Prodigy ft. Wiz Khalifa – Co-Pilot

Better than the shit with Tip in my humble estimation. Produced by The Colombians.

Spotted: UHTN

 

Hit the jump for episode 3 of Prodigy Has Something to Say.


Previously: Prodigy & Jim Jones Might Put Out an Album


AddThis Social Bookmark Button

176 Responses to “Prodigy ft. Wiz Khalifa – Co-Pilot”

  1. BSEENANDHEARD Says:

    LMAO this niggas songs leaking out of them highwaters

  2. BSEENANDHEARD Says:

    capris with no socks swag lol

  3. A Chick Says:

    Too much aggression, disrespectful ppl, dirt, smell, birds that are unafraid of humans, taxis with no regard for human life, food prices that shld be outlawed, high ass taxes, pretentiousness, weak ass cell service…

  4. Harlem World Says:

    Damn, wiz gave Prodigy a feature

    thats love right there, no homo

    wiz verses dont come cheap, nicca doing joints with maroon 5, multi plat records

  5. Harlem World Says:

    A Chick Says:
    June 28th, 2012 at 2:51 pm

    Too much aggression, disrespectful ppl, dirt, smell, birds that are unafraid of humans, taxis with no regard for human life, food prices that shld be outlawed, high ass taxes, pretentiousness, weak ass cell service…

    ===================
    *plays cappadonnas verse from the pillage*

  6. Chief Ali Says:

    nahright niggas is dumb as dogshit

    *is done trying to have intelligent convos in this comment section*

  7. Casket Face Says:

    Chief Ali Says:
    June 28th, 2012 at 2:44 pm
    I’m convinced negus don’t read very much at all, b/c comprehension around these parts be at all time lows. Rhymefest is not coming at Keef’s neck or attacking him, he’s using his ascent to stardom to illustrate the fact that he is a spokesperson for the prison industrial complex. If you fuckniggas knew how to read, you’d see that he said its counterproductive to blame the bomb and not the creator of said bomb.

    ^^^

    nah your mind ain’t free brother so you can’t understand where niggas coming from that’s all.

    if you say no to war there wouldn’t even be a market for bombs.

    niggas minds ain’t strong enough to fathom garnering peace and understanding is greater than planing humiliation and pain.

    rhymefest pointing the finger in every direction except the mirror in front of him.

  8. JJ Evans Says:

    A Chick Says:
    June 28th, 2012 at 2:46 pm
    Btw, fuuuuck NYC!

    Besides the shopping, I feel sorry for those who are forced to live here.

    This ain’t it. Didn’t know how good I had it back home -_-
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    @A Chick: can you expand on this please…

  9. Harlem World Says:

    i repeat

    “if his status aint hood, i aint checkin for him
    better be street if he lookin at me
    i need a soldier, who aint fraid to stand up for me
    gotta carry big thangs if you know what i mean”

    this shit alone is more destructive and ass backwards then ANYTHING keef, waka, ross whoever else has ever said

    you know most niccas think with their dicks, no homo

    multiply that by 5 if its a stupid nicca too

    impressionable young nicca hears that, hes gonna think he needs to act like a thug to get himself a bad bitch, and a lil fame

  10. A Chick Says:

    @A Chick: can you expand on this please…
    ——————
    Living space that wouldn’t be good enough for a Husky, speaking of which DOGS everywhere, the unsightliness of trash day, the improbability of hailing a taxi when you really need one, seeing MY people more often playing the role of “nanny” moreso than in a suit and/or heels, seeing extreme poverty in every direction.

    I can’t fly outta here fast enough lol!

  11. Chief Ali Says:

    this shit alone is more destructive and ass backwards then ANYTHING keef, waka, ross whoever else has ever said

    ——

    ask yourself, who’s enabling these niggas, who governs the platforms in which their messages are dispersed to the masses?

    thats what Fest was speaking on. If niggas can’t see that and still want to take his rant as Chief Keef ether then this discussion is over.

  12. Troyvul Says:

    Chicago wanted the 2016 Olympics roffffff

  13. S.I.C.K Says:

    Yup

    Cosigns HW

    These dumb birds wants soldiers. So they breed with “soldiers “and the soldiers go AWOL.

  14. Chief Ali Says:

    Living space that wouldn’t be good enough for a Husky, speaking of which DOGS everywhere, the unsightliness of trash day, the improbability of hailing a taxi when you really need one, seeing MY people more often playing the role of “nanny” moreso than in a suit and/or heels, seeing extreme poverty in every direction.

    I can’t fly outta here fast enough lol!

    —–

    NY looking funny in the light

    A city with so much trash and no alleys or adequate disposal system is bound to be shitty

  15. b Says:

    Casketface is becoming annoying now

  16. A Chick Says:

    lol @ Chief Ali

    Hale yeah homie.

  17. Dos Equis Says:

    chief always gotta get on his high horse,,,calm down fuckface..this is the seasection..you aint converting no youths in this bitch..we all grown and can comprehend..that chicago education aint surpassing those of any other states rahm ali

  18. The Cool Says:

    Co sign Harlem

    Even though I was like 15/16 when they came out I always felt away about that song and Eve and A Keys – Gangsta loving (II). Always thought it was weird that pretty, talented and rich black women would say you need to be a gangster or a thug to have a chance with them. Smh.

