Troy Ave ft. Avon Blocksdale & Lucky Thompson – Lotus Flower Bomb

Look out for Troy Ave’s Bricks In My Backpack 3 dropping soon.

Download: Link

Previously: Spot ft. Troy Ave – 40-40


AddThis Social Bookmark Button

120 Responses to “Troy Ave ft. Avon Blocksdale & Lucky Thompson – Lotus Flower Bomb”

  1. Eastern_Digital Says:

    In comparison to todays singers tho.

    Who’s touching her, not called Jill Scott or Teedra Moses?

    ^^^
    Alicia, Erykah…

    Beyonce tries too hard…always pressing too much and shit.

    =================
    the way she easily accepted that story as truth, had me feeling hella guilty… she was like, “oooh yeah… i can see your nose even looks a lil swollen..”

    i was thinking “sayword?… wow, wtf?… thanks alot..”

    ^
    Story was and still is hilarity..ranks up there with big homie’s “after the club” stories.

    ^^^
    link? I mustve missed that one

  2. hood trill stunting aka trap day man Says:

    avon blocksdale?

    whatever, dude.

  3. Eastern_Digital Says:

    i tapped a deaf chic before. she was hella thick.

    it’s was kinda bugged to see her tryna express herself thru moans but really didn’t wanna open her mouth. instead she’d ball her fist up to her chest & aggressively nod in agreement when the orgasm was on it’s way.

    ^^^
    yo…I can’t…lmao

  4. Jackson7 Says:

    it’s was kinda bugged to see her tryna express herself thru moans but really didn’t wanna open her mouth.

    —————-

    lmaowtf?

    smhLOL @ broads using sign language to talk dirty during sex

  5. Harlem World Says:

    Real talk, Wale/MMG should pay me for the way I championed this song.

    Smooth shit is smooth shit.

  6. Harlem World Says:

    This version isn’t bad either.

  7. sarjo1988 Says:

    co sign white model chicks snorting yay before goin crazy in the bed

  8. tHe kiD fRanKiE Says:

    I’m sayin tho…..

    How do you approach a def or blind chick?!?

    Y’all niggas is wild! Please enlighten me how you exchange convo. How u coerce her back to the dungeon for sexual deviancy?

    Lemme find out niggas posted up at hospitals, clinics, etc anglin on da special.

    U guys are heartless lol

    #TD

  9. Jackson7 Says:

    ASAP Rocky is line stepping with his feminine demeanor…

    this nigga one of them homo rappers for sure… something clearly aint right about his whole swag

  10. El Feces Loco Says:

    she’d ball her fist up to her chest & aggressively nod in agreement when the orgasm was on it’s way.

    ^
    convulses

    LF: Matte Black is the new black

  11. tHe kiD fRanKiE Says:

    This Song is horrible

  12. sarjo1988 Says:

    ASAP Rocky is line stepping with his feminine demeanor…

    this nigga one of them homo rappers for sure… something clearly aint right about his whole swag
    ^
    word to that jeremy scott photo shoot, nigga looked extra ‘off’ with his leg pants rolled, huggin on the kizza, and all other types of gay shit

  13. Jackson7 Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:

    January 26th, 2012 at 11:13 am
    I’m sayin tho…..

    How do you approach a def or blind chick?!?

    ——–

    i was driving the stroll and seen her on the block chilling standing talking to people… i noticed the ass and bow-legs and shiny cute permed short hair cut, and chocolate skin and called her over to the truck… i aint really notice the afflictions til she was halfway to the driver side window… i did my best to not look at her arm and i was good… if you seen her you would have gave her a pass (and some cash) too..

    thats on everything

  14. tHe kiD fRanKiE Says:

    A bit of a pothead it has been said
    I keep one rolled up like ll pant leg

  15. Black Says:

    avon blocksdale?

    ^^^^^^^^^^^^

    Yeah… like that shit ain’t even clever dog.

  16. Stot Says:

    No-Sign wifin up tray ler perk trash

  17. El Feces Loco Says:

    Lemme find out niggas posted up at hospitals, clinics, etc anglin on da special.

