займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: French Montana ft. Charlie Rock – Shot Caller

French Montana premieres his new video for ‘Shot Caller’ on 106 & Park. He also announces that he is now signed to Bad Boy Records.

Props: Yardie

Previously: French Montana ft. Diddy & Rick Ross – Shot Caller (Remix)


AddThis Social Bookmark Button

149 Responses to “Video: French Montana ft. Charlie Rock – Shot Caller”

  1. charles oakley Says:

    “kids had they stockings filled, cuz tron dad sold those crillz”

    #likeItolduselldrugs

    #no

    #trondidthat

    #sohopefullyuainthaftagothruthat

  2. Tron Stockton Says:

    “da boys wanted xbox, so ya mans had to see dat pine box”

    #tronGEMS
    ^

    #TrapOrDie

  3. charles oakley Says:

    Tron, I know what it is when u got kids…..

    If lil tommy need a new rose jersey, I’m sorry, dunn dunns is gettin stomped…..

    That’s just the way it is

  4. charles oakley Says:

    Blood thicker than prison bars

  5. Tron Stockton Says:

    cOLD found prison
    Oakley found religion
    I’m still tryna find my way up out this fuckin kitchen

  6. rex hussla Says:

    Why sign with Bad Boy?

  7. rex hussla Says:

    Hornets will receive Odom, Scola, KMartin, Dragic and the Knicks’ 2012 1st-round pick (via Houston). Rockets get Pau Gasol.

    ^

    Hornets almost got a starting 5 for 1 player LMAO

  8. rex hussla Says:

    the Lakers would pick up two trade exceptions in the deal, which would give them more flexibility. HUGE factor.

    ^

    watch the Lakers re-unite David West with Paul

  9. JihaD Says:

    rex hussla Says:
    December 8th, 2011 at 8:15 pm
    the Lakers would pick up two trade exceptions in the deal, which would give them more flexibility. HUGE factor.

    ^

    watch the Lakers re-unite David West with Paul

    ^

    Or involved another 3rd team to help them trade for Howard…

    *welps*

    JihaD

  10. b Says:

    LMG

    Don’t throw shots at the throne

  11. charles oakley Says:

    Breaking NBA News:

    “Bulls will still curb stomp any team that approaches”

    #itsOURtime

  12. charles oakley Says:

    I know land right now wiping away his tears with the custom cp3 knicks jersey he ordered from eastbay…..

    #crynow

  13. charles oakley Says:

    from dreams of melo-cp3-chandler to melo-dantoni-and-a-now-pissed-off-amare

    he started the resurrection of the squad and then they try to trade him a year later

    cold blooooooooded

  14. LeRoy Green Says:

    watch the Lakers re-unite David West with Paul

    ^^^^^6

    it can happen. Fuck.

  15. Shooter Says:

    Pau gasol is hating life right now

  16. cOLD Says:

    name of the video vixen in this video ?

  17. S.I.C.K Says:

    Little known fact

    I have never viewed video content on nah

  18. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    cOLD Says:
    December 8th, 2011 at 8:55 pm

    name of the video vixen in this video ?

    ^^^^
    Whatever it is, I bet it rhymes with Ass.

  19. Jackson7 Says:

    CP3 is soft and overrated anyway…

    Knicks dont need him

    F that bamma

  20. Jackson7 Says:

    Knicks > Bulls, tho

  21. NovemberEnd Says:

    WojYahooNBA Adrian Wojnarowski
    The NBA is now pushing New Orleans GM Dell Demps to pull the plug on the trade and keep Chris Paul, league sources tell Y! Sports.
    ^^^
    Whoa

  22. Jackson7 Says:

    WojYahooNBA Adrian Wojnarowski
    The NBA is now pushing New Orleans GM Dell Demps to pull the plug on the trade and keep Chris Paul, league sources tell Y! Sports.

    —————

    cause David Stern wants CP3 to go to THE KNICKS

    HAHAHAHAHAHAHA

    we aint bodied

  23. Tron Stockton Says:

    *remembers I didn’t make landLORD’s list of peace treaty screen names*

    *cracks joke about thurmon Munson and Corey lidle co-piloting a fighter jet*

  24. Jackson7 Says:

    Trina Braxton >>>>>>>>>>>>>>>>

  25. tHe KiD fRanKiE Says:

    CP3 is soft and overrated anyway…

    Knicks dont need him

    F that bamma

    ^woooowwww

    Just 3 hours ago….