  19. Casket Face Says:

    Chief Ali Says:
    June 28th, 2012 at 2:53 pm
    nahright niggas is dumb as dogshit

    *is done trying to have intelligent convos in this comment section*

    ^^^

    birthing inspiration though radical ideas > choosing a side

    …if there’s 30 starving niggas and someone offers one an apple a day to preach self destruction to the other 29? who’s wrong? who’s the enemy?

    if one nigga preaches self destruction for one day just to take the seeds form the apple and grows trees to feed the other 29 he removes the prevasive fear of starvation…

    crackers constructed provisional self-esteem in the black man’s psyche…it was practiced to immigrants, irish, asian, jewish etc….

    if we learn to slow the fuck down and realize the ghettos of america aren’t a place we need to ESCAPE…we’d be the richest and most coveted race of people on the planet…..the ghetto is the largest urban area with the most industrialization…..

    crackers drive 2 hours commute to and from work in the CITY to separate themselves from “the ghetto”. if niggas did for themselves instead of worrying about how the “white man” views us NOW we changing the game.

    you think the white man COLLECTIVELY cares how you view him? at the end of the day whatever he does is seen as RIGHT cause HE CONSTRUCTED this social system, it benefits him….fuck you think JFK and MLK got capped for?

    can’t have that…

  20. A Chick Says:

    These dumb birds wants soldiers.
    ————–
    And dumb niccas want hoes. Is this really worthy of discussing? They both find each other and live miserably ever after.

  21. JJ Evans Says:

    Chief Ali Says:
    June 28th, 2012 at 3:06 pm
    Living space that wouldn’t be good enough for a Husky, speaking of which DOGS everywhere, the unsightliness of trash day, the improbability of hailing a taxi when you really need one, seeing MY people more often playing the role of “nanny” moreso than in a suit and/or heels, seeing extreme poverty in every direction.

    I can’t fly outta here fast enough lol!

    —–

    NY looking funny in the light

    A city with so much trash and no alleys or adequate disposal system is bound to be shitty

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    I used to be happy in new york when I was younger. The older I get, the less space I have and the more shitty it seems to me.

    The fucking smell kills, I can’t breath in fresh air without smelling some bullshit.

    But there’s also a lot of good. FUck.

  22. S.I.C.K Says:

    Don’t know where A chick lives.I live on a street full of townhouses and brownstones and I live in BEDSTUY.I got a whole extra bedroom just for storage. Frankly, this is the best crib I ever had. I feel upscale and content.

  23. Chief Ali Says:

    chief always gotta get on his high horse,,,calm down fuckface..this is the seasection..you aint converting no youths in this bitch..we all grown and can comprehend..that chicago education aint surpassing those of any other states rahm ali

    ——–

    i’m not on this bitch trying to convert anyone, but i guarantee i’ve done more for the community in my 27 years than you’ve done all the centuries you’ve wasted taking up air just so you can eat wide pussied teenage ass

    fall all the way the fuck back you walking corpse, i don’t respect my elders and i have no problem with slapping bitches up, and you fit both bills

  24. BSEENANDHEARD Says:

    birthing inspiration though radical ideas > choosing a side

    …if there’s 30 starving niggas and someone offers one an apple a day to preach self destruction to the other 29? who’s wrong? who’s the enemy?

    if one nigga preaches self destruction for one day just to take the seeds form the apple and grows trees to feed the other 29 he removes the prevasive fear of starvation…

    crackers constructed provisional self-esteem in the black man’s psyche…it was practiced to immigrants, irish, asian, jewish etc….

    if we learn to slow the fuck down and realize the ghettos of america aren’t a place we need to ESCAPE…we’d be the richest and most coveted race of people on the planet…..the ghetto is the largest urban area with the most industrialization…..

    crackers drive 2 hours commute to and from work in the CITY to separate themselves from “the ghetto”. if niggas did for themselves instead of worrying about how the “white man” views us NOW we changing the game.

    you think the white man COLLECTIVELY cares how you view him? at the end of the day whatever he does is seen as RIGHT cause HE CONSTRUCTED this social system, it benefits him….fuck you think JFK and MLK got capped for?

    can’t have that…

    ^^^^^

    Hotep

  25. Dos Equis Says:

    if we all said yea chief you and rhymefest right…how would that help your day?

    rhymefest can talk..chief can rap..tomorrow i know for sure aint shit changing..especially by some niggaz on a blog talking about it

  26. JJ Evans Says:

    I’m with Casket Face.

    Keep going nigga!

  27. Harlem World Says:

    @ c ali

    nah, i understood what he was saying and cosigned that

    but jimmy iovine has a name, yet rhymefest is being political about it and dancing around the topic

  28. JJ Evans Says:

    Casket’s mind is free, that’s for sure.

    But is your body free, i’m 90% sure it isn’t. You a zombie?

  29. A Chick Says:

    I used to be happy in new york when I was younger. The older I get, the less space I have and the more shitty it seems to me.
    ———–
    Me too. I moved here when I was 17 and it was a blast. Went back down south for school. Now as a REAL adult, it’s not the same. Don’t see how you can have anything of value here.

