займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Young Jeezy ft. Fabolous & Jadakiss – OJ (Teaser)

The official teaser for Young Jeezy’s “OJ” featuring Jadakiss and Fabolous from his latest album TM103: Hustlerz Ambition, out now. The video is coming soon. Directed by Aristotle for By Any Means.

Previously: Young Jeezy – Shot Caller Freestyle


AddThis Social Bookmark Button

70 Responses to “Video: Young Jeezy ft. Fabolous & Jadakiss – OJ (Teaser)”

  1. Highsaiah Thomas Says:

    Kev look like an aborigine that was raised in captivity

    Grapefruit Juice > OJ

  2. hood trill stunting aka trap day man Says:

    so def jam ain giving this dude naan to shoot his videos now, ha?

    damn, jeezy…

    time to re up, gotta recycle the flow.

  3. hood trill stunting aka trap day man Says:

    what nigga!?

    feces…

    ya face look life a gang of california raisins tryna climb abe lincoln on mt rushmore.

  4. ChainHeavy Says:

    Def Jam knows who butters their bread.Word to them giving Nas 200k for his album budget and giving Kanye 4 million.

  5. Highsaiah Thomas Says:

    Kev beard look like some picnic ants fighting over the burnt up burger that fell thru the grill.

    So far he’s made 348 niggaz from Philly cut their shits off after they saw his

  6. Highsaiah Thomas Says:

    Nas 200k for his album budget and giving Kanye 4 million

    ^
    Ok so when Nas sells 1 million at a cost of 200k and Kanye sells 2 million at a cost of 4 million..who won?

  7. Highsaiah Thomas Says:

    I keep having this dream where I’m dead and all the women ive boned are there lined up..I cant make out most of the faces though.

    LF: Saw my homegirl and her mom yesterday, small talk was made, moms was like how you been? Smiling and shit…then it redawned on me that I had once gotten head from her outdoors in the middle of winter at a local park…memories are ill

  8. Highsaiah Thomas Says:

    hahaha….. b’s girl just texted me “WYD? I want you to leak before the rick ross album does”

    I love his girl

  9. ChainHeavy Says:

    The thing is,we both know Nas isn’t selling a million of anything these days.

  10. Das racist Says:

    Maybe not within the first couple of months, but his next album will be platinum by at least a year after its release

  11. Highsaiah Thomas Says:

    Maybe not within the first couple of months, but his next album will be platinum by at least a year after its release

    ^
    Nah..im a Nastan but he a 500k to 800k rapper now..niggaz style aint for mass consumption..If Nas consistently sold 2-3 million the world would be a better place..ignorance is commercial.

  12. Highsaiah Thomas Says:

    The industry needs niggaz like Nas to lose..then they can point at the jiggaboos like Jayz and them and be like see? niggaz dont wanna hear that scientific shit..pop some Ace of Spades lets go dance.

  13. mel kiper III Says:

    niggaz dont wanna hear that scientific shit..pop some Ace of Spades lets go dance.

    ^
    nosign dancing but yea…basically

  14. mel kiper III Says:

    *wallows in ignorance* (N)

  15. Das racist Says:

    Cosign being a nastan, and knowing niggas ain’t trying to have knowledge dropped on them

    But I still think the gawd’s next album will go platinum, eventually…

  16. mel kiper III Says:

    LF: Game of Thrones >

    *adjusts pocket protector*

  17. Troyvul Says:

    Rich Forever

  18. sealsaa Says:

    Ok so when Nas sells 1 million
    ==============

    ^hold up…we in 96?

  19. Das racist Says:

    ^^^^^
    So u just gon come through(II) and dash away a niggas hopes just like that huh???

  20. ChainHeavy Says:

    Nah..im a Nastan but he a 500k to 800k rapper now..
    ^^^
    Nas is a 200k first week with gold certification like 7-8 months later artist at this point.Im sorry to say,he’s never going to see a platinum plaque again.

  21. Highsaiah Thomas Says:

    “Hip Hop Is Dead” – (Gold) 833,000+ Sold to date
    “Untitled (N****)” – (Gold) 602,000+ Sold to date

    Numbers might be a lil dated though..Nas is definitely platinum capable…I wasnt saying he wasnt..his music is rarely for the masses though..cerebral shit.

    Nas makes you listen to yourself

  22. sarjo1988 Says:

    *cosign bustin a nut in feces girls mouth and she being able to tell me wut kinda tree i smoked

    damn she a fuckin pro

  23. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Im sorry to say,he’s never going to see a platinum plaque again.
    ^^^^

    Nas doesn’t want to go platinum.