    U guys are heartless lol

    ^
    i met my cerebral palsy chick on blackplanet..never had a clue till we met, I thought she was just a slow talker on the phone, but when I went to go scoop her she had the lil shuffle feet walk..I beat the brakes stuffin out that muffin that nite at a hotel in Spring Valley..she then moved to NC..I cried a little.

    Her headgame is in my top 3

  18. Harlem World Says:

    5 Star TD General *****

  19. Eastern_Digital Says:

    i was driving the stroll and seen her on the block chilling standing talking to people… i noticed the ass and bow-legs and shiny cute permed short hair cut, and chocolate skin and called her over to the truck… i aint really notice the afflictions til she was halfway to the driver side window… i did my best to not look at her arm and i was good… if you seen her you would have gave her a pass (and some cash) too..

    thats on everything

    ^^^^
    say word Land is spendin money on disabled hookers? lol x smh

  20. tHe kiD fRanKiE Says:

    Lmao @7

    She was workin???

  21. Jackson7 Says:

    she was so humbled that i thought she was so fine… like NO ONE had ever told her that before… i kept telling her how much she looked like Anita Baker and she was mad giddy… still wow at that orange terri cloth shorts set she had on…

    no disrespect to the present… god forbid

  22. Harlem World Says:

    “everytime I try to leave, something keeps pullin me back”

    #tyresegems

  23. hood trill stunting aka trap day man Says:

    How do you approach a def or blind chick?!?

    > she stayed around the way dubbs. she could read lips really well. whenever she communicated something to me it would be a simple hand gesture readily understandable. other than that she’d text it to me. we didn’t last long cuz we only really got up to fuck.

  24. cOLD Says:

    TD all-stars

  25. Jackson7 Says:

    i never said i spent any money..

    i said YOU would have…

    besides…

    giving a woman 20 dollars or less, after spending quality time with you in the back of the truck, was a small thing to a giant back then

  26. sarjo1988 Says:

    lol at a cpl things right now

    disabled hookers, bitches expressing they orgasms thru sign language…blind bitches, deaf bitches lmao

  27. London Bloke Says:

    aggressively nod in agreement when the orgasm was on it’s way.
    ^^^
    yo…I can’t…lmao

    ^

    Im so dead its unreal

  28. RIGZ Says:

    LOL @ The MC name Avon Blocksdale

  29. El Feces Loco Says:

    Low self esteem women >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    I love em..compare a no hair having, short arm robbery street whore to Anita Baker and she’ll let you get an around the world for half price.

    God bless America..fuck everybody else

  30. Harlem World Says:

    “Panamanian chains dangle
    Lets tango”

  31. London Bloke Says:

    cOLD Says:

    January 26th, 2012 at 11:29 am
    I’m all kindsa giggling and snickering. Smh

    ^

    co-nohomo

    laughing under my breath tryna explain to co-workers why water falls from my eyes

  32. LeRoy Green Says:

    Love: 25 and 13 on average

    Griffin: 21 and 11 on average

    plus Love can step out and hit 3’s. I aint sayin he’s a way better player, just that he’s playin better ball right now.

  33. RIGZ Says:

    instead she’d ball her fist up to her chest & aggressively nod in agreement when the orgasm was on it’s way.

    ^^

    Yo…….yo…….

    *Sings Kumbaya*

  34. Jackson7 Says:

    I love em..compare a no hair having, short arm robbery street whore to Anita Baker and she’ll let you get an around the world for half price.

    ———————

    they not listening tho..

    sweetalking, gaming and charming hoes down off they original numbers >>>>

  35. London Bloke Says:

    >>>> laughing in a small quiet office with no real reason u can say why u laughin

  36. Harlem World Says:

    Busta Rhymes: What It Is >>>

  37. RIGZ Says:

    Nahggers need savin, for real lol smh

  38. London Bloke Says:

    instead she’d ball her fist up to her chest & aggressively nod in agreement when the orgasm was on it’s way.

    ^

    this is a HOF for funny story comments without a doubt

  39. RIGZ Says:

    London, stay close, Im bout to drop a gem or two I want you to listen to.. (nhjic)

  40. cOLD Says:

    I’m all kindsa giggling and snickering. Smh

  41. London Bloke Says:

    And I thought the lazy eye with the hair worn Gabrielle (Americans may need to google her) style was bad

  42. Jackson7 Says:

    sheeeit…

    good conversation, and some wit and intellect, and my finely chiseled facial features, can turn 6 dollars and a pack of Newports into a backseat episode..