  30. Chief Ali Says:

    Dos Equis Says:
    June 28th, 2012 at 3:11 pm

    —–

    you and the army of eternally brainddead fuckbabies said Rhymefest was wrong for attacking Chief Keef but didn’t touch on any of the topics actually discussed in the rant

    shame on me for expecting some intelligence from a nigga who had to choose between learning to read and being lynched

  31. Dos Equis Says:

    lol nigga said he gon slap me

    a chick go the fuck home then..we don’t need any more chicks here who aint giving up the draws anyway…have you at least went out with a ny nigga?..karma works both ways

  32. A Chick Says:

    S.I.C.K Says:
    June 28th, 2012 at 3:10 pm
    I feel upscale and content.
    ^^^^
    Nuff said.

  33. A Chick Says:

    a chick go the fuck home then..we don’t need any more chicks here who aint giving up the draws anyway…
    —————–
    Trust, I won’t miss my flight for shyt lol!

    And judging by the plethora of strollers blocking me on the subway, seems like they just not giving it up to YOU.

  34. Dos Equis Says:

    give a nigga some ass..westchester, long island and surrounding suburbs will open up to you

  35. S.I.C.K Says:

    Becoming annoying??? Lol

  36. rex hussla Says:

    I love NY man, that’s the only city I could see myself moving to.

    But the price of bottled water is disgusting, and none of the bathrooms I went into had paper toilet seat covers. What’s the deal with that?! Hell no I’m not raw-dogging that toilet seat when I’m dropping deuce.

  37. Chief Ali Says:

    lol nigga said he gon slap me

    —–

    tough type. you still the homie. i just know i can’t pass you the blunt b/c you ain’t got too many braincells left.

    *daps*

  38. Casket Face Says:

    kanye aint build one school, one creative learning center, NOTHING …but he sure bask in them praises from the kardashian and “white america” which you will find on ALL of his bodies of works.

    that was rhymefest man’s at one point….niggas ain’t even throw a fuck annual “stop the violence block party” or use their influence to help southside chicago.

    like i said why that nigga wasn’t vocal when them checks was coming in?

    oprah knows the checks and balances…she builds colleges and shit in africa.

    fuck kanye build? beside another kardasian compound? to party it up with gweneth paltrow in paris

  39. b Says:

    And judging by the plethora of strollers blocking me on the subway, seems like they just not giving it up to YOU.

    ^Oh shit, A chick need some NYCock

  40. A Chick Says:

    none of the bathrooms I went into had paper toilet seat covers.
    ————-
    ROFL!

    Damn, and I thought I was being petty.

    Keep going tho ^_^

  41. JJ Evans Says:

    A Chick Says:
    June 28th, 2012 at 3:15 pm
    I used to be happy in new york when I was younger. The older I get, the less space I have and the more shitty it seems to me.
    ———–
    Me too. I moved here when I was 17 and it was a blast. Went back down south for school. Now as a REAL adult, it’s not the same. Don’t see how you can have anything of value here.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Exactly. I think new york is meant for people who are successful and rich. Those who are poor are fucked.

    I dont know, maybe that’s just me.

  42. Chief Ali Says:

    But the price of bottled water is disgusting, and none of the bathrooms I went into had paper toilet seat covers. What’s the deal with that?! Hell no I’m not raw-dogging that toilet seat when I’m dropping deuce.

    ——-

    LMAO

  43. Dos Equis Says:

    we wont miss you either..this ain’t a place for the weak..go back home to your hoopties and hairshows

    you from the slums of atlanta..dont come here and start being a snob ..i put on for this city

  44. b Says:

    So u mean to tell me If I update my jailbroken ipad I lose all my cool games and shit, nahright?

  45. Captain Planet Says:

    Yo this Italy x Germany game is bonkers !

  46. Casket Face Says:

    smh muthfuckas will go to paris and take pics and it’s glorious …it’s new york with french stop signs

    …a chick ain’t gonna keep shittin’ on new york cause she wandering around birdly and don’t know where to hang out or eat

  47. Dos Equis Says:

    paper toilet seat covers

    ^
    niggaz is ladies

  48. Harlem World Says:

    The Cool Says:
    June 28th, 2012 at 3:08 pm

    Even though I was like 15/16 when they came out I always felt away about that song and Eve and A Keys – Gangsta loving (II). Always thought it was weird that pretty, talented and rich black women would say you need to be a gangster or a thug to have a chance with them. Smh.

    =================
    cosign x smh

    now we got nicki and rihanna pedalling the same destructive bullshit

  49. Harlem World Says:

    a chick just mad cus not one ny nicca simped over her

    i told you, standards are high up here

    dimepiece anywhere else in the country = 7/8 in ny

  50. A Chick Says:

    Casket Face Says:
    June 28th, 2012 at 3:28 pm
    smh muthfuckas will go to paris and take pics and it’s glorious …it’s new york with french stop signs
    —————
    LOL!

    Nah, I’m good now. Just needed to vent.

  51. Harlem World Says:

    Dos Equis Says:
    June 28th, 2012 at 3:24 pm

    we wont miss you either..this ain’t a place for the weak..go back home to your hoopties and hairshows

    you from the slums of atlanta..dont come here and start being a snob ..i put on for this city

    =============
    damn!