    This nigga would crack in the bing quick!!!

  26. Jackson7 Says:

    Tron Stockton Says:

    December 8th, 2011 at 9:06 pm
    *remembers I didn’t make landLORD’s list of peace treaty screen names*

    ———–

    i only had room for one anglo saxon, and rex hussla got that pass b…

    you good peoples tho…

  27. Jackson7 Says:

    Thurman Munson was from Canton and crashed in Ohio, didnt he?

  28. charles oakley Says:

    poor dell demps, they aint lettin that man do his job

    cp3 aint re-signing, let him extract maximum value for his player

  29. JihaD Says:

    Jackson7 Says:
    December 8th, 2011 at 9:01 pm
    CP3 is soft and overrated anyway…

    Knicks dont need him

    F that bamma

    ^

    *tears*

    How I know Land wasn’t gonna bury that nigga CP3 almost asap?

    And where ever you are Mel FOHer…

    FOH.

    Dumb nigga.

    *daps tho*

    JihaD

  30. Jackson7 Says:

    CP3 and Kobe be having great chemistry together in allstar games and USA Basketball..

    if that deal goes down, the Lakers and Hornets both won… not Houston tho

  31. b Says:

    Niggas feel some kind of way about lands list huh

    LMG

  32. Jackson7 Says:

    How I know Land wasn’t gonna bury that nigga CP3 almost asap?

    —————-

    i never really liked that nigga anyway

    Deron Williams > CP3

    Toney Douglas > CP3

  33. Tron Stockton Says:

    Jackson7
    2 mins ago
    Thurman Munson was from Canton and crashed in Ohio, didnt he?

    ^
    He was and he did.

    And it’s just jokes, I hate the Yankees but god bless the dead.

  34. charles oakley Says:

    Niggas feel some kind of way about lands list huh
    ^
    nah, it was a tronizza

  35. charles oakley Says:

    aka pale elecTRONica

  36. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Who’s Toney Douglas?

  37. d_Block_4_Life Says:

    WojYahooNBA Adrian Wojnarowski
    The NBA is now pushing New Orleans GM Dell Demps to pull the plug on the trade and keep Chris Paul, league sources tell Y! Sports.
    ^
    Lmaooooooooooooooooooooo

  38. charles oakley Says:

    Deron Williams > CP3

    Toney Douglas > CP3
    ^
    DRose >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> all three

    Speed of zeke + hops of vince carter + vision of stockton + killer instinct of MJ + cross over of tim hardaway = Derrick “Mutha Fuckin” Rose

    yall been warned…..

  39. d_Block_4_Life Says:

    WojYahooNBA Adrian Wojnarowski
    The NBA has killed the proposed deal to send Chris Paul to the Los Angeles Lakers, league sources tell Yahoo! Sports.
    ^
    Lmaooooooooooooooo

  40. d_Block_4_Life Says:

    WOW

  41. charles oakley Says:

    If the hornets arent allowed to trade a player who has already told the team he will leave then they may as well just fold the team, whats the point, no one will want to buy the team from the nba once they allow the team’s most valuable asset to walk away with nothing in return

    david stern needs to go

  42. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Speed of zeke + hops of vince carter + vision of stockton + killer instinct of MJ + cross over of tim hardaway + the far away stare of a deer caught in oncoming traffic = Derrick “Mutha Fuckin” Rose*

    *Fixed

  43. Jackson7 Says:

    nate robinson was gonna kick CP3 ass and cp3 backed back behind referees like a sissy…

    Captain Planet > CP3

  44. Jackson7 Says:

    The NBA has killed the proposed deal to send Chris Paul to the Los Angeles Lakers, league sources tell Yahoo! Sports.

    ——————————————–

    LOLOLOLOLOLOLOLOL

    CP3 >>>>>>>>>>>>>>>

  45. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Anybody but Tyson Chandler.

