Video: Ransom – My God Freestyle

“Winter is coming…”

Ran gets his Ned Stark on over Pusha T’s “My God”, as filmed by Forbez DVD.

Previoulsy: Ransom ft. Jay Rock & Kendrick Lamar – Pray For Me


AddThis Social Bookmark Button

16 Responses to “Video: Ransom – My God Freestyle”

  1. Jackson7 Says:

    rex hussla Says:

    April 27th, 2012 at 2:17 pm
    Rutgers wide receiver Mohamed Sanu was the victim of a draft-night prank which led him to believe he was being taken in the first round by the Cincinnati Bengals.

    Sanu received a phone call prior to Cincinnati making the 27th overall pick from someone identifying himself as a member of the Bengals, according to Sanu’s agent, Mike McCartney.

    Sanu and his draft party celebrated until everyone saw the name of guard Kevin Zeitler flash across the TV screen as the Bengals’ selection.

    “Very cruel prank call to a Sanu tonight,” McCartney posted on Twitter. “[It’s] very sad that someone would do that.”

    ^

    what kind of ether is this?

    ———-

    i died when i read that earlier..

    thats that, “oh well…Verizon Wireless is still hiring” ether

    lmao @ all that champagne and “thank you jesus!!” for nothing

  2. tHe kiD fRanKiE Says:

    1.5hr comeback and niggas still shootin

    Ether Friday>>>>>

  3. b Says:

    ZIPS made b think about doing “more songs like Daughter”

    Nigga quit that thug shit immediately..b next tape gon sound like b.o.b..might even change his name to b.r.a.n.d.o.n

    ^ I’m a nightmare to them niggas.emphatic no sign

  4. Jackson7 Says:

    shitsquad was posting all kinds of links with wack rapping and fake features and whatnot..

    LMG shined the light of the Sun on them homothugs and shut all that overzealous shameless wack promotion down…

    FACT

    in addition, truthserum revealed they paltry fan interest by the numbers and the rest was history…

    RIP SMHipsSquad

  5. The absence of Heat Says:

    Ransom >>>

  6. rex hussla Says:

    lmao @ all that champagne and “thank you jesus!!” for nothing

    ^

    hahahaaa…man, he definitely shed a couple tears from that one

  7. Son of Ether Says:

    S.K.T

    I dont wanna see no words, apologies, reasons, becauseofs..where the songs???????????????????????????

    ZIPS last SONGS shut down LMG

    S.K.T

    Respect it or go make a record
    —————

    Ransom >>>

    ^
    This..fuck that v neck swag he came out of jail with tho

  8. tHe kiD fRanKiE Says:

    Bwahahahahah distorted realities sometimes u gotta laugh at niggas

    @kush88
    You lost

  9. Jackson7 Says:

    imaginary niggas had real niggas online stressed out as the first callers to podcasts talmbout “WHERE THEM LMG NIGGAS!!!… WHERE THEY AT??!!!… WHERE RJ AT?????….SPIT SUMPIN AMP!!!!!SPIT SUMPIN AMP!!!SPIT SUMPIN AMP??!!!!..”

    ..LMG BEEN won…

    we on vacation…hiatus…

  10. Kush Kennedy Says:

    hiphopdx.com/index/news/id.19545/title.nas-baby-mother-carmen-bryan-slams-daughters

    ^
    Worldstar.com/index/videos/id.h03-5MUT/MUST-SEE/title.carmen-bryan-slams-daughters

  11. Son of Ether Says:

    Sanu will get that call from the Jets later on today..he’ll be perfect in green n white catching bombs from SanBow

  12. tHe kiD fRanKiE Says:

    Was SKT?

  13. Jackson7 Says:

    feces just wanna hear that new LMG shit..

    son is fiending for that imaginary rap shit…

    i can dig it..

    i like it too

  14. Son of Ether Says:

    This kizza Francessa been goin on for 2 hours with this dead Yankee kizza…nigga the knicks rangers jets giants are active..I hope espn radio is better on FM..I hate all them kizzas over there, lundberg, kay, and that nigga stephen A though..ugh @ ny radio

  15. Son of Ether Says:

    S.K.T = Shellz Killed That

    lol at LMG aka The Spinners

  16. tre Says:

    lol, never thought I’d see a Game of Thrones reference on Nah

Leave a Reply