займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Jay-Z – Empire State Of Mind (Live at YouTube Upfront Presentation)

Hov made a surpsise guest appearance at the Beacon Theater in New York City to perform “Empire State Of Mind” for YouTube Upfront Presentation. Grand opening, grand closing.

Props to RapUp.

Previously: Jay-Z & Kanye West – No Church In The Wild (Behind The Scenes)


AddThis Social Bookmark Button

27 Responses to “Video: Jay-Z – Empire State Of Mind (Live at YouTube Upfront Presentation)”

  1. Captain Planet Says:

    Charissa >

    dilo7031.files.wordpress.com/2009/08/ct1.jpg

  2. Captain Planet Says:

    Yea Dallas probably got this one tonight

    Don’t know about them Knickerboxers …

  3. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol! this shit look like an impromptu performance for assembly at the high school auditorium.

  4. Captain Planet Says:

    OMG !

    This is who they got regulating Skip ?!?!

    frankrank.com/usercontent/item/org_item_1284470822.jpg

  5. Jackson7 Says:

    *punches fire extinguisher and tears up hand/wrist*

    *calls in sick to work*

    *still gets paid*

    *has sex with Ciara all day and makes her braid my peasey hair while we watch the Knicks win game 3, afterwards*

    *is #1*

  6. Son of Ether Says:

    The northern California mom accused of having sex with her teen son had been estranged from the boy almost his entire life when she hunted him down on Facebook last year, a law enforcement source told the Daily News.

    “It appears she hadn’t had any contact with the son for 15 years, and now he’s 16,” the source told The News.

    “She contacted him late last year via Facebook and was sending him messages inappropriately,” the source said.

    Police in Napa, Calif., were serving a search warrant in early March when they found Mistie Atkinson, 32, and the son in a hotel room, authorities said.

    She was arrested and charged with four felonies including incest, oral copulation with a minor and contacting a minor for sex using electronic communication.

    The fourth charge involves Atkinson sending “nekkid” photos to the teen, a prosecution source told The News.

    Atkinson has pleaded not guilty and faces up to five years in jail if convicted.

    She is due back in court May 10.

    ^
    SMH

  7. Captain Planet Says:

    Grand opening, grand closing

    —————-

    As a hip-hop fan, I am blessed and cursed with Jay-Z lines describing most of my life

  8. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Don’t know about them Knickerboxers …

    >*plays the wrap it up box*

    not dem celts tho! home court advantage means takeover.

  9. Troubleshooter1900 Says:

    dilo7031.files.wordpress.com/2009/08/ct1.jpg

    ^That stomach looks like it can ride that THANG real professional like. Niggas know nothing about that. Them isolated muscles that can move in a very soothing rhythmatic way.

    I can dig it.

  10. Captain Planet Says:

    frankrank.com/item/Charissa-Thompson/5684/Charissa-Thompson-8736.html

    —————–

    Woop !

  11. Jackson7 Says:

    Dallas cant beat OKC without 2012 NBA Defensive Player Of The Year Tyson Chandler who now plays for the Knickerbockers..

    RIP Dirk

    TAKE DAT WITCHOOOOOOOOOOOOOO

  12. hood trill stunting aka trap day man Says:

    dilo7031.files.wordpress.com/2009/08/ct1.jpg

    >O! ight…

  13. Troyvul Says:

    Lisa Salters> Dont look like a “dime” now but man her milf potential is through the roof, investment.

  14. Captain Planet Says:

    Jackson7 Says:
    May 3rd, 2012 at 12:45 pm

    *punches fire extinguisher and tears up hand/wrist*

    *calls in sick to work*

    *still gets paid*

    *has sex with Ciara all day and makes her braid my peasey hair while we watch the Knicks win game 3, afterwards*

    *is #1*

    ——————-

    LOLOLOLOL

    Athlete Lifestyle >

    Rockstars only got them beat because they don’t work as hard and aren’t judged by goals such as championships and MVPs

    And at the upper level the groupies are more passionate

  15. Captain Planet Says:

    ^That stomach looks like it can ride that THANG real professional like. Niggas know nothing about that. Them isolated muscles that can move in a very soothing rhythmatic way.

    I can dig it.

    ————————

    This nigga TS maaaaaannn …

  16. Jackson7 Says:

    knicks is like 50 – 3 without Amare Stoudemire anyway…

    nigga is a bumbling stumbling ballhog turnover machine on offense..

    he plays no defense… he be escorting niggas to the rim, giving them hors duerves and valet service and whatnot…

    steve nash taught him that in phoenix…ask parker and Duncan

  17. hood trill stunting aka trap day man Says:

    frankrank.com/item/Charissa-Thompson/5684/Charissa-Thompson-8736.html

    >swate!

  18. LeRoy Green Says:

    Only fuck niggas come from oklahoma.

    MAVS NIGGA

  19. cOLD Says:

    Atkinson

    ^ what she look like?

  20. Captain Planet Says:

    Troyvul Says:
    May 3rd, 2012 at 12:48 pm

    Lisa Salters> Dont look like a “dime” now but man her milf potential is through the roof, investment.

    ——————

    !?!?!

    She’s 46 ! Grandma yyou’d like to fuck investment ?!?!?

    Now I know there really are niggas that watch Granny porn

  21. Jackson7 Says:

    Troyvul Says:

    May 3rd, 2012 at 12:48 pm
    Lisa Salters> Dont look like a “dime” now but man her milf potential is through the roof, investment.

    ————–

    cosign… she look like she working with some tittyballs too..
    BEEN a fan..

    but ill be damn if she dont ask the stupidest questions at halftime and after games.. she has no clue wtf is goings on

  22. Troyvul Says:

    She’s 46 !
    ^
    Thats old???

    *Backs out the room slowly*

  23. Captain Planet Says:

    but ill be damn if she dont ask the stupidest questions at halftime and after games.. she has no clue wtf is goings on

    —————–

    It’s true …

    Women that are hot and truly know some shit about sports >

    One of my weaknesses

    Had a Beadle crush, now I’m team Charissa

  24. LeRoy Green Says:

    RIP Dirk

    ^^^^^^

    If we dont get D Will over the summer then Mark Cuban gonna be lookin like a real dumbass for not resigning Chandler and Barea.

    Dirks 1st ballot Hall Of Fame regardless tho.

  25. Captain Planet Says:

    Troyvul Says:
    May 3rd, 2012 at 12:53 pm

    She’s 46 !
    ^
    Thats old???

    *Backs out the room slowly*

    —————-

    ?!?!

    I’m saying if she ain’t a milf by 46 when is she gonna be one ?!?!

  26. Jackson7 Says:

    still LMAO @ D-Wade.

    Gabrielle Union said, “Dwyane… call your wife and tell that bitch you aint never coming home… NOW NIGGA!!..”

    son was like, ‘Hello Wifey?… umm… im not coming home no more… AND ill see you in court about dem kids…no shots tho… HOLLA!….”

  27. Kush Kennedy Says:

    If we dont get D Will over the summer then Mark Cuban

    ^
    I think y’all gonna end up with social security steve (he’s still playing at a HIGH level tho) and make a big deal out of it. A steve and dirk reunion.

    I’m a spurs fan tho, I don’t give a fuck about the mavs.

Leave a Reply