займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Jay-Z Announces the Budweiser Made In America Music Festival

Earlier today, Jay held a press conference in Philly to announce the Budweiser Made In America Muisc Festival, a two day event slated for September 1st and 2nd in Philly’s Fairmount Park, that he will be both curating and headlining. So that’s what all that fuss was about.

Props to RapDose for the stream rip

Previously: Jay-Z – Empire State Of Mind (Live at YouTube Upfront Presentation)


AddThis Social Bookmark Button

74 Responses to “Video: Jay-Z Announces the Budweiser Made In America Music Festival”

  1. hood trill stunting aka trap day man Says:

    doggie…

    you friended your son on FB?

    yo, sometimes…

    nah<

  2. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Kev be promoting Raw Spillage in gay bars, niggas rapping with condoms clothespinned on their acid wash jeans like TLC.

    Your bitch is wild mannish. That shoulda been a red rainbow flag.

  3. Highsaiah Thomas Says:

    These chicks was hideous..though beyonce and rihanna would teach em about glamour..all they got is poles to look up to.

    Shit was sad…black girls lookin mexican from the back..white girls looking black from the back..shit is all fucked up.

    mcdonalds menus+no exercise from sittin round on social sites all day+niggaz calling “fat” girls “thick” = obesity

  4. Troubleshooter1900 Says:

    @JDS,

    I wasn’t stunting or trying to shit on anyone fam. I’m not the one to say that $40k is a bad look. It’s actually good. I was talking ONLY to the man who has a HABIT of coming on here with erroneous shit, lying about his means.

    Not you, or anyone else trying to make it happen fam. I applaud you and wish you to keep going and trying to win. Truth be told, you are winning. Don’t let niggas break you down, especially of a fucking blog b.

    Son was talking that the city that I love and cherish wasn’t shit and that he sayed in hotels that made him seem like he played basketball for the price that he couldn’t stay at a Courtyard Marriott for. All I was saying is stop lying, trying to tear ME and my city down. He has a habit of doing that. I was evening the score. And his whole concept of an expense report was flawed.

    If he gets the chance, that same individual will try and shit on you, like he is above or looking past you fam. I was doing my best to stop that nigga from doing it again or to anyone else. It was needed because he try and pull that shit on anyone.

    But to you and even to niggas I don’t like here, I want you all to win. Shit, I want to win as well.

  5. ItsLuRocK Says:

    slight typo on the *music* in the description.

  6. Highsaiah Thomas Says:

    homie’s son rapping under the moniker “I think Jersey Made Me”

    go head..lil newark

  7. hood trill stunting aka trap day man Says:

    amp…

    when you cry…rainbows shoot out your eyes. i know you’re ‘zest’pert on gay matters.

    hazel contacts, my nigga.

    what you couldn’t find shit brown ones to compliment your skintone?

  8. Jersey*Made*me Says:

    These niggas bout to cake,more…

    Freeway is no dummy.

  9. Casket Face Says:

    jay-z >>> nas

    …in every way possible (nhjic)

    …beans got hit twice in the smoothest way possible

    …low key i’d take some head and back shot from the united way bitch jill michael

    #deviantswag

  10. donkey punch Says:

    Random: Linked up with my oldest son through his little Facebook last night. Love my first born to death. Life is short, we gotta keep our loved ones close b…

    ^
    Your biological?..Damn you more dead beat than I am..at least I know my first born lives somewhere in Canada.

    > troyvul?

  11. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    when you cry…rainbows shoot out your eyes
    ^^^

    And when you burp, semen shoots outta your nose.

    I’ll stick with the rainbows.

  12. Highsaiah Thomas Says:

    lol is that freeway standing off to the side?

    Yo i been rofflin all day on here..ya’lll niggaz is crazy

  13. Yasser Pair-a-gats Says:

    America Muisc Festival

    ^

    *slides eskay a copy of Hooked on Phonics*

  14. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    at least I know my first born lives somewhere in Canada.
    ^^^

    SMH

  15. Yasser Pair-a-gats Says:

    Damn at the end of the video, before the photo op, Jigga gives Freeway a lil’ push like “thank you lil nicca, but the adults are taking photos now.”

  16. Jersey*Made*me Says:

    homie’s son rapping under the moniker “I think Jersey Made Me”

    ^^

    LOL,the funny shit is it ain’t even rap.

    Son in a band,playing drums and shit!!

    The nigga got lil white bitches draped over him and everything,part of me is applauding.

  17. Chief Ali Says:

    Random: Linked up with my oldest son through his little Facebook last night. Love my first born to death. Life is short, we gotta keep our loved ones close b…

    ^
    Your biological?..Damn you more dead beat than I am..at least I know my first born lives somewhere in Canada.

    > troyvul?

