Jim Jones ft. Trav – Show Off

Vampire Life 2: F.E.A.S.T. The Last Supper drops May 1st.

Download: Link

Previously: Jim Jones – Vampire Life (Commercial)


AddThis Social Bookmark Button

68 Responses to “Jim Jones ft. Trav – Show Off”

  1. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Gotta respect Trav’s hustle.

    He moved from a lower tier G-Unit weed carrier to a mid level Byrd Gang weed carrier.

    Congratulations.

    He should be carrying weed for one of the GOATs in no time.

  2. cOLD Says:

    Chrissy’s bitch rap

  3. 7v5a7 Says:

    Gotta give B.O.B credit, he could of went the kept it real route like his grand hustle labelmate Young Dro, but he would be on the shelf just like him. But in the end, T.I. won with that signing

  4. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    F.E.A.S.T.
    ^^^

    Jimmy sure loves awkward acronyms

  5. Bones Jackson Says:

    I wish Nah actually posted real news articles instead of some of this rental rap. The Nah residents actually have very good opinions on many articles of news that aren’t posted here and at least that shit don’t degrade into race/political bullshit.

  6. London Bloke Says:

    How was the Gunplay show Amp?

  7. Eastern_Digital Says:

    How was the Gunplay show Amp?

    ^^^
    co-?

  8. b Says:

    How was the Gunplay show Amp?

    ^ Roff. How much sodium in soy sauce(c) mobwives

  9. Eastern_Digital Says:

    Is this the same Trav that was in Team Arli$$/D-Block?

  10. Yasser Pair-a-gats Says:

    The nicca to the right of Capo look like Beetlejuice in the face … no shots.

  11. Yasser Pair-a-gats Says:

    howard.tv/originals/wackpackbowling/img/cast/beetlejuice.jpg

    ^

    Someone tell me I’m lying tho.

  12. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    How was the Gunplay show Amp?
    ^^^

    It seemed like someone had made a mistake & paid Gunplay BEFORE he performed.

    That nigga hit the stage lit & barely performed. He rapped a lil but by the end of the night, he put the mic down & just pantomimed along with the records the DJ was spinning. After every other song he needed a shot.

    Reminded me of a crackhead who you give a couple of dollars to do something, but you make the mistake of paying him in advance & he shows up cracked out of his mind, doing the job’s bear minimum so he can hurry up & get back to the crib to smoke more crack.

    Something like that.

  13. Eastern_Digital Says:

    It seemed like someone had made a mistake & paid Gunplay BEFORE he performed.

    That nigga hit the stage lit & barely performed. He rapped a lil but by the end of the night, he put the mic down & just pantomimed along with the records the DJ was spinning. After every other song he needed a shot.

    Reminded me of a crackhead who you give a couple of dollars to do something, but you make the mistake of paying him in advance & he shows up cracked out of his mind, doing the job’s bear minimum so he can hurry up & get back to the crib to smoke more crack.

    Something like that.

    ^^^
    damn.

  14. Eastern_Digital Says:

    The nicca to the right of Capo look like Beetlejuice in the face … no shots.
    Yasser Pair-a-gats Says:
    April 19th, 2012 at 10:58 am

    howard.tv/originals/wackpackbowling/img/cast/beetlejuice.jpg

    ^

    Someone tell me I’m lying tho.

    ^^^
    I’d say more like a young KRS-One. nhjic

  15. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Trav look lilke a young Don Cheadle from Hotel Rwanda.

  16. Yasser Pair-a-gats Says:

    Don Cheadle

    ^

    Don is that nicca.

    I picture him getting kizza puss by the metric ton.

    Or he takes the D in the B.

    One of the two.

    I can never tell with these dark skinnt artsy fartsy well spoken niccas.

    All of them either stay slaying beautiful kizzas broads or they’re fruit-pie status…one of the 2.

  17. jderrida Says:

    So, if your black (blackblack) articulate and cultured your either swimming in white women or gayer than b?

    hm?

  18. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I can never tell with these dark skinnt artsy fartsy well spoken niccas.

    All of them either stay slaying beautiful kizzas broads or they’re fruit-pie status…one of the 2.
    ^^^

    Truth.

    Either their on their Seal/Heidi Klum shit or they take the banana in the tailpipe.

  19. Yasser Pair-a-gats Says:

    jderrida Says:
    April 19th, 2012 at 11:09 am
    So, if your black (blackblack) articulate and cultured your either swimming in white women or gayer than b?

    hm?

