займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Iggy Azalea ft. T.I. – Murda Bizness (Live in ATL)

Iggy brings out Cliff to support and perform their track together.


AddThis Social Bookmark Button

112 Responses to “Video: Iggy Azalea ft. T.I. – Murda Bizness (Live in ATL)”

  1. Bricktop Says:

    cosign having to put the fear of God in wifey at least once for the sake of maintaining a functional structured long-lasting relationship.
    ^
    Destroying personal property in her presence with your bare hands to the extent that it causes you extensive physical damage is always a tried and true method.

  2. cOLD Says:

    cOLD Says:
    March 30th, 2012 at 11:11 am
    Black Says:
    March 30th, 2012 at 11:05 am
    Nosign my brother’s wife banging on my door this morning looking for this nigga smh. This nigga just needs to divorce shorty.

    ^ lmao. You’re brother a legend round these parts and don’t even know it

    cOLD Says:
    March 30th, 2012 at 11:18 am
    Black what your brother wifey looking like

    I remember I had a homie who was like your bro. She got fed up with his antics. Called me up one time told me come to their crib right now or she calling the cops on duke. My TD antenna went up, cause I knew she was planning to get even by giving me the puss. Got there and my assertions were right. She came to the door in under garments spazzing. He was the good homie tho so I just simmered things down and didn’t take the bait.

  3. Free J Says:

    *daps to my ppls*

    disappeared to do some shit but appreciate everyone who checked the video or didnt and shows support. Im a keep doin me and let the little nigga wit no credability keep watchin my videos lol

    i get paid every time u click on the video, sooooo…smarten up lol

  4. cOLD Says:

    cosign having to put the fear of God in wifey at least once for the sake of maintaining a functional structured long-lasting relationship.
    ^
    Destroying personal property in her presence with your bare hands to the extent that it causes you extensive physical damage is always a tried and true method.

    ^ da fuck. You punch the glass?

  5. Free J Says:

    *vanishes*

  6. Bricktop Says:

    teams with shoot first point guards and no dominant inside presence don’t win rings. period.
    ^
    Unless you consider Horace Grant and Bill Cartwright as dominant players…. Iunno.

  7. tHe kiD fRanKiE Says:

    Rip Kreayshawn

  8. E aka Mac with the Cheese Says:

    cosign having to put the fear of God in wifey at least once for the sake of maintaining a functional structured long-lasting relationship.
    ^
    I respect it

  9. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Them kilos came, I gave em Bobby Brown jaw…

  10. E aka Mac with the Cheese Says:

    cosign hugging a broad & occasionally gripping extra tight to let her know who the boss is

  11. cOLD Says:

    Thank god wifey and I don’t drink like that anymore. She never backed down. Things could get uglier than a master p sneaker

  12. Das racist Says:

    Yo Free J, up a link to your best tape.

  13. Chief Ali Says:

    Maybe its just that I haven’t been out of the country in a while, but the Dominican Republic was fucking bananas.

    Nosign the locals trying to figure out how much bread they could get out of the gods once they realized we weren’t Dominican though. Them mogs stayed scheming.

  14. Yasser Pair-a-gats Says:

    YOU ALREADY KNOW I ICED OUT MY LIGHTHOUSE.

    #JerryRice

    #RiceOut

  15. ChainHeavy Says:

    Rose has missed a third of the season.Westbrook has never missed a game in his career.Without Durant the Thunder wouldn’t be at the top of the West but they’d be a 4-5 seed playoff team.Westbrook is easily a 30-6-5 guy without Durant.

  16. Chief Ali Says:

    teams with shoot first point guards and no dominant inside presence don’t win rings. period.
    ^
    Unless you consider Horace Grant and Bill Cartwright as dominant players…. Iunno.

    —-

    MJ played the 2, god

  17. Black Says:

    cOLD Says: March 30th, 2012 at 11:18 am Black what your brother wifey looking like

    I remember I had a homie who was like your bro. She got fed up with his antics. Called me up one time told me come to their crib right now or she calling the cops on duke. My TD antenna went up, cause I knew she was planning to get even by giving me the puss. Got there and my assertions were right. She came to the door in under garments spazzing. He was the good homie tho so I just simmered things down and didn’t take the bait.

    ^^^^^^^^^^^^^^^

    7.5 with a wagon like a mufucka tho. She was with him since day one, rode with him through his lil bid and everything. I don’t put nothing past nobody but if she cheated on him I would be surprised. She just got that type of loyalty.

