Drake ft. Chris Brown – Yamaha Mama

Here is the unreleased Drake version of Soulja Boy’s ‘Yamaha Mama’ collaboration with Chris Brown.

Props: LowKey

Previously: Rick Ross, Drake & French Montana – Stay Schemin’ (Live in Houston)


AddThis Social Bookmark Button

83 Responses to “Drake ft. Chris Brown – Yamaha Mama”

  1. b Says:

    They ain have metal detectors?

  2. S.I.C.K Says:

    and nothing compares to the 120 lessons
    or my queen and my seed or the home that I rest in.
    ^^^
    That hit home.I remember a time when you tried to build with a female and “earth”them up.I remember when I made all my women submit and become civilized.Now I take them as thay are.Headwraps and long skirts are no more.Freedom of expression or regression??*ponders*

  3. Dos Equis Says:

    her ass was crazy though..nah we cant shoot like that..BUT we can make this little video though..if you down

    dont pay attention to the dry kids on her right cheek

    i46.tinypic.com/k9q1g.jpg

    definitely not safe for niggaz behind them cardboards

  4. tHe kiD fRanKiE Says:

    i46.tinypic.com/k9q1g.jpg

    ^is u shootin porn nigga lol

  5. cOLD Says:

    Freedom of expression or regression??*ponders*

    ^ hmmm.

  6. cOLD Says:

    the very word freedom suggest no boundaries, this is good if the path is righteous… but if the intent is destruction whether due to ingnorance or reason, then it must be checked.

  7. Big_seth Says:

    Why Tron be laughing at his own jokes…

    Kizzas is Barney Rubble

  8. Dos Equis Says:

    ^is u shootin porn nigga lol

    ^

    it happens b, bright lites, baby oil, bitches get in front the camera and start losing their inhibitions..channeling marilyn monroe and lil kim..chicks be getting hot off that center of attention shit

    but most my shit is cell phone point of view tho..i got this one where shorty got the peen in her mouth complaining about the lite on the cell phone being too bright and distracting her from performing..fun times

    women >>>>

  9. tHe kiD fRanKiE Says:

    Solicitation for prostitution, often referred to simply as solicitation, is considered a sex crime in most states and involves the act of asking for or encouraging the exchange of sexual services for money. The penalties associated with solicitation charges vary from state-to-state some states prosecute solicitation vigorously and may potentially include jail time, mandatory registration as a sex offender, community service, and more.

  10. tHe kiD fRanKiE Says:

    I kno u do the shoots n what not
    So first it start off as photos next thing u knockin em down
    You might as well run w that lane lol

  11. Dos Equis Says:

    I often wonder if when I die someone will crack my passwords and find all these treasure troves of local smuts and international models, niggaz wives, fat, ugly late night bitches that ive hidden digitally in my 52 years of living?

    liberated Or forever resting eternal in a cybergrave

  12. cOLD Says:

    …ive raised this point before, about absolute freedom… does it foster creativity due the ability to explore, or limit it because theres no initiative.

    confiment on the other hand, forces creation because of human nature to want to know whats beyond. In this sense, perhaps intentional confinement my persuade the creative process.

  13. S.I.C.K Says:

    @cold

    I was really into that black power islamic terroist nihilistic stuff.Rocking gold embroidered kufis and shit.Still fly though.I will send a few pics one day.That was a ill era.

  14. Dos Equis Says:

    Nah Frankie I don’t knock all of them down..most of them show up with they men or girlfriend anyway..just some of them get that twinkle from jump..just like any other job..this shit a hobby to me though.

    Once you hit em with the lights and the camera start clicking and you start telling them what you want, being a man and telling them how to turn and feel and shit..they get wet off that shit..true story

  15. TruthSerum Says:

    Dos Equis Says:
    May 25th, 2012 at 9:37 am
    this next bitch..showed up on set ready to shoot with a napkin as a maxi pad..hood shtatus

    i46.tinypic.com/s1rp79.jpg

    NSFCN

    not safe for cubicle niggaz

    ———

    @HoesAggy

    Seen them pics on a porn site before, fraud!!! Keep Shelton Lee’ing, tho…..You tethering YOURSELF w/ them fugazi ass pics of them two FAT UGLY bitches….No points, chump…..Lost ya job or sum thin’, nigga!? Need e-props to validate ya worthless existence…..Being a screen name is the highlight of ya lame nigga day, huh!? Just asking cuz, 1…..shorty gotta a piece of toilet tissue sticking out her granny panties and you hit?……eeeewwww, that is type ill in a very bad way, homie….So you dipped in that wilderbeast while she was on her period, but I’m confused becuz it seems like you a premature ejaculator or sum shit posting pics of nut stains on a fully dressed bitch….Is YOU 13, nigga, this nigga STILL be having wet dreams in his fucking bunk bed n’ shit ol’ fraudulent ass fuck nigga…..GTFOH…..YOU A FUCKING LIAR, dawg! Yeah….Yeah….cell phone pics that conveniently hide the bitches face, sure buddy! Fucking loser……..

