займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: 24 Hours w/ Curren$y

A short chronicle of Spitta’s travels from New York to Salt Lake City for a performance.

Previously: Curren$y On New Mixtape With Wiz Khalifa


AddThis Social Bookmark Button

88 Responses to “Video: 24 Hours w/ Curren$y”

  1. Jersey*Made*me Says:

    >>>>>>mush mouth rap about nothing

  2. cOLD Says:

    Jersey*Made*me Says:
    May 24th, 2012 at 10:54 am
    >>>>>>mush mouth rap about nothing

    ^ co

    But seeding up cattle

    18 years …

  3. cOLD Says:

    You.can’t.disown.her.yet!

  4. Cypher Says:

    @B

    Never heard of that place… But I see you’re still broke

  5. cOLD Says:

    She did a skid bid with you. But what did you expect from a farm animal

  6. hood trill stunting aka trap day man Says:

    mrs. fRIO been watching hgtv with cOLD & learned to build a perimeter around the puss.

    she got a chasity belt made of nas CDs.

  7. Cypher Says:

    Whats it like to have to buy value meals on a payment plan?

    Buy a hamburger on Monday… Buy the fries on Friday

  8. cOLD Says:

    You can’t raise the white flag. But you can raise a red one and have that bull attack for a legitimate reason to dead her. Might just hold up in court.

    “… But your honor she attacked”

  9. Cypher Says:

    Smh… Niggas wanna kill themselves but it’s to expensive to die.

  10. cOLD Says:

    hood trill stunting aka trap day man Says:
    May 24th, 2012 at 10:58 am
    mrs. fRIO been watching hgtv with cOLD & learned to build a perimeter around the puss.

    she got a chasity belt made of nas CDs.

    ^ * chuckle*

    Better a chasity belt than a bullpen nigga

  11. A Chick Says:

    Danielson The Elusive Says:
    May 23rd, 2012 at 10:53 pm
    G.O.O.D aint good enough and your hood aint hood enough = Pusha T responding with Exodus 23:1
    ——————-
    Damnnn!!

    I never caught that subliminal shot. Ahhhh man, I love Drake for that!

    This beef is going to be e.x.c.e.l.l.e.n.t!

  12. Jackson7 Says:

    ~how many times you woke up with a can of Raid wanting to spray that bitch.

    ~that picture of her sitting durag on big back shoulders, and that weary smirk would be enough for me to commit that

    ~even her durag flabby.

    ~paranormal fuckboy

    ——————-

    LMAO

    cOLD lit up a Newport and just started firing non stop, while smoking with no hands

  13. S.I.C.K Says:

    This nigga got fans in Utah?

    Spitta>>>>

  14. Jackson7 Says:

    >>>>>>mush mouth rap about nothing

    ——————-

    im sthayin

  15. Jackson7 Says:

    sun flower seeds >>>

  16. hood trill stunting aka trap day man Says:

    mrs. fRIO be leaving hours early for her job & still come home late with her clothes on backwards talmbout she had a rough day.

    she rock a ‘men at work’ caution tape thong.

  17. Cypher Says:

    Niggas is happy to comment on nah right

    Only time in they pathetic lives they can put they information in a website and it don’t return a ” are you fuckin kidding me?… Have you seen your credit score?”

  18. KzA Says:

    Pusha>>

  19. cOLD Says:

    she rock a ‘men at work’ caution tape thong.

    ^ I lol’d. But not as much as you did i bet, when your baby moms started flapping her flipper for tuna

  20. b Says:

    Lol @ a nigga named cypher that clearly has no friends.

    Ima call u loner. type a nigga wit a dog named Ulysses.

  21. Cypher Says:

    Niggas to broke to even window shop… I see the pane in they comments

  22. b Says:

    Selfmad

  23. cOLD Says:

    >>> Paying child support to a sea world attraction

  24. S.I.C.K Says:

    Getting that mormon latter day saints Romney bread.

