Video: Willie The Kid – How Lovely/Al B. Sure Dart

New Willie visual for “How Lovely” and “Al B. Sure Dart” off The Cure 2 and The Fly 2 respectively.

Previously: Willie The Kid – Die Free (Video)

AddThis Social Bookmark Button

11 Responses to “Video: Willie The Kid – How Lovely/Al B. Sure Dart”

  1. Dos Equis Says:

    a chick must be hella average, they only willing to say her sister is bad. a chick=solange.

    word..when land said she was “attractive” i knew that was code for “meh”.

    NONE OF THEM NIGGAZ EVER BE LIKE “BABY”..”SEXY” etc..niggaz keep her adjectiveless

  2. Troubleshooter1900 Says:

    ^You the one with all the fortune cookies. I should be asking you. and what are my winning numbers too?

    ^lmao… you? winning? at anything in life? GTFOH.

    your winning numbers is 666 nigga



  3. hood trill stunting aka trap day man Says:

    but you coulda just laid there and died

    >this looks like an answer to ‘WWcD?’ after his wife freezes her ‘ass’ sets.

  4. Kush Kennedy Says:

    In every young cat’s life, the first woman you smash 50+ times will try to get you/manipulate you to impregnant her, its our job to side-step that and not get caught up in that early

  5. Dos Equis Says:

    lol..that nigga said i was chaffing

    ya’ll some clowns b

  6. hood trill stunting aka trap day man Says:

    niggaz keep her adjectiveless

    >YO! rofls!


  7. Cypher Says:

    Wille the kid >>>>

    album worthy mixtapes…

  8. cOLD Says:

    where this stale bread face nigga at…

    feeding time at the zoo? or happy hour at teh gay club.’

    you’re a walking fail… every turn you make you’re reminded of you fuckboi existence.

    turn left: its a sea mammal
    turn right: your faggot friends you befriended at the gay clubs
    look behind you its mcb, getting payment for all that tree.

    definition of a fuckroach.

  9. Dos Equis Says:

    lol its true tho..babydoll and greeny and them stayed with adjectives..greeny only had lip pictures..niggaz seen a chick in person but when she come in here she get:

    “sup homie”

    “my nigga”

    “hey there nice personality”

  10. Troubleshooter1900 Says:


    Niggas expressions on A Chick:

    A Chick’s sister = Yo!!!! She badder than a muthafucka!!! That ASS. Them LEGS. Damn I’d wife shorty!!!!! I’d marry shorty on GP!!!!!!

    A Chick = She’s… you know… Aye, You heard that new Ross tape?

  11. b Says:

    Cypher Says:
    May 24th, 2012 at 1:55 pm
    Wille the kid >>>>

    album worthy mixtapes…

    ^ No sign like ya birth certificate nigga. This nigga rhymes dont interest me in the slightest bit, and the delivery makes me give a fuck less.

Leave a Reply