Video: RZA on Chelsea Lately

RZA appears on Chelsea Lately to talk about his new headphones, smoking weed, Californication, touring with Wu-Tang, chess and more.

Check out RZA’s interview with Craig Ferguson below.

Previously: Talib Kweli – Burn Notice (Live @ RZA x WeSC Release Party)


AddThis Social Bookmark Button

187 Responses to “Video: RZA on Chelsea Lately”

  1. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    If your woman getting fucked by someone else is your WORST fear,you will always be a slave to that fear.

    > especially if you claiming her exclusively & be cheating on her.

    thas that psychological whip cracking.

  2. Highsaiah Thomas Says:

    but then i thought she jus has it to psyche herself out like she’s in her country with lots of foot traffic behind her

    ^
    this nigga need weed…lmaoo..wtf?

    LF: sarjo’s wifey is kinky..she like when I quote the lyrics to “number one spot” when we do it.

  3. Highsaiah Thomas Says:

    Poonmahmud Ali…I shook up ya girllllll

    It’s funny how Kev’s PR Chick be squeezing her A cups together so I can titty fuck her..nipples don’t even be touching.

  4. S.I.C.K Says:

    I am emotionally monogamous. I only can “love” one female.I only loved two women in my entire life.People throw that word around too recklessley.

  5. b Says:

    B Says:
    January 5th, 2012 at 11:05 am
    @sick least u keepin it real my g, and she must be a keeper if she stayed after that convo….if i ever tried to have that convo with wifey, i dont think itd be goin as smooth as ur outcome..

    ^well NOone else wants to pipe your wife so u good

    ^ There can only b one me(C)R kellz

  6. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    It’s funny how Kev’s PR Chick be squeezing her A cups together so I can titty fuck her..nipples don’t even be touching.

    > oh shit! loooool.

    who’s mask is this?

    dem some pretty tittays tho. gotta admit that.

  7. 007 Says:

    S.I.C.K Says:
    January 5th, 2012 at 11:17 am
    I am emotionally monogamous. I only can “love” one female.I only loved two women in my entire life.People throw that word around too recklessley.

    ^was she a sex worker?

  8. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    yo Unc…

    you shared my PR chics titty pic with highsaiah?

  9. Highsaiah Thomas Says:

    How is it you can love 12 (if you had them) kids unconditionally but only “love” one chick..what kinda hearts ya’ll got?

    humans try to rationalize their lies to live “truthfully”

    The human heart can love many bitches..they just female kids b( no pedo)

  10. cOLD Says:

    as far as crazy goes…niggas thats skitzo might be the sane ones

  11. sarjo1988 Says:

    damn on the lord knows beat, fab throws a lil jab at drizzy, i tottally missed it

    u gotta watch the picture that u paintin with ur verses
    we go in niggas mouths(II??) we dont kno about bitches purses

  12. Highsaiah Thomas Says:

    yo Unc…

    you shared my PR chics titty pic with highsaiah?

    ^
    nah Unc aint do that..she BCC’d them same pics you got nigga.

    word..they pretty but small…You wanna go half on some implants? I got the left one..its closer to her heart.

  13. London Bloke Says:

    Theres a crazy dude that stands outside the Jamaican shop in my ends, wears headphones that are plugged into no socket and hold a beer can but never sips from him, muttering words

    Perhaps dude is muttering the truth of life but no-one listens to him. Just mutters away whilst we think we know truth, and that he’s crazy, when infact he trying to tell us all, but we’re to deaf to listen

  14. Highsaiah Thomas Says:

    as far as crazy goes…niggas thats skitzo might be the sane ones

    ^
    word..that nigga gots no job, no bitches, no bills, he just got his bible and his spot..and he be happy as fuck..like “jesus is coming to rain fire and smite hell on you godforsaken heathens”..with a smile..content as fuck.

  15. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    oh ight…

    niggas be bookmarking my flickr page.

    haha. i see.

  16. sarjo1988 Says:

    cOLD Says:

    January 5th, 2012 at 11:21 am
    as far as crazy goes…niggas thats skitzo might be the sane ones
    ^
    dont feed the animals b

  17. London Bloke Says:

    ayo edit: never sips from it

  18. Highsaiah Thomas Says:

    Perhaps dude is muttering the truth of life but no-one listens to him. Just mutters away whilst we think we know truth, and that he’s crazy, when infact he trying to tell us all, but we’re to deaf to listen

    ^
    He went to Jareds..

