Kirko Bangz ft. 2 Chainz & Juelz Santana – Drank In My Cup (Remix)

Juelz Santana makes his return to the music game by jumping on the official remix for Kirko Bangz’s ‘Drank In My Cup’. A video is on the way.

Check out behind the scenes footage from the video shoot below.

Previously: J. Cole – Drank In My Cup Freestyle


AddThis Social Bookmark Button

117 Responses to “Kirko Bangz ft. 2 Chainz & Juelz Santana – Drank In My Cup (Remix)”

  1. verses Says:

    FYI and completely Left Field:

    That Theraflu track goes when you turn it up to ignorant levels and finish off 4 bags of that white stuff on a Friday night.

    I suggest everyone tries this. i think this is the way it was meant to be heard.

    But then when you check your credit card the week after….FML.

  2. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    KG at center >>> KG at power forward
    ^^^

    That’s how I play him in 2K.

  3. Kush Kennedy Says:

    Am I the only one that thinks Masta Killa is dope? Lol

    His verse on Da Mystery of Chess Boxing was groundbreaking

  4. EnglandRepresent Says:

    Co-sign that feeling of checking the bank account the weekend after getting on the yay in Australia and wishing death on yourself and your nasal cavities.

  5. MiddleClassJoe Says:

    verses needs to slow down. 4 bags?

  6. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    KG got the 2K fire emblem under him.

  7. Kush Kennedy Says:

    KG is eating Miami’s lunch and spitting at lady who made it

  8. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Am I the only one that thinks Masta Killa is dope? Lol

    His verse on Da Mystery of Chess Boxing was groundbreaking
    ^^^
    That verse, matched with the fact that he wasn’t really core Wu at that point made that his best performance on any Wu record.

    “Homicide’s illegal and death is the penalty
    What justifies the homicide, when he dies?”

  9. EnglandRepresent Says:

    verses needs to slow down. 4 bags?

    ^^Verses does need to slow down. Especially considering out here 1 x bag = $300. 4 x bags = 4 x $300 = $1200.

  10. hood trill stunting aka trap day man Says:

    sun…KG is beasting!

  11. hood trill stunting aka trap day man Says:

    that nigga trending twice on twitter.

    veteran rage, b.

  12. hood trill stunting aka trap day man Says:

    make that 5 times.

    gwtfoh Miami.

  13. Danny Ocean Says:

    almost 4 years later ye STILL cryin’ over the pussy.

    who’s ready to scrap over kim?

    ^
    cosign Amber > Kim

    Amber got that pussy that niggas can’t live without…

    that kinda pussy that make niggas create albums like 808s, crying in the bathtub with they clothes on, drinking topshelf hard liquor, no homo.

    that pussy that makes young rich reckless niggas like Wiz change they whole style and stance on women and convert to the institution of holy matrimony

    niggas run thru Kim and then leave that pussy and be totally fine afterwards.

    facts is facts, b

  14. verses Says:

    whats money between frineds and strumpets…

  15. hood trill stunting aka trap day man Says:

    CELTICS!
    DON’T GET GREEN’D ON!

  16. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    YeahRight!.com (Skit)
    ^^^

    Hmmm….

  17. Casket Face Says:

    yo why mtv ain’t giving ed lover no contract since his run BEEN up at power 105?

    ed lover c’mon son on MTV2 would be >>>>>

    no diss but sway just got that “i’m gracious to have a job” swag his interviews never get hype or have momentum …shits be meh at best.

    sway my dude but son…you had AMBER ROSE on the show b, you handing her tissues and shit like you ted koppel nigga it’s MTV. he need some of that “yo dawg” shit xzibit was on b.

Leave a Reply