    I do think she will kill him tho.

  18. Chief Ali Says:

    cosign hugging a broad & occasionally gripping extra tight to let her know who the boss is

    ——-

    word, and putting that firm grip on the back of their neck works as well

    subtle displays of physical power>>>>

  19. S.I.C.K Says:

    Man I’m too old for fussing and fighting with broads.I say live apart and occasionaly stab the pussy.Half the conflict is because y’all under the same roof.Unless you have young kids with the broad seperate cribs.

  20. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    .Without Durant the Thunder wouldn’t be at the top of the West but they’d be a 4-5 seed playoff team.
    ^^^

    You underestimate KD’s value to that team.

  21. Bricktop Says:

    da fuck. You punch the glass?
    ^
    Whilst riding shotgun. Lol. You must’ve missed that story. Straight Street Fighter bonus level steez. Not that I’m proud of it, but it happened. Fists and forearms were all cut the fuck up. The interior of my vehicle looked like the car in Pulp Fiction after dude got shot; blood on the ceiling liner and all. Got home, walked straight to the medicine cabinet, and poured rubbing alcohol all over my arms while picking out little shards of glass right in front of her. Good times.

  22. Danny Ocean Says:

    Unless you consider Horace Grant and Bill Cartwright as dominant players…. Iunno.

    ^
    that’s a Jordan led squad though, dog. there are are exceptions to every rule…The GOAT would be the exception in this case.

  23. Free J Says:

    @das racist – its a matter of opinion to u really…if u want lyrical and all that shit overall its called In Loving Memory

    datpiff.com/oh4werd

    im currently uploadin a mixtape right now.

    i would say my Restricted EP is good too, harder shit drug content hatin on my family and a diss song called Horse Face

  24. Chief Ali Says:

    I do think she will kill him tho.

    —–

    too early for this type of realness

  25. Free J Says:

    but neways, im out peace yall…stay safe

  26. ChainHeavy Says:

    The Bulls are just a really good team.They roll with Rose,they roll with Cj Watson,they roll with John Lucas lll.Thibideau is the bet thing the Bulls have going for them.

  27. Yasser Pair-a-gats Says:

    youtube.com/watch?v=RpgzWpqsPmw

    ^

    Girl don’t make me bring the rice out.

    #JerryRice

    #RiceOut

  28. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Man I’m too old for fussing and fighting with broads.I say live apart and occasionaly stab the pussy.Half the conflict is because y’all under the same roof.Unless you have young kids with the broad seperate cribs.
    ^^^

    This.

    I’m too old to have to put up with some chick’s BS ever day of the week & I wouldn’t subject a woman to my BS for any extended amount of time.
    So yeah, separate living situations is what works best for me right now. That way when a bitch gets stupid, either i can dip or call her a cab.

  29. cOLD Says:

    7.5 with a wagon like a mufucka tho.

    ^ say no more. That’s good money. Loyal too. He wildin’

  30. Danny Ocean Says:

    I do think she will kill him tho.

    ^
    lmaoooo

  31. Bricktop Says:

    MJ played the 2, god
    ^
    Here come this old head ruining the fun.
    *daps the elder*

  32. Yasser Pair-a-gats Says:

    #SODMG

    #RiffRaff

    #JerryRice

    #RiceOut

    #IcedOutMyLighthouse

  33. Black Says:

    4:37 in the morning and you wanna be kicking on my door all crazy tho? I’m trying to call this nigga and give him an idea of what is waiting for him when he gets home but he ain’t answering smh.

    She had this crazy “stab a nigga, ANY NIGGA” look in her eye too. Under normal circumstances I would have invited her in and tried to talk her down. Not this morning tho, that convo took place on the porch.

  34. cOLD Says:

    S.I.C.K Says:
    March 30th, 2012 at 11:28 am
    Man I’m too old for fussing and fighting with broads.I say live apart and occasionaly stab the pussy.Half the conflict is because y’all under the same roof.Unless you have young kids with the broad seperate cribs.

    ^ you’re getting it confused tho. There is no real conflict. A created flair to rouse her world is all

  35. Chief Ali Says:

    lmao i’m 27 though

    *daps brick, chea, danny o, cOLD, black and the rest*

  36. Das racist Says:

    Roffs @ Diggy sellin 22k first week, Indie rappers be outselling the kid

  37. Bricktop Says:

    That way when a bitch gets stupid, either i can dip or call her a cab.
    ^
    Cosign referring to bitches as taxis and shit.
    “Nah, you dumb hoe! I’m just gonna call you Cab until you act right. Cab!”

