Havoc: My Phone Was Stolen

So after all that bullshit yesterday, Hav called into the Power 105.1’s Breakfast Club this morning with some tall tale about how he left his phone at a gas station and those tweets were sent by whoever found it. Angela Yee and Charlamagne promptly and rightfully call bullshit on the story, but Hav insists that it wasn’t him popping shit about P on Twitter and that everything is all good. Even when they play an audio clip that sounds an awful lot like Havoc saying some of the same shit we read in those tweets, Hav swears up and down that it isn’t him. I mean, you listen to it and tell me what you think, but if you ask me, he doesn’t even sound like he believes what he’s saying himself. And let’s not forget that Sway says he text’d Hav after all of those Tweets went up and he got a response confirming that they were real. But then I suppose Hav could say that the same person who sent the Tweets could have replied to the text. In any event, this Twitter shit retarded Minya.

Previously: Shots Fired: The Start of Mobb Deep’s Ending?


AddThis Social Bookmark Button

72 Responses to “Havoc: My Phone Was Stolen”

  1. tHe kiD fRankiE Says:

    “I already know bout you, you like to get on dem X pills and jump in da shower wit ya homeboy, we kno you gay nigga”
    -jeezy to gucci

  2. Harlem World Says:

    bernard hopkins

    ==============
    bernard hopkins?!

    no way

    i mean – he might have that jailhouse mentality

    but nosign him being gay

  3. son of ether Says:

    LF:Yo did Whoo Kid stop making those True Stories series?

  4. E aka Mac with the Cheese Says:

    pop shit and apologize

  5. Jackson7 Says:

    Mobb Deep – “Clap (That Ass, Dude)”

  6. Harlem World Says:

    lol @ hip hop being the gay matrix

    i think it might be time to wrap it up – no homo

    destroy x rebuild

    becoming like disco music

  7. Jackson7 Says:

    FACTS

    bernard hopkins name in jail was “Soapy”

    do the math

  8. whywonttheseniggasSTFU Says:

    so…

    Cam is gay too?!

    wtf?!

  9. Harlem World Says:

    son of ether Says:
    April 10th, 2012 at 11:28 am

    LF:Yo did Whoo Kid stop making those True Stories series?

    =================================
    well he did mention jimmy iovines name in a bad light

    go figure

  10. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Usher
    ^^^

    Diddy had that nigga in swinger parties at 14-15, doing lines with DeVante, working late nights in the stu with L.A. Reid.

    Usher – My Way (Includes Anal Beads & KY Jelly)

  11. A Chick Says:

    Ludacris might be the only str8 rapper left.

  12. Harlem World Says:

    b hop still top 10 middleweights ever

  13. son of ether Says:

    This Woman Acting A Fool On Live TV: Sweet Brown – House Fire, No Time For Bronchitis!

    Sweet Brown >>>>>>>

    They gon turn this bitch into a song in 3,2…

  14. A Chick Says:

    Oh and Jay-Z.

    As long as Jay And J Cole is str8, I really don’t care who else gets outed.

  15. tHe kiD fRankiE Says:

    Diddy had that nigga in swinger parties at 14-15, doing lines with DeVante, working late nights in the stu with L.A. Reid.

    ^recipe for disaster

  16. Harlem World Says:

    Gay Cole

  17. tHe kiD fRankiE Says:

    Juicy J da last straight rapper

  18. Jackson7 Says:

    well he did mention jimmy iovines name in a bad light

    go figure

    ———

    i kinda wondered if son was talking reclkless in them stories… but i wish he keep going cause them shits is funny as hell..

    he was top comedic rookie of the year on the strength of them joints..

    the michael jackson story >>>>>>>>>>>>>

  19. Black Says:

    As long as Jay And J Cole is str8, I

    ^^^^^^^^^^

    Larry Johnson was living with the nigga. Two grown men who are millionaires have no excuse to cohabitate.

  20. Harlem World Says:

    those tranny rumors killed mase career smh

    i doubt it was true too

  21. E aka Mac with the Cheese Says:

    Larry Johnson was living with the nigga. Two grown men who are millionaires have no excuse to cohabitate.
    ^
    !!!

  22. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    niggas is gossips. smh.

Leave a Reply