займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Action Bronson on Pitchfork Selector

On the latest episode of Pitchfork Selector, Action Bronson rides around in an ice creak truck, talks about his upcoming projects and drops a freestyle.

Previously: Action Bronson Premieres Alchemist Produced Track In Toronto (Video)


AddThis Social Bookmark Button

37 Responses to “Video: Action Bronson on Pitchfork Selector”

  1. London Bloke Says:

    rides around in an ice creak truck

    ^

    A what?

  2. Jackson7 Says:

    inosign clicking on any songs or videos by this fat rotten pumpkin…

    FOH Wu imposter..

    i was fooled once, thats it

  3. London Bloke Says:

    King of Hearts rap (c) land

    Im still laughing at that one.

  4. Jackson7 Says:

    Fiction Bronson

  5. Jackson7 Says:

    sweartogod LB i took out a deck of cards to make sure, and forreal this bitin ass nigga is a direct blood descendant of the original Las Vegas approved King Of Hearts

  6. Dos Equis Says:

    lf:At a shoot this weekend, so im chilling, this chick, regular looking, homely looking, is on the side playing with a baby, kissing the baby all in tha face, lip noogies and all that..so the shoots done, models leave my homie is like “you remember her right?..she a porn star”..im like nah she must be like a local that niggaz fuked on iphone or something…shook it off.

    So this morning im thinking like..i should give nah the day off and just all porn everything, then im like oh shit..shorty..lemmi google her..why the first link i find is of her on ghetto gagghers with the face full of 10 different loads of cum and the white boy with his foot on top of her head?

    I feel sorry for that baby’s face.

  7. Das racist Says:

    So this morning im thinking like..i should give nah the day off and just all porn everything

    ^^^^^^

    Lol.

    Y’all niggas need to chill w/ the Bronson slander tho.

  8. Dos Equis Says:

    damn ghettogagghers did beauty dior and cherokee bad…them videos/pics make me feel a certain way…i hate white people(that produce porn)

    look at my boos face man…they made her bleed her own throw up

  9. b LMG Says:

    wats the bitch name

  10. Dos Equis Says:

    look like kizzas just dropped a half a pint of cream cheese on her face

  11. b LMG Says:

    cb vs drizzy?

    my pennies on chris, he from the hood

  12. Dos Equis Says:

    hosted.ghettogaggers.com/galleries/tgp/sharon/t1_t1.html?nats=cutegirlz:Revshare:GG,0,0,0

    NSFW

  13. donkey punch Says:

    cosign ghetto gaggers

  14. Jackson7 Says:

    Beauty Dior top 5 GOAT porn star

    FACT

  15. Dos Equis Says:

    Yo yall seen the story about the 30 yr old dude fucking the 17 yr old girl, he taped it on his cell phone.

    he beat the statutary rape charge cause age of consent is 17 but blew trial on the child pornography charge cause the legal age is 18..homie lookin at mad yrs then registering as a sex offender.

    this country >>>>

  16. Dos Equis Says:

    Beauty Dior top 5 GOAT porn star

    FACT

    ^
    them kizzas did her face dirty tho..got her shit looking like white meat

  17. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    White porn is some strange shit.

    It wanders on the extremes of “incompetent sex” & “hate-fucking/abuse”. I never watch it.

    Ex:

    If the porn chick has a big ass, they’ll either…

    – Never do the proper positions or camera angles to show the ass giggling.

    – Do straight anal or DP.

  18. Dos Equis Says:

    Miss LaQueefa is a very shy 18 year old first timer and self proclaimed last timer. Bootleg took her deep into the waters right away without floaties. She tossed her collared greens, then got refueled. This time, the refueling agent was milk. The contrast of milk and chocolate skin is nothing less than art. It looked awe inspiring as it oozed out of her mouth while Bootleg proceeded to go balls deep. There is a frenzy of stepfather to the ghetto slaps from the angry old man Bootleg. LaQueefa didn’t manage to go all 12 rounds, but put on a valiant effort. She received her just reward of two loads applied to her dazed glazed face. I believe LaQueefa learned a lot today, and that’s one to grow on… Peace out homies.