  25. Jersey*Made*me Says:

    It amazes me how A Chick rides for a known wankster….

    Laramie,Wyoming>>>>>>ATL

  26. cOLD Says:

    She has a 1st and 10 tat on her lower back

  27. Cypher Says:

    Roff…

    What’s b stand for?…

    B broke?

    B right there master?

    B a long time before I can have a proper meal?

    I know you still making down payments on the rest of the screen name

  28. Cypher Says:

    What a sad life you lead B, the last time you ain’t have to pay for puss is when you slid/tumbled out your moms

  29. why? Says:

    If it wasn’t for those weirdo raps and 90’s era sounding raps I probably would be on some Rick Rubin shit and say fuck hip hop.

    This lisp rapper, Wiz Latifah Rose, former CO and the metrosexual ninja turtles, and Degrassi High’s resident handicap simp <<<<<<<<<<<<

  30. hood trill stunting aka trap day man Says:

    mrs. fRIO got a turnstile in between her thighs & this nigga cOLD still can’t get a ride.

  31. tHe kiD fRanKiE Says:

    This nigga Brandon’s life is on lawaway

    Don’t ask me how

  32. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    B a long time before I can have a proper meal?

    I know you still making down payments on the rest of the screen name

    ^^

    *walks to nearest cemetery with shovel & a sleeping bag*

  33. Yasser Pair-a-gats Says:

    Downtown look like a lingerie show.

    And it’s a work day.

    Chi-town stand the fuck uuuuuuuuuuuuuuuuuup

  34. tHe kiD fRanKiE Says:

    #commitdat

  35. Cypher Says:

    Bs whole life has been one big parade of failure… Starting with his moms failing to get that abortion.

  36. Troyvul Says:

    KzA Says:

    ^
    Living Legend

  37. hood trill stunting aka trap day man Says:

    mrs. fRIO be saying she got headaches every time cOLD touch her then got the nerve to deep throat popsicles in front of him.

  38. ayo Says:

    Man listening to these rappers nowadays SMH Its all about how g they are, how real they is and how everybody else is pussy fuck boys. I wont be surprised that all these niggas talking that shit turn out to be hella soft hiding behind bodyguards and shit

  39. cOLD Says:

    mrs. fRIO got a turnstile in between her thighs & this nigga cOLD still can’t get a ride.

    ^ these are not the the words of an ill etherist
    seems like you’re in the begining melt stages kevin.

  40. Cypher Says:

    Most niggas at the strip club throwing ones… B the only nigga tossin IOUs

  41. Dos Equis Says:

    walrus waldron..flabby durag..larry holmes..

    it s like the navy seals vs a naked bin laden at night ..no way he doesnt get buried at sea..goodnessh grashushh- suzyn waldman

  42. Dos Equis Says:

    B the only nigga tossin IOUs

    ^
    gatt..niggaz gon need more pine boxes

  43. ayo Says:

    Fake emcees they always act hard but dont walk the streets without your bodyguard

  44. b Says:

    cypher u trying to hard nigga,, u too nerdy with the jokes, daniel tosh comedy central swag.

  45. Dos Equis Says:

    B a long time before I can have a proper meal?

    I know you still making down payments on the rest of the screen name

    ^^

    gatttt..who gave cypher a e-ther book for dummies?

    sledgehammers vs ants

  46. Cypher Says:

    Niggas ain’t never held a REAL job in they life… First time B paid taxes is when SICK got him for his weed

  47. b Says:

    gatttt..who gave cypher a e-ther book for dummies?

    ^sarjo?jdderida?mcb?

  48. Yasser Pair-a-gats Says:

    NR done changed.

    Niccas used to cool out, crack jokes, laugh at iFux and pockets, etc. Soak up some wisdom from Land, take a pot-shot at Nate. All in good fun.

    Now niccas wake up thirsty for beef.

    Niccas be popping two salt pills before they sleep and be waking up on some Mojave desert type shit.

