Video: Meek Mill – Dream Chasers Never Sleep (Vlog 6)

Meek takes Manhattan.

Previously: Meek Mill – Dream Chasers Never Sleep (Vlog 5)


AddThis Social Bookmark Button

12 Responses to “Video: Meek Mill – Dream Chasers Never Sleep (Vlog 6)”

  1. TruthSerum Says:

    JihaD Says:
    March 14th, 2012 at 10:27 am
    charles lee ray Says:
    March 14th, 2012 at 10:24 am
    hl Says:
    February 28th, 2012 at 12:41 pm
    Man, I want to hear a BSG response.

    ^

    You wanna hear his response? Tune in to PhillyHottRadio.com this evening– he has an interview to promote his mix tape and show on Friday.

    Zip$ >>>>>>>>>>>

    JihaD

    ——–
    @Zombie Lee aka PhisoD aka Shailure aka Sellz FoolzFakeMP3z

    Nah…..This FRAUDULENT ass nigga aint gon’ waltz back up in here on NO Sammy Davis shit….Shelton Lee was arguing w/ a nigga named K-Beta who shitted on him,

    Richard Priors ‏ @K_BETA Reply Retweet Favorite · Open
    @ZipSquad_JihaD you got a lot of resentment for a nigga I don’t even know..you shoulda stepped to your biz when I was in your face.

    JihaD S.A.N.T.A.N.A ‏ @ZipSquad_JihaD Reply Retweet Favorite · Open
    The nerve of this wierdo K-Beta…. HE drops a trash ass verse and gets mad cuz I tell niggas he trash? JihaD

    (The irony!?)

    Richard Priors ‏ @K_BETA Close
    @ZipSquad_JihaD and you can keep those dusty ass boxes of CDs in your house lol

    See…I KNEW you was a dust head ass nigga w/ yo’ dusty ass cd’s, fucknigga….Ya own fam said that response was wack and you needed to work on it…

    JihaD S.A.N.T.A.N.A ‏ @ZipSquad_JihaD Reply Retweet Favorite · Open
    @abortatron Check ur email and get back to me in like 5 so I can go to sleep lol. JihaD

    Look at this fuckbwoi….Giddy like a lil’ school girl….Nigga more worried about the response to a wack ass song he wrote than getting enough rest for his School Crossing Guard duties in the morning….

    JihaD S.A.N.T.A.N.A ‏ @ZipSquad_JihaD Reply Retweet Favorite · Open
    @abortatron Yo, you up bro? JihaD

    Tron Doe ‏ @abortatron Reply Retweet Favorite · Open
    @ZipSquad_JihaD got it. There’s some potential there. I’d pull out the best bars and keep working at it..

    ….Damn…..Thas’ what ya MAN’S told YOU….Shit, just aint good enough…Try again! Nigga, you the do-over king….always gotta re-record sum shit becuz it was wack as fuck to begin with…

    Hol’ up what about the other folks shitting on SHELTON….

    JihaD S.A.N.T.A.N.A ‏ @ZipSquad_JihaD Reply Retweet Favorite · Open
    @AMPGEEZ don’t send speed dms talking bout me– talk to me fruitcake. You reek of insecurities and uncle tom softshoing nigga. Clown. JihaD

    10 Mar JihaD S.A.N.T.A.N.A ‏ @ZipSquad_JihaD Reply Retweet Favorite · Open
    @AMPJEEZ you fucking oreo bitch, you self hating nigga, dock working 3rd shift scum of the earth– SAY IT TO MY FACE OR EAT A DICK. JihaD

    10 Mar JihaD S.A.N.T.A.N.A ‏ @ZipSquad_JihaD Reply Retweet Favorite · Open
    @AMPGEEZ you fucking fruit pop,when you had the chance to see me you mysteriously vanished you pussy. don’t throw stones and hide ho. JihaD

    10 Mar JihaD S.A.N.T.A.N.A ‏ @ZipSquad_JihaD Reply Retweet Favorite · Open
    @AMPGEEZ you got some shit to say to me? speak ya peace, but try to talk down in dms like the butch bitch nigga you are. JihaD

    (Nigga you looking like the wicked witch from the Wizard of Oz….Mmmmeeeeellllltttiiinngggg…..Or better yet, i39.tinypic.com/21m599e.jpg)

    JihaD S.A.N.T.A.N.A ‏ @ZipSquad_JihaD Reply Retweet Favorite · Open
    So niggas just gonna ignore my fucking question? A real nigga can’t get an answer to why Pussy is called Box? Fuck ya’ll ,b. JihaD

    JihaD S.A.N.T.A.N.A ‏ @ZipSquad_JihaD Reply Retweet Favorite · Open
    Seriously, why the fuck is pussy called Box??? #INEEDANSWERS JihaD

    (…..Nigga, it’s cuz a square like YOU, never gets any, Shailure!)

    JihaD S.A.N.T.A.N.A ‏ @ZipSquad_JihaD Reply Retweet Favorite · Open
    @ElKatook Its true tho– I’ve been diagnosed as bi-polar, so I have amazing highs, and real lows. I fight to keep an even keel. JihaD

    OKAY…..The TRUTH, finally comes the fuck outta that damn dusty ass closet of yours……YOU a Jayceon Taylor ass nigga,b….Straight 2 face muthafucka w/ yo’ bipolar ass….Aint you s’pose to be on meds or sum thing? How the FUCK does the North West DC school system allow a Bipolar Shelton Lee around their children? Explain this to me…or should I inform your JOB, so they can explain it for me….?