    Look at the kinda music he makes now compared to when he was on his Escobar shit.

    He’s matured artistically. But if he wanted to make a Teflon Don kinda album, I don’t think the shit would be that hard.

  24. mel kiper III Says:

    ….is it 3:o5pm yet?

  25. Das racist Says:

    LF: Game of Thrones >
    ^^^^

    Is this on Netflix???

    Sn: mad men>>>>> (late pass)

  26. mel kiper III Says:

    na its not on netflix

    i be watching it on HBOGO

  27. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    ….is it 3:o5pm yet
    ^^^

    I got dour dutches on deck.

    Rich Forever > TM103

    Sight unseen

    That tracklist alone blows most of the shit from last year outta the water.

  28. sealsaa Says:

    “Hip Hop Is Dead” – (Gold) 833,000+ Sold to date
    ==============

    ^This came out 5+ years ago though, and it’s got 167,000 units to go. At this rate, it won’t go platinum for another 3-4 years.

    Nas though>>>>>

  29. hood trill stunting aka trap day man Says:

    Im sorry to say,he’s never going to see a platinum plaque again.

    > lol @ this.

    he has 8 platinum albums already. it’s about the quality of his next album that will determine that…not jus the current climate of record sales.

    should his core fan base deem he released another classic…new fans will follow suit & cop.

    young kizzas fux with nas hard body.

  30. b Says:

    shout to feces, cold all dem yardies.

    This food so good I take back every bad thing I said about jamaicans

  31. sealsaa Says:

    This bitch I was talking to like a month ago literally thought Nas was dead.
    ==========================

    ^What? Tell that bitch to come take a ride with me…

    #Deengems

  32. Highsaiah Thomas Says:

    ^This came out 5+ years ago though, and it’s got 167,000 units to go. At this rate, it won’t go platinum for another 3-4 years.

    Nas though>>>>>

    ^
    Thos numbers were from december 2010 tho..to be fair..I dont give a fuck about Nas sales anyway..maybe for other rappers but not nasgawd *shrugs*

    *turns up Chief Keef – Bang*

  33. ChainHeavy Says:

    Think about How much buzz Nas lost since 08.He actually had prime time news coverage because people thought he was really going to name his album Nigger.This bitch I was talking to like a month ago literally thought Nas was dead.

  34. Troyvul Says:

    I was talking to like a month ago literally thought Nas was dead.
    ^
    “Tim Duncan of this rap shit” – MK3

  35. sarjo1988 Says:

    This bitch I was talking to like a month ago literally thought Nas was dead.
    ^
    bitches dont be listening to nas tho, so i can actually see a dumb broad thinkin some shit like that

  36. Highsaiah Thomas Says:

    b Says:
    January 6th, 2012 at 12:31 pm

    shout to feces, cold all dem yardies.

    This food so good I take back every bad thing I said about jamaicans

    ^
    Weh yuh ah nyaaam bwoi? Wah kinna food yuh go buy?

  37. b Says:

    Weh yuh ah nyaaam bwoi? Wah kinna food yuh go buy?

    ^ OXTAILS, RICE AND PEAS, CABBAGE.

    These brothers selling it from a truck , eating this shit everyday cant be good tho.

  38. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Nas ain’t gin platinum unless he works with certain producers & has certain features.

    That just the way the shit works nowadays.

    The label won’t even push an album unless it has an MMG feature, a Raekwon verse, 2 Chainz or Future verse, a song with a hook sung by a pop star, etc.

  39. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Nah Right earned it’s money this week.

    2nd time in 3 days I had KFC’s hot wings. Shits are dumb good too.

  40. sarjo1988 Says:

    The label won’t even push an album unless it has an MMG feature, a Raekwon verse, 2 Chainz or Future verse, a song with a hook sung by a pop star, etc.
    ^
    sad but true

  41. Das racist Says:

    OXTAILS, RICE AND PEAS, CABBAGE
    ^^^^^

    I swear my pops use to cook this once a week, an this better for you than any kind of fast food by a mile

    Oxtail>>>>>

  42. ChainHeavy Says:

    unless it has an MMG feature
    ^^^
    Watch The Throne was the only platinum rap album last year that didn’t have at least one verse from Roozaayyy.

  43. S.I.C.K Says:

    Oxtails are the reason I will never go vegan

  44. b Says:

    amp be listening to everything moving lol , what was the name of that kirko bangz joint thats a hit according to you?

