’s mad variables. Environment, nurturing etc.

  56. cOLD Says:

    I see what you’re saying Brick. Def an interesting theory.

  57. cOLD Says:

    I tweeted something in reference to that to him a couple years ago and he died laughing

    ^ it all makes sense. Nah >>>

  58. cOLD Says:

    So by that logic tho brick. A person who hasn’t achieved much at a young age means his life’s clock is designed for the long haul?

  59. Highsaiah Thomas Says:

    i sell- oj n gunplay >>>

  60. Troyvul Says:

    ^ it all makes sense. Nah >>>
    ^
    For real.

  61. E aka Mac with the Cheese Says:

    ^ overstood. But there’s mad variables. Environment, nurturing etc.

    ^
    cosign I think it’s a mixture of factors

    although sometimes certain people from an early age do seem like they’re destined to be successful, fuckups, sheep in the crowd, etc.

  62. cOLD Says:

    It’s Wifey’s born day today and I haven’t gotten a gift yet. Fack!

  63. Highsaiah Thomas Says:

    thats when i said im goin back to cali
    my man said he goin back to cali
    i know some mexicans in arizona im cool wit
    i rather sling that than come and deal with this bullshit

  64. cOLD Says:

    Just so were clear, fack is more of a light hearted FOCK right?

  65. Bricktop Says:

    COLD
    1 min ago
    So by that logic tho brick. A person who hasn’t achieved much at a young age means his life’s clock is designed for the long haul?
    ^
    I don’t know. I’ll say this though. I’m notoriously slow at everything in life except driving, genuine late bloomer. I’ve always physically looked younger than my age. I even grew half a foot taller at the end of my senior year of high school. But, judging by the way things are turning out, it seems that my life’s progression to success was just meant to move at a slower pace.

  66. cOLD Says:

    FOCK is fuck, with a long pause blank stare.

  67. Highsaiah Thomas Says:

    silence..its the return of the tyrant
    see em thru my 3rd eye with both closed eyelids
    stand closer to ya homie you gon die wid him

    its murder oneeeeeeeeeeeee premeditateddd
    its murder oneeeeeeeeee

    *dame dash dance

  68. Bricktop Says:

    COLD
    4 mins ago
    It’s Wifey’s born day today and I haven’t gotten a gift yet. Fack!
    ^
    The jewelry store is your best friend today. Stay away from the mall joints tho. Find a mom&pop jeweler in a strip mall or something.

  69. cOLD Says:

    I don’t know. I’ll say this though. I’m notoriously slow at everything in life except driving, genuine late bloomer. I’ve always physically looked younger than my age. I even grew half a foot taller at the end of my senior year of high school. But, judging by the way things are turning out, it seems that my life’s progression to success was just meant to move at a slower pace.

    ^ahh, success… mad subjective…

  70. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    Just so were clear, fack is more of a light hearted FOCK right?

    ^^

    Nah, it’s the gay version

  71. cOLD Says:

    The jewelry store is your best friend today. Stay away from the mall joints tho. Find a mom&pop jeweler in a strip mall or something.

    ^ true, true. (c) old head gathering, building on politics, metaphysics an all dat.

  72. Bricktop Says:

    Yeah, 50 danced on that mixtape.

  73. cOLD Says:

    Nah, it’s the gay version

    ^ roffster child.

  74. Highsaiah Thomas Says:

    gas up the broncoooooooooooooooooo

    put on my oj gloves and watch me kill this shit
    beat the case then come home then go back for doing different shit

    im pullin off a oj..a a a oj

  75. cOLD Says:

    coming up on 8 yrs of marraige…. this shit cray…

  76. Das racist Says:

    Even with all the cosigns, I could never see myself listening to a 50 project again.

  77. cOLD Says:

    “it’s not ya enemy who gets you, it’s always ya own people” -Nasgawd.

    “knuckle game change quicker than lightning hit him or slice him”

  78. Troyvul Says:

    Ted was funny

    Savages was dope

  79. cOLD Says:

    after further review bye baby, song goes

    Nas pretty much said theres a cost for peace, and his journey is for peace of mind. What ever that cost be. I fucks wit it.

  80. Highsaiah Thomas Says:

    yea..its 50 nigga..im just gon remind you..you shoe shining ass niggaz..if it wasnt for me you niggaz would be in the train station… shining shoes..now you niggaz rap

    i could take you dinnerrrrrrrrrr girlll
    but i aint gon lie
    i just want to fuck youuu girlllllll

  81. E aka Mac with the Cheese Says:

    Even with all the cosigns, I could never see myself listening to a 50 project again.
    ^
    cosign

  82. Bricktop Says:

    ^ahh, success… mad subjective…
    ^
    Happy wife & child, good credit, mortgage, career, new cars, pension, bills paid on time, the financial ability to travel almost anywhere without sacrificing much, close-knit circle of family & friends, good relationship with parents and in-laws. Simple shit like that.