  38. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    The Bulls are just a really good team.
    ^^^

    Cause everyone knows & plays their role. But with Rose at the helm, they are a special kind of squad. They just need a dominant post presence (Boozer is an undersized jump shooting PF).

  39. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Niggas is domestic abuse cases waiting to happen lol.

  40. ChainHeavy Says:

    But he can’t really run the point like a true PG & he’s too small to defend against the top tier 2 guards in the league.
    ^^^
    So you didn’t catch the second half when they had Fisher running the point and Westbrook was guarding Kobe?

  41. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    So you didn’t catch the second half when they had Fisher running the point and Westbrook was guarding Kobe?
    ^^^

    So you’re saying Westbrook can guard Kobe Bryant?

    Ok.

  42. Dos Equis Says:

    911 Says:
    March 30th, 2012 at 10:01 am

    Doing numbers like sudoko..

    ^
    Damn..I forgot I said this

    Yo land if you lurking could you send me the masters to my exhibitnah?

    ceesection@gmizz

    Bricktop on a verbal mission today..enjoyed the excerpts homie.

    *daps the shameless*

  43. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    You can put Jeremy Lin on Kobe. Doesn’t mean he can check him.

  44. Yasser Pair-a-gats Says:

    Das racist Says:
    March 30th, 2012 at 11:33 am
    Roffs @ Diggy sellin 22k first week, Indie rappers be outselling the kid

    ^

    Some of these young niccas is literally taking a loss to rap.

    His dad gave him a little scratch and now the lil nicca paying to have a rap career (c) Rich Hil

    He ain’t got no show money and no features, but he put features on his own shit and come out of pocket for that, so what’s good.

    LOL at niccas that’s in the entertainment industry at a loss – you from a good home lil nicca – go to accounting school – lil guppies swimmin with sharks gettin ate for lunch.

  45. Yasser Pair-a-gats Says:

    Daps the nicca Chief.

    Don’t make me bring the rice out.

  46. cOLD Says:

    Whattup chief

  47. Black Says:

    Cosign telling wifey to shut the fuck up for asking the most innocent questions. Gotta assert dominance yanno?

  48. Dos Equis Says:

    That awkward moment when niggaz is watching eddie Murphy raw and the part comes on when he says “Fellas…picture your best friend fucking your woman”…

    the silence that follows then the laughter >>>>>

    homegrown homies >>>>

    good timesxbanana kushxjamaicanrum

  49. DJ Chase Says:

    Got home, walked straight to the medicine cabinet, and poured rubbing alcohol all over my arms while picking out little shards of glass right in front of her. Good times.

    ^Niggas is savages.

  50. E aka Mac with the Cheese Says:

    I bet Tommy doesn’t even let Rich Hill sit at the adult table around the holidays

  51. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    lmao i’m 27 though
    ^^^

    Even more reason not to be tied down to some chick who you occasionally have to manhandle to assert your dominance.

    The life of a bachelor >>>>

  52. Chief Ali Says:

    Don’t make me bring the rice out.

    ——-

    LOL

    LA Boxing on 9th and state, you ever fuck with it?

    My man’s used to play in the NFL is a trainer up there, thinking about checking their boxing conditioning and muay thai programs

  53. Yasser Pair-a-gats Says:

    About every two weeks you gotta put your broad in her place by acting wil’ angry at her even tho she didn’t do shit…on some theatrical shit.

    Gotta let her know that you’ll get mad heated over dumb shit so that she doesn’t really do some dumb shit lest you might explode.

    #RiceOut

  54. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I let my dick dominate bitches.

    Seems to work.

  55. ChainHeavy Says:

    So you’re saying Westbrook can guard Kobe Bryant?

    Ok.
    ^^^
    16 in first half.7 in second half.I think I am saying Westbrook can guard Kobe.

  56. E aka Mac with the Cheese Says:

    Niggas is domestic abuse cases waiting to happen lol.
    ^
    bitches are attracted to the fact that at any given moment one can take the pussy by choice or by force

    prime mike tyson steez

  57. Yasser Pair-a-gats Says:

    Chief Ali Says:
    March 30th, 2012 at 11:41 am
    Don’t make me bring the rice out.

