займ с плохой кредитной историей онлайн

Lloyd Banks – V6: The Gift (Artwork)

Lloyd Banks unveils the official artwork for his delayed mixtape V6: The Gift.

Previously: Lloyd Banks – Open Arms


AddThis Social Bookmark Button

30 Responses to “Lloyd Banks – V6: The Gift (Artwork)”

  1. Tong Po Flo Says:

    V8 Fusion Tea > V6

  2. tHe kiD fRanKiE Says:

    I really live this jet life shit minus da weed

    My gawd!!!!!

  3. b Says:

    Itouch back i touch back.

    *wale 2 steps it up*

    slight work ,slight work,the rice worked, the rice worked

  4. b Says:

    Late pass,I wasnt aware mike woodson rapped under the moniker trae the truth.

  5. b Says:

    you graduated from that fag college you mad gobbage
    I done broke up mad chronic on as promised.

  6. tHe kiD fRanKiE Says:

    7 days in da peace sign n u already got s 8 top down tits out n da whip only reason I ain’t finish cuz we saw dat movie where Steve Harvey sold us out

    Yep 00 is back

  7. Troyvul Says:

    Premier Politics 1.5 >

    Cruising Around yesterday to that ish effortlessly

  8. tHe kiD fRanKiE Says:

    These niggas be payin for pussy

    (max b laugh)

  9. b Says:

    father, I have failed you

  10. Troyvul Says:

    Daps 00, b, tpf, all da rest of the screenames

  11. 7v5a7 Says:

    Premier Politics 1.5 >

    Cruising Around yesterday to that ish effortlessly
    ^^^^
    Co-Sign. Sir Michael put out another banger

  12. Eastern_Digital Says:

    >>>> Lupe

    The Superstar Remix just came in on the iPhone and after Jeezys verse I was like get this boring shit outta here Im just waiting to hear Tips verse.

    Failure is a dope song the
    “When I was +po’+ I was +lo’+
    Now me and my +chaps+ cop +Purple Label+”

  13. Yasser Pair-a-gats Says:

    V12 Benz > V6 Lloyd Banks

  14. Yasser Pair-a-gats Says:

    #OBlock

    #BangBang

  15. Free J Says:

    *daps ED, Troy, b, tkf, etc.*

  16. Free J Says:

    who even listens to lloyd banks anymore?

    “when ya run is over jus admit when its at its end” – Eminem

  17. b Says:

    *daps free j*

  18. Das racist Says:

    who even listens to lloyd banks anymore?

    ^^^^^^

    I checked out the last mixtape, but it was a waste.

  19. donkey punch Says:

    the big homie speez got a new track addressing the c-section

    be on the lookout

    #themethlabteam

  20. Das racist Says:

    >>>> Lupe

    ^^^^^^

    Nosign.

  21. b Says:

    I had some fun times on backpage but it became clear to me that its not for me anymore. The last time I went to fuck a bitch off there, I get to the spot before her, she walks in, asks her friend who is that?(I’m handsome). Her friend like, he here for you, she like, word? Long story short, iM GOOD ON THAT. Them hoes should ber paying me.

  22. Free J Says:

    >>>> Lupe

    ^^^^^^

    Nosign.

    ^^^

    lol truth. lupe is nice. you shouldnt even clicked download on banks tho lol

  23. Big_seth Says:

    Lupe the GOAT.

    No discussion

  24. Free J Says:

    yo so i said fuck it and and started dissin rappers anyways cuz i dont really give a fuck. its gonna be a bonus track on this EP but it needs to be said.

  25. Big_seth Says:

    Free J
    0 mins ago
    yo so i said fuck it and and started dissin rappers anyways cuz i dont really give a fuck. its gonna be a bonus track on this EP but it needs to be said.

    ^^

    Name names nigga

  26. Das racist Says:

    Wasalu says the first single from F&L 2 drops on May 22nd, hopefully Atlantic doesn’t fuck that up.

  27. Bones Jackson Says:

    yo so i said fuck it and and started dissin rappers anyways cuz i dont really give a fuck. its gonna be a bonus track on this EP but it needs to be said.

    ^^

    Nah you give a fuck. That’s why you tellin..

  28. Rajon Trondo Says:

    cosign penning diss tracks against various commentors and keeping em on ice in case the need to let the choppa sing arises

  29. Free J Says:

    Name names nigga

    ^^^

    kreayshwn, lil b, future, 2 chainz…fuck this. this is how its gonna start.

    Kreayshawn writes raps with a crayon
    Her garbage ass songs make me wanna do a face palm
    But i rather hit her with a E. Honda straight palm
    Til i get her lookin like a picasso face drawn

  30. Eastern_Digital Says:

    no-sign checking for the new stuff of most rappers I was listening to in 2006/7

    RIP
    Lupe
    Juelz
    Jr Writer
    Jada
    Killa
    Styles

Leave a Reply