Large Professor – Kick Da Habit

New shit from Large Pro off his upcoming LP Professor @ Large.

Download: Link 

Spotted: The Dophoeuse

Hit the jump for the LP tracklsit.

01. Key To The City
02. UNOWHTMSAYN
03. Straight From The Golden f. Busta Rhymes
04. Focused Up f. Cormega & Tragedy Khadafi
05. Happy Days R Here f. Fame M.O.P.
06. Professor @ Large
07. Light Years
08. Barber Shop Chop
09. Live Again
10. Mack Don Illz f. Mic Geronimo & Grand Daddy IU
11. Sun, Star & Crescents
12. Kick Da Habit
13. LP Surprise
14. Back In Time
15. M.A.R.S. f. Cormega, Action Bronson, Roc Marciano & Saigon

Previously: Large Professor ft. Cormega, Action Bronson, Roc Marciano & Saigon – M.A.R.S.


AddThis Social Bookmark Button

16 Responses to “Large Professor – Kick Da Habit”

  1. Bricktop Says:

    Never really considered Large Pro a great rapper, but he has been involved in a fair amount of great rap.

  2. Bricktop Says:

    And this iPhone still sucks.

  3. Bricktop Says:

    School of the Americas tho…

  4. Yasser Pair-a-gats Says:

    Niccas is mad wil’ son.

  5. Bricktop Says:

    All that shit about Joseph Kony wasn’t even really about Joseph Kony though.

  6. S.I.C.K Says:

    Im gonna cop this

  7. Casket Face Says:

    this shit kinda tough for oldhead rap

  8. S.I.C.K Says:

    Just for men(II)grey beard rap

  9. Yasser Pair-a-gats Says:

    Kill KONY 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Casket Face Says:

    nigga said dundundunt …you KNOW he an old head

  11. Jackson7 Says:

    mock neck shirts and british walkers rap

  12. Casket Face Says:

    i don’t know all these rappers that made it should be on some ghost dog and respect the niggas that put them on.

    guess i’m just too loyal of a person for 2012

  13. Dos Equis Says:

    sick with that old on old ether violence..nigga you’re an oldist

    how you tell kool keef to hang it up and give large pro 8.99

    poppa large > lookin at the front door

  14. Casket Face Says:

    i need me a dead rapper homie, i don’t really care about him i just wanna make a living off his name and maybe fuck his baby moms…you know, boss shit

  15. Yasser Pair-a-gats Says:

    Casket Face Says:
    June 1st, 2012 at 1:20 pm
    i need me a dead rapper homie, i don’t really care about him i just wanna make a living off his name and maybe fuck his baby moms…you know, boss shit

    ^

    lol

  16. Bricktop Says:

    Yasser Pair-A-Gats
    14 mins ago
    Kill KONY 2012!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ^
    Lol. Not that he deserves any sympathy, but that shit is all….. well, we need a new Bin Laden to justify conquering Africa. I’m pretty sure that I’ve mentioned Africomm here before.

Leave a Reply