займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Strong Arm Steady & Statik Selektah – Premium

Stones Throw today announced the August 14th release of Stereotype, a new collaborative LP from Strong Arm Steady and Statik Selektah. Above you can watch the visual for the first single “Premium” and hit the jump for the artwork and tracklist.

Guest appearances on Stereotype will include David Banner, Black Hippy, DOM Kennedy, Planet Asia & Tri-State, Reks, Fiend and others.

Previously: Strong Arm Steady – Members Only EP


AddThis Social Bookmark Button

15 Responses to “Video: Strong Arm Steady & Statik Selektah – Premium”

  1. Harlem World Says:

    Been in the game how many years now?

    These dudes are never gonna blow up!

    Xzibit’s tax write off rap.

  2. Harlem World Says:

    I’m really feeling this racially ambiguous wave right now like Rita Ora, Karreuche Tran etc

    Just something about them, I cant quite point out.

    But I’m cosigning.

  3. jderrida Says:

    Im really feeling this racially ambiguous wave right now like Rita Ora

    ^^^

    Not racially ambiguous per se…

    Rita is Albanian.

    niggas don’t about albania yet

  4. jderrida Says:

    *don’t know about

  5. Troubleshooter1900 Says:

    i48.tinypic.com/2ni8j08.jpg

    ^Lol, smh.

    I never rocked a durag outside of the house. That shit was the equivalent of girls rocking pajama pants outside.

    I always thought they pussy stank. Nasty, sour cream pussy smellin’ bitches.

  6. Harlem World Says:

    Damn, Neneh Cherry could still get it at 50 years old

  7. London Bloke Says:

    Rita Ora

    ^lmao at me asking you about how u think lil ol Rita wud do a few years ago HW and u sayin no hope

  8. Dos Equis Says:

    ghostface says: i had the two tone durag with the matching wallys, army green and white

    you say: word..i had the joints with the diamonds with the diamond eye on the side of the wally mocs

    —-

    your man says: member..you had the diamond durag with the wallys to match

    you say: aww hell no son..i stayed with the kangol

    rofffle at humans…strange fruit.

  9. Troubleshooter1900 Says:

    I like Strong Arm Steady, but this will get looked over by me. I don’t rock with cryptic writings and shit. Ole Led Zeppelin, double entendre writing ass nigga.

  10. jderrida Says:

    *Books a ticket to Albania*

  11. Dos Equis Says:

    member the whole city of new york walking around with flashing light la gears on…now you wont find 2 niggaz that’ll admit to it

    but let kanye put some pink neon lights in the bottom of the new ye’s

  12. Harlem World Says:

    jderrida Says:
    June 26th, 2012 at 12:43 pm

    Im really feeling this racially ambiguous wave right now like Rita Ora

    ^^^

    Not racially ambiguous per se…

    Rita is Albanian.

    niggas don’t about albania yet
    ========================

    You know what I meant!

    If you didn’t know her background you wouldnt know what she was.

    Niccas would be like ” Is she native, spanish, white, arabic, maybe her mommas momma is black?”

    Vewg status indeed.

  13. Casket Face Says:

    ^^^

    Not racially ambiguous per se…

    Rita is Albanian.

    niggas don’t about albania yet

    ^^^^

    the rest of the american doesn’t know…detroit is home to the largest middle-eastern community in the united states

    kim k’s, freda pintos. rita ora’s etc…chaldeans, albanians all that good shit.

    they’re traditional people but HEAVILY influenced by amercian culture, when it wasn’t cool to fuck blacks it was wrap

    …ever since kim kardashian put ray j’s dick in her mouth she was like neo in the last matrix to them hoes, grown women argue their parents down like “kim does it so it’s okay now”

  14. Dos Equis Says:

    when i rock my durag i feel regal..debonaire, ethnic..I feel like a black obama, a young sir lancelot..jamaican caesar..durags give me mental power.

  15. Troubleshooter1900 Says:

    Man, this hangover I got is on a billi. It feel like I got a elephant chillin on the left side of my head. Not doing too much, but just sitting there applying mad pressure to my shits.

    My homie is a doctor and he say when he drink that much, he goes to sleep with a silicone I.V. drip to replenish his electrolytes by the time he wakes up.

    Yeah, I went into the wrong profession.

Leave a Reply