займ с плохой кредитной историей онлайн

Dusty McFly ft. Big Sean, Danny Brown, Peezy & Boldy James – I’m Out Here (D-Mix)

Detroit’s Dusty McFly has remixed his track “I’m Out Here” and he’s brought have of his city with him. This shit slaps.

Download: Link

You can also hit the jump for the “official” remix which features Sean’s verse and a verse from DOM Kennedy.


Download: Link

Previously: Sneakas ft. Boldy James – Gimme The Loot


AddThis Social Bookmark Button

21 Responses to “Dusty McFly ft. Big Sean, Danny Brown, Peezy & Boldy James – I’m Out Here (D-Mix)”

  1. Das racist Says:

    he’s brought have of his city with him.

    ^^^^^^

    Smh.

  2. &What?! Says:

    he’s brought have of his city with him.

    ^

    Co smh

  3. Eastern_Digital Says:

    he’s brought have of his city with him.

    ^

    Co smh


    co-co-smh nhjic

  4. Das racist Says:

    ‘There was also a collaboration with Nas, “No Such Thing as White Jesus,” that was unfortunately lost to a technological mishap. Mr. Ocean expressed regret that album deadlines prevented him from recreating the song from scratch, and he broke into song to capture what was lost.’

    ^^^^^^

    Woulda been epic.

  5. b Says:

    This Man Is Treatin: Trolling Porn Stars Pt. 3! (*Warning* Must Be 18yrs Or Older To View)

    ^damn sam

  6. &What?! Says:

    No sign being loyal to a boss that is a cunt.

  7. b Says:

    dead at the black chick saying she weighed 135 when asked, and the scale reading error when she stepped on it.

  8. &What?! Says:

    dead at the black chick saying she weighed 135 when asked, and the scale reading error when she stepped on it.

    ^

    SMH x LOL

  9. stot Says:

    frank ocean – swim good >>>>>>>>>> (II)

  10. Das racist Says:

    complex.com/music/2012/07/listen-charles-hamilton-i-dont-care

    ^^^^^^

    CH back?

  11. Yasser Pair-a-gats Says:

    LOL “Dusty.”

    Chief Keef and his homies are the dustiest niccas ever.

  12. stot Says:

    saw 8 mile twice last night

    em renegaded every single one of those niggers

    white power>>>

  13. &What?! Says:

    Charles Hamilton’s talent has never been in doubt, just his persona and his antics/numerous loses.

  14. b Says:

    stot Says:
    July 5th, 2012 at 12:23 pm
    saw 8 mile twice last night

    em renegaded every single one of those niggers

    white power>>>

    ^the “nigger”fucked his girl tho.swag

  15. Das racist Says:

    *Dead @ Tina Fey on that Gambino track*

    ‘We ballin, til we fuckin’ up the hardwood’

    #TinaFeygems

  16. stot Says:

    b Says:
    July 5th, 2012 at 12:26 pm

    stot Says:
    July 5th, 2012 at 12:23 pm
    saw 8 mile twice last night

    em renegaded every single one of those niggers

    white power>>>

    ^the “nigger”fucked his girl tho.swag

    ^

    that wasn’t even his girl tho that hoe was open game

  17. b Says:

    Stop it lil stottie, you couldnt enjoy life as u know it if it wasnt for my people, pay homage

  18. tHe kiD fRanKiE Says:

    The lil mouse video on Wshh from Chicago
    ^

    Smh man Chicago goin to hell please tell me it ain’t really like that

    Why is this preteen talkin bout catchin bodies spendin bands and hittin the club n smuttin hoes out

  19. Yasser Pair-a-gats Says:

    b Says:
    July 5th, 2012 at 12:37 pm
    Stop it lil stottie

    ^

    The jackin’ our slang…I seen the same shit happen to Kane.

    I swear I invented so much NR slang and nicknamery that I should be in the HOF.

  20. Captain Planet Says:

    Nooooooovvvvvvvvvvaaaacccaaaaannnneeeee !

    … baby …

  21. Captain Planet Says:

    * Wants to play Pyramids by Frank Ocean *

    * Doesn’t want any undesired advances by lyrics *

Leave a Reply