  83. cOLD Says:

    yo hip hop defined at

    317-318 secs

    youtube.com/watch?v=Jlg3FEvyvas

  84. Troubleshooter1900 Says:

    The countdown has arrived. Less than a week before the 7th Seal is finally opened.

    To all the doubters, nah sayers, and non-believers, I offer this:

    May Gawd have mercy on your souls.

  85. Bricktop Says:

    Das Racist
    4 mins ago
    Even with all the cosigns, I could never see myself listening to a 50 project again.
    ^
    Mixtape 50 has never disappointed IMO.

  86. Troubleshooter1900 Says:

    “My mental so lethal, it’s like the beanie is sitting next to a holster.” – Crooked I

  87. Stop it 5 Says:

    ^ahh, success… mad subjective…
    ^
    Happy wife & child, good credit, mortgage, career, new cars, pension, bills paid on time, the financial ability to travel almost anywhere without sacrificing much, close-knit circle of family & friends, good relationship with parents and in-laws. Simple shit like that.
    ^
    Stop it.

  88. cOLD Says:

    Bricktop Says:

    July 11th, 2012 at 9:53 am
    ^ahh, success… mad subjective…
    ^
    Happy wife & child, good credit, mortgage, career, new cars, pension, bills paid on time, the financial ability to travel almost anywhere without sacrificing much, close-knit circle of family & friends, good relationship with parents and in-laws. Simple shit like that.

    ^ pretty much my definition too.

  89. Troubleshooter1900 Says:

    Das Racist
    4 mins ago
    Even with all the cosigns, I could never see myself listening to a 50 project again.

    ^
    *Signs*

    x_>Troubleshooter1900__

  90. Highsaiah Thomas Says:

    this pussy good
    she ain’t worried bout the rent this month
    this pussy must have went
    and bought this bitch that benz out front
    mi just fuckin for the fuck of it
    shorty buggin actin like we just did some other shit

    i could take you dinnerrrrrrrrrr girlll
    but i aint gon lie
    i just want to fuck youuu girlllllll

  91. S.I.C.K Says:

    Be clear 50`s production>>50`s rappin.His ear for beats>>>

  92. Highsaiah Thomas Says:

    “dont make me sound so complicated” – 50

  93. Troubleshooter1900 Says:

    Happy wife & child, good credit, mortgage, career, new cars, pension, bills paid on time, the financial ability to travel almost anywhere without sacrificing much, close-knit circle of family & friends, good relationship with parents and in-laws. Simple shit like that.

    ^YESSSS.

    Anything else is extra and still appreciated. But this is what the grind is all about.

    Family
    Fortune
    Health
    Stability
    Outlook

  94. Troubleshooter1900 Says:

    When Gawd drops, a lot of shit gone stop. The government gone have to start retraining cops.

  95. Troubleshooter1900 Says:

    He existed in a womb. Just like an abyss….

  96. Bricktop Says:

    Stop it.
    ^
    Lol. Very well.

  97. Highsaiah Thomas Says:

    50 = fun music..

    my ears are having fun..simple..get money, im the best, ill kill a nigga rap

    uncomplicated

    daps sick cosign 50 ear for beats..

    subjective love is often the objective of hate ..i just freestyled that..does it make sense? sounded fly when i wrote it

  98. Troubleshooter1900 Says:

    Fatima’s final prophecy, revealed and channeled through yours truly, Le Meditron NaS.

    7.17.2012

    Hear the angels speak.

  99. b Says:

    I liiiiiiiiiiiiiiiiiike

    the waaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy

    u kiss me when we’re playing the kissing game

  100. Troubleshooter1900 Says:

    subjective love is often the objective of hate ..i just freestyled that..does it make sense? sounded fly when i wrote i

    ^Dope. Makes a lot of sense actually. The synapses the brain flashes over for love is the exact same for hate. It takes the same amount of space and occupy the same ducts.

    Julian James already said that though.

  101. Troubleshooter1900 Says:

    b Says:
    July 11th, 2012 at 10:08 am

    ^What the hell are you talking bout, scrap?

    this a room full of niggas. Stop kissing niggas.

  102. S.I.C.K Says:

    smh@Dwight Hardy going undrafted.Led the red storm to their first tourney since 2002(I believe).