    ^

    Nicca I’m not taking shots I’m just saying that’s what I be seeing in the Chi, don’t be all aggy. These artsy niccas with ironic tattoos who be renting out galleries and doing group art shows and performances and shit are either slaying top-shelf white model bitties or they fruity. What’s so hard about that. [ll]

  20. Eastern_Digital Says:

    Don Cheadle

    ^

    Don is that nicca.

    I picture him getting kizza puss by the metric ton.

    Or he takes the D in the B.

    One of the two.

    I can never tell with these dark skinnt artsy fartsy well spoken niccas.

    All of them either stay slaying beautiful kizzas broads or they’re fruit-pie status…one of the 2.

    ^^^^
    lmao

    Chea Top 5 DOA nh

  21. London Bloke Says:

    Or he takes the D in the B.

    or they take the banana in the tailpipe.

    ^

    peacee

  22. why? Says:

    Maybe in NY JImmy is a legend but to the rest of the world he will always be a one hit wonder.

  23. jderrida Says:

    Nicca I’m not taking shots I’m just saying that’s what I be seeing in the Chi, don’t be all aggy.

    ^^^

    lol

    Nah, not aggy.

    That was a funny observation.

  24. cashmere cavalli aka snowbunny sampson Says:

    Jimmy is a legend for his quotable sound clips….music not so much

  25. jderrida Says:

    Chea maybe on to something.

    Google image Don Cheadle’s main bitch.

    Bridgid Coulter…

    Type of chick a gay nigga wife up to avoid any rumors.

  26. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    If French scooped up a couple of these NY mixtape vets as his Coke Boyz instead of those nondescript niggas he’s running with, he might have something there.

    French x Uncle Murda x Ransom x Grafh
    ^^^

    I’d buy download an album a mixtape from this group.

  27. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Slap Ya Kufi Off = GOAT euphemism for physical violence in the past decade.

  28. Yasser Pair-a-gats Says:

    jderrida Says:
    April 19th, 2012 at 11:24 am
    Chea maybe on to something.

    Google image Don Cheadle’s main bitch.

    Bridgid Coulter…

    Type of chick a gay nigga wife up to avoid any rumors.

    ^

    She got two kids with him tho.

    And damn she ain’t even that bangin.

    Wtf. C’mon Don. I expect Mila Kunis or better. Get on that shit son.

  29. Yasser Pair-a-gats Says:

    French x Uncle Murda x Ransom x Grafh

    ^

    Nah Frenchie doesn’t wanna dilute his brand by associating with wack niccas.

    Same reason why Baby won’t let Drizzy collab with niccas like Lil Brother.

  30. b Says:

    I really thought marv was the fuckboi svengali, but marv>>>>>jderrida

    It aint even close.

  31. b Says:

    Nah Frenchie doesn’t wanna dilute his brand by associating with wack niccas.

    Same reason why Baby won’t let Drizzy collab with niccas like Lil Brother.

    ^ Who wacker than baby tho?

  32. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Nah Frenchie doesn’t wanna dilute his brand by associating with wack niccas.
    ^^^^

    The cats I named would be an improvement over the current Coke Boyz roster.

    Those niggas will never blow. EVER.

  33. Kush Kennedy Says:

    French x Uncle Murda x Ransom x Grafh

    ^
    I’d buy this album.

    Get a couple Max B hooks from the phone.

  34. Yasser Pair-a-gats Says:

    Haha yeah Coke Boyz are wack lol

    Chinxz Drugz … FOH, son.

  35. jderrida Says:

    This means so much to you.

    Its all just pixels and lights.

  36. b Says:

    This means so much to you.

    Its all just pixels and lights.

    ^ LOL nah. Seriously tho, how Rihanna breaking up bud on a nigga head?

  37. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    If you’re a mid level rapper with a mixtape/internet buzz, the supergroup is the new way to go. Team up with some like minded artists & you share fans as well as resources. It’s another check as well as a promotional tool.

  38. Eastern_Digital Says:

    co-sign Ransom and Uncle Murda. No-sign Grafh tho

  39. Bricktop Says:

    Dres: D-r-e-s.

  40. Eastern_Digital Says:

    For what it’s worth: Coke Boyz aren’t that horrible as far as weed carriers go

  41. jderrida Says:

    If you’re a mid level rapper with a mixtape/internet buzz, the supergroup is the new way to go. Team up with some like minded artists & you share fans as well as resources. It’s another check as well as a promotional tool.

    ^^^

    For the first two.

    Then the game gets over saturated with shitty groups.

    Soon be more super groups than individual artist.

  42. b Says:

    Eastern_Digital Says:
    April 19th, 2012 at 11:42 am
    co-sign Ransom and Uncle Murda. No-sign Grafh tho

    ^ You love that basic preschool rap huh. Grafh will rap circles around these niggas.

