Video: Fred The Godson ft. Pusha T – Doves Fly

Fred The Godson and Pusha T remake Paid In Full with director Taya Simmons. Off Fred The Godson’s latest mixtape, City of God, hosted by DJ Drama.

Now I’m getting rap money with the better Ye

Previously: Fred The Godson ft. Pusha T – Doves Fly


AddThis Social Bookmark Button

156 Responses to “Video: Fred The Godson ft. Pusha T – Doves Fly”

  1. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    this crackhead be tallying comment percentages now?

    man y’all are so ill at self ether.

    i enjoy it immensely. poz

  2. sarjo1988 Says:

    tHe KiD fRanKiE Says:

    December 12th, 2011 at 1:28 pm
    Sounds gay to me
    ^
    cBc….like u and me are now cool frankie, but i did see once the tides turned u were having a good laugh about it n all that…..can i be mad at u? hell no, am i offended and no longer see u as a cool nigga? hell no….why? because we all in this as individuals, some are cool with eachother more than some, but at the end u are ur own man, and im mine….but this whole bromance, let me hold ur hand thru every ether session, is jus screaming homosexuality

  3. b Says:

    I knew sick song was trash when shellz cosigned it,somebody post it,

    tryna come up off of b u in the clouds hoping(c)goat RAPPER

  4. Troubleshooter1900 Says:

    THe KiD FRanKiE
    0 mins ago
    Who the fuck takes a oath on a blog

    Niggas need lives

    ^why be apart of something and not fully embrace it?

    And for the laughter that kev added, I offer this: don’t you do the same thing when Frankie is involved with your rivals here?

    It’s no different.

  5. b Says:

    sarjo1988 Says:
    December 12th, 2011 at 1:32 pm
    tHe KiD fRanKiE Says:

    December 12th, 2011 at 1:28 pm
    Sounds gay to me
    ^
    cBc….like u and me

    ^WELP

  6. sarjo1988 Says:

    December 12th, 2011 at 1:32 pm
    I knew sick song was trash when shellz cosigned it,somebody post it,

    tryna come up off of b u in the clouds hoping(c)goat RAPPER
    ^
    wack on wack

  7. b Says:

    Sarjo, u have been unanimously voted not funny enough to comment here, please leave.

  8. Troubleshooter1900 Says:

    And you know spinning things aren’t gonna work with me. I’m way too practical to be concerned.

    “who takes an oath on a blog”

    Ahem… You and the rest of us. How many hashtags hav I seen from you bro?

  9. tHe KiD fRanKiE Says:

    let me hold ur hand thru every ether session, is jus screaming homosexuality

    ^dem niggas is baby x lil wayne
    minus the money fame x talent

    Two lonely desperadHOES

  10. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    don’t you do the same thing when Frankie is involved with your rivals here

    > no, nigga.

    i comment with my own two hands.

    i don’t hold hands in the comments.

    if dubbs says something noteworthy…he gets props but, thas it.

    ain no oath or e-brotherhood. thas not real.

  11. sarjo1988 Says:

    cBc….like u and land
    ^WELP
    ^
    nigga do u see another man holding my hands everytime im in ether….this nigga land in ur corner puttin vaseline on ur brows n shit, squirting some water in ya mouth, like go get them killa

  12. MiddleClassJoe Says:

    aye jus like to say to p.w or whoever said that ghey shit about jackson7 being the ”leader” of nahright and that him and patrice dictated convos…….you need to go fuck a goat coz…nobody is off limits….

    There is no heirachy on nahright…..jackson7, patrice, shelton, harlemworlds, ampg, remixz and any one of the ”respected” commentors can and will get ran out of nahright…….

  13. Troubleshooter1900 Says:

    Is anyone really concerned with 12/21/12?

    For some reason, I’m a little paranoid.

  14. mel kiper III Says:

    “i know he 40 years old, i dont respect my elders”

  15. sarjo1988 Says:

    Sarjo, u have been unanimously voted not funny enough to comment here, please leave.
    ^
    jus keep rappin….ur gettin worst with each dropped

    example:
    somebody post it,

    tryna come up off of b u in the clouds hoping(c)goat RAPPER
    ———————————————-
    u had a spark wen u started (c) some commentor

  16. Jackson7 Says:

    LMAO

    these niggas be making phone calls offline talking bout coming out of “commenting retirement”.. (kev & frankie FACT)

    but THEY talmbout holding hands..