  52. Casket Face Says:

    dimepiece anywhere else in the country = 7/8 in ny

    ^^^

    5/6 if she doesn’t have car or an ass

  53. Dos Equis Says:

    niggaz go on vacation and complain about toilet seat covers…you lucky they aint remove breath from your lungs

    niggaz is divas

    homie said they didnt have paper toilet covers in the local mcdonalds

    roffffs

    im in tears for real

  54. Chief Ali Says:

    thats the ill thing about having to take a shit and not being anywhere near the crib

    if the bathroom doesn’t have toilet seat covers you gotta make your own joint with toilet paper

    if they don’t have any toilet paper? shit outta luck.

  55. rex hussla Says:

    NY places of business can’t just add those 1 time use paper toilet seat covers to their supply expenses?!?! SMH

  56. A Chick Says:

    FOH Harlem.

    I’m even more convinced u niccas prefers hood rats. I’ve seen plenty of women here that look 20x’s better than any chick u twit pic’d. Like do u niccas even TRY at all??

  57. Chief Ali Says:

    shots

  58. S.I.C.K Says:

    The most improved etherist award goes to Bro.Chief

  59. A Chick Says:

    STFU Feces, I’m puttin on in YOUR city way more than u possibly can. Gentrification and low income been pushed yo wheelchair outta Manhattan, meanwhile I’m chilling in the east village and can stay here as long as I want to.

    Don’t try me pops!

  60. rex hussla Says:

    They got them everywhere out here LMAO

    Yo I make the toilet paper seat myself, but if I’m putting in work like normal then when I get up that toilet paper is all stuck to my leg and thigh and shit [ll] SMH…especially walking around on a muggy ass NY day of doing touristy shit LMAO

  61. The Cool Says:

    Balotelli >>>

  62. Harlem World Says:

    a chick,

    i never been on no shallow bougie shit like you soundin right now!

    you sound like you want a man with shit to do, to roll out a red carpet for you just because you from so and so, and know so and so and rock nothing but so and so

    all a ny nicca needs is a girl with pretty face, who can hold a convo , healthy looking body -but no need to be amber rose status

    and we good to go, get the liquor out

  63. rex hussla Says:

    Other than that though, no complaints hahahaa

    Bottled water prices are outrageous though, Sodas or Gatorades aren’t supposed to be half the price of a bottled water the same size. No wonder Mel Kiper and D-Block developed diabetes in their teens.

  64. jderrida Says:

    Hood Rats >>>

    Necessary evil.

  65. The Shot Clock Says:

    i hope some yall niggas know who mario balotelli is.

    that nigga catches racism from damn near an entire continent and still balls like a fucking god.

  66. Captain Planet Says:

    Balotelli >

  67. A Chick Says:

    Harlem ain’t u the main one talkin about having a Cassie or Kim K lookalike in the crib??

    Niccas gettin dementia early, smh

  68. rex hussla Says:

    OAKLAND, Calif. — Golden State Warriors coach Mark Jackson has confirmed that he and his family were the targets of an extortion scheme.

    The Smoking Gun reported that a 28-year-old former stripper possessed nude photographs of the married Warriors coach and wanted money to keep the photos from becoming public. The team confirmed two suspects were arrested earlier this week.

    The Warriors said in a statement Wednesday that Jackson informed the organization of the extortion plot in April and that the team immediately contacted the FBI. The Warriors say that “although not condoning his previous actions that led to the extortion attempt, the Warriors fully support Coach Jackson during this time.”

    Jackson was hired last year. He is also an ordained minister, leading a congregation with his wife in the Los Angeles suburb of Van Nuys.

    ^

    welp!

  69. Captain Planet Says:

    Wait … hold up …

    New York don’t got toilet seat covers ?!?!

    LOLOL And I thought Chi-town was Iraq ! – Chief Keef

  70. Captain Planet Says:

    New York doesn’t believe in napkins

    Nigga wipe ya own damn self

  71. rex hussla Says:

    Captain Planet Says:
    June 28th, 2012 at 3:43 pm

    Wait … hold up …

    New York don’t got toilet seat covers ?!?!

    ^

    I blame Giuliani

  72. Casket Face Says:

    taken on public shit my whole life ….bathroom at applebee in brooklyn

    me and my homey we drinking heavy duty after shoppin…we waiting for some long island west hampton hood rats…i had to drop something mean

    first nigga came in and punched the paper towel machine cause he needed to go and i was in there…second nigga worked there

    he was sparking up and drinking, i just asked yo son this smell not bothering you? my bad…nigga hit the blunt and was like im doing evil shit myself right now the smell is my punishment.

    never been hoed so smoothly before in my life

  73. jderrida Says:

    I’ve heard of Balotelli.

    Who is Balotelli’s NBA equivalent?

    Don’t care for soccer.

  74. Harlem World Says:

    A Chick Says:
    June 28th, 2012 at 3:42 pm

    Harlem ain’t u the main one talkin about having a Cassie or Kim K lookalike in the crib??

    Niccas gettin dementia early, smh

    ========================
    im done with extra extra pretty women

    fuck em, yall can have em

    picture a grown woman acting like a spoilt child smh

  75. A Chick Says:

    Captain Planet Says:
    June 28th, 2012 at 3:44 pm
    New York doesn’t believe in napkins
    —————–
    Yooo no bs, a lot times they keep napkins behind the counter and give you 1 with your order.