    FACT

  43. Harlem World Says:

    the bassline on Nore: Grimey >>>

  44. Barbecue Tee Says:

    @Jackson7
    K flatlined me real quick

    I think Beyonce has always had
    studio help. I don’t think she could
    sing any of her songs in acapella

    Beyonce has oversaturated the market
    with her songs and there is really no
    comparison anymore. Its like people
    just accept her as the most beautiful
    and best, but I advise you to “take a
    closer look” before you form a concrete
    opinion.
    Also, do me a favor and check her “Countdown”
    video. There are about five shots where she shows
    us her dirty palm (inside of her hand)
    she is just plain nasty imnsho

  45. sarjo1988 Says:

    cOLD Says:

    January 26th, 2012 at 11:33 am
    TD the movie coming to a theater near you
    ^
    this could be a sick documentary….see wut i did there

  46. El Feces Loco Says:

    I went to go and try to find that chick on facebook..I gotta go in my old phone and get her address to refine my search though…That pussy had extra nerve endings.

    *shudders at the thought of the feel*

  47. London Bloke Says:

    Still nothing on the internets as consistently funny as Nah when its good (II)

  48. Troyvul Says:

    TD all-stars
    ^
    Word.

  49. Barbecue Tee Says:

    It’s so nice to be able to reconnect with my peers

    *sighs*

  50. whywonttheseniggasSTFU Says:

    LMAO… this the whole TD conglomerate?

    word…

  51. cOLD Says:

    TD the movie coming to a theater near you

  52. whywonttheseniggasSTFU Says:

    cOLD Says:
    January 26th, 2012 at 11:33 am

    TD the movie coming to a theater near you

    ^
    media.tumblr.com/tumblr_ly3z5mQwpy1qf5bv6.gif

  53. tHe kiD fRanKiE Says:

    Bar ecueTee tho???

  54. El Feces Loco Says:

    good conversation, and some wit and intellect

    ^
    I heard this is how Jayz bagged Beyonce.

  55. RIGZ Says:

    I think Beyonce has always had
    studio help. I don’t think she could
    sing any of her songs in acapella

    ^^

    Beyonce is one of the best live performers of our generation tho…And she aint lip singing..

  56. Harlem World Says:

    Whatever happened to Rampage? Had an ill rapping voice, nice flow, nice bars.

    A couple nice solo tracks too, should never have signed to Elektra tho.

    We Getz Down Remix >>>>>

  57. Barbecue Tee Says:

    wrong link
    should be to LugYourShare .com
    which leads to Bailey’s Cafe .org
    which brings elders and youth together
    my favorite not for profit organization

  58. RIGZ Says:

    # Harlem World Says:
    January 26th, 2012 at 11:30 am

    the bassline on Nore: Grimey >>>

    ^^

    Neptunes were in a zone

  59. El Feces Loco Says:

    Bar ecueTee tho???

    ^
    Barbie Cutey? …reeks of Beezy or Chea or one of them homoparallel commenters..I think I seen that name here before tho.

  60. Jackson7 Says:

    dont get me wrong… Beyonce aint in my top10 either… and i know she’s only a slightly better than average singer…

    but considering her career and her career LONGEVITY when most chicks play out in a couple years… and her alliance with Camel and now being a mother, i have nothing bad to say about Beyonce or her sexy sister…

    and unlike most broads, from what ive seen, she’s finer without makeup than with makeup..

  61. RIGZ Says:

    Wild For The Night is still >>>>

  62. whywonttheseniggasSTFU Says:

    London Bloke Says:
    January 26th, 2012 at 11:24 am

    aggressively nod in agreement when the orgasm was on it’s way.
    ^^^
    yo…I can’t…lmao

    ^

    Im so dead its unreal

    ^
    dawg.. i had to sit back and contemplate my WHOLE EXISTENCE on that comment…

    WTF?!.. i cried real tears…

  63. Jackson7 Says:

    cosign almost ANY Neptunes beat…

  64. London Bloke Says:

    Still dying at Kev’s comment

  65. Barbecue Tee Says:

    @RIGZ
    Beyonce doesn’t even sing live during
    her entire concert. She stands there
    pointing while the song plays in the
    background
    At first I didn’t like her bcuz she reminds
    me too much of a whore, but watching
    her dvds tells me she doesn’t belong
    and check the face, it helps her to fit in
    and be accepted.
    If she had Mathew’s nose (still) would
    you defend her?