    LOLOL

    i cant even parlay with these childish liars today… theyve totally lost it..

  17. Jackson7 Says:

    Is anyone really concerned with 12/21/12?

    ————–

    everyday

  18. MiddleClassJoe Says:

    Sarjo, u have been unanimously voted not
    funny enough to comment here, please
    leave.
    ^^
    Lol!

  19. sarjo1988 Says:

    jus keep rappin….ur gettin worst with each dropped

    example:
    somebody post it,

    tryna come up off of b u in the clouds hoping(c)goat RAPPER
    ———————————————-
    u had a spark wen u started (c) some commentor
    ^
    and this is FACTS(c) ur ownder

    no tryin to be funny and giggle with niggas, like u keep beggin me to do

  20. b Says:

    mel kiper III Says:
    December 12th, 2011 at 1:37 pm
    “i know he 40 years old, i dont respect my elders”

    ^sick cool tho for a handicapped dude

  21. DJ Chase Says:

    *Daps to the Squad*

    Whats this shit about Canibus dissing Cole, then apologizing? Why’d he diss him in the first place?

  22. mel kiper III Says:

    Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    December 12th, 2011 at 1:36 pm

    ain no oath or e-brotherhood. thas not real

    ^
    but apparently there is e-unclehood

    duly noted

  23. Troubleshooter1900 Says:

    Ok.

    I’ll let everyone else tell it. Regardless of what was typed previous and see certain people pop up to defend certain people.

  24. sarjo1988 Says:

    but THEY talmbout holding hands..
    ^
    actually im the one who brought it up…..and still havent got a straight answer out of u….why do u hold Bs hand through his comment career…..he gotta do like vado, and seperate himself from cam if he wants to be known as an individual, he gotta take the steps Banks is taking right now with fif….if not B is always gona be known as Landlords Music Guy….is that wut u want for him land? is it?

  25. Jackson7 Says:

    but apparently there is e-unclehood

    ————–

    LOLOL

    niggas is so stupid, Jesus..

    no seriously

  26. cOLD Says:

    alls I know, anyone getting at Seth, LB, Danny Ocean, and Beezy (r.i.p)… gotta go through cOLD first.

  27. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    making a phone call isn’t holding hands crackhead.

    it’s one phone call between actually men..not screennames on a day in day out, thru the evening basis.

    by your standard…you still the contradictory crackhead cuz ya music guy been on the phone with Unc a FEW times.

    you ain foolin nobody with your melted logic, crackhead.

    chill.

  28. D_Block_4_life Says:

    WE LIVEE!

    ps. srly, tho… why is canibus dissing J.cole? I think Chase just asked this…. too lazy to scroll up

  29. cOLD Says:

    sick cool tho for a handicapped dude

    ^ ah wha di blood….claart.

  30. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    when i say Unc…thas jus hip hop cultural vernacular.

    like snoop would call charlie wilson uncle.

    don’t be mad at me you dick ride a crackhead, baby feces.

    you’re a fuckin fan of a new jersey football team.

    you been screwed.

  31. cOLD Says:

    oh and again Walters wife Breaking Bad can get it. Preggo an all dat.

  32. Troubleshooter1900 Says:

    DJ Chase
    1 min ago
    *Daps to the Squad*

    Whats this shit about Canibus dissing Cole, then apologizing? Why’d he diss him in the first place?

    ^yeah,

    Something about Cole not paying homage correctly. He said that Cole only plY his old stuff during concerts that don’t directly benefit him financially, instead of his new stuff that does.

    And said Cole was a faux fan of real hip hop and not as authentic as he claims to be about his praise for him.

    Just a bunch of bullshit, to he honest.

  33. P.W. Says:

    MiddleClassJoe Says:
    December 12th, 2011 at 1:36 pm

    aye jus like to say to p.w or whoever said that ghey shit about jackson7 being the ”leader” of nahright and that him and patrice dictated convos…….you need to go fuck a goat coz…nobody is off limits….

    —————-
    I never said anything of the sort, I think it was Daniel Ocean, everybody is cool and I apperciate all the comments, but Im on my own here and Im strapped up (II)

  34. mel kiper III Says:

    SICK is really SICK? like physically? (N)

  35. tHe KiD fRanKiE Says:

    by your standard…you still the contradictory crackhead cuz ya music guy been on the phone with Unc a FEW times.