    #Icant

  76. The Shot Clock Says:

    Jackson was hired last year. He is also an ordained minister, leading a congregation with his wife in the Los Angeles suburb of Van Nuys.

    ^

    black people need to stop going to fucking church. period. congregate around some other shit.

    niggas go in every sunday and get pimped by false prophets.

  77. Captain Planet Says:

    Health Care just got legalized mah G

    Ain’t no way a nigga don’t have a right to have a somewhat hygienic painful brow arching shit

    God-Given bruh

  78. Chief Ali Says:

    black people need to stop going to fucking church. period. congregate around some other shit.

    niggas go in every sunday and get pimped by false prophets.

    ———

    cBc

  79. Harlem World Says:

    The Shot Clock Says:
    June 28th, 2012 at 3:41 pm

    i hope some yall niggas know who mario balotelli is.

    that nigga catches racism from damn near an entire continent and still balls like a fucking god.

    ================
    alotta italians are hella nationalistic and racist

    i wonder how theyll react if he helps them to the final, or even win it

    might even have an affect on how they view black people there

    or if they lose, they might make him the scapegoat

  80. jderrida Says:

    lol

    >>> Religion

  81. rex hussla Says:

    LMAOOOO at Casket’s story though

    I was at a Padres game recently, old dude in a wheelchair comes in and there’s a dude in the handicapped stall. He’s like “sir could you hurry, it’s an emergency and that’s the only stall I can use.” Dude in the stall was like, “I’m taking a horrible shit now and it’s gonna take a while…sorry man can’t stop now.” Then they start yelling at each other through the stall. I got the fuck out with a quickness

  82. The Shot Clock Says:

    Who is Balotelli’s NBA equivalent?

    ^

    Lebron i guess. but Lebron’s pressure is nothing compared to balotelli’s. this is an african raised in italy that catches racism from every corner even his own damn country. an italin newspaper likened him to king kong just the other day.

    and dude stays defiant and might be the best striker in the world. just scored two goals in the first half to probably seal his team’s spot in the euro finals – second only to a world cup finals.

    black soccer players are in some shit a lot of like black players in this country during the early years of integration. but instead of one country its all of europe.

  83. Harlem World Says:

    black people need to stop going to fucking church. period. congregate around some other shit.

    niggas go in every sunday and get pimped by false prophets.
    ===============
    nosign

    religion is still the only instituion that can effectivley tell niccas to sit down & stfu

    black people need more religion imo

  84. Harlem World Says:

    institution*

  85. Das racist Says:

    might be the best striker in the world.

    ^^^^^^

    Lol.

  86. rex hussla Says:

    Worst job ever…

    Dude who works in the men’s room at the club/bar and wants to turn on the faucet for you, spray your hands with soap in exchange for a tip.

    I can’t even imagine being in a club for 4 hours and spending the entire time in the men’s room SMH

  87. Harlem World Says:

    rex hussla Says:
    June 28th, 2012 at 3:51 pm

    Worst job ever…

    Dude who works in the men’s room at the club/bar and wants to turn on the faucet for you, spray your hands with soap in exchange for a tip.

    ====================
    i always feel a lil sympathy for these guys

    because you know a nicca like me never ever tips

  88. jderrida Says:

    Louis CK hustling.

    I wonder how much Dave would command independently.

  89. rex hussla Says:

    Excerpts from Mark Jackson’s statement about stripper attempting to extort him over nude photos: “I, mistakenly, had an extra-marital relationship with six years ago – prior to joining the Warriors – when I was a TV sports analyst… I’m blessed to have an incredible wife, mother and partner and I thank the Lord for her each day. I recognize the extremely poor judgment that I used… I made some egregious errors. I apologize for any embarrassment… I was wrong. We must live Holy.”

    ^

    It always sounds so lame to bring up God in a situation like this

  90. jderrida Says:

    I got the fuck out with a quickness

    ^^^

    Perfect time to pull out the smart phone and record a worldstar epic.

  91. rex hussla Says:

    Word up…get the royal treatment washing your hands, spray some cologne, grab a mint and a stick of gum and then I hit them with the “I’m gonna get you back next time” and just hope I don’t have to piss again that night

  92. Casket Face Says:

    rex hussla Says:
    June 28th, 2012 at 3:51 pm
    Worst job ever…

    Dude who works in the men’s room at the club/bar and wants to turn on the faucet for you, spray your hands with soap in exchange for a tip.

    I can’t even imagine being in a club for 4 hours and spending the entire time in the men’s room SMH

    ^^^

    seen one of them niggas catch the ill right hook from a drunk nigga

    *pow* i told you don’t spray none of that axe shit on me nigga

    the he smacked that nigga change bucket across the restroom, look like niggas was making it rain in the mens restroom

    i felt bad for my dude he had just hit me with the dove microbial hand wash and some peppermints

  93. hood trill stunting aka trap day man Says:

    wha da deal wha da bidness is in here?

    nosign the nyc slander outside of it’s sports teams & struggling rap credibility.

    it’s drenched in interesting mysticism & appealing human condition as all metropolis’ should be. it’s almost always a great place to visit. especially brooklyn with it’s melting pot of west indians.

    it’s really the pinnacle of burgeoning urban life hands down.

    if trash, smog &, every contrast of humanity bother you you aren’t built for big city living.