    #TruthHurtsBitch!!!!!

  16. cOLD Says:

    necessity being the mother of invention
    invention being vital to ones purpose
    purpose being at the core of life.

    fulfilment at the end of the day.

  17. tHe kiD fRanKiE Says:

    The federal court sentencing of a local hip-hop star convicted on weapon and witness tampering charges has been postponed to next month. Christopher Dorsey, 31, of St. Rose, who raps under the moniker B.G., or Baby Gangsta, and was a member of the rap supergroup the Hot Boys, is facing roughly eight to 10 years in prison, according to sentencing recommendations made by probation officers. Prosecutors with U.S. Attorney Jim Letten’s office have sought a longer prison stint.(Nola.com

    ^one of da realest

  18. Das racist Says:

    Shots go off at the funniest hours. (c) Elhzi

  19. S.I.C.K Says:

    I often wonder if when I die someone will find all my 8mm/vhs homemade porn.I wanna back all this up on some type of digital medium.
    ^^
    fixed to my perspective

  20. cOLD Says:

    S.I.C.K Says:

    May 25th, 2012 at 10:09 am
    @cold

    I was really into that black power islamic terroist nihilistic stuff.Rocking gold embroidered kufis and shit.Still fly though.I will send a few pics one day.That was a ill era.

    ^ word… I never took it there, but was always the nigga off to the side, mad analytical… Many nights my third eye saw it…

  21. Bones Jackson Says:

    I swear that truth hurts nigga is Hate personified.

  22. Dos Equis Says:

    You tethering YOURSELF w/ them fugazi ass pics of them two FAT UGLY bitches

    ^
    roffles at me tethering..don’t call my baby (mel)fat either..she’s pleasantly plump

    and tell me what porn site you seen a bitch with bounty for maxi pads at nigga..i’ll wait

  23. cOLD Says:

    GATTTTT!

  24. cOLD Says:

    Yeah….cell phone pics that conveniently hide the bitches face, sure buddy! Fucking loser……..

    #TruthHurtsBitch!!!!!

    ^ I aint peep the pics, but pls say it aint so my nigga thesis

  25. tHe kiD fRanKiE Says:

    I swear that truth hurts nigga is Hate personified.

    ^hes relentless

  26. cOLD Says:

    and tell me what porn site you seen a bitch with bounty for maxi pads at nigga..i’ll wait

    ^*chuckles*

  27. Dos Equis Says:

    lol sick you gotta buy a converter or send them tapes out to get digitized..vhs, beta all that cunky shit too clunky to hide the pron stash

  28. S.I.C.K Says:

    Dear Acute Cerebral Encephalitis

    ….nah nevermind.LOL

  29. Dos Equis Says:

    frio..you my nigga..ill send you the pics unblemished..if you questioning my gangster? i respect you as a nah elder..give a fuck what ts say or think.

    you cant disrespect me if i dont respect you

  30. TruthSerum Says:

    Pornhub…..Tube8….Youporn….The porn Tumblr’s I follow…..Pic is 3 years old, you fugazi ass fuckboy!!!! Ya new name is E-Props from now on…..cuz you on here looking for sum lame ass e-props, loser! Them bitches are OBESE, dawg….When her stomach is bigger than her titties she’s a lard ass type of broad, b…..No Bueno!!!! We like them pretty wavy haired ass bitches over chea, homie…..Slim waist, nice tits n’ a fat bubble…..Not them 250 lb defensive line looking ass hoes you fuck with, bro……Them pics is automatic FAIL status, you get to wear a dunce cap on yo’ head for the rest of the day, nigga……Sit in that fucking corner n’ think about what you just did, fool!

    #TruthHurtsBitch!!!!

  31. S.I.C.K Says:

    On the real

    Photography>>
    Videography>>
    Freaky Hoes>>

    If you don`t own any homemade smut of wifey or others,commit that because you ain`t lived and it won`t get any better.*OPINION*

  32. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    “Barry [Obama] also had a knack for interceptions. When a joint was making the rounds, he often elbowed his way in, out of turn, shouted “Intercepted!,” and took an extra hit. No one seemed to mind.”

    ^^

    ROFF

  33. Chief Ali Says:

    smh no nsfw warning

    ——-

    i’m sayin. lolsmh

    *daps the collective*

    @ Feces, the first one could get it, she got my Mylissa faded on the titties, imma have to check out the rest on another pc. them people watching and i ain’t trying to get DBillz’d lol

    *pours out a lil’ aloe vera water for the mayor*

Leave a Reply