    ^he got sonned on the phone
    Punked for his herb

    This nigga stands up for a reputed failure

    Seriously land this nigga is a charity case you see it

    Community service huh?

    Let that that bitch stand on her pwn

  36. mel kiper III Says:

    nosign Sklyer, pregnant or not

    i hate that hoe (c) drake

  37. sarjo1988 Says:

    the way i see it Bs only tarnishing Land as a commentor

    #shrugs

    Land holding B back, while B takes away from Lands rep

    this should end good

  38. mel kiper III Says:

    im dickriding but you out here calling niggas who you’ve never met Uncle

    k

  39. cOLD Says:

    my jamaican typing accent comes out everytime when the fuckery becomes too much to express in the kings English. There are just some sentiments that can’t be explained in english.

  40. sarjo1988 Says:

    lmao at makin an online e-alliance tho….if yall never meet, and parlay outside of the c section, i dont respect it

  41. NovemberEnd Says:

    mel kiper III Says:
    December 12th, 2011 at 1:47 pm

    nosign Sklyer, pregnant or not

    i hate that hoe (c) drake
    ^^
    co.

  42. DJ Chase Says:

    Just a bunch of bullshit, to he honest.

    ^Good looks TS…

    But just to be clear, he’s mad cuz Cole plays his old music, (and by that, you mean the good music that he put out, right) instead of his new music (Which is trash). I get the logic, but dissing him, that aint the move.

  43. cOLD Says:

    nosign Sklyer, pregnant or not

    ^ chill. She screams fantasy puss.

  44. DJ Chase Says:

    my jamaican typing accent comes out everytime when the fuckery becomes too much to express in the kings English. There are just some sentiments that can’t be explained in english.

    ^Like when you get real vex, and you wanna just tell someone to gwan suck de mumma

  45. cOLD Says:

    stop buying into her character, Im talking Skyler as a female species.

  46. Troubleshooter1900 Says:

    I JUST realized Mel Kiper is Baby Jesus, Lmaoo.

    Whattup duke.

  47. b Says:

    no response needed they aint got no bullets today huh

  48. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    well not jus that baby feces…you dickridin me consistently too.

    like…everyday…questions & all. even when ignored.

    that ain gon keep me from respecting s.i.c.k. as Unc.

    foh.

    you ain built for this. you a dying ‘vet’.

  49. jderrida Says:

    Just a bunch of bullshit, to he honest.

    ^^^

    Funny how this applies to a lot beef…

  50. Troubleshooter1900 Says:

    But just to be clear, he’s mad cuz Cole plays his old music, (and by that, you mean the good music that he put out, right) instead of his new music (Which is trash). I get the logic, but dissing him, that aint the move.

    ^exactly.

  51. P.W. Says:

    The BEST alliance is NO alliance.

  52. D_Block_4_life Says:

    that Jet/Giant game, tho… i couldn’t have bought tickets to a better game…

  53. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    damn i shoulda said a dying ‘jet’.

    that woulda been more accurate.

  54. cOLD Says:

    Like when you get real vex, and you wanna just tell someone to gwan suck de mumma

    ^ or when you see the phattest dumper on a small waist. A simple FOCK, just wont cut it.

    BLOOOD CLEEEET!

  55. rex hussla Says:

    idk if yall ever went thru this, but back in highschool, i went to gokncok this kizzas teeth

    ^

    whoa this sounds super flagrant [ll]

  56. Troubleshooter1900 Says:

    Just a bunch of bullshit, to he honest.

    ^^^

    Funny how this applies to a lot beef…

    ^
    “most beef starts out of nothing. And get handled quick cuz of the art of repercussion” – God

  57. cOLD Says:

    The BEST alliance is NO alliance.

    ^ say that while you’re being shot at from all angles.

  58. sarjo1988 Says:

    I JUST realized Mel Kiper is Baby Jesus, Lmaoo.

    Whattup duke.
    ^
    on that note, fuck that nigga

  59. DJ Chase Says:

    Like when you get real vex, and you wanna just tell someone to gwan suck de mumma

    ^ or when you see the phattest dumper on a small waist. A simple FOCK, just wont cut it.

    BLOOOD CLEEEET!