  66. Harlem World Says:

    I met a good amount of women through smoking, high school swag updated.

    “Hey, you got a light?”

    “Yeah sure, just not for you tho”

    *laughter begins
    *offers lighter*
    *offers compliments & jokes*

    “Some bitches understand my story.”

  67. hood trill stunting aka trap day man Says:

    That pussy had extra nerve endings.

    *shudders at the thought of the feel*

    > cosign thoughts of good puss shuddering.

    that shits real.

  68. Barbecue Tee Says:

    @El Feces Loco
    It’s been too long
    I’ve been through a transformation
    but not enough to be Beezy or Chea

    *daps*

  69. El Feces Loco Says:

    Whatever happened to Rampage?

    ^
    yo we almost fucked this nigga up one year at summer jam b, nigga told my cousin to walk around him cause he was leaning on a car taking pics..rocking a all white linen suit..he was like 6’8 300 lbs..he was gon get jumped by us lil niggaz

  70. whywonttheseniggasSTFU Says:

    kev went to the moon on that comment…

    nigga just chill for the rest of the day…

    thanks…

  71. Jackson7 Says:

    producers MAKE beyonce sing wack…

    when she slows down and sings like a grown woman, she got it…

    word to “Me Myself & I” and her singing that “At Last” in Cadillac Records..

    i can see why people say she cant sing tho… her pop song stylings are annoying

  72. El Feces Loco Says:

    Barbecue Tee Says:
    January 26th, 2012 at 11:38 am

    I’ve been through a transformation

    ^Good luck with the surgery, I hope you find happiness in whichever gender you pay for

    *daps*

  73. RIGZ Says:

    Barbecue Tee Says:
    January 26th, 2012 at 11:37 am

    @RIGZ
    Beyonce doesn’t even sing live during
    her entire concert. She stands there
    pointing while the song plays in the
    background

    ^^

    This is a lie.

    Ive seen & heard her 1st hand sing AND dance the whole way thru LONG shows

    I dont even know how she does it to be honest, shes like the Bionic Woman or some shit. No one else today can pull that shit off live.

  74. Jackson7 Says:

    If she had Mathew’s nose (still) would
    you defend her?

    ——–

    if she had Matthew’s nose, she’d be Solange.. and id defend her all day…

    maybe she got her fine ass momma’s nose..

    Tina Knowles and her nose >>>>>>

  75. whywonttheseniggasSTFU Says:

    Jackson7 Says:
    January 26th, 2012 at 11:38 am

    producers MAKE beyonce sing wack…

    when she slows down and sings like a grown woman, she got it…

    word to “Me Myself & I” and her singing that “At Last” in Cadillac Records..

    i can see why people say she cant sing tho… her pop song stylings are annoying

    ^
    all of that…

    beyonce can sing in almost ANY register which is something VERY few people on this planet can do well…

    her range is incredible.. she just sings like a fuckin idiot…

    its not like the voice isnt there though…

  76. Barbecue Tee Says:

    If I make one more Beyonce comment
    on nah I may start to think she is as
    good as Pac and Biggie

    Plastic surgery has evolved
    Fake breast a fake face

  77. Jackson7 Says:

    cosign beyonce lip synching being a lie…

    barbecue Tee must have seen her at a record store CD autograph session…

  78. Mel Kiper III Says:

    she’d ball her fist up to her chest & aggressively nod in agreement when the orgasm was on it’s way.