    ——-

    LOL

    LA Boxing on 9th and state, you ever fuck with it?

    My man’s used to play in the NFL is a trainer up there, thinking about checking their boxing conditioning and muay thai programs

    ^

    Always see them niccas pummeling each other when I ride by to get to my hood or if I’m on my way to Chinatown to bring the rice out. But nah never been. To be honest with you I don’t recommend it. Boxing is all fun and games till a nicca catch Parkersons and start shaking like Ali.

  58. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    About every two weeks you gotta put your broad in her place by acting wil’ angry at her even tho she didn’t do shit…on some theatrical shit.

    Gotta let her know that you’ll get mad heated over dumb shit so that she doesn’t really do some dumb shit lest you might explode.
    ^^^

    But it’s key to get upset over shit that doesn’t really upset you & bite your tongue & play it off when she does something that does.

    You can’t show a chick your entire hand or she’ll know exactly how to play you.

  59. Chief Ali Says:

    The life of a bachelor >>>>

    ——

    this one

  60. DJ Chase Says:

    I was driving home with my wife one night, and she’s rambling:

    Wifey: Blah blah blah
    Me: Ok… So…
    Wifey: Blah blah blah, Thats something that someone says when they don’t care.
    Me: No, that what someone says when they don’t give a fuck… and guess what…

    Silence for the rest of the ride. Dinner was prepared promptly upon entering the house.

  61. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    16 in first half.7 in second half.I think I am saying Westbrook can guard Kobe.
    ^^^

    Kobe had a bad night but in a & game series???

    See you during the playoffs my friend.

  62. S.I.C.K Says:

    Cosign Indifference. Once I learned to switch my emotions off and on I knew no bitch can have the upper hand. Females and bitch niggas thrive on emotion. Men should strive to master his emotions. All that instilling fear plays right into a females hands.Because you”care”.

  63. tHe kiD fRanKiE Says:

    Cosign not cohabitating until marriage or kids

    It rarely works from what I’ve seen

  64. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    7 > &

  65. Chief Ali Says:

    To be honest with you I don’t recommend it. Boxing is all fun and games till a nicca catch Parkersons and start shaking like Ali.

    ——-

    lol

    i’m moreso into the conditioning part with some sparring to keep technique sharp…competing? nah, i’m good on that…i did some muay thai training recently at this spot on belmont and that shit was illy, some of the best workouts i’d ever done…definitely more refreshing than traditional weights/cardio

  66. Yasser Pair-a-gats Says:

    Chief Ali Says:
    March 30th, 2012 at 11:43 am
    The life of a bachelor >>>>

    ——

    this one

    ^

    I agree but I got my 3rd seed on the way and I can honestly say having a daughter improves your well being.

    She asked me to peel her an orange last night so I did it and then she was cramming orange pieces into her mouth and giving me wet kisses because she enjoyed it so much (no pedo.)

    She’s only two but talking up a storm.

    Somebody gotta discover a way to have mad seeds while being a bachelor – don’t say that you can just have a baby mama because everyone knows that a bitch who will carry a baby to term from a nicca who’s not her husband has chemical imbalances, so that shit ain’t ideal.

  67. DJ Chase Says:

    But it’s key to get upset over shit that doesn’t really upset you & bite your tongue & play it off when she does something that does.

    You can’t show a chick your entire hand or she’ll know exactly how to play you.

    ^GEM

  68. Dos Equis Says:

    chief n brick…two niggaz I would actually talk life advice from

    Never seen them niggaz with no ankle tats, no wives that everyone bones, no kids that ain’t theirs, no kiosks selling jlin tshirts, no fake features on their mixtapes, no pork, no backpage broads, no stacy adams, no linebacker bm’s.

    Some stand up dudes..salute

  69. Danny Ocean Says:

    you’re getting it confused tho. There is no real conflict. A created flair to rouse her world is all

    ^
    exactly.

    cosign offsetting the monotony of a long term relationship by stirring the pot a little, sotospeak

    employing this tactic with a woman you’re married to is totally different than doing so with a woman you’re just dating.

    marriage requires chess moves, you can’t just up and bounce on a whim. strategy is necessary.

    casual relationships is checkers, and you can simply tell that broad to kick rocks or duck out the situation, and problem solved.

  70. tHe kiD fRanKiE Says:

    Men should strive to master his emotions. All that instilling fear plays right into a females hands.Because you”care”.