  45. Eastern_Digital Says:

    Nas 200k for his album budget and giving Kanye 4 million

    ^
    Ok so when Nas sells 1 million at a cost of 200k and Kanye sells 2 million at a cost of 4 million..who won?

    ^^^
    they both only get maybe 30 cents per album sold. So Yeezy and Def Jam wins. Nas loses, again.

  46. b Says:

    Ross 8 bars >>>> Hov verse
    On Monster.

    ^lies

  47. Eastern_Digital Says:

    unless it has an MMG feature
    ^^^
    Watch The Throne was the only platinum rap album last year that didn’t have at least one verse from Roozaayyy.

    ^^^
    And a Rozay verse would’ve probably been the standout. Word to MBDTF.

    Ross 8 bars >>>> Hov verse
    On Monster.
    The DIAND verse sounded cool, but he wasnt really sayin nothing.

  48. S.I.C.K Says:

    Sometimes mic presence trumps lyricism

  49. Eastern_Digital Says:

    win >>>> wins

  50. whywonttheseniggasSTFU Says:

    STFU

  51. b Says:

    S.I.C.K Says:
    January 6th, 2012 at 12:53 pm
    Sometimes mic presence trumps lyricism

    ^ I love and hate this.

  52. sealsaa Says:

    Triple Beam Dreams Feat. Nas (produced by Justice League
    ======================

    Fuuuuck…

  53. Highsaiah Thomas Says:

    OXTAILS, RICE AND PEAS, CABBAGE
    ^^^^^

    zeen..official breakfast of the jamaican bobsled team
    ______________

    they both only get maybe 30 cents per album sold. So Yeezy and Def Jam wins. Nas loses, again.

    ^
    Yea but them “loans” gotta be paid back first

    loan me 200k to make 150k(.30x500k) > loan me 4 million to make 600k (.30 x2milly)

  54. b Says:

    Im baffled at how ross can talk about absolutely nothing every time with hella replay value.

  55. Troubleshooter1900 Says:

    Cosign Nas being God and Black Thought being his Son.

  56. why? Says:

    Twenty Twelve, Two thousand twelve…

    Shit sounds weird..

  57. Highsaiah Thomas Says:

    Sometimes mic presence trumps lyricism

    ^ I love and hate this.

    ^
    I believe this is the subtle difference between a rapper and an MC..Doug Fresh/Busta/etc can rock any rhyme, crowd, venue…. Nas can only rhyme.

    Lyricists last longer..when I think of Busta I think of him at summer jam, his various outfits, videos, saying woo hah for a whole summer…I picture Nas? I see project windows, Jerome’s nieces face as that bullet hit, kids believin they can..shit’s more visceral.

  58. Troubleshooter1900 Says:

    Co-Baffled at Ross’ nothingness.

    “looking at my bitch, I bey she give yo ass a bone…”

  59. Highsaiah Thomas Says:

    b Says:
    January 6th, 2012 at 1:01 pm

    Im baffled at how ross can talk about absolutely nothing every time with hella replay value.

    ^
    niggaz love fat rappers

  60. Troubleshooter1900 Says:

    “ankle monitors under trousers so fuck showers…”

    Really Ross? Nasty ass nigga.

  61. Highsaiah Thomas Says:

    name a fat rapper that didnt win?

    Even wack fat rappers be winnin

    Bun B
    Killa Mike
    Missy Elliot
    Action Bronson

  62. sealsaa Says:

    Sometimes mic presence trumps lyricism
    ======================

    ^This is why I initially thought that his verse on Molasses>>>>Rae and Ghost’s. Then I went back and listened.

  63. Troubleshooter1900 Says:

    Pun
    Joey Crack
    Beanie

  64. Troubleshooter1900 Says:

    Molasses: Rae, Ghost, Ross.

    Ross was the weakest link

  65. Highsaiah Thomas Says:

    Ross says the kinna shit you can picture but never believe

    *Turns up Chief Keef even louder*

    Cant wait to hit the deegan with this as my intro..somebody gettin ran over.

  66. hl Says:

    Ross got bars too though.

  67. Troubleshooter1900 Says:

    Say word? Romney Lost Iowa.

    Kewl.

  68. Troubleshooter1900 Says:

    And McCain endorsed Obama.

    LMAO.

    Kizzas is senile.

  69. S.I.C.K Says:

    Choosing between presence and lyricism is like choosing which limb to amputate.You need both to be complete but you can survive with either one

  70. Troubleshooter1900 Says:

    Ross verse revisited:

    “our meetings, we the only niggas walking out…”

    No shit, you fat fuck. Go have a seizure nigga.

Leave a Reply