Video: Common Freestyles @ Vanquish Lounge In Atlanta

Common and the V-103 held a private playback and Q&A with Ryan Cameron on Friday during happy hour at Vanquish Lounge for his fans. he was asked to spit a live off the top freestyle.

Props: ATLNightSpots.

Previously: Common Freestyles @ Dwyane Wade’s 30th Birthday Party (Video)


AddThis Social Bookmark Button

52 Responses to “Video: Common Freestyles @ Vanquish Lounge In Atlanta”

  1. &What?! Says:

    Cam’Ron – CHWM >

  2. cOLD Says:

    wow at that Minaj song… smh.

  3. cOLD Says:

    that early morning coffee before the wife and kids wake up >>>

    its snowing in Jersey…

    *does ceremonious dance around snow blower*

  4. cOLD Says:

    ever since I got the iphone, my pr0n viewing has increased tenfold… On my way home from work I was watching on the highway at traffic lights etc… It’ll be an embarrassing way to one yaself.

    News report reads: Man dies in head on collision while watching Kelly Devine’s Ass Parade.

    I gotta chill tho.

  5. Tron Stockton Says:

    cOLD- first step is admitting u have a problem

  6. Eric Mangini Says:

    You a stupid hoe

    This ackee and saltfish tho >>>>>>>

  7. whywonttheseniggasSTFU Says:

    whats good Saturday crew?

  8. Eric Mangini Says:

    *daps frio, j tronica and mr green thumbs and that kizza Whatts*

    Yo ?What you related to ?Why? ya’ll two kizzas be flying under the radar here..docile commenters

  9. Eric Mangini Says:

    whats good Saturday crew?

    ^

    aint shit fucking this ackee and dumplin up…wish i had some coco tea..first snowfall of the year here

  10. cOLD Says:

    Tron Stockton
    32 mins ago
    cOLD- first step is admitting u have a problem

    ^ co

  11. cOLD Says:

    aint shit fucking this ackee and dumplin up…wish i had some coco tea..first snowfall of the year here

    ^ downside of marrying outside the culture. Meanwhile I got a female tenant that’s from yard. Everytime I walk in her crib and smell that curry chicken…. I’m like the fuck was I thinking

  12. Eric Mangini Says:

    downside of marrying outside the culture. Meanwhile I got a female tenant that’s from yard. Everytime I walk in her crib and smell that curry chicken…. I’m like the fuck was I thinking

    ^
    ah true…cawn beef an cabbage fi lunch..white rice, a slice ah pear….winter time fi get fat.

    Weh di tenant ah look like dough? Fatniss?

  13. tHe kiD fRanKiE Says:

    Damn TS
    That was an epic melt you had last nite my g!
    We are the world1900. Lmao
    J/k I feel you tho. I think everyone here generally has a level of respect for one another….well maybe not but we are all e brethren who congregate here much like a block, barbershop, gym anytype of safe haven for niggas/kizzas to chop it up. Although some ppl stay remained in the fuckery day by day it’s kinda what makes the site. And the current e crew beef is actually good, hip hop is boring right now ya dig.

    All ya other commenters especially dat old ass senile nigga on here….kill Yo self

    What up doe?

  14. tHe kiD fRanKiE Says:

    Cold
    Xvideos.Kizzy
    Search: Gee Vidz

    Thank me later

  15. Eric Mangini Says:

    All ya other commenters especially dat old ass senile nigga on here….kill Yo self

    ^
    NNN

  16. cOLD Says:

    Weh di tenant ah look like dough? Fatniss?

    ^ she can get it. She strikes me as the good girl type always home han tennin’ to er picanny dem.

  17. cOLD Says:

    Xvideos.Kizzy

    Damn her I am tryna break the addiction and you come with some Bolivian uncut. Smh

  18. Eric Mangini Says:

    she can get it. She strikes me as the good girl type always home han tennin’ to er picanny dem.

    ^
    My cousin got one, she live downstairs, always home wid har son..cousin was chasing her all summer but she ah act stoosh, like a goodie goodie…so christmas dem break in har house and teef all har tings dem..she go upstairs fi explain to mi cousin an him fuck har off da same day deh..him seh di gyal ah do all kinna slackness.

    Mi feel ah way still..mi di waan ah jook offa it to.

    fatniss wid di undacover freak ting >>>>>>>>>>>>

  19. tHe kiD fRanKiE Says:

    What does NNN mean???

    Yo da lingo on this site is da shit

    Don’t kno who birthed it but this lil move always make me laugh

    The.period.after.every.word.move.

    Very effective

  20. cOLD Says:

    .him seh di gyal ah do all kinna slackness.

    ^ RAaaaas! Is so dem stay still.

    Frankie NNN

    name names nigga

  21. Eric Mangini Says:

    What does NNN mean???

    ^
    name names nigga

    I think you talking about me, if you are.. good morning Frank

    ———

    The.period.after.every.word.move.-

    ^
    Usually a sure sign that theyre on a phone, most likely a BB, it adds a dot . every time you hit space key

  22. cOLD Says:

    Some women understand they have to be real dirty in the bed to keep a nigga. Mek deh pum pum quintt (c) radio host vid from wshh

  23. Eric Mangini Says:

    .him seh di gyal ah do all kinna slackness.

    ^ RAaaaas! Is so dem stay still.