    ^hahaha

  60. b Says:

    I can believe that sarjo is raising another mans biological son,that explains why he cant mind his own business. o.p.p. other peoples paternal child.

  61. cOLD Says:

    “yea I seen it, a G going out indecent. Pushing a plea agreement”…

  62. sarjo1988 Says:

    idk if yall ever went thru this, but back in highschool, i went to gokncok this kizzas teeth

    ^

    whoa this sounds super flagrant [ll]
    ^
    only when ur a homo readin it….but proceed i wont judge u

  63. cOLD Says:

    *eskays it up*

    I only semi comment.

  64. DJ Chase Says:

    that Jet/Giant game, tho… i couldn’t have bought tickets to a better game…

    ^Word… Shit, enjoy that one. I know with so much on the line in that game, its probably gonna be the best game we’ll see the giants in all season. Including the first philly game, the NE game, the GB game, and last nights game, which was amazing

  65. jderrida Says:

    Is anyone really concerned with 12/21/12?

    ^^^

    nah

    11/11/11 happen and nobody got hurt

    I thought the world would end 10/10/10

    but I should have learned it all BS on 09/09/09

  66. cOLD Says:

    cosigns the flick 2012

  67. tHe KiD fRanKiE Says:

    Niggas is hyped to rep a online crew

    You can’t make this shit up

    Alf gang x sohh is ———–> a way

    Theyll accept u

  68. sarjo1988 Says:

    I can believe that sarjo is raising another mans biological son,that explains why he cant mind his own business. o.p.p. other peoples paternal child.
    ^
    lol melting already, and ive barely shot at u, them cpl shots musta hurt

    let the desperation tactics come out

    we been discussed this already, and see it for wut it is

    keep going

  69. cOLD Says:

    fixing your enter key to make the gun shot sound = priceless.

  70. rex hussla Says:

    sarjo1985 talking about gokncok’n [ll] kizzas SMH

  71. sarjo1988 Says:

    having puss to seed up>>>>>>>>>>>>>ur life

    jus the way it is

  72. Troubleshooter1900 Says:

    COLD
    1 min ago
    “yea I seen it, a G going out indecent. Pushing a plea agreement”…

    ^this nigga…

    *Daps*

  73. jderrida Says:

    This new Snoop and Wiz ain’t half bad…

    Sucks to listen to a mediocre track and think it could have been better w/Spitta

    How Fly 2>>>

    Go cop that Jets World Order tho

  74. P.W. Says:

    Sarjo, Lol come on bro.
    No Keep going. not for you.

  75. cOLD Says:

    This new Snoop and Wiz ain’t half bad…

    ^ lols

  76. sarjo1988 Says:

    rex hussla Says:

    December 12th, 2011 at 1:58 pm
    sarjo1985 talking about gokncok’n [ll] kizzas SMH
    ^
    do u have fancy for dominican males? cuz the way my name stays in ur mouth, i would think so

  77. C. Dufflebags Says:

    This new Snoop and Wiz ain’t half bad…

    Sucks to listen to a mediocre track and think it could have been better w/Spitta

    How Fly 2>>>

    Go cop that Jets World Order tho
    ^^
    stop@5..

    sn: this place is a ZOO

  78. MiddleClassJoe Says:

    i kinda hope the world ends though….the misanthropist in me really wants over half the pop to get wiped out,

  79. sarjo1988 Says:

    P.W. Says:

    December 12th, 2011 at 2:00 pm
    ^
    another fan of mine that ive made while commenting here

    whats the logic of coming out the woodworks to shoot at a nigga that has never even realized u exist?

  80. cOLD Says:

    btw ts, I seen that you grad law school, props my dude….

    a milestone.

    *opens secret safe with cuban cigars stashed*
    * hands one to ts*

  81. Troubleshooter1900 Says:

    In cool with B and S.I.C.K., but when B addressed S.I.C.K. with no fuckery and flat out said “cmon, you KNOW you’re no threat to me”, And S.I.C.K. ain’t say shit…..

    I already knew what was what.

    I died too.

    no disrespect.

  82. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    how is the threads two biggest squares so aggy that the c-section recognizes when melting occurs tho?

    stop holding hands so tight & niggas won’t see it when that ether pours then.

    plus…i thought it was mp3 everything with y’all lames?

    oh my bad…y’all are ran by a crackhead.