    C’mon niccas relax it’s a Thursday. It’s like 200 degrees in the Chi. Go get a ice cream cone and enjoy come asscheeks in short shorts with high heels. Yum.

  49. Chief Ali Says:

    damn its a shootout in this bitch

    *throws on commentproof vest(c)HW*

    *daps the collective*

  50. b Says:

    Cypher Says:
    May 24th, 2012 at 11:29 am
    Niggas ain’t never held a REAL job in they life… First time B paid taxes is when SICK got him for his weed

    ^ Lies. I was a sperm donor years ago, thank me later.

  51. hood trill stunting aka trap day man Says:

    mrs. fRIO let the tampon string breathe around cOLD.

    #sheainninthemood

  52. Dos Equis Says:

    Niggaz alwayz complaining..aint nobody beefing in here..what you want everyone to stop typing so you can type some gay or racist shit?

    STFU with that nahright changed bullshit

  53. KzA Says:

    Yasser Pair-a-gats Says:

    Now niccas wake up thirsty for beef.

    ^^

    Havent been here in a minute, seems exactly how it was when I left… just sayin

  54. ayo Says:

    Man Down

  55. Dos Equis Says:

    Can’t even watch a good boxing match without some chick in her all white panties complaining about the blood..bitch don’t watch it then..hit the kitchen and make us some snacks.

    Kev aint hitting on no cylinders today..nigga firing pin fell out ..*click* *click*

  56. hood trill stunting aka trap day man Says:

    what you want everyone to stop typing so you can type some gay or racist shit?

    > uh oh…

    chea rock a bullet proof swest & brandishes a confetti cannon tho.

  57. Cypher Says:

    Brandon… Once you done bagging them groceries up, go ahead and commitdat.

  58. MiddleClassJoe Says:

    Kza you got ran out by BX Blue. We havent forgotten ya cheese melt. tread lightly, or you will be FUPM status.

    Happened to FUPM anyway?

  59. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Kev aint hitting on no cylinders today..nigga firing pin fell out ..*click* *click*

    >i’m jus fuckin with cOLD. poz. his wife relocated her puss on him.

  60. Dos Equis Says:

    I aint mad or worried bout no chea..I just want him to shut the fuck up..ifux and them niggaz aint walking back thru that door..he wants the old nah then hit the archives.

    Take kza with you

  61. Cypher Says:

    Weekends coming up… Must suck B, Im pretty sure the only clothes you own without holes is your burger king uniform.

  62. Cypher Says:

    Happened to FUPM anyway?

    ^
    Moved to Seattle?

  63. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    Kza you got ran out by BX Blue. We havent forgotten ya cheese melt.

    ^^

    Lol

  64. Dos Equis Says:

    >i’m jus fuckin with cOLD. poz. his wife relocated her puss on him

    ^
    i know..can you make it a little bit more funnier tho? Thanks

    his “baggy durag” was like a overhand right compared to your jabs

  65. MiddleClassJoe Says:

    I was a sperm donor years ago, thank me later.
    ^^

    jesus, lets hop they threw that into the ocean. If only that kid knew who his daddy was. He would thoroughly disappointed.

  66. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    roff @ FUPM

    STILL no pics

  67. Yasser Pair-a-gats Says:

    Dos Equis Says:
    May 24th, 2012 at 11:33 am
    Niggaz alwayz complaining..aint nobody beefing in here..what you want everyone to stop typing so you can type some gay or racist shit?

    STFU with that nahright changed bullshit

    ^

    Banana and two kiwi’s > _______

  68. Chief Ali Says:

    >i’m jus fuckin with cOLD. poz. his wife relocated her puss on him

    ^
    i know..can you make it a little bit more funnier tho? Thanks

    LOL

  69. b Says:

    Cypher Says:
    May 24th, 2012 at 11:41 am
    Weekends coming up… Must suck B, Im pretty sure the only clothes you own without holes is your burger king uniform.

    ^ This kizza must have did a stint as a writer for full house, dave coulier swag on a billi. take that shit to the laugh factory.

