займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: A-Mafia – Crime Pays (Behind The Scenes)

Previously: A-Mafia ft. Hell Rell – Body Bag


AddThis Social Bookmark Button

20 Responses to “Video: A-Mafia – Crime Pays (Behind The Scenes)”

  1. whywonttheseniggasSTFU Says:

    London Bloke Says:
    January 24th, 2012 at 10:20 am

    Tumblr has a lot of deviant sites just a few clicks away

    Something for everyone

    ^
    word.. you could easily lose a whole work day hunched over your computer as you discretely view whatever you like…

  2. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lmao

    i push my mediocar staring infactuated by my automar thru my gazelle shades!

    yo blousedgawd…you stoopid.

  3. tHe kiD fRanKiE Says:

    CanalStreet B

  4. tHe kiD fRanKiE Says:

    B you rockin them Fomeposites for $50 huh
    Chinatown Js, Louey Vatton belts huh???

    Lemme find out

    Nigga think he ballin

  5. whywonttheseniggasSTFU Says:

    photos.modelmayhem.com/photos/110913/14/4e6fcb5cc74dd.jpg

    ^
    i’d save her… i’d have to…

    simp gawd in FULL effect…

  6. whywonttheseniggasSTFU Says:

    LOL.. niggas is Ross dress for less aficionados…

  7. hood trill stunting aka trap day man Says:

    yo so basically…

    blandon is a bum ass blouse wearing boost mobile broad that get beat for bud & berated by his boss.

    lol!

    say that fast but stop@5x’s!

  8. whywonttheseniggasSTFU Says:

    simpfather frankie.. i know you’d save her

  9. b Says:

    tHe kiD fRanKiE Says:
    January 24th, 2012 at 10:27 am
    B you rockin them Fomeposites for $50 huh
    Chinatown Js, Louey Vatton belts huh???

    Lemme find out

    Nigga think he ballin

    ^ roff macchio. I wish, I had to drop 340 for my last pair of foams cuz I missed the release date. yall stupid lml

  10. hood trill stunting aka trap day man Says:

    , Louey Vatton belts huh???

    > okay…*tears*

  11. b Says:

    I have never been robbed nor have I ever owned a boost mobile in my life lml

  12. whywonttheseniggasSTFU Says:

    hood trill stunting aka trap day man Says:
    January 24th, 2012 at 10:29 am

    yo so basically…

    blandon is a bum ass blouse wearing boost mobile broad that get beat for bud & berated by his boss.

    lol!

    say that fast but stop@5x’s!

    ^
    tinyurl.com/28ohe7p

  13. Harlem World Says:

    S.O.B’s on week nights >>>

    Some nice women, nice sounds and nice food.

  14. whywonttheseniggasSTFU Says:

    this nigga b out and about in these:

    tinyurl.com/7lx7hhf

  15. tHe kiD fRanKiE Says:

    Nope Mex she’s meh to me
    I took a vow to never sleep wit a white woman again….no specific reason I just think sistas are too fine there is no reason to sleep w a white woman.

    Shanbonita
    Google is ya friend
    I’d simp

  16. Mel Kiper III Says:

    nosign tsuni

  17. whywonttheseniggasSTFU Says:

    wow frankie.. you need glasses b…

    shes asian…

    christ.. help you…

    im tired of you ‘i only wanna sleep with black queens’ niggas…

    the most ridiculous statements ever…

  18. tHe kiD fRanKiE Says:

    “if she ain’t black…she white”
    Lmao

  19. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lemme find out this lame blandon is the only dude in new york sportin mammal skinned eye frames.

    blandon boss: ”hey loser, what’s that on your face?”

    blandon: ”oh these? they’re vintage gazelles!”

    blandon boss: ”well i was gonna ask you to hit the dougie for chaz & everybody at payroll but er…i think juanita might know better.”

  20. whywonttheseniggasSTFU Says:

    ….tkf…

    yoiu can NOT be serious…

    tinyurl.com/76saksh

    you’d waste your simp powers of persuasion on THAT?

    c’mon b.. we better than that…

Leave a Reply