  83. C. Dufflebags Says:

    I just realised sn = sidenote

    :snoopfacepalm:

    now what is LF?

  84. b Says:

    tHe KiD fRanKiE Says:
    December 12th, 2011 at 1:57 pm
    Niggas is hyped to rep a online crew

    You can’t make this shit up

    Alf gang x sohh is ———–> a way

    Theyll accept u

    ^ From where I’m sitting u promoting LMG just as much as me maybe even more.hyped is what u were when u saw sheltons biceps, hyped is how u acted in the studio with the zips, talmbout u dropping a mixtape and all that.I will let ya faggoty ass tell it tho.

  85. jderrida Says:

    So what we get drunk
    So what we smoke weed
    We’re just having fun
    We don’t care who sees
    So what we go out
    That’s how its supposed to be
    Living young and wild and free

    ^^^

    Catchy as fuck tho…

    Wiz hook game >>>

    Seeing how high his and drake stock is w/CD purchasing R&B loving chicks is

    they probably should consider putting out an album together

  86. P.W. Says:

    sarjo1988 Says:
    December 12th, 2011 at 2:01 pm

    P.W. Says:

    December 12th, 2011 at 2:00 pm
    ^
    another fan of mine that ive made while commenting here

    whats the logic of coming out the woodworks to shoot at a nigga that has never even realized u exist?
    ——————–
    See, I said one thing to you, and youre making it more than it is,
    I bodied you on friday, you forget son? All im letting you know, is dont use my shit cause I dont respect you, to me, your fake son. Lil 23 ass jit fake. Keep it moving.

  87. tHe KiD fRanKiE Says:

    sn: this place is a ZOO

    ^sit

    *jiffy pop*

    Cold what up?!?

  88. sarjo1988 Says:

    lf=left field

    so on that note

    lf:anybody notice when u start shooting at Lames Music Group, the same four broke back Mtn niggas comment

    B
    Land
    Rex
    PW

    and than “masks” start showing up to support Lames Music Group

  89. rex hussla Says:

    nah sarjo, just your fan-like obsession with the site and commentors is mad corny and disgusting to see play out. Your excitement of being accepted by a couple people is sad.

    You really are probably the worst commentor to ever come around these parts.

  90. P.W. Says:

    Use my shit but want to say you dont know I exists. Grow the fuck up jit.
    But
    KEEEEP GOING YOURE ALMOST THERE.

  91. jderrida Says:

    I just realised sn = sidenote

    :snoopfacepalm:

    now what is LF?

    ^^^

    sn can mean screen name too…

    But yeah LF and GP mean what???

  92. Troubleshooter1900 Says:

    COLD
    0 mins ago
    btw ts, I seen that you grad law school, props my dude….

    a milestone.

    *opens secret safe with cuban cigars stashed*
    * hands one to ts*

    ^
    *takes Cuban*

    Thanks. It is. The walk isn’t until May. All of my classes are in. And Magna Cum Laude status. I wasn’t gonna walk, but moms wanna see it, so…

    Just one small step to a grander plan.

  93. sarjo1988 Says:

    See, I said one thing to you, and youre making it more than it is,
    I bodied you on friday, you forget son? All im letting you know, is dont use my shit cause I dont respect you, to me, your fake son. Lil 23 ass jit fake. Keep it moving.
    ^
    lmao

    keep going (c) sarjo fan

  94. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    You really are probably the worst commentor to ever come around these parts

    > damn!

    he took my rank!?

    fack!

  95. sarjo1988 Says:

    nah sarjo, just your fan-like obsession with the site and commentors is mad corny and disgusting to see play out. Your excitement of being accepted by a couple people is sad.

    You really are probably the worst commentor to ever come around these parts.
    ^
    why u tryin to study niggas?

  96. E aka Mac with the Cheese Says:

    Is anyone really concerned with 12/21/12?

    For some reason, I’m a little paranoid.
    ^
    nosign being concerned

    cosign the world ending tho

    *daps Mayans*

  97. sarjo1988 Says:

    You really are probably the worst commentor to ever come around these parts

    > damn!

    he took my rank!?

    fack
    ^
    lmao….let these niggas tell it, ive ruined what they hold so dearly onto, but IM the one excited over acceptance in a hip hop blog

    these niggas starting to melt themselves

  98. rex hussla Says:

    kev…not like you should or would give a fuck, but you’ve always been alright with me.