  103. Highsaiah Thomas Says:

    damn i thought i wanted to fuck candace parker….that bitch look crazy nekkid..that’s a lot of bitch to be fuckin…her torso is tall as fuck

    mya thighs >>>

  104. Troubleshooter1900 Says:

    What the hell?!?!? How come my nanny couldn’t look like this:

    tinyurl.com/7g5ond9

    I’d beat it up, b-b-b-beat it up! (c) Meek Mill 100 Hunnit

  105. Highsaiah Thomas Says:

    40glocc and charlamagne should run for charity

  106. London Bloke Says:

    SMH No Bugatti’s or Gucci Bricktop?!

    GETCHA SWAG UP

  107. Troubleshooter1900 Says:

    I like slightly thick, squishy lookin’ kizzettes. Fit with a little meat on the bones. Soft to the touch bitches. Like a Twinky. Yella and soft on the outside, rich wet and creamy on the inside.

    No tasting though.

  108. b Says:

    Troubleshooter1900 Says:
    July 11th, 2012 at 10:10 am
    b Says:
    July 11th, 2012 at 10:08 am

    ^What the hell are you talking bout, scrap?

    this a room full of niggas. Stop kissing niggas.

    ^ Fuck yall, I’m on my new jack swing shit right now ts.

    *does roger rabbit to every little step by bobby brown*

    *turns on new jack city soundtrack*

    *walks around conference room with pit bull, interrogating ceo’s and portfolio managers*

    *threatens co ceo,”sit ya 5 billion dollar ass down before I make change” *

  109. cOLD Says:

    if charlamagne woulda cocked back the hammer, he woulda been exhalted to legendary.

    my mans told a story recently of a nigga that was chased into a pond fully submerged he reappeared with two guns drawn.

    I roffled, hood legendary shit.

  110. Troubleshooter1900 Says:

    There is absolutely NOTHING to do today. No appointments, no meetings, no walks, no paperwork, no spreadsheets, interviews…..

    NOTHING.

    Why can’t they let a hard working negro leave with pay today?

  111. cOLD Says:

    exalted > exhalted

    take that take that…

  112. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    smh

    b = Blade Brown

  113. Rajon Trondo Says:

    yo if you cut your coworkers face with an exacto knife..

    can a good lawyer get it dropped to a misdemeanor ?

    please respond

  114. Troubleshooter1900 Says:

    a nigga that was chased into a pond fully submerged he reappeared with two guns drawn.

    ^Niggas is swamp monsters b.

  115. Rajon Trondo Says:

    i sit at my desk and listen to film score on the headphones, all while plotting the assassination of various coworkers..

  116. Highsaiah Thomas Says:

    *threatens co ceo,”sit ya 5 billion dollar ass down before I make change” *

    ^
    this is funny because it is..but also because i can see them sending you across the street for change.

  117. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    speaking of which

    Class Act & House Party >>>>

    House Party > Class Act, though

  118. Highsaiah Thomas Says:

    yo if you cut your coworkers face with an exacto knife..

    can a good lawyer get it dropped to a misdemeanor ?

    please respond
    ^
    depends…are exactos used in the workplace or did you bring your own personal?

  119. Troubleshooter1900 Says:

    Rajon Trondo Says:
    July 11th, 2012 at 10:23 am

    yo if you cut your coworkers face with an exacto knife..

    can a good lawyer get it dropped to a misdemeanor ?

    please respond

    !!!!!!!!!!!!!!!

    Yes. Please inform your nearest law associate about this accident. He will understand and respond in brevity and sincerity. Especially since is an accident.

    Standard fees will apply though.

  120. Rajon Trondo Says:

    just kidding ..

    i’m just gonna fart in this chicks chair and/or snotrocket into her coffee…

    i ain’t about that 5-10 year sit down..

  121. Jersey*Made*Me Says:

    feces is a funny MF,FTR….

  122. Highsaiah Thomas Says:

    rofffelol at the first five milliseconds after dude punch him and he run into the street though…he had the louie legs

    nigga said the cameraman had a grey beard..aww man.

  123. Troubleshooter1900 Says:

    depends…are exactos used in the workplace or did you bring your own personal?

    ^does he work around boxes/ art/ warehouse/ studio?

    Exactos can appear and be used anywhere.

  124. London Bloke Says:

    Hire Gerald Saluti Tron

    He’ll get you the sentence you deserve

  125. S.I.C.K Says:

    Orange Boxcutter>>Kitchen Knife>>Exacto Knife>>Butter Knife

    I cringe everytime I see buck 50 victims walking around forever disfigured.*phew*Thank sweet Jesus I survived the 80`s.