  94. jderrida Says:

    Casket Face Says:
    June 28th, 2012 at 3:56 pm

    ^^^

    lol

  95. Captain Planet Says:

    Italians pay too much, I mean play too well …

  96. The Cool Says:

    might be the best striker in the world.

    ^^^^^^

    Lol.

    ^

    ? If you’re talking out and out strikers and not all rounders like Messi and Ronaldo then I think Balotelli has a strong case, along with Aguero, Van Persie, Villa and Ibrahimovic

  97. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Louis CK hustling.

    > word? whas the latest greatest on him?

    the new season on FX started?

  98. Casket Face Says:

    drunk niggas thuggin <<<<

    the wrong nigga always get fucked up, and the nigga be cool but just have a vic look like the nigga you smack when you're angry….

    like the turkey and cheese sandwich nigga from worldstar

  99. jderrida Says:

    > word? whas the latest greatest on him?

    the new season on FX started?

    ^^^

    CK sold 4.5 million dollars worth of tickets for his new comedy tour.

    I think the new season starts today.

  100. Harlem World Says:

    oh shit

    snoop from the wire could get it now

  101. Das racist Says:

    Aguero, Van Persie, Villa and Ibrahimovic

    ^^^^^^

    All better than Mario imo, you could throw Falcao & Cavani in there as well.

  102. Das racist Says:

    Whatever happened to Eto’o?

    That nigga just disappeared.

  103. Captain Planet Says:

    Balotelli is 21 tho …

  104. The Shot Clock Says:

    nosign

    religion is still the only instituion that can effectivley tell niccas to sit down & stfu

    black people need more religion imo

    ^

    nah shit is brainwashing. and for these preachers its a hustle. look at every single one of these rockstar preachers..smh.

    them niggas is pimps

  105. Captain Planet Says:

    Germans play like the Spurs

    Buffon is a fucking Living Legend by the way

  106. Casket Face Says:

    Harlem World Says:
    June 28th, 2012 at 4:03 pm
    oh shit

    snoop from the wire could get it now

    ^^^^

    check the archives, nigga clowned me for saying that shit years ago, she’s 32 now

    i50.tinypic.com/2ep0g39.jpg

  107. hood trill stunting aka trap day man Says:

    CK sold 4.5 million dollars worth of tickets for his new comedy tour.

    > thas crazy. i jus hope he doesn’t become too commercial. he’s been relatively good on not selling out his talent.

    i seen him live last year. dudes is hilarious.

  108. Harlem World Says:

    The Shot Clock Says:
    June 28th, 2012 at 4:06 pm

    nosign

    religion is still the only instituion that can effectivley tell niccas to sit down & stfu

    black people need more religion imo

    ^

    nah shit is brainwashing. and for these preachers its a hustle. look at every single one of these rockstar preachers..smh.

    them niggas is pimps

    ======================
    i agree,

    so knowing this, wouldnt you encourage this on your kid(s)?

    let em know they gotta stay in line at all times, cus that man in the sky is always watching

    big brother steez

  109. Harlem World Says:

    erykah could get it too

  110. Casket Face Says:

    she just could’nt moan or talk while i was hittin’ it from the back

    …”yurrrp i’m a throw it back at you cuzz straight up, you like this ass”? (c) felcia

  111. The Shot Clock Says:

    let em know they gotta stay in line at all times, cus that man in the sky is always watching

    big brother steez

    ^

    if you talking about a way of life i more agree with the nation of islam…talkig about eating right, exercise, carrying yourself with respect.

    minus all the dogma, the basic principles are enough.

    but church is just a community, black folk looking for a haven, and tithes is like club dues. it has absolutely nothing to do with living a certain way – if it was these churchgoers wouldnt keep getting caught up – and religion should always be about how you live your life not where you go on sunday and your beliefs

  112. The Cool Says:

    Eto’o plays in Russia, gets something like £300k a week. smh

    Best striker in the world from 04-11

  113. A Chick Says:

    THAT RIDIN SONG WITH ME N LANA IZ NOT OFFICAL, THAT WAZ A REFERENCE , THE KICK DRUMS CAN SUCK MY DICK!!!!

    ————-
    ahahaha!

  114. hood trill stunting aka trap day man Says:

    so p got the british flag on his Margeila boots huh…

    he like two summers late.

  115. S.I.C.K Says:

    *daps Kevy Kev*

    *slaps fire and brimstone outta cp*

  116. The Shot Clock Says:

    i50.tinypic.com/2ep0g39.jpg

    ^

    nah son. she just look like a drag queen now.

    smoking blunts with snoop >>> fuckin snoop

  117. Das racist Says:

    Eto’o plays in Russia, gets something like £300k a week. smh

    ^^^^^^

    Stackin’ that paper.

    I respect it.