    ^
    holy shit

    yall niggas goin to hell man

    lmfao/smh

  79. RIGZ Says:

    i can see why people say she cant sing tho… her pop song stylings are annoying

    ^^

    thats that SingRapping shit that her & R.Kelly do…

    The whole R&B basically runs with that now

  80. Barbecue Tee Says:

    I can sing At Last better that Beyonce
    her voice sucks thats why she needs help
    in the studio
    even then its annoying
    have you heard her speak?
    Most Annoying songs on earth
    Irreplaceable
    Single Ladies
    Deja Vu
    Ego

  81. Jackson7 Says:

    Beyonce >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Biggie > Pac

    was not FACT about that?

    so what if she wears makeup and weave and titty pads..

    shes a woman, let that girl cook

  82. Barbecue Tee Says:

    I wouldnt waste my time going to see Beyonce
    Check her dvds before you put the house up…

  83. El Feces Loco Says:

    If you can make her laugh you can make her call her husband and tell him she’ll be 10 minutes late while she gives you a quickie in the back by the recyclable dumpsters.

    Hoes love laughing

    telling jokes while you in the puss >>>>>>>

  84. Jackson7 Says:

    oh, i get it now…

    Barbecue Tee = Beanie Sigel

    FACT

  85. Harlem World Says:

    Beyonce can sing, chill.

  86. Jackson7 Says:

    RIGZ Says:

    January 26th, 2012 at 11:43 am
    i can see why people say she cant sing tho… her pop song stylings are annoying

    ^^

    thats that SingRapping shit that her & R.Kelly do…

    The whole R&B basically runs with that now

    —————–

    word..

    R.Kelly, Bone Thugz, then Usher, then Beyonce…

    a few others in between, but those are the main perpetrators of that annoying style

  87. Barbecue Tee Says:

    @Jackson7
    lol just for you
    *let’s Beyonce breathe*

  88. Harlem World Says:

    her range is incredible.. she just sings like a fuckin idiot…

    ===========
    Roffchild

  89. Barbecue Tee Says:

    *daps es*
    good lookin’

  90. El Feces Loco Says:

    Barbecue TS1900?

  91. Jackson7 Says:

    El Feces Loco Says:

    …. while she gives you a quickie in the back by the recyclable dumpsters.

    Hoes love laughing

    ————–

    irrefutable FACT..

    time tested

  92. hood trill stunting aka trap day man Says:

    beyonce is very ill at what she does.

    it’s really hard to dance choreographed moves & hold notes for pop songs live.

    ain many sisters in her field can pull that off.

  93. Jackson7 Says:

    all these current singers need studio help…none of these broads are naturals…

    two best, most natural recent singers i ever heard in person was Koko from SWV, and Toni Braxton …

    the SWV chick does shit live, that she aint NEVER do on Weak or Right Here..

    her gospel joints >>>>>>>>>>>>>

  94. Barbecue Tee Says:

    I gotta check this artistry register
    I’m on borrowed time

  95. whywonttheseniggasSTFU Says:

    hood trill stunting aka trap day man Says:
    January 26th, 2012 at 11:48 am

    beyonce is very ill at what she does.

    it’s really hard to dance choreographed moves & hold notes for pop songs live.

    ain many sisters in her field can pull that off.

    ^
    word.. i still hate them songs though…

    you say otherwise?

  96. Harlem World Says:

    SMH @ Biggie’s flow on One More Chance Remix

  97. S.I.C.K Says:

    S.I.C.K Says:

    January 26th, 2012 at 11:15 am
    Such a fine collection of characters on nah.I’m right at home.

    @frankie

    I’m. Very.Comfortable.With.Hoes.I also have a charming personality so I appeal to the slightly refurbished bitches god made imperfectly sexy.

    My story telling days are over.Too many evangelical prudish niggas can’t handle my unique brand of erotica.

    Nah is fucking my job computer up.It takes mad attempts to even get logged on.

  98. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Going raw in strippers on their rag
    Boning handicapped chicks, some may gag
    Look past the exterior don’t focus on the drool
    Imagine the good puss, the only TD rule.

    > rruugh!

  99. London Bloke Says:

    Send that to my twitter (II) Rigz

    Mi garn

    1 Nah

  100. Harlem World Says:

    Most, if not all singers/musicians trained in the church are the real deal.

  101. Jackson7 Says:

    beyonce is very ill at what she does.

    it’s really hard to dance choreographed moves & hold notes for pop songs live.

    ————–

    word… Rick Ross almost died twice after spitting 24 bars for Lord Knows..

    and im sure that fat nigga wasnt dancing

  102. hood trill stunting aka trap day man Says:

    you say otherwise?