    *uses %80 brainpower*

    *goes crazy*

    *understands life in its entirety*

  19. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    word..they pretty but small…You wanna go half on some implants? I got the left one..its closer to her heart.

    > nah they cool as is. she be liking when i fit a whole titty in my mouf yo.

  20. Highsaiah Thomas Says:

    oh ight…

    niggas be bookmarking my flickr page.

    haha. i see.

    ^
    lol nigga you copy and pasted it on like 6 consecutive “No Comment” posts…lil ass titties..she better be lucky she make some good bacalau.

  21. S.I.C.K Says:

    was she a sex worker?
    ^^
    nah that was your mother.Her head is like pirhanna(pusha t)

    I`m gonna stop dropping jewels.I`m tryna school y`all dumb young niggas.If you think you can control another person`s actions you are a FOOL.Y`all find out the hard way.You don`t OWN NO BITCH..PERIOD!!!

  22. Highsaiah Thomas Says:

    I`m gonna stop dropping jewels.I`m tryna school y`all dumb young niggas.If you think you can control another person`s actions you are a FOOL.Y`all find out the hard way.You don`t OWN NO BITCH..PERIOD!!!

    ^
    This my nigga right here but I can tell SICK be different around wifey..you’re a good guy SICK..You buy wifey presents with your xmas bonus(sheeeit Idda bought some weed)..I think most of your recent outbursts here are just that..a way to release without catching charges for mopping the floor with her..

  23. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    lol nigga you copy and pasted it on like 6 consecutive “No Comment” posts

    > nah i ain never posted her titties in here.

    those must be some ol pics.

  24. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    .I think most of your recent outbursts here are just that..a way to release without catching charges for mopping the floor with her..

    > loooool!

    who’s this? datchu, feces?

  25. Highsaiah Thomas Says:

    she be liking when i fit a whole titty in my mouf yo.

    ^
    maybe you should start working out?
    —–
    > nah i ain never posted her titties in here.

    those must be some ol pics.

    ^
    They was on the same page with shorty with the big back( I love BBWS stop it)

    *shrugs*

  26. sarjo1988 Says:

    > nah they cool as is. she be liking when i fit a whole titty in my mouf yo.
    ^
    does she be fingerin herself with the same finger the PR ring is on

    straight repping even thru deviancy

    domicans >puerto ricans tho

  27. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    does she be fingerin herself with the same finger the PR ring is on

    > i only see that when she holding the mic yo.

  28. 007 Says:

    domicans >puerto ricans tho

    ^thats like comparing pepsi to coke

  29. B Says:

    Sarjo your a disgrace to all Dominicans
    You sold out

    You talk black. Dress white
    And married trailer trash

  30. Highsaiah Thomas Says:

    who’s this? datchu, feces?

    ^
    Indeed.

    Sarjos wifey can be a lil stiff in bed..she usually calms down after we put the baby to sleep and smoke some of his weed though.

  31. donkey punch Says:

    mid-western whites >domicans >puerto ricans tho

  32. S.I.C.K Says:

    Y`all the kinda niggas that STILL ask chicks “who`s pussy is this??” whilst fucking and get mad when she says “MINE”LOL

    better wake up.life has too much greater importance.niggas be out here catching charges over pussy,killing themselves over females.smh

  33. sarjo1988 Says:

    Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    January 5th, 2012 at 11:38 am
    does she be fingerin herself with the same finger the PR ring is on

    > i only see that when she holding the mic yo.

    ^
    i see i said, she deff look like she got them DSLs

  34. S.I.C.K Says:

    *daps the ill fecal*

  35. sarjo1988 Says:

    Indeed.

    Sarjos wifey can be a lil stiff in bed..she usually calms down after we put the baby to sleep and smoke some of his weed though.
    ^
    i told wifey i felt bad that she dont be washin the sheets wen we done. how it feel to be sleepin on my cum spot?

    PS-she dont brush after she suck my shit, and told me she purposely tongues u down after

  36. sarjo1988 Says:

    LF: went n played ball with my lil bro HS team last night cuz they were short, went n helped out, ran a few games, and the old man aint lose a step yet…cpl places where my game gotta be tweaked, but i still be balling….yall dont wanna see me on the courts

  37. S.I.C.K Says:

    @kev

    that picture I sent with my argyled socked foot on the fake dubs mom`s ass.I was clearly displaying my dominance.LOL

Leave a Reply