    ^
    yuh done know….mi tink him ah get sweet pon har..my bwoi ah tell mi di story wid a piece a grin pon him face..him ah wife har now an den lef har before summer come…mi know how mi cuzzin stay.

  24. cOLD Says:

    whywonttheseniggasSTFU Says:
    January 21st, 2012 at 9:52 am
    this nigga..

    porn addiction

    deviant addiction

    HGTV addiction

    Cat addiction…

    someone help this nigga…

    ^ Roff Well if this isn’t the pot…

  25. whywonttheseniggasSTFU Says:

    this nigga..

    porn addiction

    deviant addiction

    HGTV addiction

    Cat addiction…

    someone help this nigga…

  26. whywonttheseniggasSTFU Says:

    cOLD spills the ruins of his broken life all over the comments…

    its a cry for help..

    #interventiontime

  27. cOLD Says:

    whywonttheseniggasSTFU Says:
    January 21st, 2012 at 9:53 am
    cOLD spills the ruins of his broken life all over the comments…

    its a cry for help..

    #interventiontime

    ^ this site BEEN THERA

  28. cOLD Says:

    whywonttheseniggasSTFU Says:
    January 21st, 2012 at 9:53 am
    cOLD spills the ruins of his broken life all over the comments…

    its a cry for help..

    #interventiontime

    ^ this site BEEN therapeutic to the user

  29. cOLD Says:

    Aight it’s time to take this toro 14 cc engine snow blower for a spin

    Such a shame this is what my life has come to. Excitement blowing snow.

  30. whywonttheseniggasSTFU Says:

    LMAO!

    *daps cOLD*

    already…

  31. tHe kiD fRanKiE Says:

    cOLD spills the ruins of his broken life all over the comments…

    its a cry for help..

    #interventiontime

    ^co sign spilling ya soul on these boards

    Crying for help from anonymous strangers>>>>

    Simpin>>>><<<
    a necessary evil word to J Jackson(not fab)

    Fuck is cat addiction tho….?

  32. whywonttheseniggasSTFU Says:

    Fuck is cat addiction tho….?

    ^
    RIP snow…

  33. &What?! Says:

    This Schoolboy Q sounding nice so far

  34. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Blog game fucked up…Boi!
    Fuck you think I rap fo?

  35. Troyvul Says:

    yuh done know….mi tink him ah get sweet pon har..my bwoi ah tell mi di story wid a piece a grin pon him face..him ah wife har now an den lef har before summer come…mi know how mi cuzzin stay.
    ^
    lulz

  36. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Think you heard wrong, they’re both performing on the Gold Coast tomorrow

    > oh ight. i also must’ve been a day off cuz the one i was heard about was in the netherlands. so thas like some trans continental rock the bells y’all got poppin across the pond. dope.

    yo…i jus heard the worlds smallest violin in the last thread. straight fuck boy string plucking. lol. niggas loving screennames now. smfh.

    cornville.

  37. pmass Says:

    Excitement blowing snow.

    ^chill god

    Sup Nah?

  38. hl Says:

    “Double Burger With Cheese” is a dope video/song. Damn. Slept on that one.

  39. whywonttheseniggasSTFU Says:

    cant chill even on saturdays kev?

  40. hood trill stunting aka trap day man Says:

    ”seen a girl she had bottom like a speak-ah
    wanna put some hands on her like a preach-ah
    hmmmm-maah!”

  41. hood trill stunting aka trap day man Says:

    cant chill even on saturdays kev?

    > what is this…”chill”, you speak of?

    sun don’t do that. not even in new england.

  42. charles lee ray Says:

    Kevin waldron aka eLIEjah muhammad

  43. Eric Mangini Says:

    TS wrote a love/peace manifesto..tired of the online bloodshed..nigga Kev had him thinking bad thoughts…he was gon leave Kev in one of them Chicago vacants.

  44. hood trill stunting aka trap day man Says:

    lol!

    k.

  45. Eric Mangini Says:

    lol!

    k.

    ^
    TS confronts Hood Trill

    youtu.be/Q5VxvF7DaCw

  46. hl Says:

    TS confronts Hood Trill

    youtu.be/Q5VxvF7DaCw

    ^^^^^

    *bodied*

  47. tHe kiD fRanKiE Says:

    TS wrote a love/peace manifesto..tired of the online bloodshed..nigga Kev had him thinking bad thoughts…he was gon leave Kev in one of them Chicago vacants.

    ^he done turned TS into a goon lmao

    This shit is cray

    Remix Rollin planes like curren$y now

    Bizarre world fa real

    Where 30 Yo niggas just start smokin

    That ship sailed Mex just stay clean bro u made it this far

    Might as well skip straight to da blow ya heard lol

  48. tHe kiD fRanKiE Says:

    I think TS might be bi polar doe

    No shots

    1 min he goin murk Kevin, make him a star etc
    Next minute he got love for everybody even Kev.

    “is it black girl lost, or you owe me for ice?”

  49. whywonttheseniggasSTFU Says:

    “Good Day to you Sir!”

  50. whywonttheseniggasSTFU Says:

    TKF… shouldnt you be spending your 2 weeks check on some random slore you met at the strip club..

    Simp President x100

    *daps*

  51. tHe kiD fRanKiE Says:

    *daps remexicano*

    El simp de presidentiale

  52. hood trill stunting aka trap day man Says:

    TS confronts Hood Trill

    youtu.be/Q5VxvF7DaCw

    >*stringer bell’d*

Leave a Reply