    ^Kays

  71. Dos Equis Says:

    I just look at her

  72. Chief Ali Says:

    Cosign not cohabitating until marriage or kids

    It rarely works from what I’ve seen

    ——–

    this too. i got a 3 bedroom apt, chicks stay trying to stake claims to the lair, talmbout all the “extra space” and how much i don’t need it

    blank stare be on a trilly

  73. hood trill stunting aka trap day man Says:

    plays right into a females hands.Because you”care”.

    > the onset of being ”troyvul’d”.

  74. Dos Equis Says:

    Nahright…where virgins know the most about hoes, single niggaz know the most about marriage and straight niggaz know the most about homosexuality

  75. E aka Mac with the Cheese Says:

    no pork, no backpage broad
    ^
    *backs out of the room slowly*

  76. Chief Ali Says:

    *salutes efl*

    what it do god [ll]

  77. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I just look at her
    ^^^

    Very effective

  78. Dos Equis Says:

    “word god you gotta tell her this n that, then do this if she do that, marriage is tough, she gon try you but you gotta do this if you want that..this n that..gabba yabba”

    “thanks my nigga..so how long you been married?”

    “Me? I never been married”

  79. Black Says:

    casual relationships is checkers, and you can simply tell that broad to kick rocks or duck out the situation, and problem solved.

    ^^^^^^^^^^^

    Yo that’s why I cant see myself getting married. Resigning yaself to one piece of wet for the rest of ya life is a crazy step in itself, but add the fact that I have toput up with the same shorty and cant dip?

  80. hood trill stunting aka trap day man Says:

    everyone knows that a bitch who will carry a baby to term from a nicca who’s not her husband has chemical imbalances, so that shit ain’t ideal

    >i got intense peen counseling for all those disgruntled bitches. i’ll raid the fridge & run up their on demand bills jus like a husband would then leave after bussin.

  81. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    marriage requires chess moves, you can’t just up and bounce on a whim. strategy is necessary.

    casual relationships is checkers, and you can simply tell that broad to kick rocks or duck out the situation, and problem solved.
    ^^^

    Truth

    But Chess requires too much time & strategy although it’s more rewarding.

    Sometimes you just wanna say “King me, bitch.”

  82. Yasser Pair-a-gats Says:

    Dos Equis Says:
    March 30th, 2012 at 11:51 am
    “word god you gotta tell her this n that, then do this if she do that, marriage is tough, she gon try you but you gotta do this if you want that..this n that..gabba yabba”

    “thanks my nigga..so how long you been married?”

    “Me? I never been married”

    ^

    Been married 10 years tho – I think after a decade, a nicca can speak. Let that nicca cook, son.

  83. Dos Equis Says:

    what it do god [ll]

    ^
    Ain’t shit homie..taking in the aesthetics of nah before I start my day off..by tonight hoping to be 540 million richer

  84. Chief Ali Says:

    I agree but I got my 3rd seed on the way and I can honestly say having a daughter improves your well being.

    ——-

    Chea funny you mention this, me and some of the brothers was just debating on whether or not we’d prefer to have sons or daughters when its time to plant seeds

    of course i said sons but i could see how raising a daughter would help a dude like myself become more well rounded

  85. Danny Ocean Says:

    bitch who will carry a baby to term from a nicca who’s not her husband has chemical imbalances,

    ^
    true…very true

    i speak from first hand experience. unfortunately.

    cosign kids giving you renewed purpose though

  86. E aka Mac with the Cheese Says:

    casual relationships is checkers, and you can simply tell that broad to kick rocks or duck out the situation, and problem solved.

    ^^^^^^^^^^^

    Yo that’s why I cant see myself getting married. Resigning yaself to one piece of wet for the rest of ya life is a crazy step in itself, but add the fact that I have toput up with the same shorty and cant dip?
    ^
    marriage works for some guys strategically tho…

    it shows potential business partners that you’re somewhat dependable & at least one person on this earth can tolerate you(c) paraphrasing an old Danny Ocean gem

  87. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Some stand up dudes..salute

    > ayo! pipe down, faggie.

  88. tHe kiD fRanKiE Says:

    “word god you gotta tell her this n that, then do this if she do that, marriage is tough, she gon try you but you gotta do this if you want that..this n that..gabba yabba”

    “thanks my nigga..so how long you been married?”

