Video: Brother Ali – Writer’s Block (Prod. by Jake One)

Ali and Jake drop a brand new cut to set the New Year off. Look out for their joint album, Mourning In America and Dreaming In Color to drop real soon.

Previously: Immortal Technique ft. Brother Ali, Chuck D & Killer Mike – Civil War


AddThis Social Bookmark Button

19 Responses to “Video: Brother Ali – Writer’s Block (Prod. by Jake One)”

  1. plug Says:

    what up eskay?

    whats good?

  2. LeRoy Green Says:

    Ricky Rubio is the truth.

    Runs the floor like a young J Kidd, sees open team mates and makes the pass right on the money.

    Its like his vision is a few seconds ahead of everyone elses, he knows how a play is gonna develop before it happens.

    TWolves shoulda beat the Heat (refs screwed em), they whooped my Mavs and killed the Spurs last night. Dont sleep.

  3. cOLD Says:

    the hangover 2 the whole tranny fuckery…before finging out that was a tranny.. the thoughts were type reckless. I was sick afterwards lol. The end is near indeed.

  4. cOLD Says:

    ….and i know im not the only one who thought that was a bitch, but niggas would never admit such.

  5. cOLD Says:

    a few of you clicked on that sydney star link well after knowing it had a peen…so dont even.

  6. plug Says:

    I barely made it thru hangover 1.

    I watched the first 15 minutes of the second one

    it was too much like the first one to bother with

    them shyts aint even funny movies

  7. cOLD Says:

    niggas is chingy’s b.

  8. cOLD Says:

    kinda cosign plug…i fell sleep on part 2..it had its moments tho.

  9. The Regulator Says:

    LF:

    sombody got the game focked up up here

    theres a serial back page murderer got all the yoes shook

    ninjas gotta mess it up for everybody

    now the website has hit the news

    it officailly aint underground no more

    no more live shows

    no more watchin 2 girls go at it

    5-0 might be on there posing and chicks now

    FOCK!

  10. cOLD Says:

    saw a trailer to some movie called chronicles or some shit. My kinda flick.

  11. cOLD Says:

    haha police reports confirm atleast 3 of them were smothered and doused in baby oil before being muurked.

  12. sealsaa Says:

    Lol, RIP Jim Jones

  13. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    I want those 50 cent Hot Wings in the pic.

    I’m fucking starving b.

  14. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    haha police reports confirm atleast 3 of them were smothered and doused in baby oil before being muurked.
    ^^^^

    Guess it’s time to switch up my M.O.

  15. The regulator Says:

    what happened to jim jones?

  16. cOLD Says:

    how on earth does a man quit soda?…like seriously, how else would a nigga wash down rice plantain and baked chicken

  17. cOLD Says:

    you know a nigga take this eating shit serious when he keep a silver fork in his desk to eat take-out.

  18. sealsaa Says:

    *single tear*

    This nigga Jimmy HANDED this broad the ring. Didn’t drop down on one knee, didn’t ask her to marry him. Just handed it over, like “I give up”. Then the broad had to tell him to put it on her finger. Lol.

  19. S.I.C.K Says:

    @cOLD

    I really want to bounce a few concepts off your head.Too bad it’s taboo for commenters speaking offline is seen as gay.I will fire a email your way if time permits.

Leave a Reply