займ с плохой кредитной историей онлайн

Emilio Rojas – Climax (Remix)

Emilio Rojas goes in over Usher’s ‘Climax’.

Download: Link

Previously: Emilio Rojas – Who Am I (Video)


AddThis Social Bookmark Button

11 Responses to “Emilio Rojas – Climax (Remix)”

  1. Free J Says:

    @Land – appreciate it but this project im workin on is gonna be half and half. at the very least the concept is dope and i dont wanna say it til it all comes to fruition. im a use this as part of my proposal i gotta send to Monster Energy Drink

  2. b Says:

    I won’t say no names
    ’cause FEDS ain’t playin’ no games
    For major Cocaine they sent jakes to raid your domain
    I got brains, mega ice on my gold chain
    Poetic fame, laid back in the stretch Range
    Paid Mack without the suede hat, just plain
    What’s left to explain?
    We went from Pyramids to projects
    From projects to material objects
    Still imperial, one and the same
    Gunnin’ the same
    Floss ’till I’m a Hundred and change
    Pop corks off Louis the 13th bottles of Champaigne
    Donald Goines thug
    Hollow point slug
    I got a major team destroyin’ you scrubs
    This is what we call love
    My Duns brawl in mess halls
    Transport quarter Ki’s in Lex doors
    My Son showed me the World and said “It’s Yours”
    It’s your choice, Sixes or Fours
    Bitches or whores
    This division is yours
    Just keep it real and live for the cause
    Keep your steel ’cause shit is a war, this shit is a war.

  3. b Says:

    no mas rojas

  4. b Says:

    free j got that lil wayne work ethic

  5. Free J Says:

    @ b – sup lol im writing shit right now…this song has taken me liek3 days to write and is gonna end up being one long verse…about 36 bars

  6. b Says:

    @ b – sup lol im writing shit right now…this song has taken me liek3 days to write and is gonna end up being one long verse…about 36 bars

    ^ Know the feeling. I will spend days on one line if it takes that, some verses write themselves , but even those verses may take me a lil while. I have a rule, I can make anything rhyme, some shit just gon take time.

  7. Kush Kennedy Says:

    My Duns brawl in mess halls
    Transport quarter Ki’s in Lex doors
    My Son showed me the World and said “It’s Yours”

    ^
    I liked these bars

    Who this?

  8. b Says:

    I liked these bars

    Who this?

    ^ Half a mil. Rest in peace. He was a firm standout member in my opinion. If you like az, and nas you will like half a mil. download that milion album.

  9. b Says:

    Nigga half a mil was prolly the last of the non forced multi niggas. Fabs multis might sound forced, but he be saying some shit. I remember when niggas wasnt even rhyming they whole verse like that,.

  10. Kush Kennedy Says:

    If you like az, and nas you will like half a mil.

    ^
    Thas what’s good, I’m finna download.

    Where he from?

  11. Kush Kennedy Says:

    Nigga half a mil was prolly the last of the non forced multi niggas

    ^
    This is a gift if you ask me.

Leave a Reply