    LOL

    TS Waddup

  18. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Why they got Freeway standing all the way off to the side like that….like he was too offensive to whites to be included in the photo?

  19. Highsaiah Thomas Says:

    Remember last year? When Kev borrowed weed from that other guy to go to this show to meet up with yerdanos, jihad and bsg…good times.

  20. hood trill stunting aka trap day man Says:

    I’ll stick with the rainbows.

    >i bet.

    nigga went to mamas to bat HW with his eyelashes.

  21. Chief Ali Says:

    Son in a band,playing drums and shit!!

    The nigga got lil white bitches draped over him and everything,part of me is applauding.

    —-

    Chuck Berry swag, thats whats up though, let Jers Jr. cook

  22. tHe kiD fRanKiE Says:

    U a poor excuse for a black man

    Linkin up wit ya first born seed via FB

    You failed your son

    Ye outtha be ashamed

    Why.did.u.leave.him?

  23. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I heard Beans was in the front row at the press conference…till Jigga had the cops escort him out.

  24. Jersey*Made*me Says:

    Can you imagine the awkward silence when Beans and Freeway dap after Free says “I’m bout to go holla at Jay”.

    checks on checks on checks

  25. Bones Jackson Says:

    Freeway looks like he walked onto the stage without an invitation and is now daring people to tell him to move.

  26. Yasser Pair-a-gats Says:

    Niccas be birthing lil niccas and then don’t see them again until they cross paths on Twitter.

    Follow back, my niccas, follow back.

  27. Highsaiah Thomas Says:

    Nas about to perform, sitting here in the grass chewing incense and smokin kush with jihad and this chick with a nahright tattoo

    #textsfrombudweiser?

  28. tHe kiD fRanKiE Says:

    He ain’t do nothin to deserve that

  29. Troyvul Says:

    Your biological?..Damn you more dead beat than I am..at least I know my first born lives somewhere in Canada.

    > troyvul?
    ^
    Maybe….
    *Questions moms about who she knows in NY, thats from JA*

  30. donkey punch Says:

    dead beat dads responsible for skinny jeans epidemic

  31. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    When Kev borrowed weed from that other guy to go to this show to meet up with yerdanos, jihad and bsg…good times.
    ^^^

    He loves niggas. For real.

    He had a piece of pussy lying in wait next to him but decided to converse with random niggas on Nah Right.

    Sweeter then a pack of Starbursts.

  32. hood trill stunting aka trap day man Says:

    to meet up with yerdanos, jihad and bsg

    >bsg wasn’t there, dude. we all did puff on green crack (no rghey) heavenly tho.

    speaking of which…thx for reminding me about this years roots picnic.

    de la soul backed by the roots will be epic.

  33. Yasser Pair-a-gats Says:

    Bones Jackson Says:
    May 14th, 2012 at 12:24 pm
    Freeway looks like he walked onto the stage without an invitation and is now daring people to tell him to move.

    ^

    Lil’ Mama #swag

    Wait for security to come get me #swag

  34. tHe kiD fRanKiE Says:

    U abandoned him

  35. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    @JDS,

    I wasn’t stunting or trying to shit on anyone fam. I’m not the one to say that $40k is a bad look. It’s actually good. I was talking ONLY to the man who has a HABIT of coming on here with erroneous shit, lying about his means.

    Not you, or anyone else trying to make it happen fam. I applaud you and wish you to keep going and trying to win. Truth be told, you are winning. Don’t let niggas break you down, especially of a fucking blog b.

    ^^

    Lol It’s cool. I wasn’t standing on a ledge over it or anything.

  36. tHe kiD fRanKiE Says:

    Poor kid just wants to be loved

  37. Chief Ali Says:

    I applaud Freeway for playing chess and not checkers. Alot of those State Prop dudes got to poppin off and talkin reckless about Jay after the split from Dame, but Free said fuck that, I’m not about to bite the camel thats guided my career. Looks like it paid off, he just don’t look too happy about it in this screenshot doe lol

  38. Yasser Pair-a-gats Says:

    donkey punch Says:
    May 14th, 2012 at 12:26 pm
    dead beat dads responsible for skinny jeans epidemic

    ^

    All day.

    This is why there’s so many AIDS fruit tarts in the hood.

    Fucking dead beats.

  39. tHe kiD fRanKiE Says:

    Now he raised by te streets

  40. Troubleshooter1900 Says:

    Whattup Chief.

  41. Jersey*Made*me Says:

    I applaud Freeway for playing chess and not checkers. Alot of those State Prop dudes got to poppin off and talkin reckless about Jay after the split from Dame, but Free said fuck that, I’m not about to bite the camel thats guided my career. Looks like it paid off, he just don’t look too happy about it in this screenshot doe lol

    ^^

    Word.

    Young Chris did too,not sure how it paid off for him though.