    PLEASE!

  46. charles oakley Says:

    ^
    cosine amp

    but that *blank stare* he rocks is to his advantage, like fighting a drunk guy, you dont know what angle hes going to come at you from…..

    DRose >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

  47. Tron Stockton Says:

    Charles Oakley
    3 mins ago
    Niggas feel some kind of way about lands list huh
    ^
    nah, it was a tronizza

    ^
    Smh.. I don’t feel no type a way tho..

    I’m just shooting the shit.

    I got real life problems mane.. This is just a rap blog

  48. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Jackson7 Says:
    December 8th, 2011 at 9:19 pm

    nate robinson was gonna kick CP3 ass and cp3 backed back behind referees like a sissy…

    Captain Planet > CP3

    ^^^^

    Shit,

    Chris Childs > CP3

    And that nigga was drunk half the time.

  49. d_Block_4_Life Says:

    I can’t believe that just happened.

  50. Jackson7 Says:

    *tears*

    How I know Land wasn’t gonna bury that nigga CP3 almost asap?

    ————————–

    huh?… what?

    there seems to be a bad connection my nigga

    BWHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    go Heats?

    or is it go Sixers?

    who you rootin for today, Scorsese?

  51. charles oakley Says:

    Anybody but Tyson Chandler.
    ^
    word

    fuck outta here with that “defensive anchor” bull shit, the bobcats gave him away…..

    he was going up against joell anthony and erick dampier and big z in the finals

    ERICK DAMPIER and BIG Z!!!!

    you all are in fro a rude awakening in NY, i watched that bum for five years…..

  52. Tron Stockton Says:

    Charles Oakley
    5 mins ago
    aka pale elecTRONica

    ^

    Son ..

  53. Jackson7 Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    December 8th, 2011 at 9:20 pm
    Anybody but Tyson Chandler.

    PLEASE!

    ———

    nah Fam..

    Chandler gives them toughness and interior defense they aint had since the Great Patrick Ewing…

    gotta protect he rim by any means necessary if you wanna advance in the playoffs…

    Amare Stoudemire and Jared Jeffries couldnt keep me and jderrida out the paint..

    niggas is meek and defensively challenged..

    cosign this deal forreal..

    shit i would have been cool with Samuel Dalembert..

    this is more better

  54. Jackson7 Says:

    Chandler > Noah

    FACTS ON FACTS ON FACTS

  55. Shooter Says:

    The NBA owning a team is some wack shit

  56. Jackson7 Says:

    protested vigorously that the league-owned Hornets were trading Paul to the star-studded Lakers and convinced NBA commissioner David Stern to intervene.

    “The deal is off,” one source told ESPN.com.

    —————–

    *daps David Stern*

  57. d_Block_4_Life Says:

    nah Fam..

    Chandler gives them toughness and interior defense they aint had since the Great Patrick Ewing…

    gotta protect he rim by any means necessary if you wanna advance in the playoffs…

    Amare Stoudemire and Jared Jeffries couldnt keep me and jderrida out the paint..

    niggas is meek and defensively challenged..

    cosign this deal forreal..

    shit i would have been cool with Samuel Dalembert..

    this is more better
    ^
    Co sign every word.

    Chandler is EXACTLY what was needed… he’s 28, too… 4 year deal.. slightly overpaid… I’m not mad at all. Chandler changed the culture is Dallas…

  58. d_Block_4_Life Says:

    in Dallas*

  59. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    shit i would have been cool with Samuel Dalembert..
    ^^^

    Me too.

    Knicks are gonna overpay for Chandler.

    Same as they did for Curry.

    Same as they did for bum ass Jerome James.

    They might as well have tried to get Greg Oden.

  60. tHe KiD fRanKiE Says:

    Land is the most contradictory nigga I’ve never actually met

    This nigga will switch any argument to suit his needs

    Smg

  61. Jackson7 Says:

    Shooter Says:

    December 8th, 2011 at 9:28 pm
    The NBA owning a team is some wack shit

    —————–

    true… but they could find no bammas in the state of Louisiana competent enough to properly run the team…

    the NBA: Where Shit Happens

  62. charles oakley Says:

    Noah > Chandler

    FACTS ON FACTS ON FACTS
    ^
    cosine

  63. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Tyson Chandler has NEVER played a full season of NBA basketball.

