Video: Mysonne – The Definition

Off The Definition of A G Pt. 2, out now.

Previously: Mysonne ft. Cory Gunz & Lumidee – Loko


AddThis Social Bookmark Button

10 Responses to “Video: Mysonne – The Definition”

  1. hood trill stunting aka trap day man Says:

    >>>>jumping in the way of thrown rocks

    be clear assdipface…

    i’m talking about you cuz you shoulda been retired since eskay posted nas after you went berserk.

    jus an unfriendly reminder

  2. Chief Ali Says:

    So I had these 2 milf friends that would cook every other day for me, I smashed one, the other was an innocent housewife who’s husband was in the navy, so I didn’t smash, but she was cool peoples.

    Word, i fucking love older women. they done played all the games and got the goofy shit out of their system most of the time. when you tell ‘em you’re not on anything serious they’re down to join the midnight jumpoff team as long as you show ‘em some respect, dick them down proper and show ‘em a good time every now and then.

  3. Yasser Pair-a-gats Says:

    worldstarhiphop DOT com/videos/video.php?v=wshhjJ4R73iD56JSSERr

    ^

    #bi-winning

  4. Chief Ali Says:

    I ain’t heard a Mysonne track, let alone verse, since his release. Something tells me I may be winning.

  5. Casket Face Says:

    smh @ eskay not driving kev to the store for cornmeal

    imagebam.com/image/d42536197203865

  6. tHe kiD fRanKiE Says:

    “While theyyyyy taaalllkkkkiiinnnb ittttttttt, I’m out here livin it!”

  7. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    imagebam.com/image/d42536197203865

    ^^

    lmaooooooooo

  8. Kush Kennedy Says:

    The milf I did smash tho, her husband was a rich, stocky muhfucka who paid for her apartment, school, and lend her one his cars.

    And a young muhfucka like me who looks good, and spends half his budget on trees got to dive into the puss

    Point I’m tryna get at, don’t be the husband dude.

    Anyway, you know if a bitch really loves you or not, the simps see it too, but they choose not to notice.

  9. b Says:

    imagebam.com/image/d42536197203865

    ^computer nerd ether damn

  10. b Says:

    you seen when he turned around tho .lmao lol gnr

    im crying at that turn

Leave a Reply