  42. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol!

    amp…you got out of ya bed to see a nigga! mahfucka…thas love.

    all them high pitched screams in the middle of a Harlem night for a nigga?

    pacing the block breathing hard so this nigga can see sisqo with a smartphone?

    what nerve!

  43. Highsaiah Thomas Says:

    Son in a band,playing drums and shit!!

    The nigga got lil white bitches draped over him and everything,part of me is applauding.

    ^
    see…Growing up without a dad has its positives..growing up with you he’d probably be like b or Ransom..rappers with wasted efforts

  44. Troubleshooter1900 Says:

    Lol It’s cool. I wasn’t standing on a ledge over it or anything.

    ^LOL.

    And be clear fam, I didn’t mention my means, or any of that you posted. I think you took things way out of context and took things that where directed at one particular individual.

  45. Chief Ali Says:

    Young Chris did too,not sure how it paid off for him though.

    —–

    Not saying Freeway’s buzz is off the charts or anything, but Young Chris could still do numbers IMO. Especially in a time where negus like Wale is getting shine and eating. All Chris needs is to reinvent himself, maybe a name change like Titty Two Chains or sumthin. But word, doesn’t hurt that he avoided shitting on the camel either, he just needs to put out some work. He’ll be straight.

  46. Yasser Pair-a-gats Says:

    You can tell Rawsey wanted to sign Freezer but he liked the big African smile on Meek a little more.

    Meek always smiling like that Nigerian cab driver who just copped the Toyota Camry Hybrid joint like get ill miles per gallon on some “I NEVA ‘AF TO FEEL IT UP, MAH FREN!”

  47. ItsLuRocK Says:

    damn, you couldn’t let Freeway get in the photo though? This can’t be life lol.

  48. Highsaiah Thomas Says:

    amp…you got out of ya bed to see a nigga! mahfucka…thas love.

    ^
    I aint trynna take sides..but that is love though..4 am blade fights on any block requires some kind of mutual affection

    Yo meet me at 4am you bitch ass nigga…guns, nunchucks, stars, knives whatever pussy

    Yea aite, you pussy duke, imma slap fiya out you if I wake up in time

  49. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Looks like it paid off
    ^^^

    How? Cause Jay still acknowledges him in public?

    These niggas are so afraid of speaking out against the Camel but what are the benefits to staying silent?

    He didn’t even get to be in the picture! WTF?

  50. Yasser Pair-a-gats Says:

    ItsLuRocK Says:
    May 14th, 2012 at 12:34 pm
    damn, you couldn’t let Freeway get in the photo though? This can’t be life lol.

    ^

    C’mon man Jigga couldn’t let that happen, the nicca is wearing a t-shirt and got a garden animal hanging off his grill.

  51. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Meek always smiling like that Nigerian cab driver who just copped the Toyota Camry Hybrid joint like get ill miles per gallon on some “I NEVA ‘AF TO FEEL IT UP, MAH FREN!”

    > LOL!

  52. Chief Ali Says:

    Chea, serious question for you

    why you so obsessed w/Afrikans

  53. Troyvul Says:

    Kev Da Huster = Chevy Woods
    Uncle Murda = Uncle M
    Tity boi = 2Chainz
    Butterfly Tattoo = LA Sign

  54. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Yea aite, you pussy duke, imma slap fiya out you if I wake up in time
    ^^^

    Whatever mane. Fuck alla you’s with Kev’s baby mamma’s dick.

  55. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Yea aite, you pussy duke, imma slap fiya out you if I wake up in time

    > ight i’m off this!

    good day, sirs.

  56. donkey punch Says:

    Damn how am I gonna say this shit?
    Hey – hey dad, yeah it’s your boy
    Remember me? I wanna talk to you scrap

    I remember being kicked out the house
    Cause I looked just like you
    Said I’d be nothing but a crook
    Just like you

  57. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Fuck is a Chevy Woods anyway?

  58. donkey punch Says:

    Chea, serious question for you

    why you so obsessed w/Afrikans

    >his people been obsessed with the lessons of the kemet scholars b

  59. Casket Face Says:

    beans was in crowd the like “naaaaaain, nigh lik dis i wish raindrops wud fall-all-all-all alll NIGH like DIS”

  60. Jersey*Made*me Says:

    C’mon man Jigga couldn’t let that happen, the nicca is wearing a t-shirt and got a garden animal hanging off his grill.

    ^^

    This pic is fucking hysterical…but he could’ve left the nigga in the crowd if he was on some bullshit.

    Hov mastered not scaring away the money. Beans couldn’t seperate the two.

  61. Chief Ali Says:

    How? Cause Jay still acknowledges him in public?

    These niggas are so afraid of speaking out against the Camel but what are the benefits to staying silent?