  126. ChainHeavy Says:

    40glocc and charlamagne should run for charity
    ^^^
    When that nigga ran face first into a solid wall of shrubbery i died a little inside.

  127. cOLD Says:

    i sit at my desk and listen to film score on the headphones, all while plotting the assassination of various coworkers..

    ^ co listening to film score, instead of bodying co workers, I’m switching lanes in a lambo, with the blicky on the passenger seat duffle bag of cash listening to niggas for life in the whip secs before meeting my fate crashing into a brick wall.. Cash seen flying erywhere, and girls in bikinis (dont know where they came from) can be seen scooping up bills.

  128. Troubleshooter1900 Says:

    snotrocket into her coffee…

    ^This will get you more time than cutting her, in some instances b.

    Especially if you have ever at least once had an STD of some sort.

    Attempted Murder is not a joke.

  129. b Says:

    Jersey*Made*Me Says:
    July 11th, 2012 at 10:28 am
    feces is a funny MF,FTR….

    ^ cBc *(coon been comical) What’s even funnier is this nigga giving out legal advice when he just came home from Lmira.

  130. Rajon Trondo Says:

    “sweet life” is a really dope song..

    all pause everythang tho

  131. Troubleshooter1900 Says:

    Some cases grant the attempt of murder more time than an actual murder.

    Your peers in the court aren’t always for you.

  132. Highsaiah Thomas Says:

    lol jers..shits natural

    defendant Tron: if exactos are used at work we can use “temporary insanity” defense..but youd really have to slash them a few dozen times to show the jury “this nigga snapped”..if you only slashed em once with a company exacto we’d prolly have to plea out…because it shows you knew you were probably wrong.

    if you brought your own exacto and slashed them…fuck trial, cop a plea and use that money to buy some friends to protect you in jail.

  133. cOLD Says:

    40glocc and charlamagne should run for charity
    ^^^
    When that nigga ran face first into a solid wall of shrubbery i died a little inside.

    ^ lol, he handled it well, the pause he took deciding if he should square up, helped his credibility… Like he aint just carl lewis the joint and high tail it outta there.

    nigga named Andre Z… Jerz might know him… back in highschool seen a whole block of niggas chasing him, we all looking out the class room window, see homie running up the stairs to the school. I was suprised once he got to the top, he took off his shirt to fight all them niggas.

    hood legendary shit.

  134. b Says:

    nigga named Andre Z… Jerz might know him… back in highschool seen a whole block of niggas chasing him, we all looking out the class room window, see homie running up the stairs to the school. I was suprised once he got to the top, he took off his shirt to fight all them niggas.

    hood legendary shit.

    ^*DAPS ANDRE Z*

  135. 7v5a7 Says:

    complex.com/music/2012/07/lord-finesse-is-suing-mac-miller-for-10-million?r=off

    ^^^
    WTF?

  136. Highsaiah Thomas Says:

    yo b..b a sport and run across to the starbucks..thanks… 2 5’s and 10 1’s

    secs before meeting my fate crashing into a brick wall..Cash seen flying erywhere, and girls in bikinis (dont know where they came from) can be seen scooping up bills.

    ^visue illy..ill visuills

  137. Strongchef Says:

    Even with all the cosigns, I could never see myself listening to a 50 project again.
    ^
    cosign

    ^

    I said the same thing to my self, listened to it anyway and it is still MEDIOCRE at BEST.
    Something about it just doesn’t ring bells

  138. cOLD Says:

    ^*DAPS ANDRE Z*

    ^ word, shout out Grace Street.

  139. Troubleshooter1900 Says:

    nigga named Andre Z… Jerz might know him… back in highschool seen a whole block of niggas chasing him, we all looking out the class room window, see homie running up the stairs to the school. I was suprised once he got to the top, he took off his shirt to fight all them niggas.

    hood legendary shit.

    ^Nigga, that WAS Jerz.

    Homie was full of egg whites that day.

  140. cOLD Says:

    ^Nigga, that WAS Jerz.

    Homie was full of egg whites that day.

    ^ roff.

  141. Strongchef Says:

    complex.com/music/2012/07/lord-finesse-is-suing-mac-miller-for-10-million?r=off

    ^^^
    WTF?

    ^^^^

    Disgruntled old heads < ________________

  142. Jackson7 Says:

    According to a lengthy FBI investigation, various members of the Clan were really bout that life. Dirty was one of them

    ————————–

    UGod…guns 4 sale

Leave a Reply