    > nah man. the only time i hear them is on tv/internet watching the videos or listening to the radio.

    i’ont fux with beyonce catalog in my mp3’s

  103. cOLD Says:

    Going raw in strippers on their rag
    Boning handicapped chicks, some may gag
    Look past the exterior don’t focus on the drool
    Imagine the good puss, the only TD rule.

    Repeat 3 x’s

  104. Jackson7 Says:

    Rihanna is the worst singing black R&B star ever…

    its not even close..

    i dont have NO Rihanna CDs or itunes or nuffin..

    i just be looking at her random nude and bikini photos that surface on the internet… she’s a 6 foot tall, walking talking dancing mannequin IMO

  105. Jackson7 Says:

    Barbecue tee = bdoll

    ————-

    *hearts stops for second*

    *regroups*

    *wonders*

  106. El Feces Loco Says:

    cOLD Says:
    January 26th, 2012 at 11:59 am

    Barbecue tee = bdoll

    ^
    I think this is the one though…wasnt that the name she made right before she bounced?

    BBD trivia for $500

  107. Harlem World Says:

    Cosign Rihanna being meh at singing.

  108. hood trill stunting aka trap day man Says:

    all of that…

    beyonce can sing in almost ANY register which is something VERY few people on this planet can do well…

    her range is incredible.. she just sings like a fuckin idiot…

    its not like the voice isnt there though…

    > oh snap.

    safe, rigz. i ain swack ya comment, guv.

  109. cOLD Says:

    Barbecue tee = bdoll

  110. hood trill stunting aka trap day man Says:

    rhianna is 6′ tall!?

    foh!?

  111. Harlem World Says:

    “When I’m off in the zone, my niggas tellin me Run Dat Shit….
    When I’m off in the zone…”

  112. whywonttheseniggasSTFU Says:

    yo cOLD…

    im about done with breaking bad season 4…

    my nigga… Gus’s character is DOPE!…

  113. El Feces Loco Says:

    herbal kint Says:
    August 4th, 2009 at 3:12 pm

    this barbecue tee character is either the new obsessed nah right stalker or the old one, barbecue tee = caksetface ???
    I AM GERALD SALUTI Says:
    August 4th, 2009 at 3:13 pm

    been a while since we had some nahbeef. I’m officially tuned in
    cOLD Says:
    August 4th, 2009 at 3:14 pm

    greeny if your lurking theres nothing I want more than for you to sit on my face while you read word up magazine. front to back.
    cOLD Says:
    August 4th, 2009 at 3:15 pm

    been a while since we had some nahbeef. I’m officially tuned in

    ^ as am I.
    Beezy Says:
    August 4th, 2009 at 3:15 pm

    yo but Jersey does suck tho
    Ghost Writer Says:
    August 4th, 2009 at 3:15 pm

    Yo

    ^

    ROFFSSSSS..LOL @ EVERYTHING..cold simpin..gerald saluti

  114. hood trill stunting aka trap day man Says:

    This is a lie.

    Ive seen & heard her 1st hand sing AND dance the whole way thru LONG shows

    I dont even know how she does it to be honest, shes like the Bionic Woman or some shit. No one else today can pull that shit off live.

    > damn. this is the one i was really referring to, rigz.

    no swack. & cosign.

  115. S.I.C.K Says:

    Cleveland Brown=emasculated negro.

    Barbie Cute Tee better be a broad.I`m thinking Zesty or Honey Mustard or Flaming Hot if otherwise.My last comment regarding this.

  116. cOLD Says:

    For those who’ve watched the Cleveland show. How often is it this nigga breaks out into a freestyle. Lol. I caught the shit last night a died. His flow and raps were pretty Ill

  117. tHe kiD fRanKiE Says:

    Rihanna is def woat

    Not an ounce of talent

    Extra overarted

  118. sarjo1988 Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:

    January 26th, 2012 at 12:03 pm
    Rihanna is def woat

    Not an ounce of talent

    Extra overarted
    ^
    dont count her out yet….still waitin on the sextape to see if shes COMPLETELY talentless, i cant imagine her jus laying there lifeless like kim k in her shit, rhi seems like a freak

  119. sarjo1988 Says:

    new post

  120. cOLD Says:

    Nigga Cleveland said his rhymes are harder than Sophie’s choice. Google if you must

Leave a Reply