  70. S.I.C.K Says:

    @fecal

    any new tumblers/sites I should be checking?It`s raining buckets outside.Nothing like scantily clad broads to uplift the mindstate.

  71. Troyvul Says:

    Kza you got ran out by BX Blue. We havent forgotten ya cheese melt. tread lightly, or you will be FUPM status.
    ^
    Lmfao

  72. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Banana and two kiwi’s > _______

    >lol/wtf

  73. Chief Ali Says:

    True talk, I haven’t seen cOLD jap like that in a minute

    enough is enough swag on a trillie, that brother pulled out the guage from under the trench coat

  74. Dos Equis Says:

    kev let cOLD slump him..damn shame..

    married, pussyless nigga with kids, zumba experience and a penchant for getting his pockets rabbit eared bodied the single walrus pussy lover, deadbeat dad rapper from mattapan with selling nickle bags experience

    Who knew?

  75. why? Says:

    Most niggas at the strip club throwing ones… B the only nigga tossin IOUs

    ———————————————————

    what you want everyone to stop typing so you can type some gay or racist shit?

    ^
    tinyurl.com/3glycrm

  76. Chief Ali Says:

    Ether Thursday?

  77. tHe kiD fRanKiE Says:

    Happened to FUPM anyway?

    ^i done ended a few careers

  78. KzA Says:

    Troyvul Says:
    May 24th, 2012 at 11:47 am
    Kza you got ran out by BX Blue. We havent forgotten ya cheese melt. tread lightly, or you will be FUPM status.
    ^
    Lmfao

    ^
    took a ton of ether not even sure if that was the worst. its internet words though

  79. b Says:

    Its hella hard to type jokes on a nigga like cypher, he is here daily, yet no ones knows him,has he ever typed a comment not pertaining to another sn’s income?niggas is ghostbloggers.

  80. Troubleshooter1900 Says:

    Yo,

    Jordin Sparks…… Fuck Seattle, I’ll kick my girl out and move shorty right in RIGHT NOW with no shame.

    No Shame at all.

  81. Chief Ali Says:

    Kevin Zacharia Anrold get all THEE way the fuck outta here

    you gotta ask BX Blue for permission to comment

  82. KzA Says:

    *daps*

  83. Dos Equis Says:

    It`s raining buckets outside.

    ^
    *looks outside*

    *seas overcast but no water*

    Yo…you moved to Seattle my nigga? Whats her name?

    nah i aint even been online like that lately..i dunno no new ones

  84. Troubleshooter1900 Says:

    b Says:
    May 24th, 2012 at 11:50 am

    Its hella hard to type jokes on a nigga like cypher, he is here daily, yet no ones knows him,has he ever typed a comment not pertaining to another sn’s income?niggas is ghostbloggers.

    ^LMAO.

    Me and this nigga even talked via email and I still don’t know this niggas name or whereabouts.

    Son is non-existent nomad. He reminds me of the character from the book I, Che Guavera. But without the positive outlook for humanity.

  85. Troyvul Says:

    Brick City Def in the building: Devils cookin in the playoffs, Nets officially gone. Kza, cOLD and Jers commenting.

  86. cOLD Says:

    lmao GATTTT

  87. Cypher Says:

    Its hella hard to type jokes on a nigga like cypher, he is here daily, yet no ones knows him,has he ever typed a comment not pertaining to another sn’s income?niggas is ghostbloggers.

    ^
    1. Not on here daily, and if I was I would you know unless you on nah right daily too.

    2. Unlike you I don’t use nah right as a support group.

    The archives are filled with comments of you lookin for guidance from strangers

    You’re a black girl lost…

  88. Cypher Says:

    Me and this nigga even talked via email and I still don’t know this niggas name or whereabouts.

    Son is non-existent nomad. He reminds me of the character from the book I, Che Guavera. But without the positive outlook for humanity.

    ^
    Lmao… Chill TS, I don’t drink lattes. You mad?

Leave a Reply