Video: Pac Div ft. Skeme & Casey Veggies – Top Down

The DiV is available now on iTunes. Directed by Topshelf Junior.

Previously: Pac Div ft. J-Doe, Lonny Bureal – Moment (Prod. By Swiff D)


AddThis Social Bookmark Button

12 Responses to “Video: Pac Div ft. Skeme & Casey Veggies – Top Down”

  1. Troubleshooter1900 Says:

    ___ >>>Obama/Romney health care plans

    the “quality health care” plan’s definition of “quality” care is too subjective/vague

    smfh…China better quit playing around and take over the U.S

    ^
    never understood the logic behind this healthcare being a bad idea.

    Think about it: When Romney drafted the bill for Massachussettes, he was praised. When Obama took the very same bill and tried to apply it individually to every state, the republicans hated it.

    Don’t believe the hype, you’re a med student. Read it for yourself.

  2. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    for a nigga talking about a group that only consist of two people with an wackronym title he sure likes to project that shit onto screennames who don’t with the same ol tired diversionary tactics that he projects on screennames as well.

    crack been contradictory

  3. Mag Says:

    Chulkie White > Omar on the wire.

  4. Jackson7 Says:

    LMAO @ hulk hogan ex wife snitching that he’s a homo..

    case BEEN closed..

    all them wrestlers hugging and rolling on the mats in they panties, clutching each others butts and balls, and not even fighting forreal, is faggots…

  5. sarjo1988 Says:

    LMAO @ hulk hogan ex wife snitching that he’s a homo..

    case BEEN closed..

    all them wrestlers hugging and rolling on the mats in they panties, clutching each others butts and balls, and not even fighting forreal, is faggots…

    ^
    LMG??

  6. Troubleshooter1900 Says:

    Jackson7
    0 mins ago
    LMAO @ hulk hogan ex wife snitching that he’s a homo..

    case BEEN closed..

    all them wrestlers hugging and rolling on the mats in they panties, clutching each others butts and balls, and not even fighting forreal, is faggots…

    ^
    All in they damn drawls.

    Smh

  7. Jackson7 Says:

    its like,

    if i, or b, didnt comment here, his lost soul would finally die…

    watch… 90%… and rising…

  8. sarjo1988 Says:

    LMG= Loves Males Grappling?

  9. sealsaa Says:

    Chulkie White > Omar on the wire.
    =======================

    no-sign.

    Chalky does other people’s bidding. Omar would take anybody’s shit.

    Omar stealing Prop Joe’s supply then selling it back to him back to him>>>>>>>>>>

  10. Jackson7 Says:

    LMG??

    ————-

    we all you got

    and when i leave here today shortly…

    you and pigpen will finally rest..

    or, continue to be clowned by evryone else…

    keep typing them 3 letters

    they all you got

  11. sarjo1988 Says:

    we all you got

    and when i leave here today shortly…

    you and pigpen will finally rest..

    or, continue to be clowned by evryone else…

    keep typing them 3 letters

    they all you got

    ^
    lmao

    drugs<<<<<<

    keep goin tho (c) sarjo fan

  12. P.W. Says:

    Some 9 to 5ers keep melting in here.

Leave a Reply