    ^
    These crackrs is outta line yo..Obama gotta put a stop to this

  19. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    he beat the statutary rape charge cause age of consent is 17 but blew trial on the child pornography charge cause the legal age is 18..homie lookin at mad yrs then registering as a sex offender.

    ^^

    Lol incredible.

  20. b LMG Says:

    La queefa lol. she some kin to chief ali?

  21. Dos Equis Says:

    Renee is another hoodrat most likely born during the crack epidemic that hit the hood in the late 80s-early 90s. She’s just a little retarded. I just got the vibe her momma was smoking rock while Renee was swimming in that tainted womb. Everything she said just made her sound more stupid with each word. But I have to admit, she was a piece of ass, and knew how to take a white cock into her black face like a spoon full of grits and a big cold glass of purple!

    Appalling

  22. Dos Equis Says:

    Hypnotiq may convert my thinking to socialized medicine, especially when it comes to dental. I swear her teeth looked like an M-80 went off in her grill. Definitely not a penis friendly environment.

    rofffs

  23. Das racist Says:

    Cosign the hate of poor camera angles in pron.

    Ruins the vibe.

  24. Troyvul Says:

    Bet those girls made the most money than any other shoot they ever shot in their career.

  25. Dos Equis Says:

    Sharon is a first timer hoodrat that came in smellin’ like she just bathed in a bucket of KFC. Man, it was like my soul was being tempted by the high cholesterol Satan that is soul food.

    rofffs ..man these write ups are hilarious

    ——————–
    Lol incredible.

    ^
    lol black man too..i just looked at his mugshot and smh..gotta be thankful when life doesnt lead you into a lot of fuckery like this..you in jail like..how the fuck???

  26. Jackson7 Says:

    nosign white niggas defiling black women with their poisonous body fluids

  27. Dos Equis Says:

    yea ghettogaggers make like 2500 ..definitely more money than regular shoots.

    thats what white chicks get in their regular prices

    internet fucked the porn biz up,,bootleggers used to come up off dvd porns..now niggaz got that shit for free on they mobile

  28. Dos Equis Says:

    black chick does like 200 movies in 8 months and leave hollywood to go back home with $213 in the bank and a used kia sportage…tough game to play.

  29. Jackson7 Says:

    how you gonna look at the porn while some crackers is standing round with conferderate rebel flags and swaztikas, wasting seeds on sisters’ facial features while calling them mean things?

    smh…

    niggas is white supremacists b

  30. Jackson7 Says:

    if it aint nychocolatemodels.com, i dont respect it

  31. donkey punch Says:

    the girls get paid well tho

  32. donkey punch Says:

    beauty dior said she did a ghetto gaggers ep & made her anual salary in 45 min b

  33. Dos Equis Says:

    lol what you expect beauty to say…dem crackas humiliated me, made me drink nut out of a dog bowl for 2500?

    of course she gon say that…

    beauty has a name tho so they prolly gave her 5,000…regular porn salary is 1000 bucks a shoot

  34. Dos Equis Says:

    just like hip hop…them hoes make most their money from shows/partyhosting/stripping

    them films aint paying shit

  35. Jackson7 Says:

    what would yall do if yall moms or daughter or wife did a ghetto gaggres episode and she came home with that bullshit money excuse?

    stopit5’s

  36. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    beauty dior said she did a ghetto gaggers ep & made her anual salary in 45 min b

    ^^

    If this were true, it would explain why some of the more well known chicks decide to do it despite how horrible they know it’s sure to be.

  37. S.I.C.K Says:

    I thought ghetto gaggers had a gag order.Feds had they shit suspended at one point. The owner of the site is a fat gay kizza.

Leave a Reply