  43. jderrida Says:

    Wack?

    Rapping about out balling niggas >>> Rapping about niggas in a comment section

    Birdman never got screamed on in a conference call, but he wack?

  44. Jersey*Made*me Says:

    LOL@Grafh even being on a song with Ransom…

    @b,you gotta be joking.

    Ran>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Grafh

    Not even close,why is this discussion happening?

    Matter fact,if I knew a Grafh song I would compare it,but NOBODY knows a Grafh song,LOL

  45. LeRoy Green Says:

    That Future album is fuckin TRASH. I want a refund for my blank memorex cd.

  46. Kush Kennedy Says:

    Birdman never got screamed on in a conference call, but he wack?

    ^
    Birdman rhymes the same words on some Juelz shit, foh.

    I’d rather hear a Mannie Fresh verse than a birdman one.

  47. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    That Future album is fuckin TRASH. I want a refund for my blank memorex cd.
    ^^^

    It has it’s moments tho. I could take half the album & add em to the 6 or 7 songs I really liked from the mixtapes & make a better album but that’s because Future tries to be a real rapper too much. The production isn’t mind blowing but it does the job. If he just embraced his inner BasedGod and spit that nonsensical Auto-Tuned shit over the whole thing, he woulda been better off.

  48. Yasser Pair-a-gats Says:

    Co-sign Birdshit being an epically mentally challenged rapper.

    His old shit with Mannie Freezy (the BIG TYMERZ shit) was classic but a lot of you niccas wasn’t babies back then.

    Fuck with me if you remember the line “I JUST BOUGHT ME A PLATINUM FOOTBALL FIELD”

    rapgenius.com/posts/My-kingdom-for-a-platinum-football-field

    lolololol … classic

  49. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Matter fact,if I knew a Grafh song I would compare it,but NOBODY knows a Grafh song
    ^^^

    True. Doesn’t mean he doesn’t have any tho. I had a homemade Grafh comp that I hooked up a while back. Need to zip that up for y’all.

    He might be one of the better rappers that no one cares about.

  50. Bricktop Says:

    If you can’t appreciate a Birdman verse for what it is, then I feel sorry for your mother.

  51. Kush Kennedy Says:

    His old shit with Mannie Freezy (the BIG TYMERZ shit) was classic but a lot of you niccas wasn’t babies back then.

    ^
    This is the only Birdman verses that are tolerable.

    Mannie Fresh was crafting southern greatness on the boards

  52. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    The Big Tymers intros on all the OG Cash Money albums >>>>>>>>

    “I’m still tryin to buy the Saints bruh” (c) Birdman Sr.

  53. Yasser Pair-a-gats Says:

    kixandthecity.com/air-jordan-retro-vi-6-olympic-full-detailed-look/

    ^

    HELLS FUCK YES.

  54. harlem world Says:

    cosign old birdman verses mostly consisting of making death threats to b’g’s enemies, ballin and smutting out hoes

  55. b Says:

    Birdman never got screamed on in a conference call, but he wack?

    ^ Extremely, hoe. LOL

    @ JErz lyrically I’m more impressed with grafh. Randy is a lox knockoff.

  56. b Says:

    papoose flashback>>>>>

  57. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    “Pop that Cryst, pop that Mo’
    Slap that bitch, punch that hoe” (c) Bryan Williams

  58. Nah'sOnlyWhiteBoy Says:

    Harry Fraud will surpass Dr. Dre, RZA, and every producer except Kanye. Dude is out of this world. Go whitey!!!!!!

  59. Kush Kennedy Says:

    “Pop that Cryst, pop that Mo’
    Slap that bitch, punch that hoe” (c) Bryan Williams

    ^
    That “everybody get your roll on” type of flow.

    Lil B is the only one that still does it, its wildly entertaining and ig’nant.

  60. THe KiD FRanKiE Says:

    Nosiness Any Birdman slander

    Belee dat

  61. harlem world Says:

    damn rihanna looking bad lately

  62. jderrida Says:

    Birdman >>>

  63. Harlem World Says:

    Cash Money Is An Army >>>>>>

  64. Jersey*Made*me Says:

    Randy is a lox knockoff

    ^^

    Harsh….

    and LIES

  65. why? Says:

    Mannie Fresh Cash Money era >>>>>>>>

    After the Roc it was the second best label in the 2000’s.

  66. Bricktop Says:

    I wish I could hop in a time machine and see just how long Woody Harrelson lives for (assuming he dies from natural causes).

  67. Troyvul Says:

    Chicks that are DTF >

  68. Kush Kennedy Says:

    Birdman’s head be showing up on a dragonball radar, no homo.

Leave a Reply