  118. hood trill stunting aka trap day man Says:

    sup Unc…*daps*

  119. Chief Ali Says:

    nah shit is brainwashing. and for these preachers its a hustle. look at every single one of these rockstar preachers..smh.

    them niggas is pimps

    ======================
    i agree,

    so knowing this, wouldnt you encourage this on your kid(s)?

    let em know they gotta stay in line at all times, cus that man in the sky is always watching

    —–

    HW I see what you’re saying, but forcing man made beliefs on your shorties could limit their understanding of the world and put them in a philosophical box of sorts. When I run into black folks who quote a bible verse for every triumph/adveristy they encounter I thank my fam for raising me to think critically and come to my own conclusions about life and the origins of it all.

  120. Captain Planet Says:

    Is Germany gonna even score ?

  121. Harlem World Says:

    The Shot Clock Says:
    June 28th, 2012 at 4:12 pm

    let em know they gotta stay in line at all times, cus that man in the sky is always watching

    big brother steez

    ^

    if you talking about a way of life i more agree with the nation of islam…talkig about eating right, exercise, carrying yourself with respect.

    minus all the dogma, the basic principles are enough.

    ===============
    yeah pretty much my view on religion

    i just think, with the amount of parents in our communities fucking up, discipline gotta come from somewhere

    and religion tends to be good for that, but there are other alternatives like sports (promotes healthy living), education (patience x hard work) , military (listening to those with more authority than you at all times) et al

  122. Captain Planet Says:

    Hitler is rolling around in his grave right now

  123. Captain Planet Says:

    Balotelli is a Black Italian

    He embodies Gangsta Rap

  124. A Chick Says:

    Facebook Rolls Out ‘Stalker App’ To Locate Friends Nearby
    —-
    #FunShyt

  125. Captain Planet Says:

    This for what they did to all em Jews maybe

    That shit wont right

  126. Troyvul Says:

    Bodmon Balotelli >

  127. Captain Planet Says:

    Pirlo taught the Based God everything he knows

  128. S.I.C.K Says:

    Cosigns Chief and Shot Clock

    Principles >>>Religion

    Damn Mark Jackson

    Niggas worship pussy in the end. Makes sense because the earliest dieties were female. Al lat was worshipped before ALLAH.

  129. The Shot Clock Says:

    and religion tends to be good for that, but there are other alternatives like sports (promotes healthy living), education (patience x hard work) , military (listening to those with more authority than you at all times) et al

    ^

    yea…i dont really fiuck with military like that but i see your point. martial arts is good too. anywhere you can get discipline and encouragement and achievemtn along with good values. kids do that early and their good.

  130. Dos Equis Says:

    yo a chick circle your student exchange program house

    google.maps.ny.com

  131. Captain Planet Says:

    Balotelli texting all the local Poland prostitutes to get their assholes ready

  132. b Says:

    If I just spread my wiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnngssss

    I can flllllllllllllllllyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

    what a fucking song .robert kelly>>>>>>>>

    On the low he look like a less handsome b

  133. Captain Planet Says:

    SICK was obviously touched by a pries at a tender age

    Thus his moniker

  134. Chief Ali Says:

    yo a chick circle your student exchange program house

    ——-

    lol nigga said she’s a super senior

  135. Dos Equis Says:

    day like this itd be perfect to just text a chick like “where you at”..then go scoop her, take her up to rye where the knicks players live, point at a couple houses whilst whispering sweet everythings in her ear, then hop in the back seat and make love to gucci mane. then i watch her get dressed in the rearview as i go thru all the scenarios in my head about how to let her down easy

  136. hood trill stunting aka trap day man Says:

    niggas fuckin with RTB this year?

    i thought cudi & wiz were headlining all the dates but the Nas got the NJ stop on lock.

    ima make that trip. at least it’s holmdel & not wherever jerz, cOLD & beezy rotate.

    dem some miserable mahfuckas due to their surroundings.

  137. Dos Equis Says:

    concerts are for faggots

    real niggaz watch that shit on skype or youtube

  138. Dos Equis Says:

    kev you like 44 at rtb..you like the juicy j of concert goers

  139. Harlem World Says:

    HW I see what you’re saying, but forcing man made beliefs on your shorties could limit their understanding of the world and put them in a philosophical box of sorts

    =======
    totally agree

    its her mother whose the religious one , i done sinned too many times

    but i have no issue with it, i know she can separate fact from fiction, right from wrong regardless

  140. Dos Equis Says:

    old ass nigga in some foamposites, levi selvedge denim suit and a beard that look like dreads

  141. hood trill stunting aka trap day man Says:

    niggas really tryna link up with a chick in NY?

    the chic that got the rghey x eggwhites j almost cosign that nobody else seen?

    niggas is mamas fried chicken restaurant blind daters.

  142. Chief Ali Says:

    a beard that look like dreads

    ——–

    LMAO

  143. Das racist Says:

    Özil my nigga.

    Too late tho.

  144. Dos Equis Says:

    kev beard know all the lyrics to black n yellow

    a chick look way better than yerdanos..even though niggaz say she look like r. kelly rowland

  145. Big_seth Says:

    Lupe Fiasco >>>>

    And Cosign chief.

  146. A Chick Says:

    hood trill stunting aka trap day man Says:
    June 28th, 2012 at 4:36 pm
    ————
    U stay concerned about my clit. Pls back the hell up! We good ova here.

    Lord knows YOU have no discernment and even less, the woman who carried ur child.