    “Me? I never been married”

    ^Nahright.com

  89. Dos Equis Says:

    Been married 10 years tho – I think after a decade, a nicca can speak. Let that nicca cook, son.

    ^
    These bullets aint got no names..cook away

    I was talking bout real life.

  90. Chief Ali Says:

    “word god you gotta tell her this n that, then do this if she do that, marriage is tough, she gon try you but you gotta do this if you want that..this n that..gabba yabba”

    “thanks my nigga..so how long you been married?”

    “Me? I never been married”

    —–

    ROFF

  91. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    cosign kids giving you renewed purpose
    ^^^

    This.

  92. ChainHeavy Says:

    When has signing with TI paid off for anybody?

  93. Dos Equis Says:

    *waddup Crotchface Kev*

    *puts 2 dollars in his empty tip cup*

  94. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    When has signing with TI paid off for anybody?
    ^^^

    Bobby Ray?

  95. Harlem World Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    March 30th, 2012 at 11:55 am

    “word god you gotta tell her this n that, then do this if she do that, marriage is tough, she gon try you but you gotta do this if you want that..this n that..gabba yabba”

    “thanks my nigga..so how long you been married?”

    “Me? I never been married”

    ^Nahright.com

    ========================
    WOW, this is hilarious lol!

  96. 911 Says:

    Shit

    Feces is a terrorist

  97. E aka Mac with the Cheese Says:

    “word god you gotta tell her this n that, then do this if she do that, marriage is tough, she gon try you but you gotta do this if you want that..this n that..gabba yabba”

    “thanks my nigga..so how long you been married?”

    “Me? I never been married”

    ^Nahright.com

    ========================
    WOW, this is hilarious lol!
    ^
    lmfao

    cosign getting life advice from the nahright c-section tho

  98. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Been married 10 years tho – I think after a decade, a nicca can speak. Let that nicca cook, son

    >niggas is c-section life coaches now. smh

  99. Chief Ali Says:

    real spit though i done picked up some precious gems from this here comment section

    i’d be lying if i said otherwise

  100. Dos Equis Says:

    # 911 Says:
    March 30th, 2012 at 11:58 am

    Shit

    Feces is a terrorist
    ^
    Chill homie..you making the computers in Washington go crazy

    “feces, terrorist, 911” are keywords..this convo gon get flagged

  101. Chief Ali Says:

    LMAO

  102. cashmere cavalli aka snowbunny sampson Says:

    I just look at her
    ======<==========

    A harsh stare from masculine features is all it takes

  103. Harlem World Says:

    nah humor x fuckery (ll) >>>> nah advice

    a couple days ago on here, a nicca said a ferrari with no gas in it is worthless

    needless to say, i closed my browser

  104. Danny Ocean Says:

    it shows potential business partners that you’re somewhat dependable & at least one person on this earth can tolerate you(c) paraphrasing an old Danny Ocean gem

    ^
    lol

    cosign marriage being beneficial from a business aspect in it makes you appear more stable and structured

  105. Chief Ali Says:

    The indifferent approach works well though, makes it tough for a woman to read you and figure you out

    enigmatic swag>>>

  106. hood trill stunting aka trap day man Says:

    by tonight hoping to be 540 million richer

    > you’ll get struck by lightning first. you got better chances of flying a kite during a storm & conducting electricity.

  107. Harlem World Says:

    cosign keywords such as tron, ohio, meth lab, lwh radio resulting in him disappearing to adx florence

  108. ChainHeavy Says:

    Bobby Ray?
    ^^^
    He signed to a joint venture.I think Atlantic did all the heavy lifting in that deal.

  109. Chief Ali Says:

    cosign the comment section being a digital barbershop of sorts

  110. Black Says:

    a couple days ago on here, a nicca said a ferrari with no gas in it is worthless

    needless to say, i closed my browser

    ^^^^^^^^^^^^

    Lol I understand what the nigga was trying to say but yeah.

  111. Dos Equis Says:

    Cosign wifey for business purposes only.

    Most successful businessmen think you’re wifey is part of the proposed deal (if she is kizza friendly in terms of looks,ie. small ass, smaller tits, don’t say much)..A beautiful woman at the table where business is being discussed often leads in your favor.

    Disclaimer: Only white people believe this shit..DO NOT bring your banging ass wife around some niggaz you doin business with.

  112. Harlem World Says:

    t.i could retire of bobby ray, real talk

    this iggy chick might just go platinum

    a white nicki minaj could be a problem

Leave a Reply