    *ducks*

  99. C. Dufflebags Says:

    sn can mean screen name too…

    But yeah LF and GP mean what???
    ^^
    GP = general principle

    “shot em off GP” (c) KillaGOAT

  100. b Says:

    rex hussla Says:
    December 12th, 2011 at 2:04 pm
    nah sarjo, just your fan-like obsession with the site and commentors is mad corny and disgusting to see play out. Your excitement of being accepted by a couple people is sad.

    You really are probably the worst commentor to ever come around these parts.

    ^actual factual

  101. MiddleClassJoe Says:

    You really are probably the worst
    commentor to ever come around these
    parts.
    ^^
    Top3

    Mordacai macabbee
    Jderrida
    Wondough

    Worst to ever try it.

  102. D_Block_4_life Says:

    and last nights game, which was amazing
    ^
    top 3 best games I’ve ever seen him play.

  103. Troubleshooter1900 Says:

    Left field

    Ground purpose

  104. rex hussla Says:

    you haven’t ruined anything, I could give two fucks really…just STFU a little here and there.

    Half your comments are useless.

    Quality over quantity.

  105. P.W. Says:

    I remember Sarjo tryin to body kev to no avail. now hes back on the dick copy and pasting and agreeing with him.

    Thats a lame

    Link yourself to a career lil dude.

  106. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    no worries rex.

    jus jokes fam.

  107. b Says:

    If u want sarjo to cease commenting please tell him now

  108. sarjo1988 Says:

    Left field

    Ground purpose
    ^
    lol at everyones different deffinition of GP

    mine is for General Purposes

  109. Troubleshooter1900 Says:

    Like,

    I’m SHOOK that something cataclysmic is gonna happen 12/21/12 b.

  110. rex hussla Says:

    _____________ > Marv tho

    ^

    you don’t want to be the one to fill in that blank

  111. E aka Mac with the Cheese Says:

    #teamMarv

  112. b Says:

    we all agree that no one can ever be a bigger loser than kevin but at least his corniness is tolerable.

  113. jderrida Says:

    Congrats TS

    Good job man

    LF: Family friend who’s been practicing for 30 odd years was ranting on the gold mine the Obama healthcare law is

    Apparently a lot of specific rulings and framework of the bill is ambiguous, making the interpretation of some controversial aspects of the bill up for grabs

    So crafty lawyers can bill their clients crazy amounts of hours at high rates just trying to figure out the bill

    Sound interesting, could be advantageous to build a niche as an expert lawyer in the changing healthcare industry

  114. tHe KiD fRanKiE Says:

    But sutton home studyin me all ya life

    You been my groupie fuck nigga

    Run that weed bitch

  115. rex hussla Says:

    GENERAL PRINCIPAL

    c’mon man [ll]

  116. sarjo1988 Says:

    b Says:

    December 12th, 2011 at 2:12 pm
    If u want sarjo to cease commenting please tell him now
    ^
    wut makes u think i care wut u and any of these other fuck nigga say?

    u really think u got ne pull from ur boost mobile?

    cmon son, stfu and sit down, whether u like it or not, ima comment here when ever id like to

    u and the four other LMG dick hoppin employees aint got shit for me other than my order at the drive thru…tell me im lying

  117. cOLD Says:

    Cold what up?!?

    ^ your tactics have moved beyond s.i.t. To a cognitive scientific state… I see you.

  118. E aka Mac with the Cheese Says:

    ‘We can’t chill, we need to burn some shit…’(c)Marv

  119. rex hussla Says:

    there you go again sarjo…that was another 40 pixels in height of wasted space.

  120. b Says:

    u and the four other LMG dick hoppin employees aint got shit for me other than my order at the drive thru…tell me im lying

    ^see what i MEAN

  121. jderrida Says:

    Left field

    Ground purpose

    ^^^

    Legit

  122. LeRoy Green Says:

    Comment on Marv the wrong way I might MURK YA

  123. cOLD Says:

    niggas is psych majors.