    EVER.

  64. charles oakley Says:

    Smg
    ^
    uhhhh, what exactly is u shakin there fam….

  65. Jackson7 Says:

    tHe KiD fRanKiE Says:

    Land is the most contradictory nigga

    ————

    L.

    M.

    G.

    tho

  66. Jackson7 Says:

    Smg = shaking my genitals

  67. charles oakley Says:

    Dantoni offense system requires the big man to be able to pass and/or shoot

    chandler does neither

    and this is their last big move with their cap space??????????

    #hahahahahahaha

    #knicksfinished

    *daps mark cuban*

  68. Jackson7 Says:

    AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    December 8th, 2011 at 9:33 pm
    Tyson Chandler has NEVER played a full season of NBA basketball.

    EVER.

    ———-

    cool.. this aint gonna be no full season

    problem solved…

  69. PG-DC Says:

    Of course he would sign to Puff.

    Clap for ’em – we literally watched this guy come from NOTHING to where he’s at now. Even if you aint rockin with his music, you gotta admit that’s impressive.

  70. d_Block_4_Life Says:

    if anyone is saying Dalembert > Chandler, niggas don’t know shit about baskteball and I’m out. Lemme know…

  71. d_Block_4_Life Says:

    @ Oakley

    Don’t you always harp on rebounding and defense? Chandler brings this… I don’t follow.

  72. Shooter Says:

    December 8th, 2011 at 9:33 pm
    Tyson Chandler has NEVER played a full season of NBA basketball.

    EVER.

    ———-

    cool.. this aint gonna be no full season

    problem solved…
    ^^^^

    Ha, nice.

  73. Jackson7 Says:

    if niggas cant see that Tyson Chandler (world champion 7 ft center), isnt a DRASTIC AND MAJOR improvement over Jared Brick Layup Jeffries and Rony French Mocha Latte Turiaf, then niggas is just retarted..

  74. d_Block_4_Life Says:

    Chandler brings that interior D and grittiness … he’s going to have a big impact.. niggas don’t watch basket ball?

  75. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Clap for ‘em
    ^^^

    Word. I’ve literally seen this nigga come from the dirt. If anybody deserves success, it’s Frenchie.

  76. Jackson7 Says:

    d_Block_4_Life Says:

    December 8th, 2011 at 9:35 pm
    if anyone is saying Dalembert > Chandler, niggas don’t know shit about baskteball and I’m out. Lemme know…

    —————–

    word… Dalembert wouldnt even fix his lips to say that..

    not even in Creole, behind Chandler’s back

  77. d_Block_4_Life Says:

    if niggas cant see that Tyson Chandler (world champion 7 ft center), isnt a DRASTIC AND MAJOR improvement over Jared Brick Layup Jeffries and Rony French Mocha Latte Turiaf, then niggas is just retarded..
    ^
    I know Oakley is just trying to get under Knicks fans skin… i can dig it.. lol

  78. Jackson7 Says:

    and this is their last big move with their cap space??????????

    ————

    of course not…

    David Stern is cooking something up with the Great Chris Paul and his peoples

  79. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    cool.. this aint gonna be no full season

    problem solved…
    ^^^

    When you put it that way…the Knicks ARE 1 for 1 in Finals appearances during shortened seasons.

    Go Knickerbockers!

  80. Jackson7 Says:

    Davis Stern says:
    December 8th, 2011 at 9:40 pm

    “GO NEW YORK, GO NEW YORK GO !!…”

  81. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    But Dalembert is cheap…he fills the position & still leaves cap room for the Knicks to get Paul or Williams.

  82. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    if niggas cant see that Tyson Chandler (world champion 7 ft center), isnt a DRASTIC AND MAJOR improvement over Jared Brick Layup Jeffries and Rony French Mocha Latte Turiaf, then niggas is just retarded..
    ^^^^

    Last year his squad won the chip.

    Doesn’t mean we should pay him like Dwight Howard.

  83. Jackson7 Says:

    When you put it that way…the Knicks ARE 1 for 1 in Finals appearances during shortened seasons.