  147. hood trill stunting aka trap day man Says:

    like i care that a nigga attached to st ides iv drip think that going to concerts is for young folks. i go to listen to music. to hear the soundtrack to my life live & in color. to acquire another experience to talk about.

    only anti social niggas rely on the internet for live entertainment.

    yet…here you are.

  148. Chief Ali Says:

    speaking of Yerdanos my mans just moved out to LA and said that the Ethiopian/Eritrean women out there are shutting shit down, can any of you left coast negus confirm this?

  149. Chief Ali Says:

    *sits down*

    *daps Seth*

  150. A Chick Says:

    @Chief

    I thought DC had the largest US population of Ethiopians? Is ur boy tryna say the LA ones are better-looking?
    FTR I do think Ethiopian woman are gorge! I really hate how Lola Luv ended up :(

  151. hood trill stunting aka trap day man Says:

    a chick why you mad?

    ain you try to link up with blandon & hw outta here?

    the blouse was thirsty but hw like bringing swords to see niggas so i see why you in a rush to go back to faglanta.

    aw well.

  152. Big_seth Says:

    *daps chief*

    what’s good?

  153. A Chick Says:

    ain you try to link up with blandon & hw outta here?
    ————-
    Boy stop

    I kicked some bs for a sec jus to see if niccas would get off the net, lol.

    How da hell NY so great but niccas won’t leave the library?

    #liesfairytalesandfallacies

  154. Dos Equis Says:

    if she went out with b..she’d get paid

    if she went out with hw..she’d have access to a closet full of unisex wear

    a chick is a lesbian..any chick that come to ny and dont ask for me either lesbo or on they period.

  155. Dos Equis Says:

    How da hell NY so great but niccas won’t leave the library?

    ^its called a smartphone

    libraries been obsolete

  156. Chief Ali Says:

    I thought DC had the largest US population of Ethiopians? Is ur boy tryna say the LA ones are better-looking?
    FTR I do think Ethiopian woman are gorge! I really hate how Lola Luv ended up :(

    —–

    nosign the Lola Luv slander she could get it, booty injections and all lol

    but yeah, he was saying that the ones in LA are really good looking in comparison to chicks of other ethnicities that tend to get more recognition

  157. Dos Equis Says:

    only thing library good for is high school chicks and ac…and schools out so….

  158. hood trill stunting aka trap day man Says:

    How da hell NY so great but niccas won’t leave the library?

    >lol.

    blandon don’t be in the library tho. he work at the virtual café hittin dougies for commission.

    ______________
    if she went out with hw..she’d have access to a closet full of unisex wear

    >lol/damn.

  159. Dos Equis Says:

    chief ali aint got no kinna of puss evaluator…that nigga gotta ask everyone about women

    dweebthug

  160. Chief Ali Says:

    I can’t call it Seth, just on here shooting the shit

    its fucking beautiful out here, wrapping up at the office so i can hit the lake and mingle with these scantily clad women with loose morals

    your email still the same?

  161. Dos Equis Says:

    i know yall gon laugh but the perfect nigga for a chick is…………eskay

    nigga mad rich, mad short like she like em

  162. Casket Face Says:

    if people actually allow some of these commenters to shape their life decisions theyre gonna be old and bitter by 32

    kev wont be the only nigga 44 at rtb …

    he just needs to get on his russle simmons old head game with the phat farm vests and sneakers with the bottle cap eminem/russell hats

  163. Dos Equis Says:

    mingle with these scantily clad women with loose morals

    ^aka jog past them at a brisk pace with my head down

  164. Harlem World Says:

    where have i ever typed that im meeting up with a woman ive never seen before?

    kev, you bossip x mto status right now

    im disappointed

  165. Chief Ali Says:

    chief ali aint got no kinna of puss evaluator…that nigga gotta ask everyone about women

    ——

    if I got questions about wide pussy 17 year olds and what their ass tastes like I know who to go to

    thanks

  166. Captain Planet Says:

    Co-sign eskay emptying bottles of Ciroc into tubs of money

  167. b Says:

    blandon don’t be in the library tho. he work at the virtual café hittin dougies for commission.

    ^ Idk who blandon is, b works at a capital management firm, and I get rewarded handsomely for shooting the shit with u guys all day.

    Ima let yall hate

  168. Harlem World Says:

    if she went out with hw..she’d have access to a closet full of unisex wear

    ===============
    if my bitch cant rock it too, i dont want it

    this is the wave right now, catch up!

  169. hood trill stunting aka trap day man Says:

    i didn’t say you did that at all hw. read better.

  170. Harlem World Says:

    a chick is hella vain and shallow tho

  171. why? Says:

    Eric Holder ain’t bodied.

  172. Dos Equis Says:

    “what happened to the young lady that was here for only an hour yesterday?”

    #b auntygems

  173. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Idk who blandon is,

    >lol! lies.

  174. Dos Equis Says:

    the law firm of douglas and blouse

  175. hood trill stunting aka trap day man Says:

    ^aka jog past them at a brisk pace with my head down

    > lol! but nah cuz the sun won’t transfer power to his solar paneled headband.

  176. Casket Face Says:

    if i aint got nothing to do tomorrow afternoon i’ll kick it and eat some hot pockets with a chick …i’ll let you know in the morning, lunch on me

Leave a Reply