  124. TruthSerum Says:

    @SloreHoeBabyCakes aka 2JobZ

    You an annoying platano ass nigga, b! Go put sum socks on w/ them damn sneakers, nigga! If you dominican and not from the Heights….I don’t respect it, juu heard!? Seen my name in ya comment box, homie….Don’t end up another victim. Last nigga almost lost his job fucking w/ me. Aye, ya new name “2JobZ”….Real talk, thats ya lane, g! “9 to 5 / I’m clocking’ in / 6 to 11 / I’m Clockin In” Damn….Thats that Rhode Island wave right there, Slore! Nigga work 2 jobs cuz they hard up for cash, my nigga…..NOBODY wants to work two fucking jobs during the week and to top it off you gon’ brag like thats whats poppin in the hood! GTFOH, ya Marcy D’arcy looking ass wife a basic white smut that any nigga w/ a pair of Airforces and sum winter fresh bubblegum can easily g. No points, nigga! I rather be a disabled war vet in an “alleged” wheelchair w/ no life than a dominican in RI, w/ 2 jobs that don’t even amount to 2 grand a paycheck, Ellen Degeneres for a wife and Webster for a son…..That’s just me, tho!

    #TruthHurtsBitch!!!!

    2JJJJJJJJOOOOOOOBBBBBBBBBZZZZ……Catchy aint it?

  125. sarjo1988 Says:

    I remember Sarjo tryin to body kev to no avail. now hes back on the dick copy and pasting and agreeing with him.

    Thats a lame

    Link yourself to a career lil dude.
    ^
    actually no disrespect kev, i was the ring leader that day…. i was the one who provided addresses for beezy to do research on and alla that…and thats been over with…me and kev had an misunderstanding….i said i wouldnt fuck with his kizzette that he posted, and he took it as shots, it was in the midst of everyone goin in(II) on kev, so i can see where the confusion took place

  126. tHe KiD fRanKiE Says:

    Like,

    I’m SHOOK that something cataclysmic is gonna happen 12/21/12 b.

    ^stfu b we etherin over here

  127. jderrida Says:

    MiddleClassJoe Says:
    December 12th, 2011 at 2:09 pm

    ^^^

    Whats good StarvingAssHo

    *Writes you an autograph*

    Got to always show my fans love

  128. sarjo1988 Says:

    meltdowns are at epic proportions right now

    lmao at the niggas who only have this to look forward to day n day out

  129. P.W. Says:

    sarjo1988 Says:
    December 12th, 2011 at 2:18 pm

    I remember Sarjo tryin to body kev to no avail. now hes back on the dick copy and pasting and agreeing with him.

    Thats a lame

    Link yourself to a career lil dude.
    ^
    actually no disrespect kev, i was the ring leader that day…. i was the one who provided addresses for beezy to do research on and alla that…and thats been over with…me and kev had an misunderstanding….i said i wouldnt fuck with his kizzette that he posted, and he took it as shots, it was in the midst of everyone goin in(II) on kev, so i can see where the confusion took place
    —————–
    Dog stfu and get a lawyer, LMAO at this clown

  130. cOLD Says:

    buh buh body ya

  131. cOLD Says:

    sarjo. remember Bruce lee… water can only be held if its contained. Be fluid my nigga. (II)

  132. sarjo1988 Says:

    P.W. Says:

    December 12th, 2011 at 2:20 pm
    ^
    lmao

    keep going (c)sarjo fan

  133. rex hussla Says:

    me and kev had an misunderstanding

    ^

    sounds like Jimmy Darmody to me…didn’t watch the finale?

  134. Jackson7 Says:

    all jokes aside..

    whatever it is they are..

    LMG won

    LMAO

  135. tHe KiD fRanKiE Says:

    meltdowns are at epic proportions right now

    lmao at the niggas who only have this to look forward to day n day out

    ^ name names my g

    Snitchin>>>>>>>

  136. rex hussla Says:

    it doesn’t end well for you

  137. sarjo1988 Says:

    cOLD Says:

    December 12th, 2011 at 2:22 pm
    sarjo. remember Bruce lee… water can only be held if its contained. Be fluid my nigga. (II)
    ^
    daps

    the slogan today for the haters is

    Keep going (c) sarjo fan…..

  138. jderrida Says:

    A seemingly imminent Chris Paul trade has collapsed for the second time in five days.

    Sources close to the situation told ESPN.com that the league-owned New Orleans Hornets and the Los Angeles Clippers could not complete their proposed Paul trade because the Clippers ultimately decided that the NBA’s asking price for the All-Star guard is too high.