    —————-

    word to Van Gundy and sprewell and houston and Camby and Ewing’s last stand

  84. d_Block_4_Life Says:

    Doesn’t mean we should pay him like Dwight Howard.
    ^
    Howard would get double… Chandler proposed deal would be 4 years 60 mill…. Howard is getting north of 100 k fam

  85. Jackson7 Says:

    Dalembert is also a hotheaded knucklehead, who thinks he can score when he cant..

    i respect his defensive game and his angry disposition tho

  86. charles oakley Says:

    i would like the move if there were a different coach

    coach dantoni has no patience for players with no hands

    but dont worry, he’ll probably be fired midway through the year, and then…..

    ZEKE SEASON WILL RETURN…..

  87. Jackson7 Says:

    60 million for 4 years is chump change for a starting NBA center these days..

    28 years old… good responsible community oriented dude too

  88. tHe KiD fRanKiE Says:

    Knocks will never get a ring

    Fact

    They have a team full of losers

    And we kno this maaaannnn

    Earlier niggas sayin w Paul they’d win multiple rings now Paul out mix he wasn’t never shit

    Smh x smg(n) @ fickle flip floppin fake espn analysts

    La wins the title you hears it here first

    They/we getting cp x dh

  89. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Doesn’t mean we should pay him like Dwight Howard.
    ^
    Howard would get double… Chandler proposed deal would be 4 years 60 mill…. Howard is getting north of 100 k fam
    ^^^

    Comparatively speaking, of course.

    I’m just saying, there are cheaper options that won’t use up the last remaining cap space.

    We still need a starting PG to get Amare & Melo the pill.

  90. charles oakley Says:

    non stars on championship teams always get overvalued, check the history books

    15 mil per? for someone who cant shoot or pass? in hyper offensive system?

    horrible deal

  91. d_Block_4_Life Says:

    Offensive systems have ZERO impact on interior defense and rebounding. Just saying.

  92. Jackson7 Says:

    where Shellz at?

    LOL

    wiping his eyes with his authentic Mike Miller Heats jersey?

    or did he use the hometown Iguadola joint?

  93. charles oakley Says:

    not that i always agree with him, but per hollinger’s numbers asik was a better defender than chandler last year, and hes our 9th guy, making 2.5 mill per year

    knicks get poor value with that chandler contract, and now there two big men are both injury prone…..

    and this is with whom you choose to place your faith?

  94. Big545 Says:

    twitpic.com/7qkmso

    Yo! dfbfbjudfbujgebe

  95. d_Block_4_Life Says:

    non stars on championship teams always get overvalued, check the history books

    15 mil per? for someone who cant shoot or pass? in hyper offensive system?

    horrible deal
    ^
    Nigga, didn’t Noah get a 5 year 60 mill extension? lmao

  96. Jackson7 Says:

    charles oakley Says:

    December 8th, 2011 at 9:46 pm
    non stars on championship teams always get overvalued, check the history books

    15 mil per? for someone who cant shoot or pass? in hyper offensive system?

    horrible deal

    ———

    you mean like the horrible deal that Carlos Boozer got the Bulls chumped for?

    thats whats horrible Fam

    Bucks > Bulls

  97. charles oakley Says:

    28 years old… good responsible community oriented dude too
    ^
    gimme a ex con who can put the pill in the hoop and im good, fuck outta here with that community bullshit, fuck the community

  98. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Nene, Dalembert, Marc Gasol and DeAndre Jordan.

    All can prolly be acquired for less then Chandler.

  99. Jackson7 Says:

    Boozer and Noah BOTH stealing money

    Deng is more important than those two

  100. charles oakley Says:

    you mean like the horrible deal that Carlos Boozer got the Bulls chumped for?
    ^
    exactly, i agree, boozer is stealing the bulls money, hes like the offensive version of chandler, one way player, overpaid

  101. Big545 Says:

    This nigga Caron Butler only played 31 games, blew his knee out, won a ring then went to the Clippers. Smfh, faggot.