    He didn’t even get to be in the picture! WTF?

    —-

    IMO that speaking out to the media/other outlets is weak bitch shit when you could address the issue w/the individual directly

    even if some of them dudes have legitimate gripes with the Camel they come off looking like scorned women…thats why I respect Curren$y even though all of his music ain’t for me…that brother left Cash Money after peeping his career wasn’t going nowhere with that camp and started his own movement to FEED HIMSELF

    Beans and them been in the game long enough, why they ain’t go that route?

  62. Troubleshooter1900 Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:
    May 14th, 2012 at 12:37 pm

    Yea aite, you pussy duke, imma slap fiya out you if I wake up in time
    ^^^

    Whatever mane. Fuck alla you’s with Kev’s baby mamma’s dick.

    ^LMAO.

    both comments, lmao.

    LMAO

  63. S.I.C.K Says:

    *throws yellow card*

    Leave Jerz alone!! Y`all don`t know all the facts.Babymothers are spiteful hateful creatures when you no longer pipe em down.Kids start pitting one parent against the other,and other assorted bullshit.

  64. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    All Chris needs is to reinvent himself
    ^^^

    Nah, I think it’s pretty clear at this point that nobody gives a fuck about a Young Chris solo career.

  65. ChainHeavy Says:

    I really think Jay is powerful enough that he could end you if you’re not already entrenched as an earner.Youll be on the Grindtime DVD circuit rapping for a pittance.

  66. Casket Face Says:

    battle rappin’ DVD’s are for niggas that just can’t let go of the fact nobody gonna sign you real and it’s over.

    …it’s like the d-league for rappers and niggas that don’t get the message

  67. Chief Ali Says:

    Nah, I think it’s pretty clear at this point that nobody gives a fuck about a Young Chris solo career.

    —-

    negus wasn’t checking for Titty Boi either until he hit that reset button and switched up the flow a lil bit

    i never count anyone out, this game is funny like that

  68. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    IMO that speaking out to the media/other outlets is weak bitch shit when you could address the issue w/the individual directly
    ^^^^

    That nigga Jigga ain’t answering any phone calls from them State Property hobos.

    And Jay kinda sabotaged all those dudes careers anyway.

    Beans’ The Solution, Leslie’s Free At Last & the YG’s Brother’s From Another were weak sauce compared to the albums they released when Dame was overseeing shit.

    None of them have fully recovered from those flops.

  69. Jersey*Made*me Says:

    Nah, I think it’s pretty clear at this point that nobody gives a fuck about a Young Chris solo career

    ^^

    True. But he’s better than Meek from the little Meek shit i’ve heard.

    If it’s about the music like yall niggas always say,Chris has better music and rhymes.

  70. tHe kiD fRanKiE Says:

    I wanted to walk just like him (remember?)
    wanted to talk just like him (word)
    often momma said I look too much
    and I thought just like him (it could happen)
    wanted to drink Miller nips
    and smoke Newports just like you
    but you left me, now I’m goin to court just like you
    I would say “my daddy loves me and he’ll never go away”
    bullshit, do you even remember December’s my birthday?
    do you even remember the tender boy
    you turned into a cold young man
    with one goal and one plan

  71. Yasser Pair-a-gats Says:

    Chief Ali Says:
    May 14th, 2012 at 12:36 pm
    Chea, serious question for you

    why you so obsessed w/Afrikans

    ^

    Chief you continue to believe that deep down, I have some horrendous racism toward black people.

    Let me clear the air: it’s absolutely true.

    None of you people work and you all smell like dog piss, no shots.

    So let me clear the air right now: people with Black skin are an inferior race.

    *puts hood on head*

    *leads a Klan rally*

    *hood accidentally comes off*

    *crowd is aghast that I’m not white*

    youtube.com/watch?v=2i9iTYe6tEk

  72. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    negus wasn’t checking for Titty Boi either until he hit that reset button and switched up the flow a lil bit
    ^^^

    Tit been ill tho. Word to both Playaz Circle albums.

    But a name like Titti Boi ain’t selling any CD’s in Wal-Mart.

    Young Chris has been putting out work ever since he left Roc. Through his Interscope deal & now his Division 1 deal with Rico Wade.

    His album will NEVER come out.

  73. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Chea’s the GOAT but he consistently makes me uncomfortable with his comments.

    *daps*

  74. Kush Kennedy Says:

    Tit been ill tho. Word to both Playaz Circle albums.

    But a name like Titti Boi ain’t selling any CD’s in Wal-Mart.

    Young Chris has been putting out work ever since he left Roc. Through his Interscope deal & now his Division 1 deal with Rico Wade.

    His album will NEVER come out.

    ^
    Does rapping skills matter at all anymore?

    Young Chris was rapping circles around 2chainz at 16

Leave a Reply