  139. cOLD Says:

    “Empty your mind, be formless, shapeless – like water. Now you put water into a cup, it becomes the cup, you put water into a bottle, it becomes the bottle, you put it in a teapot, it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend.”

    ^ words to live by.

  140. Troubleshooter1900 Says:

    Congrats TS

    Good job man

    LF: Family friend who’s been practicing for 30 odd years was ranting on the gold mine the Obama healthcare law is

    Apparently a lot of specific rulings and framework of the bill is ambiguous, making the interpretation of some controversial aspects of the bill up for grabs

    So crafty lawyers can bill their clients crazy amounts of hours at high rates just trying to figure out the bill

    Sound interesting, could be advantageous to build a niche as an expert lawyer in the changing healthcare industry

    ^

    LOL thanks bro.

    The parts of the bill that I’ve read reads like a wet dream for doctors and billings/coding.

    An it’s one hell of a tax break and incentive for small companies to endorse. A lot of the medical coding was wrong for some reason, but that’s something a billings company can fine tune.

    I really dont see the problem with it. Especially since the defense budget is getting sliced because of the Bush War Agreement that the war on terror to end in 12/11. That shit is actual law. The next big hurdle is healthcare. And the RomneyCare/Obamacare bills is legit.

  141. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    lol!

    losing, blousedgawd…

    is tree tax on an ounce you spent your last dime on & reporting that here.

    corniness, blousedgawd…

    is tryna rap like your character is above that reality.

    which is why you’re biggest claim to fame is in here.

    with a crackhead cosign.

    chill

  142. sarjo1988 Says:

    meltdowns are at epic proportions right now

    lmao at the niggas who only have this to look forward to day n day out

    ^ name names my g

    Snitchin>>>>>>>
    ^
    nebody with a “sarjo why aint u make a nigga giggle” argument basically

  143. Captain Planet Says:

    Co-sign this place being a zoo

  144. P.W. Says:

    Keep going (c) sarjo fan…..
    ————-
    Youre done and dont even know it. its alright 85er. One day perhaps….

  145. cOLD Says:

    Co-sign this place being a zoo

    ^ co.

  146. sarjo1988 Says:

    how can a screen name engulf ya life tho?

    how can one man wake up in the morning jus to think of another mans sn?

    why am i on yall minds all the time?

    shit is gay and unexplainable

  147. a Says:

    A lot of screenames are melting in here. Someone oughta clean up this mess.

  148. sarjo1988 Says:

    P.W. Says:

    December 12th, 2011 at 2:26 pm
    Keep going (c) sarjo fan…..
    ————-
    Youre done and dont even know it. its alright 85er. One day perhaps….
    ^
    keep going (c) sarjo fan

    ur runnin for the number one spot right now

  149. Troubleshooter1900 Says:

    THe KiD FRanKiE
    6 mins ago
    Like,

    I’m SHOOK that something cataclysmic is gonna happen 12/21/12 b.

    ^stfu b we etherin over here

    ^more like talcom powderin’, but go ‘head on bro.

  150. Jackson7 Says:

    LMAO @ how when someone at nahright gets irrevocably embarrassed or clowned en masse, they do one of 3 things:

    1. never comment anymore (the wise thing to do)
    2. joins kevin & Frankie in solidarity, two social pariahs who keep commenting more and more, as if anyone respects them, or their thoughts

    sarjo BEEN chosen

  151. jderrida Says:

    New Post

  152. Captain Planet Says:

    David Stern: Sit down, nigger.

  153. Jackson7 Says:

    the 3rd thing:

    nervous breakdowns daily

  154. C. Dufflebags Says:

    GENERAL PRINCIPAL

    c’mon man [ll]
    ^^
    Mr. Belding shwag

  155. sealsaa Says:

    sounds like Jimmy Darmody to me…didn’t watch the finale?
    =======================================

    *Odom Tears*

    Board Walk Empire though>>>>>

  156. Hood Trill Stunting aka Trap Day Man Says:

    it’s not a newsflash that noone respects a crackhead outside of their comic relief skills.

    so i KNOW the crackhead in here think aliens, mc nuggets, pics of his son talking to screennames, pleas for mp3s, & all other sorts of tin fedora’d fuckery is respected!

    crack kills, yo.

Leave a Reply