  102. Jackson7 Says:

    gimme a ex con who can put the pill in the hoop and im good, fuck outta here with that community bullshit, fuck the community

    ————————

    Al Davis is datchu?

    just STFU, Baby

  103. charles oakley Says:

    lolol at nah

    where chandler >>> noah

    okay

    sho u rite

  104. Jackson7 Says:

    cosign caron butler, my alleged twin brother, juxing the Clippers

    get money nigga

  105. Big545 Says:

    Chandler brings that interior D and grittiness
    =========
    Ask the mavericks….

    *gets teary eyed*

  106. charles oakley Says:

    just like new york knicks >>>>>bulls , last year, right?

    smh

    come playoff time we’ll see who still playing late in june

  107. AmpGeez a.k.a. Amphernee Hardaway Says:

    Kwame Brown?

    He can’t be worse then Jared Jefferies & Turiaf.

  108. Jackson7 Says:

    charles oakley Says:

    December 8th, 2011 at 9:51 pm
    lolol at nah

    where chandler >>> noah

    okay

    sho u rite

    ————–

    not just at nah

    everywhere

    chandler > Noah

    cold case

  109. Big545 Says:

    Mavs need to quit fucking around and get Nene

  110. Troubleshooter1900 Says:

    It sound like y’all niggas talkin bout rocket science in here lol.

    I can’t relate.

  111. charles oakley Says:

    noah a better offensive and defensive player and younger and more energetic, but

    chandler >>>> noah

    lololololo

  112. charles oakley Says:

    last year he’s getting given away by the bobcats, now he’s a 15 mil per year player? lolol ok

    wait till dantoni is benching him at the end of games cuz son cant shoot

    but cosine his warm heart, met him at the mall once, dude was cool

  113. Mel Kiper III Says:

    I repeat

    Fuckery >>>>>

    You’re witnessing it at its highest order with NBA free agency

  114. tHe KiD fRanKiE Says:

    Fake fans>>fake niggas>>>fake espn analysts>>fake rappers>>>>fake labels

  115. Troubleshooter1900 Says:

    I thought you guys wee saying Don Cheadle >> Noah “40” Shebib.

    Hell if I know.

  116. Jackson7 Says:

    charles oakley Says:

    December 8th, 2011 at 9:52 pm
    just like new york knicks >>>>>bulls , last year, right?

    ——–

    IN FACT They were

    Knicks were 2-1 against the Bulls last season..

    Tony Douglas OWNED Derrick reindeer Rose in those games too

    even fatboy felton bodied Rose in the first game…

    NBA.com is your frenemy

  117. Jackson7 Says:

    Fake fans>>fake niggas>>>fake espn analysts>>fake rappers>>>>fake labels >>>>>>> real ankle tats

  118. Big545 Says:

    go Heats?

    or is it go Sixers?

    who you rootin for today, Scorsese?
    ======
    LMaFOOOOOOOOOOOO

  119. Jackson7 Says:

    Big545 Says:

    December 8th, 2011 at 9:53 pm
    Mavs need to quit fucking around and get Nene

    ————-

    that would work nice

  120. charles oakley Says:

    IN FACT They were
    ^
    lolol you a fool for that one

  121. Big545 Says:

    Mavericks need to put Bredan Haywood on the Amensty Clause, like yesterday….

  122. charles oakley Says:

    go Heats?

    or is it go Sixers?

    who you rootin for today, Scorsese?
    ======
    LMaFOOOOOOOOOOOO
    ^
    man down

  123. Shooter Says:

    Kwame Brown?

    He can’t be worse then Jared Jefferies & Turiaf.
    ^^^

    he absolutely is though

    dudes scared of the ball, word to when he played for L.A

  124. Jackson7 Says:

    and this is with whom you choose to place your faith?

    ————-

    nah.. our faith is in Melo’s lovely jump shot and overall scoring ability..

    Chandler is just a necessary accessory

  125. Mel Kiper III Says:

    This is insane

    Im loving every minute of this shit. No homo

    Lockouts>>>>>

  126. Big545 Says:

    This is insane

    Im loving every minute of this shit. No homo

    Lockouts>>>>>
    =======
    And i thought the NFL free agent race was crazy. smh.