    JihaD S.A.N.T.A.N.A ‏ @ZipSquad_JihaD Reply Retweet Favorite · Open
    Aight, good night. To all my haters, get your photoshop game up, and someone tell @ampgeez to suck a baby dick. Thanks. JihaD

    What….? You mean this…….i39.tinypic.com/35c28g7.jpg….I Can Make Yo’ Artwork Tighter, lil’ homie…lol!

    Nigga, I’m tired, bout to smoke then go back and archive Elliot Wilson shitting on Shelton and Toure’s post where he was shitting on Shelton as well….Wow, this nigga is fucking BIPOLAR…..explains everything…..The lies….the fact a 37 year old man wants to relive a 2nd childhood on sum Stillmatic shit…But…In real life, tho…Nigga DON’T YOU EVER TALK ABOUT ME w/ ya 5th floor Pysch Ward ass….Nigga you one comment away from a straight jacket and padded room, homie….Nigga YOU BEEN IN EMOTIONAL DISTRESS, you got a psychological disorder and need the proper help for your poor mental condition….You definitely don’t need to be working around NO children what-so-ever, tho..

    This is YOU, SHAILURE…….i41.tinypic.com/11tldnm.jpg…..You epitomize every single word so effortlessly….Applaud that man!

    #LiestoldbyLandLORD JihaD RT @EakaErick @Lil_Vern @MrPapagiorgio I read it in the nahright comment section, so it must be true

    Nigga, Nahright influences YOUR everyday LIFE, buddy…..even when you NOT commenting….YOU checking the comment section feverishly…..studying niggaz n’ shit….Bet’ you KNOW my whole commenting catalog by heart verbatim, fuckbwoi!

    So today yo BIPOLAR ass decides to drum up some attention for that Earl Sinclair ass nigga ShitBrain and his interview on sum random ass podcast….look nigga, y’all Zombie ass niggaz aint got NO fans, b…..NOT ne’er ONE, muthafucka will be tuning in to hear a 4 DOWNLOAD nigga talk about how he met sum other wack ass nigga in the comment section of Nahright and decided they’d put a mix tape together since the owner of Nahright wouldn’t bother to post their trash on Nahright…..Yeah, I figure bout 75% of that interview will be about NAHRIGHT, right!? Niggaz can’t be serious about asking this tub of lard muthafucka any questions about PERFORMING…..RECORD SALES/DOWNLOADS…..MARKETING….Nah, like ya whole marketing strategy has been to spam the fuck outta the Nahright c-section w/ horrible trite music…4 DOWNLOADS, yo…..4……MUTHAFUCKING……..DOWNLOADS…..Shailure! This is ya flagship artist, shelton…..

    i44.tinypic.com/2dm61s0.jpg

    Bi-Polar Lee SHOW me a picture of me in a wheelchair you LYING ass muthafucka….I just want niggaz in this c-section to see this FRAUD for who he truly is, bruh…..You aint gotta like me. At. All……But I aint Shelton Lee’ing up in this bitch for no e-props….That nigga a fucking health risk to himself and anyone around him….Just google Bipolar Disorder and realize that’s what Shelton Lee has when he is commenting…..i-ight!?

    #TruthHurtsBitch!!!!

    Oh yeah, Shell of a former Screen Name……I got them pix of ya ugly duckling ass smut, my nigga….DON’T YOU EVER TALK ABOUT NO BITCHES in here, juu heard me…That skunk makes Sarjo’s Wife look like Cassie, straight up!

  2. JDS of the Cobra Kai Dojo Says:

    niggas need lives…

  3. sarjo1988 Says:

    damn thats essay length

  4. tHe kiD fRanKiE Says:

    ONiFC>Mia Wallace>amber ice

    All on repeat

  5. Black Says:

    i can’t fuck after no wiz type nigga, no offense …niggas that love the pussy spiritually taint it for niggas that don’t…she could tell a that’s nigga fuckin’ it like he don’t care

    ^^^^^^^^^

    LOL I would still fuck the bitch any time any place. They split tho and the next nigga who enters in a relationship with shorty is gonna have it rough.

    This nigga Wiz prolly be giving her random footrubs n breakfast bed. No special occasion… just cuz.

  6. Das racist Says:

    Real talk, anybody ever watch these shits?

  7. charles lee ray Says:

    he can write/produce, but he’s the worst singing nigga i ever heard…

    he sing like a drunk prostitute

    ^LMAO. Good singers and rappers arent in style, unless they are white.

  8. ChainHeavy Says:

    Word?
    This might could be a classic
    ^^^
    This Party Supplies nigga is kind of all over the place.

  9. sarjo1988 Says:

    Real talk, anybody ever watch these shits?
    ^
    *raises hand slowly*

  10. Jackson7 Says:

    LMAO

    thats why i dont fuck with facebook and twitter..

    the self ether is inevitable…

    no matter who you are, or who you think you are…

    its bound to happen…

    bi-polar retards as Dean Of Students?

    nah, right?

  11. charles lee ray Says:

    /i44.tinypic.com/2dm61s0.jpg

    ^wow lol

  12. Camelot Says:

    Oh yeah, Shell of a former Screen Name……I got them pix of ya ugly duckling ass smut, my nigga….DON’T YOU EVER TALK ABOUT NO BITCHES in here, juu heard me… That skunk makes Sarjo’s Wife look like Cassie, straight up!

    ^^^

    Yall remember in Safehouse when the GAWD shot the nigga 4 more times even though he was already bleeding out?

Leave a Reply