займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: J The S – The Last Days

Taken from J The S’ album The Last Days.

Previously: J The S ft. Styles P & P-Dub – Razor (Video)


AddThis Social Bookmark Button

16 Responses to “Video: J The S – The Last Days”

  1. Eric Mangini Says:

    yOU KNOW WHO TURNED INTO A SIMP….ice t

    That might be wiz’s pops..bitch this bitch that cept when they with they bitches…niggaz turn into ashanti on some baby baby baby shit

  2. cOLD Says:

    I been livid since my niggas bailed me out of prison – Mega

  3. Das racist Says:

    U dead a ye post for this fuckboi??

    Smh

  4. Eric Mangini Says:

    suge-knight-arrested-weed-las-vegas

    ^
    sad…Suge dont have a weed carrier

  5. tHe kiD fRanKiE Says:

    Ice T been simped out

    Shit it keep him Gettin that law x order money tho

    How else would he eat….

    These kids prolly dont even kno he was a rapper

    He’s straight actor/hoe saver investor

  6. Eric Mangini Says:

    What about the baby? We dont give a fuck throw the baby out the window

    80’s reagan era rap >>>>

  7. Troubleshooter1900 Says:

    I’m discreet, out in Crete, eating crepes.
    The meek shall inherit,
    what the weak couldn’t take.

    Bought a home by the lake.
    Alone at the top.
    A real scary place.

    Smile.
    A Trophy, defaced.
    A feeling not even cash could replace.

    WTK >>>

  8. Eric Mangini Says:

    daps frijoles

    He’s straight actor/hoe saver investor

    ^
    Coco been past her prime too..nigga better re up on a new hoe..simppimp

  9. Troubleshooter1900 Says:

    Some niggas love to love.
    Some niggas love to hate.
    But wait.
    Is it love or hate?
    I wanna do right, don’t get me wrong today.

  10. Eric Mangini Says:

    I’m discreet, out in Crete, eating crepes.
    The meek shall inherit,
    what the weak couldn’t take.

    Bought a home by the lake.
    Alone at the top.
    A real scary place.

    Smile.
    A Trophy, defaced.
    A feeling not even cash could replace.

    ^
    Nas would be proud

  11. Das racist Says:

    complex.com/pop-culture/2012/02/the-50-best-tv-shows-streaming-on-netflix-right-now

  12. Troubleshooter1900 Says:

    Nas would be proud

    ^Yep.

  13. Troubleshooter1900 Says:

    Seth Brundle Freestyle >>>>>>>>>>

  14. S.I.C.K Says:

    The Wtk Nas comparison is inaccurate IMO.

  15. Kush Kennedy Says:

    Soon as I purchase my kicks, I put the gemstars in
    So if they lock me up, my razor make maaaaaad hits

  16. cOLD Says:

    Nas would be proud

    ^Yep.

    In a perfect world Willie would of signed to Ill will records. And had production by just blaze alchemist and justice league

Leave a Reply