  127. Mel Kiper III Says:

    Lmaooo @ mad shit tho

  128. Jackson7 Says:

    ima send David Stern a LMG t-shirt on GP…

  129. tHe KiD fRanKiE Says:

    Niggas would be snitches

  130. d_Block_4_Life Says:

    ima send David Stern a LMG t-shirt on GP…
    ^
    lmao

  131. Jackson7 Says:

    tHe KiD fRanKiE Says:

    December 8th, 2011 at 10:07 pm
    Niggas would be snitches

    ——————

    chill we havin fun over here, we/im not seriously caving or breaking under pressure from interrogators… i know i flipflop on CP3, depending on David Stern’s latest whims..

    its FANNNNNNtastic
    gotta adjust to changing tides and new waves b

  132. Big545 Says:

    No defense is capable of stopping the German Messiah named Dirk Nowitzki

  133. Shooter Says:

    I dont believe anything this Chris Broussard says

    dude sounds like hes making it up as he goes along

  134. Big545 Says:

    “@CP3: WoW”

    ROFFS

  135. tHe KiD fRanKiE Says:

    Stern don’t won’t kno toy soldier/puppet shirt
    He got a league full of puppets b
    And he REALLY doin it

    Well i guess you are too in THIS arena

    *daps* tho

  136. Jackson7 Says:

    *kobe bryants it up*

    *pouts*

    *tells police about Shaq’s illegal activities*

    *mean mugs Pau Gasol and Derek Old Man Fisher in practice on GP*

  137. tHe KiD fRanKiE Says:

    Nah land I’m just baitin you
    Obv u see it lol

    But they sayin the cp3 la on hold now anyway

  138. LeRoy Green Says:

    fuck outta here with that “defensive anchor” bull shit, the bobcats gave him away…..

    he was going up against joell anthony and erick dampier and big z in the finals

    ERICK DAMPIER and BIG Z!!!!

    ^^^^^6

    smh

    But to GET to the finals and play them scrubs, he had defend the paint against the likes of Lamarcus Aldridge, Paul Gasol, Andrew Bynum, Durant, Ibaka and Kendrick Perkins.

    Noah and Chandler play wit the same type of energy but Chandler is built with a centers frame and takes up more space than Joakim

  139. Big545 Says:

    @LakersNation Paul is reportedly trying to fight the ruling and will not report to training camp tomorrow.
    ===========
    CP3: GET ME OUTTA HERE!

  140. Jackson7 Says:

    LMAO

    BEEN told niggas

    Chris Broussard is a fraud..

    let that nigga tell it, Lebron was going to Cleveland New York Chicago Miami

    everyday he was changing his lies

  141. tHe KiD fRanKiE Says:

    Why wouldn’t la just go after Paul x Chandler keep another big

    Still same difference

    Oh well we won 2 outt last 3 they’ll get sumn done trust

    Jerry buss x kupchack >>>>>

  142. Jackson7 Says:

    only LaLa Anthony can squash this

  143. Jackson7 Says:

    Paul is reportedly trying to fight the ruling and will not report to training camp tomorrow.

    —————

    LMAO

    even bammas wanna leave the south

  144. ChainHeavy Says:

    Is anybody seeing Big Ben prove that he’s indestructible?Any other quarterback who was half as injured would be on a bench in plain clothes.

  145. d_Block_4_Life Says:

    ESPNSteinLine Marc Stein
    Our own @Chris_Broussard on SportsCenter: Chris Paul fuming and exploring legal options w/NBPA director Billy Hunter to fight blocked deal

  146. Big545 Says:

    Paul is reportedly trying to fight the ruling and will not report to training camp tomorrow.

    —————

    LMAO

    even bammas wanna leave the south
    ========
    Relax my nigga

  147. Mel Kiper III Says:

    #OccupyNewOrleansHornets

  148. Mel Kiper III Says:

    Cosign “basketball reasons”

  149. LeRoy Green Says:

    Big545 Says:
    December 8th, 2011 at 10:11 pm

    No defense is capable of stopping the German Messiah named Dirk Nowitzki

    ^^^^^6

    *daps*

    they’ll understand one day.

    DirkGAWD >>>>>

Leave a Reply